სლავია-ბარსელონა - განაცხადი ცნობილია, ტრავმები ისევ პრობლემაა

სლავია-ბარსელონა - განაცხადი ცნობილია, ტრავმები ისევ პრობლემაა

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ, ჩემპიონთა ლიგაზე "სლავიასთან" გასამართი მატჩისთვის განაცხადი დაასახელა.

განაცხადში ტრავმების გამო ვერ მოხვდნენ სამუელ უმტიტი და სერჟი რობერტო. ფრანგმა დაზიანება დღეს მიიღო, ესპანელმა კი - "ეიბართან" მატჩში.

მწვრთნელის გადაწყვეტილებით, კარლეს ალენია ისევ განაცხადს მიღმა დარჩა.

პრაღაში სულ 20 ფეხბურთელი მიემგზავრება, რომელთგანაც საბოლოო განაცხადში 18 მოხვდება. ერთ-ერთი, ვინც განაცხადიდან ამოვარდება, დიდი ალბათობით, "ბარსა ბ"-ს მეკარე ინიაკი პენიაა.

"სლავიასა" და "ბარსელონას" დაპირისპირება ხვალ, 23 ოქტომბერს, თბილისის დროით 23:00 საათზე დაიწყება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 22 ოქტომბერი 2019 23:40
    1
    ეიბართან 3 : 0 -ზე უფრო მეტად უმტიტის დაბრუნება და კარგი თამაში გამიხარდა მაგრამ რად გინდა confused confused მაგრად მეცოდება
    ფანი [?]
    #17 22 ოქტომბერი 2019 21:09
    1
    ტერ შტეგენი
    სემედუ-პიკე-ლენგლე-ალბა
    არტური-ბუსკეტსი-დე იონგი
    მესი-სუარესი-გრიზმანი


    არტური-არტურო ვიდალი
    ბუსკეტსი-რაკიტიჩი
    გრიზმანი-დემბელე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ახალბედა [?]
    #16 22 ოქტომბერი 2019 20:57
    3
    ციტატა: me da barca
    ვან დაიკი კარგია, მაგრამ გაპიარებულია იმაზე მეტად რაც სინამდვილეშია. სილქზეც სულ ეს და მთლიანად ლივერპულის რეკლამა ტრიალებს თასით ხელში, ამომივიდა ყელში.

    მეორე მატჩსაც მოიგებდა კარგი მწვრთნელი, მისცა ლაპარაკი იმ ლუზერ გუნდს. არ ვუკარგავ ლივერპულს მონდომებას, მაგრამ ბარსას დამსახურებით გავიდა ლივე შემდეგ ეტაპზე.
    ახალბედა [?]
    #15 22 ოქტომბერი 2019 20:17
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    იტოგში არც ივანი მეზიზღება და არც რობერტო,ორივეს დიდი ღვაწლი მიუძღვის გუნდის წარმატებებში,მაგრამ ჩმორვერდე გვაზიზღებს ყველას და ყველაფერს! ორივე სათადარიგოა და თუ მაგ სტატუსს დათანხმდნენ,მაშინ ძაან გამოცდილი სკამი გვეყოლება და ბევრს მივაღწევთ.

    არტურო ვიდალიც არ დაგვავიწყდეს, დიდი ფუფუნებაა მასეთი იგროკის სკამზე ყოლა. ყოველ თამაშში ბოლომდე იხარჯება და იბრძვის, მასეთი ერთი იგროკი ყველა გუნდს სჭირდება. ინტერში ძირითადის წევრი იქნებოდა, მაგრამ ბარსელონაში სკამზე ყოფნა ამჯონა. არტუროს მიზანი ჩემპიონთა ლიგის მოგებაა, ახლო იყო წინა წელს მარა ამ ვალვერდეს ჩლუნგობებს და სიმშიშრეს არაფერი ეშველა. ორჯერ მასეთ რამეს ჩლუნგი თუ გააკეთებდა, ანტირეკორდი დაამყარა ისეთი მგონი ვერავინ მოხსნეს და ამ ყველაფრის შემდეგ თანამემდებობაზეა კიდევ.
    ფანი [?]
    #14 22 ოქტომბერი 2019 20:12
    1
    ძაან კლასნი ხარ უმტო მაგრამ ოპერაციას თუ არ გაიკეთებ წასვლა მოგიწევს. არადა ძაან მევასები.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #13 22 ოქტომბერი 2019 20:12
    0
    Au umtitii 😥😥😥😥😥
    ახალბედა [?]
    #12 22 ოქტომბერი 2019 19:49
    2
    დე ლიხტი უმტიტიზე უკეთესიაო არადა ბევრი ამბობდა, ფორმაში მყოფი უმტო როგორც მცველი ერთ-ერთი საუკეთესოა. ვან დეიკს რაც შეეხება მაღალი დონის მცველია ნამდვილად, მაგრამ რაღაცნაირად ვღიზიანდები იმდენად ხშირად ვხედავ მის სახელს. ამ სირ ვალვერდეს რა ვუთხარი, თორე ხახამშრალი დარჩებოდა ეგ და მთელი ლივერპული და ზედ დემბელეს დავასხი ფეხებზე იმ ბურთის გამაზისთვის.
    Culé [?]
    #11 22 ოქტომბერი 2019 19:44
    0
    არმიყვარს ინდივიდუალურ ჯილდოებზე საუბარი, არ შედის ჩემს ინტერესში,მაგრამ დიდი გამოცემების სტატიები რაც ვნახე ვან დაიკს აყენებს პირველ ადგილას და საქართველოში რატო მიდის უკვე ქეიფი მეექვსე ოქროს ბურთზე? დდ ანუ საბაბი რაარის მაინტერესებს , რა გამომრჩა , თორე კიდევ ერთხელ ვიტყვი ვინ მოიგებს არ მაინტერესებს.
    Culé [?]
    #10 22 ოქტომბერი 2019 19:18
    3
    ციტატა: guardiola
    ციტატა: Andres_Iniesta
    აუ რა ჭირს ამ უმტიტის

    ოპერაცია რო გაეკეთებინა არაფერიც არ ეჭირვებოდა, სიჯიუტე ძაან ცუდი რამეა და დამღღუპელი. საკუთარი თავიც დააზარალა და გუნდიც, უმტიტის გარეშე კიდე პიკე კატასტროფაა. ლენგლე პიტალოა, პატარა გამონათებები აქვს მარა არ მეიმედება გადამწყვეტ მატჩებში მაგისი.

    ეხა მაინც გაიკეთოს.

    საუკეთესო წლები ლაზარეთში გაატარა.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ახალბედა [?]
    #9 22 ოქტომბერი 2019 19:10
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: guardiola
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    კაი რააა უმტო, რა უბედურებაა. რობერტო ჩამოვიშორეთ როგორც იქნა!

    რობერტოს ვაფასებ იმიტომ რომ გუნდი მართლა გულით უყვარს, იმ გოლისთვისაც ძალიან დიდი მადლობა გვეთქმის კულეებს. მარა არაა ფლანგზე მაგ კაცის ადგილი, ცენტრში ფიზიკურად ვერ იქნება და გამოსავალი მისი ზამენაზე ყოფნაა. რაღაც სათამაშო დრო მიეცემა, თუ არადა უნდა დატოვოს გუნდი ესაა გამოსავალი. სემედუსთვის თავიდანვე უნდა მიეცა ბევრი სათამაშო დრო ვალვერდეს, რადგან ახლა უჭირს ძველ კონდიციებზე დაბრუნება. ბენფიკაში დაფრინავდა და საკმაოდ მაღალ დონეს დებდა, გადმოვიდა და რობერტო აკვეხა მნიშვნელოვან მატჩებში. იდიოტური ტიკები აქვს ვალვერდეს, იმ სირცხვილს თავი რო დაანებო რომლებიც გვაჭამა.

    ძირითადს რომ ვერ ქაჩავს და მაგის ფლანგიდან გვათრევენ მაგიტომ ვერ ვიტან,თორე დაჯდეს სადარიგოზე, ლამასიელია მაინც! მარტო "პსგ" - ს კარში გატანილი გოლისთვისა და 2017 წელს,კლასიკოზე,ბოლო წუთზე გაკეთებული გაქცევისთვის უნდა დავაფასოდ, მაგრამ პარალელურად თვითონაც უნდა სცეს პატივი კლუბსა და კულეებს და დასთანხმდეს სათადარიგოს.

    დასთანხმდება ყველა ვარიანტში, რაკიტიჩსაც ეტყობა რო გულით უყვარს ბარსელონა. ძალიან ვაფასებ მე პირადად ივანს და მადლობელი რაც გააკეთა გუნდისთვის, მაგრამ მიხვდა რო ასპარეზი უნდა დაუთმოს სხვებს რადგან ასეა გუნდისთვის საჭირო.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 22 ოქტომბერი 2019 19:10
    0
    Ra momavali daingria oferacia to ar gaiketa gasayidia awi es vegarasdros imtamashebs dzveleburad
    Culé [?]
    #7 22 ოქტომბერი 2019 19:01
    3
    მე ფატი გრიზმანი დემბელეთი ვითამაშებდი თუ რამეა და შემოუშვებდი მერე მესის
    ახალბედა [?]
    #6 22 ოქტომბერი 2019 18:54
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    კაი რააა უმტო, რა უბედურებაა. რობერტო ჩამოვიშორეთ როგორც იქნა!

    რობერტოს ვაფასებ იმიტომ რომ გუნდი მართლა გულით უყვარს, იმ გოლისთვისაც ძალიან დიდი მადლობა გვეთქმის კულეებს. მარა არაა ფლანგზე მაგ კაცის ადგილი, ცენტრში ფიზიკურად ვერ იქნება და გამოსავალი მისი ზამენაზე ყოფნაა. რაღაც სათამაშო დრო მიეცემა, თუ არადა უნდა დატოვოს გუნდი ესაა გამოსავალი. სემედუსთვის თავიდანვე უნდა მიეცა ბევრი სათამაშო დრო ვალვერდეს, რადგან ახლა უჭირს ძველ კონდიციებზე დაბრუნება. ბენფიკაში დაფრინავდა და საკმაოდ მაღალ დონეს დებდა, გადმოვიდა და რობერტო აკვეხა მნიშვნელოვან მატჩებში. იდიოტური ტიკები აქვს ვალვერდეს, იმ სირცხვილს თავი რო დაანებო რომლებიც გვაჭამა.
    ახალბედა [?]
    #5 22 ოქტომბერი 2019 18:41
    2
    ციტატა: Andres_Iniesta
    აუ რა ჭირს ამ უმტიტის

    ოპერაცია რო გაეკეთებინა არაფერიც არ ეჭირვებოდა, სიჯიუტე ძაან ცუდი რამეა და დამღღუპელი. საკუთარი თავიც დააზარალა და გუნდიც, უმტიტის გარეშე კიდე პიკე კატასტროფაა. ლენგლე პიტალოა, პატარა გამონათებები აქვს მარა არ მეიმედება გადამწყვეტ მატჩებში მაგისი.
    Culé [?]
    #4 22 ოქტომბერი 2019 18:38
    2
    აუ რა ჭირს ამ უმტიტის
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    #3 22 ოქტომბერი 2019 18:36
    2
    იმედია ფატის შანსი მიეცემა 👑🖤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 22 ოქტომბერი 2019 18:11
    4
    შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    არტური ბუსკეცი დე იონგი
    მესი
    გრიზმანი სუარესი

    60.წთ ვიდალი-ბუსკეცი
    70.წთ დემბელე-სუარესი
    80.წთ ფატი გრიზმანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #1 22 ოქტომბერი 2019 17:24
    5
    და მეორე მუსა ვაგე იქნება
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა