ანსუ ფატიმ, შესაძლოა, მსოფლიოს ჩემპიონატზე თამაშზე უარი თქვას

  • 26-09-2019, 18:54
  • ანსუ ფატიმ, შესაძლოა, მსოფლიოს ჩემპიონატზე თამაშზე უარი თქვას

    "ბარსელონას" 16 წლის ამომავალმა ვარსკვლავმა, ანსუ ფატიმ, შესაძლოა, მსოფლიოს 17-წლამდელთა ჩემპიონატზე არ ითამაშოს.

    გუშინ, ანსუ ფატი მსოფლიოს 17-წლამდელთა ჩემპიონატის განაცხადში ოფიციალურად შეიყვანეს. თუმცა, Cadena Ser-ის ცნობით, მაინც ნაკლებად მოსალოდნელია, რომ ფატი ბრაზილიაში გასამართ ჩემპიონატზე (26 ოქტომბერი - 17 ნოემბერი) სათამაშოდ გაემგზავროს. წყაროს ცნობით, თუ მას პირველ გუნდში ოფიციალურად დააწინაურებენ, ფატი ნაკრებთან ერთად ბრაზილიაში წასვლაზე უარს იტყვის.

    ცნობილია, რომ "ბარსელონა" ყველანაირად ცდილობს ფატი მსოფლიო ჩემპიონატზე არ გაემგზავროს. გავრცელებული ინფორმაციით, ესპანეთის ფეხბურთის ფედერაციაშიც მიაჩნიათ, რომ 16 წლის ფეხბურთელი თავისი ასაკის მოთამაშეებთან შედარებით ზედმეტად კარგად თამაშობს და მას 21-წლამდელთა ნაკრებში უნდა იძახებდნენ. თუ მართლაც ასე მოხდა, მაშინ ფატი "ბარსელონაში" დარჩება და მას 7 თამაშის გამოტოვება არ მოუწევს. 16 წლის ფეხბურთელს "ელ კლასიკოში" ძალების მოსინჯვის შანსიც ექნება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    27 სექტემბერი 2019 00:47

    ყვყველაფეეში ჯობია ბარსა რეალს და ურთიერთშეხვედრებშიც იფენს მონა რეააალს :დდდ joy joy

    3
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 23:21

    1 კვირააში 3 ტიტულიდან ავაცმევინეთ რეააალს :დდდდდ 1 კვირაში უტიტულოდ დქვტოვეთ :დდდდ პლიუს ისტორიულ ურთიერთშეხვედრებში გავასწარით :დდდდდ ბარსამ და დე იონგმა 1 კვირაში ბერნაბეუზე მკვდარ ცოცხალი მოუხნეს რეააალს joy joy joy

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2019 22:58

    ციტატა: Ramosi14
    ციტატა: ani-barca10
    ვარი შემოვიდა თუ არა დედა მოეხნა რეალს ტიტული ვეღარ მოიგო :დდდდდ დე იონგმა მერვედფინალშივე გააბუნძულა მსაჯრიდი :დდდ joy

    ორიჯიმრა გიქნათ ეგ დაგავიწყდა :D:Dიქით მანოლასმა სალაჰი ფირმინოს გარეშე სირცხვილი და თავის მოჭრაკატალონიელ პუტანკებს არადა ტრიპლეტის სეზონი იყო ისე რო იცოდეთ წინა სეზონში რეალმაც 1 ტიტული მოიგო და ბარსამაც :D ეგეთ საშინელ სეზონშიც ვერ მოიგეთ ჩვენზე მეტი მარა თქვენ ასი წელი ვერ დაგვეწევით ტიტულებში ჯერ მილანს და ლივერპულს გაასწარით :D:D:D:D::D

    სხვათა შორის ის ტიტული არუს 17/18 ის ტიტული დარა 18/19ის

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 22:37

    ვარი შემოვიდა თუ არა დედა მოეხნა რეალს ტიტული ვეღარ მოიგო :დდდდდ დე იონგმა მერვედფინალშივე გააბუნძულა მსაჯრიდი :დდდ joy

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 22:34

    ციტატა: Ramosi14
    Aრაუ

    თრევა იყო 1 კვირაში 3 ჯერ რო ათრიეს ბერნაბეუზე რეალი :დდდდდ ბარსან 2 ჯერ და აიაქსმა 1 ხელ და 1 კვირაში 3 ტურნირიდან რო გააბუნძულეს რეალი და უტიტულოდ დატოვეს joy joy joy

    1
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 21:07

    ციტატა: Ramosi14

    როგორც ვინიმ ათრია პიკე? :D

    ვინიმ თავისი თავი ათრია და მონა რეალი დატოვა გაღიმებული კარში რო ვერ ურტყავდა ბურთს და რო გაედოთ კლასიკოებში joy joy 1 გოლიც რო ვერ გაიტანეს ბერნაბეუზე joy ბარსას სავარჯიშო მოედანზე უფრო სწორად joy

    0
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2019 20:55

    აბა რა რა ნაკრები ვერ არიან ეგენი

    0
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2019 20:43

    ყველაზე მეტად მინდა კლასიკოში ამან და ვიდალმა შეაგდოს და ფატიმ რამოსი ერთი ისეთი მიდირკოს რო ახალ წლამდე მაგაზე ლაპარაკობდეს ხალხი

    0
    გასულია
    cruyff9 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 20:20

    ციტატა: Ramosi14
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: nika 54
    რა კლასიკოში ვერა ხართ? ეხლა რამოსს უნდა მოაკვლევინოთ ეს ბავშვი.

    პირიქით ახლა კლასიკოში ფატისაც უნდა ვათრევინოთ რამოსი :დდდ joy

    როგორც ვინიმ ათრია პიკე? :D

    ვინიმ))))))))))))))))ჩინური ჯრრრრრ)))))

    0
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 19:52

    ციტატა: nika 54
    რა კლასიკოში ვერა ხართ? ეხლა რამოსს უნდა მოაკვლევინოთ ეს ბავშვი.

    პირიქით ახლა კლასიკოში ფატისაც უნდა ვათრევინოთ რამოსი :დდდ joy

    7
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 19:22

    რა კლასიკოში ვერა ხართ? ეხლა რამოსს უნდა მოაკვლევინოთ ეს ბავშვი. დაგავიწყდათ რა უქნა ლეოს რო გაამწარა, კინაღამ ფეხი მოტეხა იმ ღორმა და პუიოლსაც სახეში მიარტყა.

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 სექტემბერი 2019 19:00

    ეს გიჟი ხომ არაა ჯერ არავინ დააწინაურებს ამას პირველ გუნდში და ჯობია წავიდეს მითუმეტეს რო დემბელე დაბრუნდა წავიდეს კაცო სათამაშო დრო ექნება და რაღაც პატარა გამოცდილებას მიიღებს

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge