"გრანადასთნა" მატჩის შემდეგ დე იონგმა გულემატკივრებს ბოდიში მოუხადა

  • 22-09-2019, 17:26
  • "გრანადასთნა" მატჩის შემდეგ დე იონგმა გულემატკივრებს ბოდიში მოუხადა

    "გრანადასთან" მატჩი "ბარსელონას" ყველა ფეხბურთელისთვის საშინელი გამოდგა, თუმცა თუ კატალონიელთა რიგებში საუკეთესო ფეხბურთელის დასახელებას დააპირებთ, სავარაუდოდ, თქვენი არჩევანი ფრენკი დე იონგზე შეჩერდება.

    ჰოლანდიელმა მორიგი კარგი მატჩი ჩაატარა:

    • პასების სიზუსტე - 93%
    • ბურთთან შეხება - 104
    • key პასი - 1
    • წარმატებული დრიბლინგი - 2
    • მეტოქისთვის ბურთის ართმევა - 13

    საინტერესოა ის ფაქტი, რომ "ბარსელონას" რიგებში საუკეთესო მოთამაშე იყო ის ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელიც საშინელი მატჩის შემდეგ, "ბლაუგრანას" გულშემატკივრებთან მივიდა და გუნდის უსახური თამაშის გამო ბოდიში მოიხადა. ამ ინფორმაციას Goal-ის ერთ-ერთი ჟურნალისტი ავრცელებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    23 სექტემბერი 2019 00:03

    ფრენკი რა კაცი ხარ.ოქროს ბიჭი

    ნეტა ზეგ შეაგდოს ბურთი ვილიარეალთან რა

    3
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 22:38

    კაცი ფრენკ კაცი !

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 სექტემბერი 2019 21:50

    როგორ მეცოდება ფრენკი ვალვერდეს ხელში როგორ მეცოდებაა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 19:40

    მომავალი ლიდერი...მაგარი კაცი!

    ციტატა: Ika-cule
    Ertaderti nateli wertili xar dgevandel barsashi

    თუ მოსწრო .ვალიკო ამასაც ჩააქრობს. cold_sweat scream disappointed_relieved

    3
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია ფანი [?]

    22 სექტემბერი 2019 19:17

    ციტატა: Andres_Iniesta
    მომავალში ჩვენი კაპიტანი გახდება :)))

    ჰო, ან დე იონგი მინდა, ან ტერ შტეგენი. ეს ორი ვარიანტი იდელაურია.

    12
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 18:37

    მომავალში ჩვენი კაპიტანი გახდება :)))

    10
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Arthur8 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:56

    Barsas momavali xar frenk cotac gaudzeli barsas gulshematkivris xatrit da wava is penisi

    7
    გასულია
    Ika-cule წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:45

    Ertaderti nateli wertili xar dgevandel barsashi

    7
    საიტზეა
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:37

    ასე თუ გაგრძელდა ლიგის ჯგუფში ჩავრჩებით და ასეთი თამაშით პრაღა ფეხსაც არ გაგვანძრევინებს იმენა ჩეხეთში გაგვიდებენ მაგრა ინტერზე ლაპარაკი არ მაქ

    2
    გასულია
    Johan Cruyff14 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:34

    ადამიანი.

    7
    საიტზეა
    Geo_Barca გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:34

    გავარტყი რობერტოს და მაგის კაპიტნობას 4 კაპიტანი ეს უნდა იყოს. ტიპი იმენა ხავის კლონია.

    5
    საიტზეა
    KING_BARCA Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 17:33

    კაცს რომელსაც სინდისი და ნამუსი აქვს... რომელსაც შეუძლი დწიხარჯოს ბოლომდე და იყოს გულახდილი... და სამართლიანი... ამდენი ნამუსი რო ქონდეს ვალვერდეს ადგებოდა და წავიდოდა... გვტქნჯავენ იმენა

    6
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    პარტნიორები
    Flashscore.ge