მხოლოდ მესის იმედად...

  • 25-10-2019, 16:30
  • მხოლოდ მესის იმედად...

    ბოლო წლებში, "ბარსელონას" ჩემპიონთა ლიგის გასვლით თამაშებში ძალიან უჭირს. ამის მიზეზი კი ისაა, რომ კატალონიური გუნდის შემტევებიდან გოლების გატანას მხოლოდ ლეო მესი ახერხებს.

    სიტუაცია არც გუნდში კიდევ ერთი ვარსკვლავის, ანტუან გრიზმანის მოსვლის შემდეგ შეიცვალა. ფრანგმა მიმდინარე სეზონში ჩემპიონთა ლიგაზე ჩატარებულ ორ გასვლით მატაჩში თავი ვერაფრით გამოიჩინა და უგოლო სერია 11 თამაშამდე გაზარდა.

    კიდევ უფრო რთული ვითარებაა ლუის სუარესის შემთხვევაში - ურუგვაელს, ჩემპიონთა ლიგაზე, გასვლაზე, გოლო უკვე 20 თამაშია არ გაუტანია.

    რაც შეეხება უსმან დემბელეს, მას სტუმრად თავი არც არასდროს გამოუჩენია.

    გუნდი მხოლოდ ლეო მესის იმედადაა. ჩემპიონთა ლიგაზე ჩატარებულ ბოლო 5 გასვლით შეხვედრაში "ბარსამ" მხოლოდ 3 გოლი გაიტანა. აქედან 1 მესის ანგარიშზეა, 2 კი მეტოქე გუნდის ფეხბურთელებმა საკუთარ კარში ჩაჭრეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    25 ოქტომბერი 2019 22:38

    ვალდესი რატომ გაუშვეს, ახლანდელ ბარსელონას თუ გაწვრთნის ისე, როგორც ბარსა ბ_ს, ძაან კაი იქნება, მოტივატორი უნდა გუნდს!

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    25 ოქტომბერი 2019 22:24

    იმის ბრალია ამის ბრალია მესის ბრალია ის ვერ თამაშობს ეს პატარაა ის ბებერია და სანაგვეზეა გადასაგდები (ამ დროს დაცვაც აღარ გვყავს! :))) ) ისა და კითხვა მაქვს ამ გუნდს მწვრთნელი ჰყაავს ? ჰოდა თუ არ ჰყავს თქვე კარგო ხალხო სანამ ეგ ბრიგადა : ბილბაო/აჩკარიკა არ გააჯვამენ სულ ეგეთ დღეში ვიქნებით 2X2 =4 .....უკვე საქმე იქამდე მივიდა თითონ ფეხბურთელები გასახდელში ხიპიშობენ ამ შიბლას (ბილბაოს) არც კი აინტერესებს გუნდში საერთოდ რა ხდება ! თქვენ კიდევ არჩევთ ვინ რა მდგომარეობაშია მოდით ჯერ ეგ ორი გუნდის მტერი მოვიშოროთ და მერე ვიფიქროთ იმ რესურსზე რაც გუნდშია ! აბა ამ რესურსით რომ გუნდი ასეთ ფეხბურთს თამაშობს ეგ გუნდის ხელმძღვანელობა მწვრთნელიანათ უნდა დახვრიტო ბლიად !

    3
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 18:15

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    არ გესმით მე რასაც ვიძახი არაა ბარსა ამ სეზონში იმ მდგომარებაში რო ფატიზე დახარჯოს დრო ასე ძნელია ამის გაგება


    რა დროის დახარჯვა ფატის ინედზე უნდა ვიყოთ... დემბელეზე და სყარესზე დასახარჯი დრო არაა ზუსტად.. ეგბორი სლე როდის გაასხამს გუნდიდან საერთოდ

    ბიჯოოოოო წაიკითხე ბოლომდე მაინც რა დავწერე? ჩინურად ხომ არ ვწერ არა განვმარტე თუ რატომ არ უნდა ითმაშოს ამ დედა ნატირებმა ღლაპმა უკვე ნერვები მეშლება ერთი და იგივეს წერით არააა ეგ დედა მიცენზურებული ბავშვი ჯერ მზად მაგის დედა რო მივაცენზურე მოიღუნა უკვე ტვინი მიუშვით ათმაშეთ და უარესად რო ჩაისვრის დედის ყველაფერი უნდა დავაფარო მთელი სეზონი


    რა უნდა წვაიკითხო დემბელეს გაპრავების გამო იმენა იდიოტობებს წერ...რა დემბელეს მეტი დრო ტიპი სლეა კარში ვერ ურტყამს და ოასს ვერ აკეთებს... არასერიოზულია და არ მუშაობს საკუთარ თავზე რა უნდა მაგას სასტარტოში... ან რა სუარესის გამოცდილებაზე მესაუბრები ვაკვერდესავით 3 წელი ნეხვის გროვაა ტიპი რატოა ვაბშე გუბდში არ მესმის... 18 წლის იყო მბაპე და მარტო ათრევდა გუნდს უკვე რა გამოცდილებაზე მესაუბრები...

    ფატიმ უბდა ითამაშოს ეხლა ნესის და გრიზმანთან ერთად... მესის კლასი და გრიზის და ფატის მონდომება უბდა ეხლა კლუბს და არა დემბელეს ფაფხური და სუარესის საცოდაობების ყურება

    დემბელე სად გავაპრავე ეხლა ძაან მაინტერესებ

    კიბატონო უყურეთ ფატის წვალებას და მუხლების კანკალს კიბატონო მე მაინც ჩემ აზრზე დავრჩები ამ ეტაპზე არაა ფატის თამაშის დრო თორე თქვენზე არანაკლებად მინდა მაგი ბიჭის მოხოდვა უბრალოდ ამ სეზონში არა მიტუმეტეს როცა ისეთი ტრენერი გყავს რომელსა არ შეუძლია ფეხბურთელის განვიტრება


    სად და რო წერ დემბელე უნდა თამაშობდესო..

    ხოდა გეუბნები რო ფატიზე მეტად სუარესს და დემბელეს უკანკალებს ფეხები. ორი ერთმანეთზე დედით სლე .. როდის მოშორდება ეგ ორი კლუბს ..

    ეგ გაპრავება არ არი ეგ გამოცდილ და გამოუცდელ ფეხბურთელს შრის არჩევანს გაკეთებაა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 18:09

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    არ გესმით მე რასაც ვიძახი არაა ბარსა ამ სეზონში იმ მდგომარებაში რო ფატიზე დახარჯოს დრო ასე ძნელია ამის გაგება


    რა დროის დახარჯვა ფატის ინედზე უნდა ვიყოთ... დემბელეზე და სყარესზე დასახარჯი დრო არაა ზუსტად.. ეგბორი სლე როდის გაასხამს გუნდიდან საერთოდ

    ბიჯოოოოო წაიკითხე ბოლომდე მაინც რა დავწერე? ჩინურად ხომ არ ვწერ არა განვმარტე თუ რატომ არ უნდა ითმაშოს ამ დედა ნატირებმა ღლაპმა უკვე ნერვები მეშლება ერთი და იგივეს წერით არააა ეგ დედა მიცენზურებული ბავშვი ჯერ მზად მაგის დედა რო მივაცენზურე მოიღუნა უკვე ტვინი მიუშვით ათმაშეთ და უარესად რო ჩაისვრის დედის ყველაფერი უნდა დავაფარო მთელი სეზონი


    რა უნდა წვაიკითხო დემბელეს გაპრავების გამო იმენა იდიოტობებს წერ...რა დემბელეს მეტი დრო ტიპი სლეა კარში ვერ ურტყამს და ოასს ვერ აკეთებს... არასერიოზულია და არ მუშაობს საკუთარ თავზე რა უნდა მაგას სასტარტოში... ან რა სუარესის გამოცდილებაზე მესაუბრები ვაკვერდესავით 3 წელი ნეხვის გროვაა ტიპი რატოა ვაბშე გუბდში არ მესმის... 18 წლის იყო მბაპე და მარტო ათრევდა გუნდს უკვე რა გამოცდილებაზე მესაუბრები...

    ფატიმ უბდა ითამაშოს ეხლა ნესის და გრიზმანთან ერთად... მესის კლასი და გრიზის და ფატის მონდომება უბდა ეხლა კლუბს და არა დემბელეს ფაფხური და სუარესის საცოდაობების ყურება

    დემბელე სად გავაპრავე ეხლა ძაან მაინტერესებ

    კიბატონო უყურეთ ფატის წვალებას და მუხლების კანკალს კიბატონო მე მაინც ჩემ აზრზე დავრჩები ამ ეტაპზე არაა ფატის თამაშის დრო თორე თქვენზე არანაკლებად მინდა მაგი ბიჭის მოხოდვა უბრალოდ ამ სეზონში არა მიტუმეტეს როცა ისეთი ტრენერი გყავს რომელსა არ შეუძლია ფეხბურთელის განვიტრება

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 18:01

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: M10 S9 D11
    არ გესმით მე რასაც ვიძახი არაა ბარსა ამ სეზონში იმ მდგომარებაში რო ფატიზე დახარჯოს დრო ასე ძნელია ამის გაგება


    რა დროის დახარჯვა ფატის ინედზე უნდა ვიყოთ... დემბელეზე და სყარესზე დასახარჯი დრო არაა ზუსტად.. ეგბორი სლე როდის გაასხამს გუნდიდან საერთოდ

    ბიჯოოოოო წაიკითხე ბოლომდე მაინც რა დავწერე? ჩინურად ხომ არ ვწერ არა განვმარტე თუ რატომ არ უნდა ითმაშოს ამ დედა ნატირებმა ღლაპმა უკვე ნერვები მეშლება ერთი და იგივეს წერით არააა ეგ დედა მიცენზურებული ბავშვი ჯერ მზად მაგის დედა რო მივაცენზურე მოიღუნა უკვე ტვინი მიუშვით ათმაშეთ და უარესად რო ჩაისვრის დედის ყველაფერი უნდა დავაფარო მთელი სეზონი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 17:52

    არ გესმით მე რასაც ვიძახი არაა ბარსა ამ სეზონში იმ მდგომარებაში რო ფატიზე დახარჯოს დრო ასე ძნელია ამის გაგება? გვიჭირს თამაში ისედაც განსაკუტრებით გასვლით თამაშებზე ლა ლიგაშიც ქულა ქულაში მიდის თამაში მესი და სუარესი და დემბელე ჯერ კიდევ არ არიან ფორმაში გრიზმანი ადაფტაციას გადის პლიუს ამას დაცვა ვერ თამაშობს როცა გუნდში ამდენი პრობლემაა და პლიუს ამას თასებს ითხოვთ რა გინდათ ეხლა რო გამოუცდელი და ფიზიკურად და ფსიქოლოგიურად მოუმზადებელი ფატის მოხოდვაში გაფლანგონ ქულები? მინიმუმ ეს სეზონი ფატის არანაირი სათმაშო დრო არ ექნება ნუ კოპაზე არ მაქვს საუბარი მოითმინეთ რა ცოტახანი ყველაფრს თავისი დრო აქვს პატარაა ჯერ ეს ფატი კიდე ბევრჯერ მოასწრებს თამაშს რო გაიძახიტ დამზორდა ეს სუარესი და დემბელე ცალტვინააო მარტო სუარესს ფატის ასაკის სათმაშო გამოცდილება და კლასი აქვს მარჯვენა ფეხში ანალოგიური დემბელეზე მიუხედავად იმისა ხშირად იტრამვება და ბევრ შეცდომებს უშშვებს ფატისავით მუხლები არ უკანკალებს და თამაშის არ ეშინია რო გაკერიათ პირზე მბაპეც ფატის ხელა იტყო ლიგაზე რო გამოიჩინა თავიო ფატისგან განსხვავებით მბაპე მონაკოში თამაშობდა რომლსიგანაც ლიგის თასს არავინ მოითხოვდა და წნეხიც შედარებით ნაკლები ქონდა იმიტომაც გაილაღა იმ წელს ბარსაში კიდე ძალიან დიდი წნეხია და არაა ფსიქოლოგიურად მზად რო მაგ წნეხს გაუძლოს განსაკუთრებით ლიგაზე ასე რომ გუნდის ინტერესებიდან გამომდინარე ამ სეზონში არაა საჭირო ფატიმ ყველა თამაშში მიიღოს მონაწილეობა დაიწყება კოპა დელ რეი და ითამაშებს შევიქმნით ლა ლიგაში ცოტა უპირატესობას და ითამაშებს მარა ძირითდი არჩევანი ყოველთვის მესი სუარესი გრიზმანი დემბელეზე გაკეთდება მოგწონთ ეს თქვენ თუ არა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 17:09

    ციტატა: Messiah
    ფატი ძირითადშიიიიიიიიი

    ყველაზე სახიფათო ფეხბურთელი შეტევაში მესის მერე სკამზე გვიიზის.. რო თამაშობდა ყველაზე მეტად ეგ ამწვავებდა ეგრე ევრც გრიზმანი ვერ ამწვავებდა ვერც დემბელე მითუნეტეს და სუარესსზე საუვარი ზედმეტია...

    17 წლისაა და მომავალ სეზონში უკვე 18 იქნება... აქედანვე თუარ მიეჩვია სასტარტოს მერე გვიანია... 18 წლის მბაოე მონაკოს მარტო ათრევდა ჩ. ლიგაზე. რატო გაუ..აკეთ ფატის ასაკზე... 17 წლისაა უკვე უნდა იხოდებოდეს ნელ-ნელა.. მითუმეტეს ტალანტით და მონდომეითაც ჯობს ყველას გუნდში.

    ჯერ ერტი 16 წლისაა 17-ის ხდება მერე მეორე რატო არ გესმით ხალხო არაა ამ ეტაპზე ფატის თამაშის დრო არაა გადამწყვეტ ეტაპზე რო მივა გუნდი ფატით ვერ შეუტევს მითუმეტეს ლიგაზე სადაც საერთოდარაა ჯერ მზად რო ითმაშოს არ არის ეს ბავშვი ჯერ მზად რო რთულ იგრებში ითამაშოს და ეხლა ამის გამო ნამდვილად არ უნდა მოაკლდეთ დრო გრიზმანს დე მბელეს და სუარესს მითუმეტეს რო ჯერ კიდევ არ არიან ფორმაში შესულები ცოტა მაშტაბურად იფიქრეთ რაა ფატი ფატი რო იძახით გამოჩნდა რო მუხლები უკანკალებს ლიგაზე და ფატის მოხოდვას გადავაყოლოთ ეს სეზონი? დაფიქრდით რა ცოტა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 ოქტომბერი 2019 16:51

    ხოდა ეს რამოდენიმე იგრა დატესტოს მესი გრიზმანი დემბელეს ტრიო წინ და სუა ზამენიდან შემოვიდეს ეგება მერე მაინც მოიხოდოს შეტევა 3-4 იგრა ითამაშოს მესი გრიზმანი დემბელს ტრიომ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    gio basi წევრი [?]

    25 ოქტომბერი 2019 16:43

    ეხლავე რომოიყვანონ ხავი ვალოდიას ყველაფრით აჯობებს
    ვინარი რასდამსგავსა გუნდი

    1
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    25 ოქტომბერი 2019 16:36

    მესის იმედადკიარა გუნდი არავის იმედად არარისჯერჯერობით, ჰაერშია გამოკიდებული კლუბი და ხან ვის ასკდებადა ხანვის,

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    25 ოქტომბერი 2019 16:36

    ბოლო 2 სეზონია მესიმაც ჩაიქაქა ყველაზე მნიშვნელოვან გასვლით იგრებში, მარტო თამაშით არა როგორც კაპიტანმაც

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge