ერნესტო ვალვერდე "სევილიასთან" მატჩის წინ

  • 5-10-2019, 22:47
  • ერნესტო ვალვერდე "სევილიასთან" მატჩის წინ

    "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ, ლა ლიგის მერვე ტურის წინ პრესკონფერენცია გამართა. 

    "ბარსელონაში", ორშაბათს ფსკერზე ხარ, პარასკევს კი მწვერვალზე აღმოჩნდები. ან, პირიქით. ახლა თავს კარგად ვგრძნობთ. 

    კარგი სერია გვაქვს და გვინდა, ეს "სევილიასთანაც" გავაგრძელოთ. ანდალუსიელები ბოლო დროს შესანიშნავად თამაშობენ, განსაკუთრებით გასვლაზე. მათ სამივე თამაში მოიგეს, მადრიდის "რეალთან" კი დამარცხდნენ, მაგრამ იქაც კარგი შთაბეჭდილება დატოვეს. 

    ყველა მეტოქე განსხვავებულია, ასე რომ, შეტევაში ცვლილებები აუცილებლად იქნება. ვნახოთ, შეიძლება, უსმან დემბელემ და გრიზმანმა ერთადაც ითამაშონ. დიდი არჩევანი გვაქვს. 

    ჟორდი ალბას თამაში გამორიცხული არაა, გადაწყვეტილებას მოგვიანებით მივიღებთ. 

    დაცვის ფლანგებზე სახარბიელო სიტუაცია არ არის, მაგრამ სემედუმ და რობერტომ თავიანთი შესაძლებლობები დაამტკიცეს. თუმცა, იმედი გვაქვს, რომ ალბა დაბრუნებას ხვალვე მოახერხებს" - ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს Marca. 

    "ბარსა"-"სევილიას" დაპირისპირება ხვალ, თბილისის დროით 23 საათზე დაიწყება. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    6 ოქტომბერი 2019 10:46

    სულ ესე გაკვირვებული, გაოცებული, ჩაფიქრებული და მოღლილი სახეეჰით ნუ დებთ ქმ კვერცხის ფოტოებს ისედაც მაგ დღეში ვართ ეგ გვინდა კიდე?.... ამის დედას გავესაუბრე მე....

    0
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    nou kampi გულშემატკივარი [?]

    6 ოქტომბერი 2019 10:07

    ციტატა: M10 S9 D11
    სწორი შემადგენლობა დააყენე ხვალ შე ცხვირგასიებულო

    ცოტა ხმამაღლა გასძახე, შორსაა ვერ გაიგებს smile smile smile

    1
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    6 ოქტომბერი 2019 03:20

    სწორი შემადგენლობა დააყენე ხვალ შე ცხვირგასიებულო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    6 ოქტომბერი 2019 01:38

    ეს ფირპოც რა უნაირო კაცია რა, ალბა შარშან საერთოდ არ დამტვრეულა და აქ სტარტშივე ტრავმა მიიღო, მეტი რაღა გინდა შე შობელ ძაღლო მარა ჰე, მეორედ დაილეწა ტიპი. არადა კაი დრო იყო დამეტკიცებინა რა შეუძლია იმ საშინელი თამაშების მერე რაც ქონდა, ბოლოს არაუშავდა, უფრო სწორად ბოლო ორი თამაში ნორმალურად ჩაატარა. გრანადასთან შერცხვა მაგრად და პრესეზონზე არსენალთან მგონი, დებიუტი რო ქონდა. სტაბილურად რო ითამაშოს ერტი თვე ეგრევე პროგრესი ექნება. მარა აგერ ალბა დაბრუნდა ეგ კიდე გდია ლაზარეთში. უმტიტიზეც იგივეს ვიტყვი, ვეღარასდროს ჩაჯდება ეგ ბარსას ძირითადში. ლანგლეს დისკვალიპიკაცია აქვს ეს კიდე დამტვრეული გდია. ნაკრებშიც ადგილი დაკარგა და იყოს ეხლა კარგად. იტრაბახოს მსოფლიოს ჩემპიონობით. 25 წლის ასაკში მორჩა მაგისი კარიერა. ბარსელონური მაინც

    3
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    6 ოქტომბერი 2019 01:09

    Es kaci Sanam chempionta ligas ar moigebs wamsvleli araa... Amitom warmatebebi dges dgeobit barcas nawili xar mainc!!!

    2
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    6 ოქტომბერი 2019 01:04

    ამის გაუცინარი დედას დავა..ვი

    0
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    5 ოქტომბერი 2019 23:43

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ჯერ ბარსას "ბილბაოდ" გადაკეთება ვინც შეგარჩინა,მერე რომი და ბოლოს ენფილდი, იმის სუყველაფერი მოვ.... შე ღორო ნაბი..არო , გულის ამრევი ხარ და ყველაზე უნიათო,უჟმური და უთავმოყვარეო ბარსას ისტორიაში.

    100%!

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ჯერ ბარსას "ბილბაოდ" გადაკეთება ვინც შეგარჩინა,მერე რომი და ბოლოს ენფილდი, იმის სუყველაფერი მოვ.... შე ღორო ნაბი..არო , გულის ამრევი ხარ და ყველაზე უნიათო,უჟმური და უთავმოყვარეო ბარსას ისტორიაში.

    100%!

    2
    გასულია
    Lebron James 6 წევრი [?]

    5 ოქტომბერი 2019 23:11

    იმედია დემბელე ძირითადიდან დაიწყებს, დროა უკვე ამ ბიჭმა საბოოლოდ აჩვენოს რა შუძლია.

    7
    გასულია
    Magician Culé [?]

    5 ოქტომბერი 2019 22:54

    "სევილიასთან" შეხვედრა ბოლო დროს სანახაობრივი და "ბარსელონასთვის" წარმატებულია. იმედია, ხვალაც იგივე იქნება.

    3
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    პარტნიორები
    Flashscore.ge