"რეალი" დამარცხდა, "ბარსელონა" სეზონში პირველად გალიდერდა [ვიდეო]

  • 20-10-2019, 11:03
  • WinGs
  • 8
"რეალი" დამარცხდა, "ბარსელონა" სეზონში პირველად გალიდერდა [ვიდეო]

"ეიბარი"-"ბარსელონას" (0-3) შემდეგ, ესპანეთის ჩემპიონატში კიდევ სამი შეხვედრა გაიმართა. თავიანთი მატჩები ჩაატარეს მადრიდის "ატლეტიკომ" და ცხრილში ახლანდელი მდგომარეობით, "ბარსას" უშუალო კონკურენტმა, "რეალმა". 

"ატლეტიკომ" "ვალენსიას" უმასპინძლა. დიეგო სიმეონეს გუნდმა პირველი ტაიმი დიეგო კოსტას გოლით მოიგო, მატჩის ბოლოს კი დანი პარეხომ ანგარიში გაათანაბრა - 1:1. 

"რეალი" "მალიორკას" ესტუმრა. მადრიდელები სტატისტიკურ მაჩვენებლებში დიდ უპირატესობას ფლობდნენ, მაგრამ ჟუნიორ ლაგოს მიერ მე-7 წუთზე გატანილ გოლს ვერ უპასუხეს და სეზონში პირველად დამარცხდნენ. მატჩის 74-ე წუთზე, "ბლანკოსი" 10 ფეხბურთელით დარჩა - მსაჯმა მოედნიდან ალვარო ოდრიოსოლა გააძევა. 

ამ შედეგების გათვალისწინებით, "ბარსელონა" სატურნირო ცხრილის სათავეში პირველად მოექცა. მე-9 ტურის შემდეგ კატალონიელებს 19 ქულა აქვთ, "რეალს" 18, მათ შემდეგ კი 17 ქულით "გრანადა", 16 ქულით კი "ატლეტიკო" მოდის. 

მე-10 ტურში "ბარსელონამ" "რეალს" უნდა დაუპირისპირდეს, თუმცა შეხვედრა გადადებულია "ბარსა" მომდევნო მატჩს ჩემპიონთა ლიგაზე, "სლავიას" წინააღმდეგ ჩაატარებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 20 ოქტომბერი 2019 18:52
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    დაუბრუნდა პირველი ადგილი ვისაც ეკუთვნოდა იმას ჰერ სადარიან მონები მეორე ადგილიც არ ეკუთვნით იმედია მესამე ადგილს ვერ აცდებიან
    ციტატა: Griezzy7
    1 ადგილი კიასწორებსს მარაა 😂😂😂 ამათი განკვირვებიაა რააა
    რეშფორდზე მალენზეეე და ათასსს ინვალიდებსე როოო ჩალიჩობენნნ
    მაგას არჯობიაა დოლბერგზე იჩალიჩონნნ. ძაან ნიჭიერიაა ახალგაზრდააა და ყოველთამაშში ენერგიულადდ შემოდის იმენაა. ზამენაზეც თანახმააა იქნებაა. თან ნიცანად ადვილად გადმოიყვანენ მაქსიმუმ 40 მილიონი ევროოო.
    კაროჩე პრიორიტეტი უნდა იყოსს დოლბერგი მერე მალენი მერე ჰალანდიიი

    დოლბერგი ბარსას აე გამოადგება მძიმე ფორვარდია და კომბინაციურ იგრაში მოიკოჭლებს

    არ ეკუთვნით რას ნიშნავს ოღონდაც? დდ ანუ რო არ გევასება ნიშნავს რო არ ეკუთვნით?

    ციტატა: MALUMA
    Like თუ გძულს რეალი რამოსი და კაზემირო!

    გილოცავთ თქვენ მოაგროვეთ 40 ლაიქი და გადახვედით შემდეგ ტურში.
    Culé [?]
    #7 20 ოქტომბერი 2019 14:02
    4
    პირველად და იმედია სამუდამოდ.

    პირველად და იმედია სამუდამოდ.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #6 20 ოქტომბერი 2019 13:35
    5
    წესით ასეც უნდა იყოს სეზონის ბოლომდე
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 20 ოქტომბერი 2019 12:48
    3
    დაუბრუნდა პირველი ადგილი ვისაც ეკუთვნოდა იმას ჰერ სადარიან მონები მეორე ადგილიც არ ეკუთვნით იმედია მესამე ადგილს ვერ აცდებიან
    ციტატა: Griezzy7
    1 ადგილი კიასწორებსს მარაა 😂😂😂 ამათი განკვირვებიაა რააა
    რეშფორდზე მალენზეეე და ათასსს ინვალიდებსე როოო ჩალიჩობენნნ
    მაგას არჯობიაა დოლბერგზე იჩალიჩონნნ. ძაან ნიჭიერიაა ახალგაზრდააა და ყოველთამაშში ენერგიულადდ შემოდის იმენაა. ზამენაზეც თანახმააა იქნებაა. თან ნიცანად ადვილად გადმოიყვანენ მაქსიმუმ 40 მილიონი ევროოო.
    კაროჩე პრიორიტეტი უნდა იყოსს დოლბერგი მერე მალენი მერე ჰალანდიიი

    დოლბერგი ბარსას აე გამოადგება მძიმე ფორვარდია და კომბინაციურ იგრაში მოიკოჭლებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 20 ოქტომბერი 2019 11:42
    4
    Gilocavt megobrebo galiderebas davibrunet chveni adgili mtavaria shevinarchunot valverde ar miqaro rame
    ფანი [?]
    #3 20 ოქტომბერი 2019 11:41
    4
    პერესია მაფიოზი სიმონ მააგან გასტროგა კატალონიელი პოლიტიკოსები მაგან მოაწყო არეულლობა იმისგამო რომ კლასიკო გადადებულიყო მაგ ცუდიკაცი მაგი მაიმუნი ეგ დუტ მაგას smile smile
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    Culé [?]
    #2 20 ოქტომბერი 2019 11:24
    3
    ციტატა: MALUMA
    ელ კლასიკო სპეციალურად მოაწყო პერესმა რომ გადადებულიყო ამიტომ გამოაცხადა კატალონიელო პატიმრების თავისუფლების აღკვეთა ესპანეთმა იცოდა არეულობა მოჰყვებოდა ამას და ელ კლასიკოს გადადებდნენ აბა იცოდა რომ გადავუვლიდით დედაბუდიანად მადრიდელ ნაბიჭვრებს !

    რაებს იგონებთ ))))))
    Culé [?]
    #1 20 ოქტომბერი 2019 11:08
    3
    1 ადგილი კიასწორებსს მარაა 😂😂😂 ამათი განკვირვებიაა რააა
    რეშფორდზე მალენზეეე და ათასსს ინვალიდებსე როოო ჩალიჩობენნნ
    მაგას არჯობიაა დოლბერგზე იჩალიჩონნნ. ძაან ნიჭიერიაა ახალგაზრდააა და ყოველთამაშში ენერგიულადდ შემოდის იმენაა. ზამენაზეც თანახმააა იქნებაა. თან ნიცანად ადვილად გადმოიყვანენ მაქსიმუმ 40 მილიონი ევროოო.
    კაროჩე პრიორიტეტი უნდა იყოსს დოლბერგი მერე მალენი მერე ჰალანდიიი