ული ჰიონესი გერმანიის ნაკრებს ტერ შტეგენის გამო ემუქრება

ული ჰიონესი გერმანიის ნაკრებს ტერ შტეგენის გამო ემუქრება

მიუნხენის "ბაიერნის" პრეზიდენტი ული ჰიონესი აცხადებს, რომ თუ გერმანიის ნაკრების პირველი მეკარის პოზიციაზე მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი მანუელ ნოიერს ჩაანაცვლებს, "რეკორდმაისტერი" ეროვნულ გუნდში ფეხბურთელებს აღარ გაუშვებს.

ცოტა ხნის წინ, ჰიონესმა გერმანიის ნაკრების პირველ მეკარეზე "ბაიერნის" მკვეთრი პოზიცია დააფიქსირა. ახლა კი, ის ნაკრების წარმომადგენლებს ემუქრება.

"ამ პოზიციაზე ცვლილებას არასდროს დავეთანხმებით. თუ ეს მოხდა, გერმანიის ნაკრებში არცერთ ფეხბურთელს არ გავუშვებთ." - ჰიონესის ამ სიტყვებს ESPN ციტირებს.

თუ ტერ შტეგენმა ნოიერი ადგილი მართლაც დაიკავა, ჰიონესი მუქარის შესრულებას ვერ შეძლებს, ან მისი კლუბი დაისჯება, რადგან FIFA-ს მიერ დადგენილი წესების თანახმად, კლუბები ვალდებულები არიან ფეხბურთელები ნაკრებებში გაუშვან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 26 სექტემბერი 2019 04:36
    0
    ვაბშე უნდა მოტეხო ფეხი ნოიერს ახლა და მაგის ღირსია ეგ
    --------------------
    e.shengelia
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 სექტემბერი 2019 23:44
    1
    იმიტომაც აქვს ნაკრებს დარხეული ბაიერნის სასტავი რო ბოგინობს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 25 სექტემბერი 2019 19:08
    4
    Hiones sheni adgili cixeshia zmao
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #5 25 სექტემბერი 2019 18:47
    10
    როგორი სასიამოვნო იქნება ბავარიას გადავეყაროთ ლიგაზე და ამოვტენოთ ნოიერის კარი:)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 სექტემბერი 2019 18:22
    3
    ამ ფოზე ნოიერი უნდა გამოვიდეს და სანაკრებო კარიერის დასრულების შესახებ განაცხადოს
    ეს მზე, მახინატორი ფულის მათეთრებელი მანქანა, თავისივე გამოშვებული ძეხვი უნდა გაუკეთო უკან, პატიოსანი კაცი რომ იყოს, 5 წელს კი არ ახეხინებდნენ, თანაც გერმანიაში?!
    გულშემატკივარი [?]
    #3 25 სექტემბერი 2019 18:20
    5
    ამათ მართლა ხო არ ურიკინებთ. ვის რას ემუქრება ეს კვერცხი. ისე კი უწიათ შტეგოს და სანეს დაკიდებისთვის ამათ ცოდვებმა და კიდე არაერთხელ მოუწევთ. ტენონ და ტენონ ბაიერნის ფეხბურთელები , კაი ჩიტს იჭერენ ხოლმე ბოლოს blush blush
    Culé [?]
    #2 25 სექტემბერი 2019 18:19
    3
    ქვეყნის ჩემპიონატის პრეზიდენტი რომ ვიყო 5 წუთში უკვე განთავისუფლებული მეყოლებოდა ასეთი სისულელის ტლიკინის შემდეგ..ვინ კითხავს მაგას ნაკრების საქმეებს? და ფეხბურთელებიც დებილები იქნებიან ეს რომ შეარჩინონ..
    ამ განცხადებით საფრთხეს უქმნის ეროვნულ ნაკრებს, ასე გამოდის - "თუ მე არ ვიქნები ცოცხალი ყველა ამოწყდითო"! - ძველი გამონათქვამია..
    უნდა მიაპინტრიშოს ჰიონესმა გუნდიდან, თვითონ ნოიერმაც უნდა გასცეს პასუხი თუ თავმოყვარეობა გააჩნია!
    არა რაა, პირადად ჩემს მეხსიერებაში გერმანელი ჩარჩა როგორც ფაშისტი..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 25 სექტემბერი 2019 18:19
    3
    ფუ შენი მიკერძოებული დედაცმოვხან.. მეზიზღება მთელი გერმანია მარკის გარდა.. ნაბზვრების ხროვა
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★