ორმაგი გაძევება - "ბარსა" "სევილიასთან" შეხვედრაში 9 ფეხბურთელით დარჩა

  • 7-10-2019, 00:53
  • ორმაგი გაძევება - "ბარსა" "სევილიასთან" შეხვედრაში 9 ფეხბურთელით დარჩა

    "ბარსელონა"-"სევილიას" შეხვედრას, რომელშიც კატალონიელებმა გადამწყვეტი უპირატესობა თამაშის დასრულებამდე საკმაოდ დიდი ხნით ადრე მოიპოვეს, მოულოდნელი დასასრული ჰქონდა - მსაჯმა მოედნიდან "ბარსას" ორი ფეხბურთელი გააძევა. 

    პირველი წითელი ბარათი რონალდ არაუხომ, ჩიჩარიტოს წაქცევისთვის დაიმსახურა. აღსანიშნავია, რომ დღეს ურუგვაელი ფეხბურთელის დებიუტი შედგა. რამდენიმე წამში, მოედნის დატოვება უსმან დემბელესაც მოუხდა, რაც მსაჯთან უთანხმოებას მოჰყვა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: სევილია
    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    7 ოქტომბერი 2019 10:11

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ეს ლაოსი გადაცმული მადრიდისტაა იმედია ეს მანსანო და ფუერტესი არ იქნება რეალთან მსაჯი!

    რა გააკეთა მადრიდისტული? თუ ზოგადად გაგვაცანი

    მადრიდისტული არის ის რო რამოსი დედას აგინებს მსაჯს და არც კი აფრთხილებენ. ამ დებილმა ცუდი ძაან ცუდი წამოატრანტალა და აგდებენ. აი ესაა მადრიდული. და კიდევ ყველგან უცხოურ საიტებზე ამბობენ რო არც ჩიჩარიტოს წაქცევაზე არ უნდა ყოფილიყო წითელი, მაქსიმუმ ყვითელი.

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:14

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ეს ლაოსი გადაცმული მადრიდისტაა იმედია ეს მანსანო და ფუერტესი არ იქნება რეალთან მსაჯი!

    რა გააკეთა მადრიდისტული? თუ ზოგადად გაგვაცანი

    ის გააკეთა რომ არაუხოსთვის უნდა მიეცა მხოლოდ წითელი დემებელე არ მევასება მაგრამ მაქსიმუმ ყვითელი მიეცა სუარესი მსაჯებს აგინებს ცოცხალ მკვდარს ყცელა მომენტზე და ყვითელს აძლევენ ამან ერთხელ რაღაცა წაიბურდღუნა და ეგრევე წითელი მისცა აბა რა ჰქვია ამას?

    აბა ახლა ობიექტუეად დაუკვირდი სანამ დემბელე მივიდოდა და სრულიად უაზროდ გაუპარჭყავდა ხელებს რამდენი ბევრად მნიშვნელოვანი კაცი იდგა ლაოსის წინ რომელიც ეკამათებოდა ... თუ უბრალოდ მოშორება უნდოდა იმათაც მოუძებნიდა მიზეზს და გააგდებდა... უკვე რო თითქმის დააწყნარა ხალხი მივიდა დემბო რაღაც უთხრა , ცინიკურად გაუშალა ხელები და თუ არ ვცდები ქაფი თუ რაღაც ჩამოუგდო (შეიძლება ამ ბოლოში ვცდები ).

    რაღაც განსხვავებული რომ არ გაეკეთებინა დემბელეს მაგას კიარ გააგდებდა თუნდაც დე იონგს ან მსგავსს რომელიც არანაკლებ ეკამათებოდა.

    ხო მარა ამან მემარჯვენეა თუ მემარცხენე ის არ იცის და ესპანურად გინება ეცოდინება? ხელების გაშლაზე სუარესმა ყვითელი მიიღო დღეს და არ უნდა მიეცა წითელი ამ შლანგისთვის

    ეცოდინება დამერწმუნე დდ

    საქმეც ეგაა რო სემედუს მარტო ხელები არ გაუშლია და თანაც პიკი მომენტი იყო ბოლოში.

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ეს ლაოსი გადაცმული მადრიდისტაა იმედია ეს მანსანო და ფუერტესი არ იქნება რეალთან მსაჯი!

    რა გააკეთა მადრიდისტული? თუ ზოგადად გაგვაცანი

    ის გააკეთა რომ არაუხოსთვის უნდა მიეცა მხოლოდ წითელი დემებელე არ მევასება მაგრამ მაქსიმუმ ყვითელი მიეცა სუარესი მსაჯებს აგინებს ცოცხალ მკვდარს ყცელა მომენტზე და ყვითელს აძლევენ ამან ერთხელ რაღაცა წაიბურდღუნა და ეგრევე წითელი მისცა აბა რა ჰქვია ამას?

    აბა ახლა ობიექტუეად დაუკვირდი სანამ დემბელე მივიდოდა და სრულიად უაზროდ გაუპარჭყავდა ხელებს რამდენი ბევრად მნიშვნელოვანი კაცი იდგა ლაოსის წინ რომელიც ეკამათებოდა ... თუ უბრალოდ მოშორება უნდოდა იმათაც მოუძებნიდა მიზეზს და გააგდებდა... უკვე რო თითქმის დააწყნარა ხალხი მივიდა დემბო რაღაც უთხრა , ცინიკურად გაუშალა ხელები და თუ არ ვცდები ქაფი თუ რაღაც ჩამოუგდო (შეიძლება ამ ბოლოში ვცდები ).

    რაღაც განსხვავებული რომ არ გაეკეთებინა დემბელეს მაგას კიარ გააგდებდა თუნდაც დე იონგს ან მსგავსს რომელიც არანაკლებ ეკამათებოდა.

    ხო მარა ამან მემარჯვენეა თუ მემარცხენე ის არ იცის და ესპანურად გინება ეცოდინება? ხელების გაშლაზე სუარესმა ყვითელი მიიღო დღეს და არ უნდა მიეცა წითელი ამ შლანგისთვის

    რეალში რამოსი რომ იღებს წითელ ბარათს ეკუთვნოდა არ ეკუთვნოდა მაინც აპროტესტებენ ლიგაში და ესენი ამაშიც არ უქნია ღმერთს გასაგდებია ბარტომეუ გუნდიდან

    გააპროტესტებენ მაგრამ არმგონია მოუხსნან, იშვიათია ეგენი.

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:07

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: MALUMA
    ეს ლაოსი გადაცმული მადრიდისტაა იმედია ეს მანსანო და ფუერტესი არ იქნება რეალთან მსაჯი!

    რა გააკეთა მადრიდისტული? თუ ზოგადად გაგვაცანი

    ის გააკეთა რომ არაუხოსთვის უნდა მიეცა მხოლოდ წითელი დემებელე არ მევასება მაგრამ მაქსიმუმ ყვითელი მიეცა სუარესი მსაჯებს აგინებს ცოცხალ მკვდარს ყცელა მომენტზე და ყვითელს აძლევენ ამან ერთხელ რაღაცა წაიბურდღუნა და ეგრევე წითელი მისცა აბა რა ჰქვია ამას?

    აბა ახლა ობიექტუეად დაუკვირდი სანამ დემბელე მივიდოდა და სრულიად უაზროდ გაუპარჭყავდა ხელებს რამდენი ბევრად მნიშვნელოვანი კაცი იდგა ლაოსის წინ რომელიც ეკამათებოდა ... თუ უბრალოდ მოშორება უნდოდა იმათაც მოუძებნიდა მიზეზს და გააგდებდა... უკვე რო თითქმის დააწყნარა ხალხი მივიდა დემბო რაღაც უთხრა , ცინიკურად გაუშალა ხელები და თუ არ ვცდები ქაფი თუ რაღაც ჩამოუგდო (შეიძლება ამ ბოლოში ვცდები ).

    რაღაც განსხვავებული რომ არ გაეკეთებინა დემბელეს მაგას კიარ გააგდებდა თუნდაც დე იონგს ან მსგავსს რომელიც არანაკლებ ეკამათებოდა.

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:04

    ციტატა: Barca_MNS
    უმტიტი თუ დაბრუნდება თორე პიკეს და არაუხოს დისკვალიფიკაცია აქვთ, ტოდიბო დაიმტვრა რეალურად ეიბართან მცველი არ გვეყოლება...ჩემი დიდი ინტერესია 17 წლის ხავიერ მბუამბა იყოს ხელმისაწვდომი მაგრამ შეუძლებელია ეგ ამბავი. ჩუმი ალბათ

    ტოდიბომ მგონია რო უბრალოდ ვეღარ შეძლო თამაში, დაიღალა და მაგიტო გავიდა... რავი ასეთი შთაბეჭდილება შემექმნა...

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:03

    უმტიტი თუ დაბრუნდება თორე პიკეს და არაუხოს დისკვალიფიკაცია აქვთ, ტოდიბო დაიმტვრა რეალურად ეიბართან მცველი არ გვეყოლება...ჩემი დიდი ინტერესია 17 წლის ხავიერ მბუამბა იყოს ხელმისაწვდომი მაგრამ შეუძლებელია ეგ ამბავი. ჩუმი ალბათ

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:02

    ციტატა: MALUMA
    ეს ლაოსი გადაცმული მადრიდისტაა იმედია ეს მანსანო და ფუერტესი არ იქნება რეალთან მსაჯი!

    რა გააკეთა მადრიდისტული? თუ ზოგადად გაგვაცანი

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:01

    მსაჯს გადაეკეტა ბოლოში 😂😂😂😂

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    7 ოქტომბერი 2019 01:01

    ამ მატჩის მთავარი დასკვნა, მსაჯს შიგ აქვს თან მაგრად

    2
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    7 ოქტომბერი 2019 00:58

    ბარსელონაში რომ თამაშობ და შენში 150 მილიონს იხდიან წითელს მსაჯის გინების გამო არუნდა იღებდე

    10
    გასულია
    Kakiashvili წევრი [?]

    7 ოქტომბერი 2019 00:57

    ციტატა: lashomchedlo
    ძლივს გოლი გაიტანა ამ ცხოვრებით დებილმა და წითელი აიკიდა 😂😂😂

    Rato araa gasadzevebelio xeli dauqnia da gaadzeva? :ddd

    2
    გასულია
    lashomchedlo ფანი [?]

    7 ოქტომბერი 2019 00:55

    ძლივს გოლი გაიტანა ამ ცხოვრებით დებილმა და წითელი აიკიდა 😂😂😂

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge