ზედიზედ მე-2 მატჩში - ფილიპე კოუტინიოს გოლი და საგოლე პასი [VIDEO]

  • 28-09-2019, 19:35
  • ზედიზედ მე-2 მატჩში - ფილიპე კოუტინიოს გოლი და საგოლე პასი [VIDEO]

    ჯერ კიდევ "ბარსელონას" საკუთრებაში მყოფი ფილიპე კოუტინიო "ბაიერნში" ათამაშდა. მიუნხენურ გუნდში, რომელშიც ბრაზილიელი იჯარით თამაშობს, მან ზედიზდ მე-2 მატჩში აქტივში გოლი და საგოლე გადაცემა ჩაიწერა.

    "კიოლნის" შემდეგ, ფილიპე კოუტინიოს მსხვერპლი "პადერბორნი" გახდა. ბოლოადგილოსან გუნდთან გასვლით მატჩში კოუტინიომ, მე-15 წუთზე, გნაბრის გაატანინა, ხოლო 55-ე წუთზე თავად გაიტანა და ანგარიში სტუმართა სასარგებლოდ 2-0 გახადა. საბოლოოდ, "რეკორდმაისტერმა" თამაში 3-2 მოიგო და პირველ ადგილზე გადაინაცვლა.

    ბუნდესლიგაში ჩატარებულ 5 მატჩში კოუტინიოს აქტივში უკვე 2 გოლი და 2 საგოლე გადაცემაა.

    "ბაიერნს", სეზონის ბოლოს, კოუტინიოს 120 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის უფლება ექნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2019 23:53

    ციტატა: davidus2020
    კოუ რაის ფეხბურთელია? ისეთ უდიდეს მწვრთნელს როგორც ვალიკოა ვერ გაუგო , რა უნდოდა მისგან,

    smile stuck_out_tongue_winking_eye innocent

    0
    გასულია
    ფრენკ დე იონგი გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2019 22:25

    ამ ხლე ვალვერდეს ხელში მესიც რომ თამაშობს მიკვირს და კოუ ხო ტყუილად გაუშვა🙄

    7
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2019 22:03

    ციტატა: ROUCH
    ოჰ ბოლო ადგილოსნებთან თუ გაიტანა მოხოდილა და ეგ არი, აბა ვნახოდ შედარებით ძლიერ გუნდებთან რას იზავს, ისე არ მინახია ბაიერნის იგრები და იქ რა პოზიციაზე თამაშობს იცით ვინმემ

    გამთამაშებელია, ნახევარდაცვიდან თამაშობს, ლევის უკან დგას

    4
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    გასულია
    Bidzina გულშემატკივარი [?]

    28 სექტემბერი 2019 21:18

    Ai ras vambobdi kou midiii da damtkice ro sauketesoxar me mejera am bijis da sxva ar viciii vici rooo dzan magra atamashdeba 1000%mjera

    13
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2019 21:16

    კოუ რაის ფეხბურთელია? ისეთ უდიდეს მწვრთნელს როგორც ვალიკოა ვერ გაუგო , რა უნდოდა მისგან,

    5
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    28 სექტემბერი 2019 20:07

    დამტკიცდა რომ კოუტინიოს უფორმობა ვალიკოს ბრალი იყო

    20
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    28 სექტემბერი 2019 20:04

    ყველა გოლი და პასი რასაც წელს კოუ დააგროვებს ვალვერდეს დედის სისხლში და გლანდებში იყოს. გრიზმანიც მიყვება ამის გზას მალე. სად ათამაშებს, ტიპი საყრდენია თუ მარცხენა მცველი? საერთოდ მოწყვეტილია გუნდს ამ პოზიციის გამო და ვერც ერთ ბარსას შეტევას ვერ ჩამოუსწრო. რამდენი შეტევა გავაკეთეთ დღეს და არც ერთში მონაწილეობდა გრიზმანი. დააყენე მარჯვნივ მესის პოზიციაზე და ითამაშე ლეოს დაბრუნებამდე 4-4-2 ან პერესი დააყენე მარცხნივ. იმენა დედამისზე ადრე მო...ლი კაცია რა, ძალით აკეთებს ესეთ რამეებს, რა აქვს დავალებული მაგას და ბართომეუს კი ვიცით

    24
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:59

    ოჰ ბოლო ადგილოსნებთან თუ გაიტანა მოხოდილა და ეგ არი, აბა ვნახოდ შედარებით ძლიერ გუნდებთან რას იზავს, ისე არ მინახია ბაიერნის იგრები და იქ რა პოზიციაზე თამაშობს იცით ვინმემ

    3
    გასულია
    Bulo წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:56

    Bicho es xalxi xo gamagijebs es puli tqven rashi gainteresebt 120 ariqmebao cudi culi agrove dzma es fulebi tu gadzlevs shen vinme magas da aq atamashe dembele sirbele da kide egetebi.

    5
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:53

    ესაა რა მწვრთნელი უნდა გუნდს რაღაც ახალი სისხლიი ჭირდება კრეატივიი კლუბს

    5
    გასულია
    Bulo წევრი [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:51

    Kou ese gaagrdzele da inatrob sheni tavi mere,ro arician vin atamashon sad da rogor sirebi demdele jobia turme kous da neimars vai amat patrons vercert tas ver egirsebian sirbanda ro hyavt martveloba imito.

    9
    გასულია
    u n e x a m p l e d Culé [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:49

    #ვალვერდეწადი

    11
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:49

    ნუ შევიდს ფორმაში მომავალ წელს ახალი მწვრთნელი იქნება ბავარია თუ არ გამოისყიდის ახალ მწვრთნელს გამოადგება კოუ თუ გამოისყიდის 120 მილიონიც არაა ცუდი ფული

    10
    გასულია
    LashaBarca ფანი [?]

    28 სექტემბერი 2019 19:46

    ბრავო კოუ მაგარი ხარ!

    14
    --------------------
    WE DID IT 6:1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge