"ბარსელონას" ფეხბურთელების საერთო შეკრება

"ბარსელონას" ფეხბურთელების საერთო შეკრება

გუშინ, "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა შეხვედრა გამართეს, რომლის დროსაც კლუბში შექმნილ რთულ მდგომარეობაზე ისაუბრეს.

As-ის მიერ შეკრებამდე გავრცელებული ინფორმაციით, ორგანიზატორი ჟერარ პიკე იყო და შეხვედრას ფეხბურთელების გარდა არავინ დაესწრებოდა. Marca კი, შეხვედრის შემდეგ, ამტკიცებს, რომ ინიციატორი ლეო მესი იყო და შეკრებას ერნესტო ვალვერდეც დაესწრო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #18 26 სექტემბერი 2019 21:11
    1
    ინსტაგრამზე დაიდო ფოტო და ვიდალი არ ჩანს და იყო ნეტა
    გულშემატკივარი [?]
    #17 26 სექტემბერი 2019 20:58
    3
    აბა ამათაც ხალშლამა მწვადი ხინკალი არ ქონოდეთ სუფრაზე.და დილას პახმელიაზე ხაში. გუნდს მიხედონ თორემ ქეიფი ჩვენი მოგონილია
    Culé [?]
    #16 26 სექტემბერი 2019 20:47
    4
    ერთად პურის ჭამა და ქეიფი რომ შველოდეს პრობლემებს, ჩვენზე ბედნიერი ერი არ იარსებებდა მსოფლიოში.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი ისე როგორც ლეო მესი"
    დიეგო არმანდო მარადონა
    გულშემატკივარი [?]
    #15 26 სექტემბერი 2019 18:36
    4
    ჩემი აზრით არც მათ ევასებათ მწვრთნელი და ხელმძღვანელობა და მიზეზიც ეგაა ასე დახურული შეკრება... აბა ვინმე 1 მაინც ჰო უნდა ყოფილიყო ზემდგომი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 26 სექტემბერი 2019 17:27
    1
    იმედია ამ შეხვედრის მერე გამოსწორდება გუნდის თამაშის ხარისხი მითუმეტეს რო ინიციატორები მესი და პიკე იყვნენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #13 26 სექტემბერი 2019 16:51
    10
    აზრი არააქ ვალვერდე უნდა მოიშორონ თორე მენტალურად მაინც არაფერი ეშველებათ იჯვამენ და კანკალებენ გადამწყვეტ დროს ყველაფერს რომ თავი გავანებოთ
    Culé [?]
    #12 26 სექტემბერი 2019 16:03
    3
    დემბელე მარტო კბილები ჩანს.დდ
    Culé [?]
    #11 26 სექტემბერი 2019 15:52
    4
    თუ მართლა ვალვერდე არ იყო.
    სავარაუდოდ მასზე ლაპარაკობდნენ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 26 სექტემბერი 2019 15:51
    5
    ციტატა: Mas que un club
    მეჩვენება თუ ფოტოზე 2 ლენგლეა joy joy joy

    მეორე რო დგას პერესს გავს. და ვაბშე რა გადაღებულია, წესიერი ტელეფონი არა აქვთ ალბათ.
    Culé [?]
    #9 26 სექტემბერი 2019 15:34
    3
    სადღაც დაწერეს ვილიარეალის ცხვარი და ოციანი მოვიდა და მოსხდნენო smiley smiley satisfied

    მოთამაშეებიდან "პადლეცი" აქვთ ასარტყმელი ფირპოს და ალბას, სემედუს და ლენგლეს, რაკიტიჩსა და რა თქმა უნდა დემბელეს, კიდევ ჯეკასაც... რობერტოზე არაფერს ვამბობ, "ნე რიბა,ნე მიასა" იყო სულ, კოუტინიო?! წასულებზე ან კაის ამბოენ და ან არაფერს
    ვალვერდე?!?!?!უბრალოდ, სეზონის ბოლომდე კატასტროფაა მაგის დატოვება, თუ მოსაყვანია ვინმე ნორმალური, ეხლავე უნდა მოიყვანონ, არაუგვიანეს ახალ წლამდე...
    მე მარსელინოზე დავფიქრდებოდი, ალეგრი არ მინდა(გადამწყვეტ მომენტებში ფარჩაკდება და არ გვაწყობს) არც რომელიმე დაცვაზე ორიენტირებული, რადგან გუნდის გამარჯვების დაწარმატების ფორმულა მხოლოდ შეტევაა, პიკე, უმთითი,ლენგლე,ტოდიბო,ალბა,სემედო,რობერტო,ვაგე და ფირპო ყველანი მაღალი კლასის მცველებია და თავის საქმეს გააკეთებენ

    ეგაა, ვნახოთ რა იქნება, თუ დაწერეს საღამოს, რომ ვავერდემ თანამდებობა დატოვაო... ერთი მადლობა მაინც იქნება სათქმელი, რეალმადრიდს ისტორიული მიჩმორება-მიფარჩაკების კლასიკოების სერია "აჩუქა"
    წევრი [?]
    #8 26 სექტემბერი 2019 15:18
    0
    დემბელე იმენა ჩანსს)
    Culé [?]
    #7 26 სექტემბერი 2019 15:04
    4
    რამდენ რამდენი დადეს ნეტა :დდდდ
    Culé [?]
    #6 26 სექტემბერი 2019 14:44
    0
    ციტატა: Messiah
    imagine there is no valverde
    its easy if you try..
    No bartomeu as a president
    And the coach is still guardi

    imagine all the cules
    playing tiki-takaaaaa :ddd

    ეგ გენიალური სიმღერააა
    ყველა სიტუაციას ერგება.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #5 26 სექტემბერი 2019 14:19
    9
    ვსო აწი ათამშდებიან..მოილაპრაკეს ალბათ რო ჩავთვალოთ ვითო ვალვედე არ არსებობსო ;დდ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    Culé [?]
    #4 26 სექტემბერი 2019 14:14
    0
    მესსი ყოფილა გამდეც და დირექტორიც სტარში ლეიტერნანტიც 😁😁😁😁
    ფანი [?]
    #3 26 სექტემბერი 2019 14:13
    3
    იმედია შედეგს გამოიღებს ეს შეკრება და მოუმატებს გუნდი თორე არვიცი რაგვეშველება. უნდაგამოსწორდნენ ცოტამაინც და რაც შეუძლიათ მინიმუმ ნახევარი მაინცდადონ მოედანზე
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    წევრი [?]
    #2 26 სექტემბერი 2019 14:07
    4
    მეჩვენება თუ ფოტოზე 2 ლენგლეა joy joy joy
    გულშემატკივარი [?]
    #1 26 სექტემბერი 2019 14:05
    5
    ძმაკაცები რო ვიკრიბებით ბაითში პატარა ნაგიდასთან რო ვზიბართ 20 კაცი მეტი ადგილინრო არაა მასე არ ზიან ეს ჩემისები🤣🤣🤣
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die