ჩავი: თუ მესის დაარწმუნებ, რომ უნდა ირბინოს, დანარჩენები ორჯერ უფრო მეტს ირბენენ

  • 22-09-2019, 22:27
  • ჩავი: თუ მესის დაარწმუნებ, რომ უნდა ირბინოს, დანარჩენები ორჯერ უფრო მეტს ირბენენ

    "ბარსელონას" ლეგენდარულმა ნახევარმცველმა, ჩავი ერნანდესმა განაცხადა, რომ მისი ყოფილი გუნდელების გაწვრთნა პრობლემა არ იქნება.

    "ყოფილი გუნდელების გაწვრთნა პრობლემა არ იქნება. ვიცი, როგორები არიან ლეო, ლუისი, ბუსკეტსი, ალბა, რობერტო და პიკე."

    "მესი ისეთი მოთამაშეა, რომელიც მცველის პოზიციაზეც კი კარგად ითამაშებდა. ის სწრაფია როგორც ფიზიკურად, ასევე მენტალურად. მას ყველაფერი აქვს."

    "თუ მესის დაარწმუნებ, რომ უნდა ირბინოს, რას გააკეთებენ სხვები? მასზე ორჯერ უფრო მეტს ირბენენ." - ციტირებს ჩავი ერნანდესის სიტყვებს Ara.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    24 სექტემბერი 2019 16:23

    სასწრაფოდ გვინდა ეს მწვრთნელად

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 16:04

    ამყალი სჭირდება ამყოლი ლივერპულთან კი გაყვა დემბელეს სირბილშკ მაგრ დემბელემ გააგუჭა და მაგ შემთხვევაში მართლა სლეობა გააკეთა დებმელე მევაება მაგრამ 2 წჭდიდი წუნი აქვს 1. ფინიშინგი და 2. ფიზ მოზადება აი აამ ორს თუ გამოასწორებს მართლა კარგი იქნება

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 12:56

    ფეხბურთელი მინდორზე გადის , გულშემატკივრების პატივისცემას თავი დავანებოთ, 30 მილიონს იღებს წელიწადში (შეიძლება მეტსაც) იმას თუ დარწმუნება სჭირდება , რო გაიქცეს და ირბინოს, მაშინ აღარ ყოფილა საშველი

    4
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 10:35

    ციტატა: Messiah
    მაგრად ევასებათ ბენზემა პერესს და ზიზუს :დ

    პირიქით, პერესს ბენზემას გაყიდვა უნდოდა როცა ზიდანი მოვიდა, მაგრამ ზიდანი რის ზიდანია თავისნაირ "ვითომ ფრანგს" თუ გუნდიდან გაუშვებდა..
    სანამ ზიდანი რეალში იქნება ბენზემას ალბათ პენსიამდე შეინახავს! wink

    1
    გასულია
    isakichi ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 08:51

    წელს საბედისწერო წელი ექნება ვალვერდეს,მარა იქამდე გადავალთ სეგუნდაში ალბათ

    0
    საიტზეა
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2019 08:42

    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    ციტატა: VINI
    აი ძაან გთხოვთ აქ მაინც ვიცი რო კომპეტენტური ხალხი ხართ მეტნაკლებად ბენზემასი მე მადლიერი არ ვიქნები არასდროს ისეთ მზღ რენ ფეხბურთს თამაშობს მაგას თუ ფეხბურთი ჰქვია და ფბზე და ჰალაზე იწყვიტავენ ყველაფერს ამას რას ვერ ვაფასებთო დღეს რა გოლიც გაიტანა მაგ ჩაწოდებულა 10დან 9 ნორნალური ფეხბურთელი გაიტანდა ტიპი ბურთს ვერ იღებს პასს ვერ აკეთებს ფეხით ვერ ურტყავს და შეტევებს თავისი $ლეური საქციელებით შლის ასე ვხედავ მე და მეზიზღება მაგის გამო ეგ ადამიანი სულ რო პიჩიჩი მოიგოს მაინც მინდა რო აახვიოა რეალიდან და ასე თიარაა გეხვეწებით ნორნალურად ამიხსენით რატო არაა ასე ❤

    ბენზემა თუ გძულს შენი ნებაა, მაგრამ დღეს რაც მაგან გააკეთა დასაფასებელია, ჯერ ერთი, ისეთი ჩაკეტილი პრაგმატული იგრა იყო 1 გოლზე მეტით ტავი გამოგეჩინა მაშინ რობერტო ბაჯო უნდა იყო ან დიეგო მარადონა, მერე მეორე, მოძრაობის საწინააღმდეგოდ დაურტყა მეკარეს, ტიპმა იქით დაარტყა საითაც მეკარე იდგა, იმიტო რო იცოდა აქეთ ქონდა მოზრაობა დაწყებული და კლასნად ჩაკიდა, იტოგში ბენზემა ხშირ შემთხვევაში ხ.უია მაგრამ დღეს კრიტიკას ნაღდად არ იმსახურებს, კაზემირო იყო სასწაული, შეახრამუნა როჟამ
    სევილიას შეტევები

    არა მე დღევანდელ თამაშზე არ ვამბობ მარტო, აი თუ დააკვირდები ბირთი როცა მისდის(როცა ერთი შეხებით გოლის გატანა არაა საჭირო) აი მაშინ 100 დან 99 შემთხვევაში გუნდი ბურთს კარგავს, ყველას თავის შეხედულება აქვს მაგრამ მე მაიმც ვერ ვხედავ თუნდაც დღევაბდელ გოლში რაიმე სასწაულს , ნუ რო არ გამაზა მადლობა მაგისთვის კი:დ მარა მე მაინც ვერ დავინახე რას აკეთებს ბენზემა დღეს რეალშიი, დაჟე ვასკესს კიდე უფრო შეილება რაღაცა საქმის კეთება შეტენო ვიდრე მაგას....
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: barca`barca
    იანვარში გააპანღურებენ ვალერას.. თან კიარ გაუშვებენ გააგდებენ..ჯერ სადვართ კიდევ ბევრჯერ ჩაი&ვამს ეს არაფერია

    იანვარში ყველა ტიტული დაკარგული გვექნება, ახლავეს უნდა გააგდონ თუარა ბარსელონა მძღნერსელონად იქცა უკვე.. მოიყვანონ ხავი


    ხავი ვერ მოვა 2022 წლამდე. კონტრრაქტი აქვს.. ჯერ ამ კლუბს გაწრთვნის და მერე მსოფლიოზე უნდა გაწრთვნას კატარი და მერე აპირებს მოსვლას

    ციტატა: VINI
    აი ძაან გთხოვთ აქ მაინც ვიცი რო კომპეტენტური ხალხი ხართ მეტნაკლებად ბენზემასი მე მადლიერი არ ვიქნები არასდროს ისეთ მზღ რენ ფეხბურთს თამაშობს მაგას თუ ფეხბურთი ჰქვია და ფბზე და ჰალაზე იწყვიტავენ ყველაფერს ამას რას ვერ ვაფასებთო დღეს რა გოლიც გაიტანა მაგ ჩაწოდებულა 10დან 9 ნორნალური ფეხბურთელი გაიტანდა ტიპი ბურთს ვერ იღებს პასს ვერ აკეთებს ფეხით ვერ ურტყავს და შეტევებს თავისი $ლეური საქციელებით შლის ასე ვხედავ მე და მეზიზღება მაგის გამო ეგ ადამიანი სულ რო პიჩიჩი მოიგოს მაინც მინდა რო აახვიოა რეალიდან და ასე თიარაა გეხვეწებით ნორნალურად ამიხსენით რატო არაა ასე ❤


    ეგრეა ძმაო ეგრე... ვინც მაგას უარყოფს უბრალოდ იმ სისულელეებით აქვს გამოტენილი ტვინი რო ზონებს ხსნის და რონალდუს ატანინებდაო :დ რონალდუს რა ჯანდაბად უნდოდა ამის დახმარება გოლებში.. ან ტიპი რომელიც სეზონსი 700 ჯერ ააცილებს ხან 1-1 ზე და ხანაც ცარიელ კარში რა ტოპ ფეხბურთელობაზეა საუბარი...

    ის ფაქტი რო ლოგაზე ბევრი გოლი აქვს რამეს არ ნიშნავს. რეალში რო გაატარებ 10+ წელს, სულ გაურკვეველი მიზეზებით შეუცვლელი 9 ანი ხარ და არ დაგიგროვდება მაგდენი გოლი აი ეგ უფრო გასაკვირი იქნებოდა :დ


    პ.ს სუარესიც დამძორდა მაგრამ ორივე ტოპ ფორმაში რო იყო მე ვფიქრობ რო ცა და დედამიწაა ლუისიტო და ბენზემა...

    ობამეიანგი უნდა გეყიდათ თავისდროზე რო იხვეწებოდა მარა მაგრად ევასებათ ბენზემა პერესს და ზიზუს :დ

    ხოო 11 წელია რეალშია ტიპი და პროგრესის მაგიერ რეგრესს აჩვემებს :დდდ ეგეთი არ მენახოს არაფერიი, რონალდუს დროს მაგისი ჩამზღრენება და გაფუჭებული მომენტები იფარებოდა რონალდოს გოლების წვიმით და მაგის გასაკრიტოკებელი აღარ რჩებოდა იმიტო რო გუნდი იტანდა გოლებს და ბენზემა უბრალოდ რონალდუს კედელს უთამაშებდა და უუჰ 21-ე საუკუნის სტილის ფორბარდიაო :დდდ კი არი ეგეთი სტილიც მარა მასეთი არის ფირმინო აი კლასნი ეგაა და ბენზემას სიკლასნის აგერ მე10 წელია რეალს ვუყურებ მე ვერეფერი შევამჩნიე

    2
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 01:24

    ციტატა: VINI
    აი ძაან გთხოვთ აქ მაინც ვიცი რო კომპეტენტური ხალხი ხართ მეტნაკლებად ბენზემასი მე მადლიერი არ ვიქნები არასდროს ისეთ მზღ რენ ფეხბურთს თამაშობს მაგას თუ ფეხბურთი ჰქვია და ფბზე და ჰალაზე იწყვიტავენ ყველაფერს ამას რას ვერ ვაფასებთო დღეს რა გოლიც გაიტანა მაგ ჩაწოდებულა 10დან 9 ნორნალური ფეხბურთელი გაიტანდა ტიპი ბურთს ვერ იღებს პასს ვერ აკეთებს ფეხით ვერ ურტყავს და შეტევებს თავისი $ლეური საქციელებით შლის ასე ვხედავ მე და მეზიზღება მაგის გამო ეგ ადამიანი სულ რო პიჩიჩი მოიგოს მაინც მინდა რო აახვიოა რეალიდან და ასე თიარაა გეხვეწებით ნორნალურად ამიხსენით რატო არაა ასე ❤

    ბენზემა თუ გძულს შენი ნებაა, მაგრამ დღეს რაც მაგან გააკეთა დასაფასებელია, ჯერ ერთი, ისეთი ჩაკეტილი პრაგმატული იგრა იყო 1 გოლზე მეტით ტავი გამოგეჩინა მაშინ რობერტო ბაჯო უნდა იყო ან დიეგო მარადონა, მერე მეორე, მოძრაობის საწინააღმდეგოდ დაურტყა მეკარეს, ტიპმა იქით დაარტყა საითაც მეკარე იდგა, იმიტო რო იცოდა აქეთ ქონდა მოზრაობა დაწყებული და კლასნად ჩაკიდა, იტოგში ბენზემა ხშირ შემთხვევაში ხ.უია მაგრამ დღეს კრიტიკას ნაღდად არ იმსახურებს, კაზემირო იყო სასწაული, შეახრამუნა როჟამ
    სევილიას შეტევები

    2
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    გასულია
    levanoza ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 01:23

    დააბრუნეთ ჟორდი როურა!!!

    1
    გასულია
    Anastasia13 გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2019 01:05

    8 ადგილი ცხრილში.... გრანადა თუ ჩვენზე მაღლა ავიდოდა მაგას ნამდვილად ვერ წარმოვიდგენდი

    2
    საიტზეა
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2019 01:00

    აი ძაან გთხოვთ აქ მაინც ვიცი რო კომპეტენტური ხალხი ხართ მეტნაკლებად ბენზემასი მე მადლიერი არ ვიქნები არასდროს ისეთ მზღ რენ ფეხბურთს თამაშობს მაგას თუ ფეხბურთი ჰქვია და ფბზე და ჰალაზე იწყვიტავენ ყველაფერს ამას რას ვერ ვაფასებთო დღეს რა გოლიც გაიტანა მაგ ჩაწოდებულა 10დან 9 ნორნალური ფეხბურთელი გაიტანდა ტიპი ბურთს ვერ იღებს პასს ვერ აკეთებს ფეხით ვერ ურტყავს და შეტევებს თავისი $ლეური საქციელებით შლის ასე ვხედავ მე და მეზიზღება მაგის გამო ეგ ადამიანი სულ რო პიჩიჩი მოიგოს მაინც მინდა რო აახვიოა რეალიდან და ასე თიარაა გეხვეწებით ნორნალურად ამიხსენით რატო არაა ასე ❤

    4
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:57

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ჩემი აზრით ამ ეტაპზე ყველაზე კარგია ბარსელონაში რაიკაარდი დააბრუნონ. ბევრს ჰგონია, ტიკი ტაკა გვარდიოლას მოფიქრებულია. ევრო 2000 ზე ჰოლანდიას 70% იანი ბურთის ფლობა ჰქონდა ყველასთან. შემდეგ ეს მან ბარსელონაშიც დანერგა. გასაკვირია რატომ არის უმუშევარი ეგეთი მწვრთნელი.

    და რაიკარდი რა შუაშია ევრო 2000ზე ჰოლანდიის 70% ბურთის ფლობაზე? smile
    ეგ ჰოლანდიის ნაკრები ლუის ვან გაალის აწყობილი იყო.ყოველ შემთხვევაში მთავარი ბირთვი.
    გადახედე 94^95 წლის აიაქსის შემადგენლობას და მიხვდები ალბათ.
    სხვათაშორის რაიკარდიც მაგ აიაქსში თამაშობდა მაგ წლებში.

    დე ბურების და კლიუვერტის თაობა ვან გაალის აიაქსიდან კი მოდიოდნენ, მაგრამ ვან გაალის სტილი ბურთის ფლობა არასდროს ყოფილა. მისი ბაიერნიც და ჰოლანდიაც სულ სხვანაირ ფეხბურთს თამაშობდნენ.
    ტოტალური ბურთის ფლობა ეს რაიკაარდის სტილია, მისი ჰოლანდია და 2006 ის ბარსელონა ერთმანეთის კოპირება იყო. ნახევარფინალში იტალიას თავზე აჯდნენ 120 წუთი და პენლებში მაინც წააგეს ბოლოს.

    აუ აუ აუ მაპატიე მაგრამ შენ ისე გესმის ვან გაალის ფილოსოფია და საერთოდ ტოტალური ფეხბურთი როგორც მე ბალეტი.
    უბრალოდ მეზარება წერა.მაპატიე მაგრამ მე მოვრჩი

    ეს რამ დააწერინა ვან გაალის ფილოსოფია არასდროს ყოფილა ბურთის ფლობაო? laughing

    1
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:43

    იანვარში გააპანღურებენ ვალერას.. თან კიარ გაუშვებენ გააგდებენ..ჯერ სადვართ კიდევ ბევრჯერ ჩაი&ვამს ეს არაფერია

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:35

    ციტატა: პენდრაგონი
    ვფიქრობ ამ ეტაპზე ადრეა... ჯოვანი ვან ბრონკხორშტი ან ერიკ ტენ ჰაგი ჯერ

    ჰაგმა თქვა არ ვაპირებ გუნდის დატოვებასო

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:24

    ვფიქრობ ამ ეტაპზე ადრეა... ჯოვანი ვან ბრონკხორშტი ან ერიკ ტენ ჰაგი ჯერ

    0
    გასულია
    Madrid 4 ever გულშემატკივარი [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:14

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ჩემი აზრით ამ ეტაპზე ყველაზე კარგია ბარსელონაში რაიკაარდი დააბრუნონ. ბევრს ჰგონია, ტიკი ტაკა გვარდიოლას მოფიქრებულია. ევრო 2000 ზე ჰოლანდიას 70% იანი ბურთის ფლობა ჰქონდა ყველასთან. შემდეგ ეს მან ბარსელონაშიც დანერგა. გასაკვირია რატომ არის უმუშევარი ეგეთი მწვრთნელი.

    და რაიკარდი რა შუაშია ევრო 2000ზე ჰოლანდიის 70% ბურთის ფლობაზე? smile
    ეგ ჰოლანდიის ნაკრები ლუის ვან გაალის აწყობილი იყო.ყოველ შემთხვევაში მთავარი ბირთვი.
    გადახედე 94^95 წლის აიაქსის შემადგენლობას და მიხვდები ალბათ.
    სხვათაშორის რაიკარდიც მაგ აიაქსში თამაშობდა მაგ წლებში.

    დე ბურების და კლიუვერტის თაობა ვან გაალის აიაქსიდან კი მოდიოდნენ, მაგრამ ვან გაალის სტილი ბურთის ფლობა არასდროს ყოფილა. მისი ბაიერნიც და ჰოლანდიაც სულ სხვანაირ ფეხბურთს თამაშობდნენ.
    ტოტალური ბურთის ფლობა ეს რაიკაარდის სტილია, მისი ჰოლანდია და 2006 ის ბარსელონა ერთმანეთის კოპირება იყო. ნახევარფინალში იტალიას თავზე აჯდნენ 120 წუთი და პენლებში მაინც წააგეს ბოლოს.

    2
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:11

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: Madrid 4 ever
    ჩემი აზრით ამ ეტაპზე ყველაზე კარგია ბარსელონაში რაიკაარდი დააბრუნონ. ბევრს ჰგონია, ტიკი ტაკა გვარდიოლას მოფიქრებულია. ევრო 2000 ზე ჰოლანდიას 70% იანი ბურთის ფლობა ჰქონდა ყველასთან. შემდეგ ეს მან ბარსელონაშიც დანერგა. გასაკვირია რატომ არის უმუშევარი ეგეთი მწვრთნელი.

    და რაიკარდი რა შუაშია ევრო 2000ზე ჰოლანდიის 70% ბურთის ფლობაზე? smile
    ეგ ჰოლანდიის ნაკრები ლუის ვან გაალის აწყობილი იყო.ყოველ შემთხვევაში მთავარი ბირთვი.
    გადახედე 94^95 წლის აიაქსის შემადგენლობას და მიხვდები ალბათ.
    სხვათაშორის რაიკარდიც მაგ აიაქსში თამაშობდა მაგ წლებში.

    1. ტიკი ტაკა გვარდიოლამდე გაცილებით ადრე შეიქმნა, გვარდიოლამ ფეხბურთს აჩუქა თამამედროვე პრესინგი მხოლოდ
    2. რაიკაარდი სა ტიკი ტაკა არიან ძალიან შორს, რას არმოიგონებენ ხოლმე :დდდ

    2
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    გასულია
    t. K. - iniesta წევრი [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:05

    Moica dabrundeba valiko... Tan ise dabrundeba rom es wutebi dagvaviwydeba👌

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:02

    "ბარსელონას" არაერთმა ფეხბურთელმა მთავარ მწვრთნელ ერნესტო ვალვერდესადმი ნდობა დაკარგა.

    აღნიშნულ ინფორმაციას ავტორიტეტული გამოცემა ESPN ავრცელებს.

    მოგეხსენებათ, "ბარსა" გუშინ "გრანადასთან" (0:2) დამარცხდა და ზედიზედ შვიდი მატჩია სტუმრად ვერ იგებს.

    კატალონიელებს ლა ლიგის მიმდინარე გათამაშებაში ხუთი ტურის შემდეგ მხოლოდ 7 ქულა აქვთ.

    ვალვერდემ "ბლაუგრანა" 2017 წელს ჩაიბარა, გუნდთან ერთად მან ესპანეთის ჩემპიონატი (2-ჯერ), თასი და სუპერთასი მოიგო.

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    22 სექტემბერი 2019 23:52

    ციტატა: Madrid 4 ever
    ჩემი აზრით ამ ეტაპზე ყველაზე კარგია ბარსელონაში რაიკაარდი დააბრუნონ. ბევრს ჰგონია, ტიკი ტაკა გვარდიოლას მოფიქრებულია. ევრო 2000 ზე ჰოლანდიას 70% იანი ბურთის ფლობა ჰქონდა ყველასთან. შემდეგ ეს მან ბარსელონაშიც დანერგა. გასაკვირია რატომ არის უმუშევარი ეგეთი მწვრთნელი.

    და რაიკარდი რა შუაშია ევრო 2000ზე ჰოლანდიის 70% ბურთის ფლობაზე? smile
    ეგ ჰოლანდიის ნაკრები ლუის ვან გაალის აწყობილი იყო.ყოველ შემთხვევაში მთავარი ბირთვი.
    გადახედე 94^95 წლის აიაქსის შემადგენლობას და მიხვდები ალბათ.
    სხვათაშორის რაიკარდიც მაგ აიაქსში თამაშობდა მაგ წლებში.

    0
    გასულია
    t. K. - iniesta წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 23:36

    Es vacliki magari mekarea shtego rom ar gvyavdes momindeboda barsashi👌

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge