ოფიციალური ინფორმაცია მესის ტრავმაზე

  • 25-09-2019, 22:14
  • ოფიციალური ინფორმაცია მესის ტრავმაზე

    მესის ტრავმის მიღებიდან თითქმის 24 საათი გავიდა და "ბარსელონამ" პირველი ოფიციალური ინფორმაცია ახლაღა გაავრცელა.

    კატალონიური კლუბი ადასტურებს, რომ არგენტინელს მარცხენა ბარძაყის შიდა კუნთის ტრავმა აქვს. მკურნალობისთვის საჭირო დროსთან დაკავშირებით ოფიციალური ინფორმაცია არ ვრცელდება.

    არაოფიციალური ინფორმაციით, ლეოს 7-10 დღე გაუცდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ ლა ლიგაში "ხეტაფესთან" გასამართი მატჩის გარდა, ის ვერც ჩემპიონთა ლიგაზე "ინტერთან" ითამაშებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bequsha904 Culé [?]

    26 სექტემბერი 2019 14:29

    მოტყნა ამან კიდე ტვინი რა

    0
    გასულია
    S.t.a.l.k.e.r. გულშემატკივარი [?]

    26 სექტემბერი 2019 13:23

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    აუუუუ მთელი სექტემბერი გაუცდაა რა დაემართა ამნაირი ფორმაში მაინც შევიდეს მალე

    ეს მესია ჯიგარო ფორმაში შესვლა არ სჭირდება მაგაზე არ ვინერვიულოთ იმაზე ვილოცოთ მალე დაბრუნდეს და ტრავმა აღარ მიიღოს

    0
    გასულია
    ალეკო წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2019 13:06

    ლეომ მოედნის დატოვების მომენტში რამდენჯერმე გაიმეორა ფრაზა:

    "დამტვრევის უფლება არ მაქვს, დამტვრევის უფლება არ მაქვს..."

    რა მოხდა მოგვიანებით, კარგად ვიცით. "ბარსელონას" კაპიტანმა ბარძაყის კუნთის ტრავმა მიიღო და პირველი ტაიმის შემდეგ, მოედანი საბოლოოდ დატოვა.

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2019 11:38

    აუუუუ მთელი სექტემბერი გაუცდაა რა დაემართა ამნაირი ფორმაში მაინც შევიდეს მალე

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    26 სექტემბერი 2019 08:21

    ამ ინტერს ხომ ვერა და ვერ გაუტანა

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    26 სექტემბერი 2019 02:33

    ამ ინტერმა და რეალმა რა ჯადო გააკეთეს რო მესი მაგათ წინ იმტვრევა?

    2
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2019 01:39

    მარტო მე მგონია რო ხეტაფე მოგვიგებს ძაან არ მინდა მაგრამ გასვლაზე გვიჭირს და ხეტაფე კარგი გუნდია მებრძოლი ვიდალი მინდა ძირითადში

    1
    გასულია
    Mx666 წევრი [?]

    26 სექტემბერი 2019 01:25

    ციტატა: me da barca
    რა უკუღმართულად დაიწყო ეს სეზონი, ვინ დაწყევლა გუნდი.

    ვალვერდე რომ გუავს მწვრთნელად მეტი დაწყევლა რაღაგინდა

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 სექტემბერი 2019 23:34

    ჯერ კიდევ ვიტოვებ იმედს ოფიციალურ დასკვნამდე რო სერიოზული არაფერია და ხეტაფესთანაც ითამაშებს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Vachi9 წევრი [?]

    25 სექტემბერი 2019 23:01

    Express-ზე წავიკითხე სერიოზული არაფერია და იმედოვნებენ რო ინტერთან ითამაშებსო და იმედია ეს უფრო რეალურია, არმინდა ლიგაზე ისედაც მკვდარი ბარსას ყურება + მესის გარეშე

    3
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    25 სექტემბერი 2019 22:22

    ანსუ გრიზზი სუა))) დემბო მაქსიმუმ ზამენაზე, მინიმუმ კარზე მიუთითონ

    8
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    25 სექტემბერი 2019 22:21

    ინტერს ახალი კონტრსქემის მოძებნა მოუწევს, ალბათ გრიზმანს დიეგო გოდინს დაუყენებენ, ჯეკა კიდევ იქნება ძირითადში თუ რაიმე არ მოხდა...

    ალბათ ლეო ოქტომბრის შუა რიცხვებისათვის იქნება ფორმაში, რომ აკრიფოს და რეალს სახე გააძროს

    9
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    25 სექტემბერი 2019 22:18

    აუუ პიზდეციაა

    4
    გასულია
    Kakiashvili წევრი [?]

    25 სექტემბერი 2019 22:15

    Aiii sad dagverxaaa dembo dziritadshi aucileblad

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge