ფრენკი დე იონგი: გაგვიმართლა

  • 24-10-2019, 13:31
  • ფრენკი დე იონგი: გაგვიმართლა

    "ბარსელონას" ნახევარმცველმა, ფრენკი დე იონგმა "სლავიასთან" მატჩის (1-2) შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

    "ვფიქრობ, დღეს ცოტა გაგვიმართლა. ისინი კარგად თამაშობდნენ, ჩვენ - არა. განსაკუთრებით ბურთთან ერთად თამაში გვიჭირდა. ეს ჩვენი საუკეთესო მატჩი არ ყოფილა."

    "საბოლოო ჯამში, ჩემპიონთა ლიგის გასვლითი მატჩი მოვიგეთ, ამის გამო ბედნიერები ვართ." - ციტირებს ფრენკი დე იონგის სიტყვებს Tribuna.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ოქტომბერი 2019 19:15

    ცენტრი შეგვიჭამა სლავიამ ვერც არტურმა ითამაშა და ვერც დე იონგმა ბუსკეცი საერთოდ 0-ი იყო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    24 ოქტომბერი 2019 15:58

    ციტატა: ferreira10
    ნეტა წაეგოთ და ჩარჩენილიყვნენ ჯგუფში, რა აზრი აქ ჯგუფიდან გასვლა ისევ სამარცხვინოდ გამოაგდებენ ამათ ამ ჩმორის ხელში., სიტი, ლივერპული, ბაიერნი, იუვენტუსი, ამ გუნდებიდან ნებისმიერი გაადაუვლის ამ ბარსელონას.

    მე მგონი ჯობდა წაეგოთ, ევროპა ლიგაზე მოვხვდებით და იქნებ ის მაინც ავიღოთ, რო საკლუბო მსოფლიო ჩემპიონატზე გავიდეთ.

    3
    გასულია
    JUZI წევრი [?]

    24 ოქტომბერი 2019 14:31

    მართალი კაცი ხარ, სხებმაც უნდა აღიარონ რომ არასერიოზულად მიუდგნენ თამაშს განსაკუთრებით 3 წუთზე გატანილი გოლის შემდეგ.ამიტომაც გადაგვახია ბურთი სლავიამ. ამდენ შეცდომას პასების დროს მთელ სეზონში არ ვუშვებთ ხოლმე.
    და საერთოდ წაგების ტოლფასი მოგება იყო ეს.

    11
    საიტზეა
    KING_BARCA Culé [?]

    24 ოქტომბერი 2019 14:09

    აი სიმართლის მოყვარული კაცი.... ვაფასებ

    3
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    BarcelloNista გულშემატკივარი [?]

    24 ოქტომბერი 2019 14:02

    სირცხვილია სლავია რო მთელი თამაში კართან მიგაჯაჭვებს და არც ეხლა გჯერავთ ვიგაცვგაცებს რო ლივერპულმა პირწმინდათ მოგვიგო და არანაირი ჩაწტყობას და თამაშის გაყიდვებს რო აბრალებთ სლავიას კალსი აკლდა თორე 4 კი არა 6 გაიტამნდა მოაშორონ ეს ვალვედე აკედან ამის ............

    9
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    24 ოქტომბერი 2019 13:49

    ეს კაცურად მაინც ამბობს რო ჩაისვარა გუნდმა .

    6
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    10გიო10 გულშემატკივარი [?]

    24 ოქტომბერი 2019 13:46

    ციტატა: Griezzy7
    დაცვაში გვინდაა ვინმეე სტაბილური რაა და ჯანიანიიი confused არცპიკეაა სტაბილური და არც ლენგლეე. უმტიტი კიდე სულტრამვირებულია რაა არადა გაასწორებდ აუმტიტი heart_eyes

    ტოდიბო უნდა ათამაშონ რამიდენიმე თამაში მიყოლებით,რატომღაც მგონია რომ გაამართლებს და თუ ვერა მერე მიიყვანინ ვინმე

    2
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    24 ოქტომბერი 2019 13:45

    დაცვაში გვინდაა ვინმეე სტაბილური რაა და ჯანიანიიი confused არცპიკეაა სტაბილური და არც ლენგლეე. უმტიტი კიდე სულტრამვირებულია რაა არადა გაასწორებდ აუმტიტი heart_eyes

    0
    გასულია
    10გიო10 გულშემატკივარი [?]

    24 ოქტომბერი 2019 13:34

    ასეთ მოგებას მართლა წაგება მერჩივნა...გადაგვახიეს ბურთი

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge