ბარსელონა-ინტერი: სავარაუდო შემადგენლობები

  • 2-10-2019, 15:04
  • WinGs
  • 12
ბარსელონა-ინტერი: სავარაუდო შემადგენლობები

კატალონიურმა Sport-მა "კამპ ნოუზე" დღეს გასამართი ჩემპიონთა ლიგის მეორე ტურის მატჩის სავარაუდო შემადგენლობები გამოაქვეყნა. 

"ბარსას" შემადგენლობაში სიახლე ლიონელ მესის ძირითადში დაბრუნებაა. ტრავმირებული ჟორდი ალბას ადგილს კვლავ ჟუნიორ ფირპო იკავებს, უსმან დემბელე კი, რომელიც ახლახანს გამოჯანმრთელდა, სათადარიგოთა სკამზე იქნება. 

რაც შეეხება "ინტერს" - ანტონიო კონტეს მთავარი დანაკლისი გუნდის ახალწვეული, რომელუ ლუკაკუა, რომლის ნაცვლად სასტარტო თერთმეტეულში ლაუტარო მარტინესი ითამაშებს. 

შეგახსენებთ, რომ შეხვედრა თბილისის დროით 23 საათზე დაიწყება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 2 ოქტომბერი 2019 19:28
    0
    დიდი ალბათობით ლეო სკამზე იქნება და მეორე ტაიმში შემოვა, იმედია სრულად გამოჯამრთელდა და ინტერსაც გაუტანს თავის გასატან გოლს რომელსაც ჯერჯერობით ვერ ახერხებს
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გულშემატკივარი [?]
    #11 2 ოქტომბერი 2019 18:07
    0
    ოფიციალურად: ფირპო დაიმტვრა და არ იქნება.
    OFFICIAL: Junior Firpo is suffering from a thigh injury in his right leg and will miss tonight's game. The recovery of the player will mark his comeback.
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    წევრი [?]
    #10 2 ოქტომბერი 2019 17:59
    1
    ეს კაცი გრიზს გაგვიფუჭებს
    გულშემატკივარი [?]
    #9 2 ოქტომბერი 2019 17:39
    1
    Messi skamze iqneba mgonia peresi sua grizit daiwyebs cxvira
    წევრი [?]
    #8 2 ოქტომბერი 2019 16:53
    4
    ფრეა 1-1
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 2 ოქტომბერი 2019 16:08
    6
    მესი ძირითადში? საინტერესოა ესეიგი ტრამვის რეციდივი გამორიცხულია რახან ძირითადშია მშვენიერია იმედია მინიმუმ დუბლს გაიტანს ლომი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 2 ოქტომბერი 2019 15:48
    2
    ციტატა: Hessi
    ფურცელზე რამხელა უპირატესობა გვაქვს. ყველა პოზიციაზე ბევრად ვჯობნით

    ცენტრალური მცველებით ვჯობნით?
    Culé [?]
    #5 2 ოქტომბერი 2019 15:47
    3
    იმედია მოვიგებთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 2 ოქტომბერი 2019 15:35
    2
    ფურცელზე რამხელა უპირატესობა გვაქვს. ყველა პოზიციაზე ბევრად ვჯობნით
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 ოქტომბერი 2019 15:32
    2
    ეს შემადგენბოლა თუ გამოვა მოვიგებთ
    გულშემატკივარი [?]
    #2 2 ოქტომბერი 2019 15:23
    6
    მესი ძირითადში ოპაა ეს ის შემადგენლობაა რომელიმაც ლიგა უნდა დადოს წელს და ინტერსაც მოვუგებთ რათქმაუნდა! ვისკა ბარსა ვისკა კატალუნია! heart_eyes
    გულშემატკივარი [?]
    #1 2 ოქტომბერი 2019 15:08
    3
    რავი კარგი შემადგენლობაა წესით არუნდა გაგვიჭირდეს ინტერთან მაგრამ სადაც გრანადასთან წააგეს 2-0 არაფერია გამორიცხული👀 პ.ს არტურის მეიმედება ყველაზე მეტად💅❤