არტურო ვიდალი: მუცელზე ჩემპიონთა ლიგის ტატუსთვის ადგილი შენახული მაქვს

არტურო ვიდალი: მუცელზე ჩემპიონთა ლიგის ტატუსთვის ადგილი შენახული მაქვს

"ბარსელონას" ნახევარმცველმა, არტურო ვიდალმა L'Equipe-თან ინტერვიუში თავის ტატუებზე ისაუბრა.

"მათი გაკეთება იტალიაში დავიწყე, ახლა კი 30-ზე მეტი მაქვს, მაგრამ მუცელზე ჩემპიონთა ლიგისთვის ადგილი შემონახული მაქვს."

"ევროთასების მოგების სურვილით შეპყრობილი ვარ. მჯერა, რომ წელს ამას შევძლებთ, რადგან მსოფლიოს საუკეთესო და ფიზიკურად ყველაზე ძლიერ კლუბში ვარ იმისთვის, რომ ყველა ტიტულისთვის ვიბრძოლოთ." - თქვა არტურო ვიდალმა.

ვიდალი ჩემპიონთა ლიგის მოგებასთან ყველაზე ახლოს 2015 წელს იყო, თუმცა მისი "იუვენტუსი" ფინალში "ბარსელონამ" დაამარცხა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 20 ოქტომბერი 2019 02:40
    3
    კარლ მელოუნი მახსენდება, ტიპი სუპერ ლეიკერსში გადავიდა საჩემპიონო ბეჭდის თვის და გზად დანკანი და სპირსი გადაეღობნენ ბოლო წელს. ღმერთს არ უნდაო ჩემი ჩემპიონობა, განაცხადა დიდმა კალათბურთელმა და პენსიაზე გავიდა. სამწუხაროდ ამასაც ეგრე მოუვა. როდის იყო ვალვერდესნაირი მწვრთნელები იგებდნენ ლიგებს?!
    [?]
    #12 20 ოქტომბერი 2019 01:36
    2
    მაშინ ჯერ ვალვერდეს მუცელზე უნდა გააკეთო რაღAც დანით რო ლიგა მოიგო :D
    ფანი [?]
    #11 19 ოქტომბერი 2019 22:59
    4
    cool man sunglasses
    --------------------
    'Playing football is very simple, but playing simple football is the hardest thing there is.'
    ∞ Johan Cruyff ∞
    Culé [?]
    #10 19 ოქტომბერი 2019 22:47
    3
    ლომიააააა
    წევრი [?]
    #9 19 ოქტომბერი 2019 22:35
    4
    ვიდალი მაგარი კაცია :დდდდ
    IVAN RAKITIC4
    სტუმარი [?]
    #8 19 ოქტომბერი 2019 21:55
    3
    Vidali magari kacia
    Culé [?]
    #7 19 ოქტომბერი 2019 21:31
    11
    ვალვერდეს გადამკიდე ეგ ადგილი დაგრჩება ცარიელი
    წევრი [?]
    #6 19 ოქტომბერი 2019 21:26
    9
    ციტატა: MTG8
    აუ გვარდიოლას ბრავო რა, ჩვეულებრივი სპრინტერისგან სიტის და ინგლისის ნაკრების მთავარ თუ არა ერთერთ ლიდერად აქცია.
    ნახეთ სიტის მეორე გოლი კრისტალ პალასთან


    ვალვერდეც ეგრე არაა დემბელსთან
    გულშემატკივარი [?]
    #5 19 ოქტომბერი 2019 21:18
    8
    აუ გვარდიოლას ბრავო რა, ჩვეულებრივი სპრინტერისგან სიტის და ინგლისის ნაკრების მთავარ თუ არა ერთერთ წამყვან მოთამაშედ აქცია.
    ნახეთ სიტის მეორე გოლი კრისტალ პალასთან
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    ფანი [?]
    #4 19 ოქტომბერი 2019 21:08
    9
    არტურო მაგრად მევასება ეს რომ ხავის წასვლის მერე რო გვეყიდა უფრო კარგი იქნებოდა მარა ახლაც კარგია ჟირკიანი გვჭირდებოდა ასეთ დროს (როცა გუნდში ყველას ყველაფერი აქვს მოგებული )
    გულშემატკივარი [?]
    #3 19 ოქტომბერი 2019 21:07
    6
    Miyvars aseti igrokebi jilkianebi aqamde rato ar moxvedi barsashi
    Culé [?]
    #2 19 ოქტომბერი 2019 20:57
    6
    იმედია წელს დაიხატავ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 19 ოქტომბერი 2019 20:46
    10
    წელს დაიხატავ არტურო ლიგის ტატუს წინა სეზონშიიც დაიხატავდი ვალვერდეს რო არ ეკისრა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued