ერნესტო ვალვერდე: კრუიფი ამბობდა, რომ მეტოქეზე ნაკლები უნდა გვერბინა

  • 29-10-2019, 12:45
  • ერნესტო ვალვერდე: კრუიფი ამბობდა, რომ მეტოქეზე ნაკლები უნდა გვერბინა

    "ვალიადოლიდთან" მატჩის წინ, პრესკონფერენციაზე, "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ საკმაოდ საინტერესო განცხადება გააკეთა.

    "სლავიასთან" მატჩში ცოტა ვირბინეთ? ვიცი, რომ ამაზე ბევრი რამ ითქვა, მაგრამ სტატისტიკა მნიშვნელოვანი არ არის. ჩვენ ისეთი გუნდი ვართ, რომელიც ბურთს ფლობს."

    "მე მყავდა მწვრთნელი, რომელიც მეუბნებოდა, რომ მეტოქეზე ნაკლები უნდა გვერბინა. ახლა, მისი ძეგლი "კამპ ნოუსთან" დგას და მისი სახელობის სტადიონიც აქვეა." - ციტირებს ერნესტო ვალვერდეს სიტყვებს ESPN.

    შეგახსენებთ, რომ პრაღაში "ბარსელონამ" 100.4 კილომეტრი ირბინა, "სლავიამ" - 115.2 კილომეტრი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ანდრესი წევრი [?]

    30 ოქტომბერი 2019 02:44

    ეს მთლად გამოთაყვანდა თავი ვის შეადარა

    ამან თავი ვის შეადარა მგონი გაუბერა საერთოდ

    0
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 ოქტომბერი 2019 22:15

    ვსო ეს სი*თაოზთან ერთად უნამუსოც ყოფილა . ფუ ვინც შენ ის ორი ჩასვრა გაპატია და გუნდში დაგტოვა იმას მო$$$ მოღალატე პატრონი :D

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 21:22

    აი რომ ყოფილიყო 110-115-ზე, ან 112-115-ზე, გასაგები იქნებოდა..

    კრუიფი ამბობდა, რომ უაზროდ, ***ებივით არ ირბინოთო...
    კრუიფი იმას არ ამბობდა, მოედანზე წამოწექით და მატჩის დასრულებას დაელოდეთო!
    შე ცენზურა კაცო!

    2
    გასულია
    ალეკო03 წევრი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 21:08

    ტიპი ეტენება კრუიფს კომანი მაინც იყო თფუი შენი

    0
    გასულია
    lordbaron Culé [?]

    29 ოქტომბერი 2019 20:54

    ეს კაცი ბიძინა ივანიშვილით გვაბოლებს. ეს კატალონიას და მერე მსოფლიოს. ხოლო ივანიშვილი ჯერ თბილისს და მერე სრულიად საქართველოს :(

    4
    გასულია
    ალეკო03 წევრი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 20:45

    მაი იმასაც ამბობდა მეტოქის წინა ანგარშზე არ იფიქროოო და ჩვეულებრივად შედით სტადიონზეო მარა რათ გინდა კაცი რო ჩურჩხელა დეიბადები ჩურჩხელა მოკდები

    3
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 19:55

    თუ ეს ნამდვილად სთქვა,მარტო ამისთვის უნდა გაეგდოთ 24 საათში!

    3
    გასულია
    frenkie21 წევრი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 19:50

    კრუიფის საფეხბურთო ინტელექტის მეასედი მაინც გქონდეს შე კურდღელო

    7
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 19:44

    ბურთის ფლობაშიც მარტო 2%-ით აჯობეთ, ვაი რა სლე ხარ :დდდდდ

    6
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    29 ოქტომბერი 2019 18:33

    არ შეადარა თავი?

    3
    საიტზეა
    Don_Andresito [?]

    29 ოქტომბერი 2019 17:32

    რომელი კრუიფის ფილოსოფიის მიმდევარი ხარ შე 4-4-2 კაცო შენა. შე პრაგმატისტო ჩმორო. კრუიფი იმასაც ამბობდა სლავიამ 25 ჯერ არ უნდა დაგირტყას კარშიო. რა ამაზრზენია ტიპი, ჯერ შემტევებს დააბრალა მეორე გოლი რო გაგვეტანა ეგ აღარ მოხდებოდაო, ეხლა კრუიფს გადაწვდა. ტიპმა ყველანაირად შეურაცხყო ბარსა და გუნდი კიდე ითმენს

    4
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 16:54

    კრუიფის მარტო ეგ რო გესმის სათამაშო სტილსაც რო მიხედო არ იქნება ცუდი

    4
    გასულია
    jaba1001 Culé [?]

    29 ოქტომბერი 2019 15:31

    მერე შენ კრუიფი ხაარ?

    2
    გასულია
    sons of anarchy გულშემატკივარი [?]

    29 ოქტომბერი 2019 14:28

    ვაიმეეე რა დებილიაააა 😄😄😄😄

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ოქტომბერი 2019 12:56

    საწყალი კრუიფი საფლავში ტრიალებს

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ოქტომბერი 2019 12:49

    მერე შე ჩლუნგო პირდაპირი გაგებით რო გაიგე ეგ მეტოქეზე ნაკლები სირბილი ბურთის მუდმივ კონტროლს ნიშნავს

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge