რონალდ კუმანს "ბარსელონას" სეზონის ბოლოს ჩაბარების უფლება აქვს

  • 20-10-2019, 15:41
  • რონალდ კუმანს "ბარსელონას" სეზონის ბოლოს ჩაბარების უფლება აქვს

    ჰოლანდიის ფეხბურთის ფედერაციის დირექტორი ნიკო-იან ჰოოგემა საინტერესო განცხადებას აკეთებს. მისი თქმით, ნაკრების მთავარ მწვრთნელს, რონალდ კუმანს უფლება აქვს, კონტრაქტი ვადაზე ადრე გაწყვიტოს, თუ მას "ბარსელონაში" მუშაობის შანსი ექნება.

    "მომდევნო სეზონში კუმანის "ბარსელონაში" წასვლა? მის კონტრაქტში ასეთი პუნქტი არსებობს, მაგრამ კატალონიელებს თანხის გადახდა მოუწევთ." - განაცხადა ჰოოგემამ Fox Sports-თან ინტერვიუს დროს.

    რონალდ კუმანი ჰოლანდიის ეროვნულ ნაკრებს 2018 წლიდან წვრთნის. მის კონტრაქტს ვადა მსოფლიოს 2022 წლის დასრულების შემდეგ გასდის. თუმცა. როგორც ირკვევა, მის ხელშეკრულებაში არის პუნქტი, რომელიც ჰოლანდიელს "ბარსელონაში" წასვლის უფლებას აძლევს. ეს პუნქტი ძალაში მიმდინარე სეზონის ბოლოს შევა. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ თუ "ბარსა" სეზონის შემდეგ ერნესტო ვალვერდეს რონალდ კუმანით შეცვლას გადაწყვეტს, კატალონიელებს ამის უფლება ექნებათ.

    რონალდ კუმანი "ბარსელონას" ლეგენდაა. კატალონიურ კლუბში ის 1989-1995 წლებში თამაშობდა. მიუხედავად იმისა, რომ ამპლუით მცველი იყო, "ბლაუგრანას" მაისურით ჩატარებულ 264 მატჩში კუმანმა 88 გოლის გატანა მოახერხა. მათ შორისაა ჩემპიონთა ლიგის 1992 წლის ფინალის ერთადერთი გოლი, რომელმაც "ბარსას" ეს ტურნირი ისტორიაში პირველად მოაგებინა.

    1998-2000 წლებში რონალდ კუმანი "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის, ლუი ვან გაალის თანაშემწე იყო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    21 ოქტომბერი 2019 11:09

    დიდად არ მინდა ეს კაცი

    1
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    21 ოქტომბერი 2019 10:46

    ზიდანის ტაქტიკოსობა და გენიალურობა როგორც მწვრთნელის , ჩვეულებრივი საპნის ოპერაა . და მისი შედარება გვარდიოლასთან , ხომ საერთოდ ფეხბურთის შეურაწყოფაა . ის რაც გვარდიოლარ გააკეთა , საერთოდ მეტია თასებზეც , ლიგებზეც , ლა ლიგებზეც და თუნდაც მსოფლიო ჩემპიონობაზეც . მათ ესპანური ფეხბურთი თვისობრივად სხვა სიმაღლეზე აიყვანა და უდიდესი წვლილი შეიტანა ესპანეთის ტოტალურ ბატონობაში , აღარაფერს ვამბობ ბარსელონაზე და აღმოჩენილ და დაწინაურებულ ახალგაზრდებზე . ზიდანის მხარეს რა დევს საპირწონეთ ? სამეფო კლუბი , თავისი უდიდესი მაფიოზი მართველით , რომელსაც , უდიდესი გავლენა აქვს მსოფლიოში და არა მარტო საფეხბურთო წრეებში , ალბად ბერლუსკონიზე ბევრად დიდი . და სად ჩანს ზიდანის გენიალურობა , რომელი ფეხბურთელის განვითარებაზე მოახდინა გავლენა ? სტერლინგს შეხედეთ , იმის მერე რაც გვარდიოლას ხელშია , რამხელა ტრანსფორმაცია განიცადა ? მაგრამ , ეს რომ დაინახო , უბრალოდ ფეხბურთი უნდა გიყვარდეს და ესთეტიკურ სიამოვნებას განიცდიდე ამის შემყურე . იმედია , ზიდან კიდევ დიდხანს დატოვებენ , რომ დაამტკიცოს თავისი გენიალურობა როგოც დიდმა ტაქტიკოსმა . 😊😊

    1
    გასულია
    frenkie21 წევრი [?]

    21 ოქტომბერი 2019 01:39

    ჩავიმდე მომავალი 2 სეზონი იყოს

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    20 ოქტომბერი 2019 23:08

    რონალდი საჭირო მწვრთნელია მას უდიდესი ავტორიტეტი უმაგრებს ზურგს და ერთ ერთი უდიდესი მოთამაშეთაგანია ბარსას ისტორიაში, კრუიფის ტაქტიკის მიმდევარი უნდა გახდეს წესით რადგან იოჰანის მწვრთნელობის დროს ძირითადის უცვლელი წევრი იყო კუმანი და უნდა გაამართლოს ამ ყველაფერმა იმ დიდების დაბრუნებაში რომელსაც ტოტალური ფეხბურთით მიაღწია კლუბმა და რასაც ბევრი უქადის ბარსას მწვრთნელი თუ ხადა კუმანი დიდი იმედი მაქვს ამ ფეხბურთელების და შესაბამისი ფისლოსოფიის მწვრთნელით ბარსელონა გახდებ გაცილებით საშიში და ეფექტური შეტევაში, კრუიფსაც თუ რამის ფამტკიცება უნდა პროფესიონალიზმის დასამტკიცებლად ბარსელონაზე უკეთესი ადგილი წარმოუდგენელია მისთვის.

    0
    გასულია
    barcelonafanlasha გულშემატკივარი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 18:05

    ციტატა: ალეკო
    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: 4ge
    ციტატა: Magician
    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    :დ :დ :დ გვარდიოლას ეპოქასთან ზიდანის "რეალი" ახლოსაც ვერ მივა.

    Shens samyaroshi kii da realoba sul sxvaa :)))) 5 welshi 4 ligaaa :))))

    ტრიპლეტს რომ დადებს ზიზუ მერე ვისაუბროთ დიდ მწრვთნელობაზე. მაგ 5 წელში მარტო ჩ.ლოგაზე თამაშობდა გუნდი ისიც პლეიოფებში რაღაცას გაიფართხალებდნენ ხან უმართლებდათ ხან რა ხან რა )) ლა ლიგაზე და კოპაზე ათრევდნენ სოფლის გუნდები. თუ მაგარი მწრვთნელი იყო საუკეთესო გუმდით რატო არ გაიწიეს ტრიპლეტზე? საკუთარ ჩემპიომატში ფარჩაკდებოდნენ. ვალვერდე რო გამოგისვავს ბერნაბეუზე 3-0 იქ მორჩა... და წელსაც აგერ ვუყურებთ ზიზუს ტაკტიკოსობას.

    შემოდიან ეს გაუნათლებელი რეალი ს ფანები და აფრქვევენ უაზრო ბრძნულ აზრებს.ბოლოს აღარც მახსოვს როდის მოუგო რეალმა ბარსას.ამათ ლიგააა ლიგააა აუტეხიათ. ლა ლიგაში კიდე ჩასვრილები არიან უკვე მესამე სეზონია. და გუშინდელი გასხმის გამო ვითომ იმშვიდებენ თავს ჩემპიონთა ლიგით😃😃😄😂😂😊😂

    გუარდიოლა და ზიდანი არც უნდა შეადაროთ უბრალოდ განსხვავება ისაა რომ ბარსელონა რომ მადრიდული გუნდი ყოფილიყო გუარდიოლას დროს ყოველ წელს მოიგებდა ლიგებს და ტრიპლეტებს

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:50

    რათგვინდა კუმანი?? როცა გვყავს ვალიკო,უძლიერესი ტაქტიკი! გუშინ ეიბარსაც კი მოუგეთ!!!!

    2
    გასულია
    ალეკო წევრი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:46

    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: 4ge
    ციტატა: Magician
    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    :დ :დ :დ გვარდიოლას ეპოქასთან ზიდანის "რეალი" ახლოსაც ვერ მივა.

    Shens samyaroshi kii da realoba sul sxvaa :)))) 5 welshi 4 ligaaa :))))

    ტრიპლეტს რომ დადებს ზიზუ მერე ვისაუბროთ დიდ მწრვთნელობაზე. მაგ 5 წელში მარტო ჩ.ლოგაზე თამაშობდა გუნდი ისიც პლეიოფებში რაღაცას გაიფართხალებდნენ ხან უმართლებდათ ხან რა ხან რა )) ლა ლიგაზე და კოპაზე ათრევდნენ სოფლის გუნდები. თუ მაგარი მწრვთნელი იყო საუკეთესო გუმდით რატო არ გაიწიეს ტრიპლეტზე? საკუთარ ჩემპიომატში ფარჩაკდებოდნენ. ვალვერდე რო გამოგისვავს ბერნაბეუზე 3-0 იქ მორჩა... და წელსაც აგერ ვუყურებთ ზიზუს ტაკტიკოსობას.

    შემოდიან ეს გაუნათლებელი რეალი ს ფანები და აფრქვევენ უაზრო ბრძნულ აზრებს.ბოლოს აღარც მახსოვს როდის მოუგო რეალმა ბარსას.ამათ ლიგააა ლიგააა აუტეხიათ. ლა ლიგაში კიდე ჩასვრილები არიან უკვე მესამე სეზონია. და გუშინდელი გასხმის გამო ვითომ იმშვიდებენ თავს ჩემპიონთა ლიგით😃😃😄😂😂😊😂

    4
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:39

    ციტატა: 4ge
    Rac sheexeba gvardis barsas martlac sauketeso gundi iyo I'm wlebshi magram mxolod tiki taka icodnen umagles doneze, xolo roca es sqema ar mushaobda gundma ar icoda ra gaeketebina zizus reals ki nebismieri taqtikit sheedzlo tamashi da shedegic amitom daido tan yvela fexburteli formis pikshi iyo

    ციტატა: rijkaard
    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    გუშინდელი ზიზუს ტრიუმფის შემდეგ თავს იმშვიდებ?

    Gushindeli marcxi mosalodnelic iyo tramvebidan gamomdinare, barsashi mesim suaresma buskecma da grizmanma rim tramva miigos verc barsa dadebs karg shedegs.

    მალიორკას შეიძლება ვერ მოვუგოთ მესის გარეშე მაგრამ რეალს უპრობლემოდ ვუგებთ :დდდდდდ

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:33

    ციტატა: PIQUE 3
    მთავარი ტენჰაგი იქნება მაინნც🤗მეორე სეზონია უკვე აიაქსშია და წამოვა უეჭველი💜დაამტკიცა რო ძლიერი სპეციალისტია😈დეიონგი დელიხტი დოლბერგი და შონე წავიდა გუნდიდან მარა მაინც მაგარ ხოდზე ყავს გუნდი და შედეგთან ერთად ლამაზ ფეხბურთსაც თამაშობს🖤იდეალურად მოერგება ბარსას

    მე ცოტა სკეპტიკურად ვუყურებ მაგ კაცს, ძალიან მაგარია მარა მაინც. ჯერ გამოცდილება ჭირდება. თან მაგის სტილია მთელი გუუნდი რო იღებდეს მონაწილეობას პრესინგში და რავი კიდე, მესისთან და სუარესთან მაინც და მაინც ვერ იურთიერთებს კარგად. თან კუმანი თუ გამოვწიეთ ნაკრები IჩალIჩებს ტენ ჰაგზე.

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:31

    ციტატა: 4ge
    Shens samyaroshi kii da realoba sul sxvaa :)))) 5 welshi 4 ligaaa :))))

    თქვენი დამახინჯებული რეალობა სექტამადრიდზე აფრქვიეთ. საუკეთესო გუნდში კიდე 7 იანი კი არა შაქირი გყავდათ და ხან ვინ :D

    0
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:30

    ციტატა: 4ge
    ციტატა: Magician
    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    :დ :დ :დ გვარდიოლას ეპოქასთან ზიდანის "რეალი" ახლოსაც ვერ მივა.

    Shens samyaroshi kii da realoba sul sxvaa :)))) 5 welshi 4 ligaaa :))))

    ტრიპლეტს რომ დადებს ზიზუ მერე ვისაუბროთ დიდ მწრვთნელობაზე. მაგ 5 წელში მარტო ჩ.ლოგაზე თამაშობდა გუნდი ისიც პლეიოფებში რაღაცას გაიფართხალებდნენ ხან უმართლებდათ ხან რა ხან რა )) ლა ლიგაზე და კოპაზე ათრევდნენ სოფლის გუნდები. თუ მაგარი მწრვთნელი იყო საუკეთესო გუმდით რატო არ გაიწიეს ტრიპლეტზე? საკუთარ ჩემპიომატში ფარჩაკდებოდნენ. ვალვერდე რო გამოგისვავს ბერნაბეუზე 3-0 იქ მორჩა... და წელსაც აგერ ვუყურებთ ზიზუს ტაკტიკოსობას.

    3
    საიტზეა
    Magician Culé [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:18

    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    :დ :დ :დ გვარდიოლას ეპოქასთან ზიდანის "რეალი" ახლოსაც ვერ მივა.

    3
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    PIQUE 3 წევრი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:16

    მთავარი ტენჰაგი იქნება მაინნც🤗მეორე სეზონია უკვე აიაქსშია და წამოვა უეჭველი💜დაამტკიცა რო ძლიერი სპეციალისტია😈დეიონგი დელიხტი დოლბერგი და შონე წავიდა გუნდიდან მარა მაინც მაგარ ხოდზე ყავს გუნდი და შედეგთან ერთად ლამაზ ფეხბურთსაც თამაშობს🖤იდეალურად მოერგება ბარსას

    0
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:14

    "ამ მთავრობამ უფრო მეტი ზიანი მოიტანა ვიდრე იგუაინმა" ეს ეწერა ბარსელონაში ერთ-ერთი აქტივისტის, არგენტინის დროშის ფერებში შეღებილ პლაკატზე laughing smile

    1
    გასულია
    rijkaard გულშემატკივარი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:06

    ციტატა: 4ge
    Zizus realma rac gaakete is gundi sauketesoa istoriashi, di stefanos dros ki moiges zedize 5 jer magram 21 saukuneshi 5 welshi 4 liga uketesia chemi azrit, unaklo gundi iyo is Madrid's reali tavis sauketeso shvidianit

    გუშინდელი ზიზუს ტრიუმფის შემდეგ თავს იმშვიდებ?

    1
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    20 ოქტომბერი 2019 16:02

    ეს კაცია ვინც გვჭირდება ჩვენ ლამაზ ლაღ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს და თან კიბოს მოვიშორებთ ვალვერდეს სახით. იმაში კი დარწმუნებული ვარ რომ ვალვერდეს ბოლო სეზონია ეს.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    20 ოქტომბერი 2019 15:55

    სასწრაფოდ დაიდოს კუმანი სეზონის ბოლოს სასწრაფოდ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV