რა სჭირს დაცვას?!

რა სჭირს დაცვას?!

სეზონის დასაწყისი "ბარსელონასთვის" ნამდვილად მოულოდნელი გამოდგა. ლა ლიგის 5 შეხვედრიდან კატალონიელებმა 2 დათმეს და ჯამში 7 ქულა მოაგროვეს, რაც ბოლო 25 წლის განმავლობაში ყველაზე ცუდი შედეგია. მოულოდნელი არ იქნება, თუ ვიტყვით, რომ არსებულ ვითარებაში თავისი წვლილი გუნდის დაცვასაც აქვს.

5 შეხვედრაში გაშვებული 9 გოლით "ბარსელონა" ლა ლიგის "ლიდერია" აღნიშნული კომპონენტის მიხედვით. ეს კი სახარბიელო ნამდვილად არ არის. "გრანადასთან" სწრაფი გოლი ჟუნიორ ფირპოს შეცდომას მოჰყვა, მეორე კი არტურო ვიდალის აშკარა ხელით თამაშის შემდეგ გატანილ პენალტს.

ჟორდი ალბას ტრავმით ჟუნიორ ფირპოს შანსი მიეცა პირველ გუნდთან თამაშით თავი გამოეჩინა, თუმცა მოედანზე საპირისპირო მოხდა. მეტიც, ვალვერდემ ესპანელი მეორე ნახევარში მოედნიდან გაიყვანა.

სეზონის უცნაური დასაწყისი ყველაზე მეტად უკანა ხაზს ემჩნევა. "ბარსელონა" ტრადიციულად კარგი დაცვით გამოირჩეოდა, როგორც საშინაო, ისე ევროპულ ტურნირებში. ახლა კი პირიქითაა. კლუბის სამწვრთნელო შტაბმა უნდა იზრუნოს არსებული პრობლემის მოგვარებაზე, თუკი მათ "ბლაუგრანაში" მუშაოების გაგრძელება სურთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #23 23 სექტემბერი 2019 10:20
    2
    ციტატა: rivaldo80
    ჰაჰაჰაჰ პიკე არ ყოფილა ზე მცველი 23 წლის პიკე ბარსას დაცვის ლიდერი იყოო როგორ გეტყობათ რომ ფეხბურთის გონზე არ ხართ 8 წლის ბავშვებივით აზროვნებთ ბარსას დაცვა 10 წელია პიკეზე დგას...მეორე სემედუუს ბენფიკა რა მოსატანია დაბალი დონის ჩემიონათში ყუველა დაფრინავს სად ნახეთ სემედუს ან საგოლე მომენტები ან დაცვაში თამაშიი უსუსტესი უინტელექტო უჯიგრო იგროკიაა...რამდენიც ათამაშეს შარშან იმდენი ვერაფერი ქნაა...მოკლედ მიხვდი ვინც ფებურთში ვერ ერკვევა ევასება ფეხბურთელი თუ სწრაფად დარბის და რაღაცა ორ ფინტს აკეთებს ამ საიტზე ეგრეა...ვალვერდე რაცა ვიცით ნუ დაგვღალეთ ამით ეს რეგრესი გუნს ლიგის მოგების მერევე ეტყობოდა...ეზარებათ ისევ იმ შემართებით ყველა თამაშის ჩატარება...

    Zustad magas vidzaxi mec... Tipebs ezarebat tamshi an mayuti ketdeba
    დათო
    სტუმარი [?]
    #22 23 სექტემბერი 2019 08:36
    1
    მართალია ბევრს ვეთანხმები ამ საიტზე კომენტარებს რო წერს და ბევრს ზედმეტიც მოდის.რა შუაშია სამედუს თამში სამედუ კარგი მცველია დამნაშავე ყველაფრის არის ვალვერდე სხვა არავინ ვიღაცზმ ახსენა ნახევარ დაცვის თაობაზე მართალია ვეთანხმები ბარსა თავიდან ბოლომდე ნახევარ დაცვით თამაშობდა და იმიტო იყო ყოველთვის ძლიერი როდესაც ეს ჩავარდა მოგებებიც და ბირტის კონტროლიც აღარააქვთ ისეთი როგორიც იყო ტიკი ტაკა ეხლა ამათ როგორც უჭირავთ ბურთი თითქმის ბევრ გუნდს უჭირავს უკვე.ასერომ ვალუკო ყ- ლ-ეა გასაგდები უკვე ნერვებიც აღარ მეშლება გუნდი რო აგებს თითქოს ვიცი რომ ასეუნდა იყოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 22 სექტემბერი 2019 23:30
    0
    დაცვა ! პუიოლის შემდეგ ვინც გვყოლია პიკეზე უკეთესი არავინ ! (ეს ჩემი პირადი აზრია და არ არის აუცილებელი ყველამ გაიზიაროს) მასკერანო მთელი თავისი უნარებით საყრდენი იყო მაგრამ დიდი მადლობა მასკეს იმ ფეხბურთით რაც ბარსელონაში ითამაშა ნაღდი კულე ! სულით კულე ბოლომდე მებრძოლი ! უმტიტი ! ყველაზე დიდი რაც მაგ ბიჭში მომწონს (კლასის შემდეგ!!!) მენტალური მდგრადობაა ! ლენგლეს თამაშს რომც არ უყურო სიფათზე აწერია ყველაფერი :(((((((((((((( დანი ალვეშის შემდეგ განაპირა მცველი არ გვყოლია :(((((((((((((((((( იმაშიც კი არ ვარ ბოლომდე დარწმუნებული ეხლა გვარდიოლა რომ ბარსაში იყოს ათამაშებდა თუ არა ალბას განაპირა მცველად ?! თუ მარცხნივ ნახევარდაცვაში აწევდა ! განაპირა მცველებში ძალიან ცუდად გვაქვს საქმე ძალიან მე რომ მკითხოთ უბრალოდ იმაში გვიმართლებს მსოფლიოში უმაღლესი კლასის ვინგერების დეფიციტია თორემ გარღვეული გვაქვს ორივე ფლანგი მარტივად ! ისე რომ ნეიმარის კლასის ვინგერობაც არ არის საჭირო ! ბილბაოს " აწყობილი " დაცვა მ@@@@ან მე ! კარგად თამაშობდაო კარგადო კაცოო ეგ როდის მთელი გუნდი დაცვაში რომ იდგა და რომ ვერ გაიგებ ბარსელონაა მინდორზე თუ ბილბაო ! #VALVERDE OUT !
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 22 სექტემბერი 2019 22:54
    4
    ციტატა: basa7
    ვისაც ბენფიკაში სემედუს თამაში გინახავთ დამემოწმებიტ რომ სემედუს რეგრესი მთლიანად ვალვერდეს კისერზეა. რაც შეეხება ფირპოს ძალიან კარგი ბიჭია და ერთი თამაშით ტან პირველით ნუ განსჯით. დარწმუნებული ვარ გაქაჩავს. ლენგლეზე სულ ვამბობდი რო არაა ბარსას ძირითადის კაცი თქო. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა. დაცვის ეს რღვევა უმტიტის ტრამვასთან არის პირდაპირ კავშირში. რაც შეეხება ნახევარდაცვას რაკიტიჩიც და ვიდალიც ორივე გასაშვებია სერხი რობერტო კი მაქსიმუმ ზამენაზე უნდა დასვან. ბუსკეტსი, არტური, დე იონგი . ზამენაზე ალენია, რობერტო და პუჩი ძალიან მოკლე სკამია. ამიტომ აუცილებელია ვინმე კარგი შემტევი ნახევარმცველი.

    ამ ვალვერდეს კიდევ საერტოდ კრეატივის მნიშვნელობა არ ესმის თორემ ერთხელ მაინც როგორ არ უნდა მოგივიდეს თავში რომ გრიზმანი და მესი ერთ მხარეს ათამაშო. მითუმეტს გრიზმანს კარგად გამოსდის ნახევარდაცვაში თამაში და ტან დაცვის დახმარებაც. ამას დამატებული ერთმანეთს შეცვლიდნენ პოზიციურადაც საჭიროების შემთხვევაში.

    ბილბაოს კრეტინიზმის დონე ყველაფერთან ერთად კიდევ იმაშია რომ ვერ ხვდება ეს ბასკი გლეხუჭა რომ არ არის გრიზმანი სუფთა თავდამსხმელი მითუმეტეს ვინგერი! მესი/გრიზმანი ერთ მხარეს ! აი მანდ საერთოდ დამთავრდა ყველაფერი :))))))))))))))))))))))))))))))))) დებილია ტიპი დებილი ! აი ეგ იყო სასწაული კომენტარი ვეღარ დავწერე საერთოდ სურვილი გამიქრა ყველაფრის ! ნებისმიერი კომპეტენტური გულშემატკივარი უკეთესად გაანაწილებს შემადგენლობას ვიდრე ეს დებილი! ნახევარდაცვა ? ნახევარდაცვა იყო პროსტა სასწაული :))))))) ......აი დავუშვათ არაფერი არ ვიცი საერთოდ არაფერი და ბარსას მწვრთნელი ვარ იმას ხომ მაინც უნდა ხვდებოდე ამდენი თამაშის შემდეგ რომ შედეგი გქონდა როცა ერთად გყავდა ბუსკეტსი დე იონგი არტური ! როტაცია ? რომ გადაიღლებიან მერე შეცვალე შე ღლეოოოოო!!! ელემენტარულად ბურთი ვერ მიგაქვს სუარეს/გრიზმანამდე რომელიც საერთოდ არ არის თავდამსხმელი მაგრამ კარგი წინ რომ ათამაშებ ბურთი ხომ უნდა აიტანო იქამდე შე კრეტინო ! კიდევ ვიმეორებ სანამ ნახევარდაცვა არ გვექნება მანამ თამაში არ გვექნება ! #VALVERDE OUT !
    Culé [?]
    #19 22 სექტემბერი 2019 22:42
    0
    ჰაჰაჰაჰ პიკე არ ყოფილა ზე მცველი 23 წლის პიკე ბარსას დაცვის ლიდერი იყოო როგორ გეტყობათ რომ ფეხბურთის გონზე არ ხართ 8 წლის ბავშვებივით აზროვნებთ ბარსას დაცვა 10 წელია პიკეზე დგას...მეორე სემედუუს ბენფიკა რა მოსატანია დაბალი დონის ჩემიონათში ყუველა დაფრინავს სად ნახეთ სემედუს ან საგოლე მომენტები ან დაცვაში თამაშიი უსუსტესი უინტელექტო უჯიგრო იგროკიაა...რამდენიც ათამაშეს შარშან იმდენი ვერაფერი ქნაა...მოკლედ მიხვდი ვინც ფებურთში ვერ ერკვევა ევასება ფეხბურთელი თუ სწრაფად დარბის და რაღაცა ორ ფინტს აკეთებს ამ საიტზე ეგრეა...ვალვერდე რაცა ვიცით ნუ დაგვღალეთ ამით ეს რეგრესი გუნს ლიგის მოგების მერევე ეტყობოდა...ეზარებათ ისევ იმ შემართებით ყველა თამაშის ჩატარება...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 22 სექტემბერი 2019 22:02
    0
    დაცვაში ფლანგზე არანაირი პრობლემა არ გვაქვს ფირპოს ასე გადავლაც არ შეიძლება პირველი იგრა ითამაშა და ვერაფერს ვერ მოთხოვ კი მართალია შეცდომა დაუშვა და ვერ ითამაშა კარგად მარა პირველი იგრა იყო რობერტო არც დაცვაში ვარგა და არც ნახევარ დაცვაში ზამენიდან არ უნდა ააყენო დაცვის ცენტრშია პრობლემა დაცვის ცენტრში ლენგლე დონეს ვერ უქაჩავს არაა ძირითადის კაცი პიკე კიდე ძლიერი მცველის გვერდით თამაშობს კარგად უფრო სწორად მის შეცდომები ნაკლებად ჩანს ძლიერი მცველის გვერდით უმტიტი უნდა მოიხოდოს ან ტოდიბო თორე პიკე ლენგლეს დუეტით შორს ვერ წავალთ შეტევაში არანაირი პრობლემა არ გვაქვს და ნახევარ დაცვაც რაც შეეხება ძალიან კარგად გამოჩნდა თუ ვინ უნდა იდგეს ძირითადში არავითარი რაკიტიჩი და რობერტო და ალენია არტური ბუსკეცი დე იონგის ტრიო უბდ აიყოს შეუცვლელი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #17 22 სექტემბერი 2019 21:37
    0
    ციტატა: პავლოვიჩი56
    რა სჭირს დაცვას?
    1. ვალვერდე-პიკე. პიკე არასოდეს იყო სუპერ დამცველი.მისი თამაშის ხარისხი დაახლოებით: 1.25% -მაგარი.2. 25%-კარგი.3.25%-დამაკმაყოფილებელი.4.25%-ცუდი. ....პიკეს "გავლენის" და ვალიკო-ბართოს შტერობის გამო არ იყიდეს:1. ვირჯილ ვან დეიკი...უნდოდა ბარსაში თამაში.2. გაყიდეს იერი მინა ,რომელიც ლენგლეს სჯობს. 3. ფლანგებზე ...ალბა-ფირპო უნდა მაქსიმალურად შეენაცვლონ ერთმანეთს,ასევე სემედუ უნდა დამკვიდრდეს მარჯვნივ. რობერტო საერტოდ სკამზე ან გაყიდვა. ადრე ბარსას ნახევარდაცვა-თავდასხმა იმდენად შემტევი იყო რომ, მოწინააღმდეგე დაცვაზე დიდ ზეწოლას ვერ ახდენდა.ზოგადად უმნიშვნელო ტაქტიკურ ცვლილებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს და
    ვალიკო ამად გუნდის დასანგრევად "5" აკეთებს.... cold_sweat
    Gnidius
    სტუმარი [?]
    #16 22 სექტემბერი 2019 21:13
    0
    იმიტოა სტატისტიკა წავიკითხე 90 პროცენტი ბარსას თამაში ჯდება ორივე გაიტანს.

    არარსებობს რომ მინიმუმ 2 სერიოზული შ3ცდომა რომ არ დაუშვას დაცვამ.
    Culé [?]
    #15 22 სექტემბერი 2019 21:12
    0
    Ar var valverdes pani da arc misi stilis moyvaruli vyopilvar rodesme ( tu gaachnia stili saertod egec sakitxavia ) magram am konkretul shemtxvevashi valverdes ras abralebt ver gamigia??? Imas rom dacva cudat tamashoobs? Ra resursic aqvs imas iyenebs dacvashi... Eg erti da exla meore sakitxi, gundma granadastan karshi ver daartya verc ertxel daakvirdit sami msoplios varskvlavi messi grizmani suaresi da karis charchoshi ver daartyes da esec valverdes davabraloot? Tamashi ezarebat am chemisebs marto xelpasebis matebaze arian gadasulebi wlidan wlamde da daisqeles trakebi ( da kide sashemosavlos gadaxdac ar undat ) ai esaa realoba... Sul gvardiola rom daabrunon araperi eshvelebat samwuxarod... Gushin me ert did sircxvils vuyure barcelonas shesrulebit....
    Gnidius
    სტუმარი [?]
    #14 22 სექტემბერი 2019 21:11
    1
    უკვე მე 2 წელია პიკე უმტოსთან იქნება თუ ლენგრესთან აბა დააკვირდით მინიმუმ 3 სერიოზულ შეცდომას უშვებენ დაცვაში.და დაკვირვებული ვარ ამ სამიდან მინიმუმ 1 გოლს ვუშვებთ თუ ორს არა. აბა დააკვირდით
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #13 22 სექტემბერი 2019 20:34
    2
    ციტატა: PIQUE 3
    კომენტარებს ვკითხულობ აქ და რას წერენ ტიპები😂პიკე არასდროს ყოფილა მაგარი მცველიო და მაგის შეცდომებს მასკერანო ასწორებდაო😂😂ჯერ ერთი პიკე რო მაგარი მცველი არყოფილიყო გვარდიოლა არ დააბრუნებდა 19წლის ბავშვს უტდდან და პუიოლთან ერთად არ დააყენებდა სასტავში🙏კიბატონო პუიოლზე შეიძლება თქვა რო პიკეს შეცდომებს ასწორებდაო მარა პიკე შემტევი სტილის მცველია და გუნდში როცა ეგეთი მცველი გყავს მეორე უნდა იყოს აი რასაც ქვია დაცვაზე ორიენტირებულიი🤗პიკეს ძაან მაგარი პასი აქ,ტექნიკურია და გოლის ალღოც მაგარი აქ ძაან🖤მეორე მცველი უნდა იყოს ისეთი რომელიც სულ უკან რჩება და პიკეს დააზღვევს,ასეთი იყო უმტიტი რომელიც იდეალური იყოო ამ საქმეშიი🤝ლენგლე ვერ აზღვევს ვერანაირად ვერავის,ერთიერთზე ყველა ცდება თითქმის და პოზიციურადაც ძაან ცუდად დგას😇უმტიტის რაც ტრამვიანიაბო დაეწყო მაგის მერე3ა რო თითქმის ყველა გუნდი გოლს გვიტანს😨ვიმეორებ პიკე არის შემტევი მცველიიი და გვერდით უნდა ედგეს პოზიციურად განსაწვლული ვინმეეე რომელიც დააზღვევს🙏პუიოლი იყო იდეალური ამაში და 2015ში ტრიპლეტი რო დავდეთ მასკერანოც იდეალურად აზღვევდა😎და რო წერენ ავტორიტეტი აქოოო ექნება ავტორიტეტიიი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში მეხუთეა ტიტულების მხრივ და მაგას ექნება ავტორიტეტი აბა ვის ექნაბააა მუსა ვაგეეეეს?!🙄ალბა სრულიად შეტევაშია ჩართულიიი და უკან ვეღარ ასწრებს ჩამოსვლას და მაგის კრაიდან გადის ხშირად გოლები🤨სემედო ძააან მევასებოდა და სულ ვამბობდი ძირითადში უნდა იდგეს თქო მარაა ტექნიკა აკლია ძაან და მოუკლო ამ სეზონში აშკარად😑ორივე კრაის მცველი უნდა იყიდოს ბარსამ და ცენტრალური მცველი სასწრაფოდ🤗რომანიოლი ამ შკრინიარი გამისწორდებოდა მე მაგრად😎ცენტრში კიდე რამდენჯერაც არტური არგვყავდა იმდენჯერ წავაგეთ თამაშიი😑 მაგრამ მაინც მთავარია ვალვერდე გაუშვან და ნებისმიერი მოიყვანონ ვინც შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს😇😇🤑2გოლს თუ გაგვიტანენ ბარსელონაა 4-5 უნდა გაქონდეს💜 პოჩეტინიოზე რო იჩალიჩონ უეჭველი მოვაა🖤ტენჰაგიც მაგარი ვარიანტიაა🙏ყველაზე მეტად გამისწორდება რო ვენგერი მოიყვანონ და მერე ნახეთ ლამაზი ფეხბურთი და საოცრებები🤗🖤

    ციტატა: PIQUE 3
    კომენტარებს ვკითხულობ აქ და რას წერენ ტიპები😂პიკე არასდროს ყოფილა მაგარი მცველიო და მაგის შეცდომებს მასკერანო ასწორებდაო😂😂ჯერ ერთი პიკე რო მაგარი მცველი არყოფილიყო გვარდიოლა არ დააბრუნებდა 19წლის ბავშვს უტდდან და პუიოლთან ერთად არ დააყენებდა სასტავში🙏კიბატონო პუიოლზე შეიძლება თქვა რო პიკეს შეცდომებს ასწორებდაო მარა პიკე შემტევი სტილის მცველია და გუნდში როცა ეგეთი მცველი გყავს მეორე უნდა იყოს აი რასაც ქვია დაცვაზე ორიენტირებულიი🤗პიკეს ძაან მაგარი პასი აქ,ტექნიკურია და გოლის ალღოც მაგარი აქ ძაან🖤მეორე მცველი უნდა იყოს ისეთი რომელიც სულ უკან რჩება და პიკეს დააზღვევს,ასეთი იყო უმტიტი რომელიც იდეალური იყოო ამ საქმეშიი🤝ლენგლე ვერ აზღვევს ვერანაირად ვერავის,ერთიერთზე ყველა ცდება თითქმის და პოზიციურადაც ძაან ცუდად დგას😇უმტიტის რაც ტრამვიანიაბო დაეწყო მაგის მერე3ა რო თითქმის ყველა გუნდი გოლს გვიტანს😨ვიმეორებ პიკე არის შემტევი მცველიიი და გვერდით უნდა ედგეს პოზიციურად განსაწვლული ვინმეეე რომელიც დააზღვევს🙏პუიოლი იყო იდეალური ამაში და 2015ში ტრიპლეტი რო დავდეთ მასკერანოც იდეალურად აზღვევდა😎და რო წერენ ავტორიტეტი აქოოო ექნება ავტორიტეტიიი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში მეხუთეა ტიტულების მხრივ და მაგას ექნება ავტორიტეტი აბა ვის ექნაბააა მუსა ვაგეეეეს?!🙄ალბა სრულიად შეტევაშია ჩართულიიი და უკან ვეღარ ასწრებს ჩამოსვლას და მაგის კრაიდან გადის ხშირად გოლები🤨სემედო ძააან მევასებოდა და სულ ვამბობდი ძირითადში უნდა იდგეს თქო მარაა ტექნიკა აკლია ძაან და მოუკლო ამ სეზონში აშკარად😑ორივე კრაის მცველი უნდა იყიდოს ბარსამ და ცენტრალური მცველი სასწრაფოდ🤗რომანიოლი ამ შკრინიარი გამისწორდებოდა მე მაგრად😎ცენტრში კიდე რამდენჯერაც არტური არგვყავდა იმდენჯერ წავაგეთ თამაშიი😑 მაგრამ მაინც მთავარია ვალვერდე გაუშვან და ნებისმიერი მოიყვანონ ვინც შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს😇😇🤑2გოლს თუ გაგვიტანენ ბარსელონაა 4-5 უნდა გაქონდეს💜 პოჩეტინიოზე რო იჩალიჩონ უეჭველი მოვაა🖤ტენჰაგიც მაგარი ვარიანტიაა🙏ყველაზე მეტად გამისწორდება რო ვენგერი მოიყვანონ და მერე ნახეთ ლამაზი ფეხბურთი და საოცრებები🤗🖤

    კაი გაჩერდი ნახევარი კატალონია უშტვენს ხოლმე თამაშებზე.

    თავისი არასტაბილურიბით. ამხელა ასაკში. აღარ ეპატიება
    PIQUE 3
    სტუმარი [?]
    #12 22 სექტემბერი 2019 20:26
    1
    კომენტარებს ვკითხულობ აქ და რას წერენ ტიპები😂პიკე არასდროს ყოფილა მაგარი მცველიო და მაგის შეცდომებს მასკერანო ასწორებდაო😂😂ჯერ ერთი პიკე რო მაგარი მცველი არყოფილიყო გვარდიოლა არ დააბრუნებდა 19წლის ბავშვს უტდდან და პუიოლთან ერთად არ დააყენებდა სასტავში🙏კიბატონო პუიოლზე შეიძლება თქვა რო პიკეს შეცდომებს ასწორებდაო მარა პიკე შემტევი სტილის მცველია და გუნდში როცა ეგეთი მცველი გყავს მეორე უნდა იყოს აი რასაც ქვია დაცვაზე ორიენტირებულიი🤗პიკეს ძაან მაგარი პასი აქ,ტექნიკურია და გოლის ალღოც მაგარი აქ ძაან🖤მეორე მცველი უნდა იყოს ისეთი რომელიც სულ უკან რჩება და პიკეს დააზღვევს,ასეთი იყო უმტიტი რომელიც იდეალური იყოო ამ საქმეშიი🤝ლენგლე ვერ აზღვევს ვერანაირად ვერავის,ერთიერთზე ყველა ცდება თითქმის და პოზიციურადაც ძაან ცუდად დგას😇უმტიტის რაც ტრამვიანიაბო დაეწყო მაგის მერე3ა რო თითქმის ყველა გუნდი გოლს გვიტანს😨ვიმეორებ პიკე არის შემტევი მცველიიი და გვერდით უნდა ედგეს პოზიციურად განსაწვლული ვინმეეე რომელიც დააზღვევს🙏პუიოლი იყო იდეალური ამაში და 2015ში ტრიპლეტი რო დავდეთ მასკერანოც იდეალურად აზღვევდა😎და რო წერენ ავტორიტეტი აქოოო ექნება ავტორიტეტიიი მსოფლიო ფეხბურთის ისტორიაში მეხუთეა ტიტულების მხრივ და მაგას ექნება ავტორიტეტი აბა ვის ექნაბააა მუსა ვაგეეეეს?!🙄ალბა სრულიად შეტევაშია ჩართულიიი და უკან ვეღარ ასწრებს ჩამოსვლას და მაგის კრაიდან გადის ხშირად გოლები🤨სემედო ძააან მევასებოდა და სულ ვამბობდი ძირითადში უნდა იდგეს თქო მარაა ტექნიკა აკლია ძაან და მოუკლო ამ სეზონში აშკარად😑ორივე კრაის მცველი უნდა იყიდოს ბარსამ და ცენტრალური მცველი სასწრაფოდ🤗რომანიოლი ამ შკრინიარი გამისწორდებოდა მე მაგრად😎ცენტრში კიდე რამდენჯერაც არტური არგვყავდა იმდენჯერ წავაგეთ თამაშიი😑 მაგრამ მაინც მთავარია ვალვერდე გაუშვან და ნებისმიერი მოიყვანონ ვინც შემტევ ფეხბურთს ათამაშებს გუნდს😇😇🤑2გოლს თუ გაგვიტანენ ბარსელონაა 4-5 უნდა გაქონდეს💜 პოჩეტინიოზე რო იჩალიჩონ უეჭველი მოვაა🖤ტენჰაგიც მაგარი ვარიანტიაა🙏ყველაზე მეტად გამისწორდება რო ვენგერი მოიყვანონ და მერე ნახეთ ლამაზი ფეხბურთი და საოცრებები🤗🖤
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #11 22 სექტემბერი 2019 20:22
    1
    ციტატა: basa7
    ვისაც ბენფიკაში სემედუს თამაში გინახავთ დამემოწმებიტ რომ სემედუს რეგრესი მთლიანად ვალვერდეს კისერზეა. რაც შეეხება ფირპოს ძალიან კარგი ბიჭია და ერთი თამაშით ტან პირველით ნუ განსჯით. დარწმუნებული ვარ გაქაჩავს. ლენგლეზე სულ ვამბობდი რო არაა ბარსას ძირითადის კაცი თქო. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა. დაცვის ეს რღვევა უმტიტის ტრამვასთან არის პირდაპირ კავშირში. რაც შეეხება ნახევარდაცვას რაკიტიჩიც და ვიდალიც ორივე გასაშვებია სერხი რობერტო კი მაქსიმუმ ზამენაზე უნდა დასვან. ბუსკეტსი, არტური, დე იონგი . ზამენაზე ალენია, რობერტო და პუჩი ძალიან მოკლე სკამია. ამიტომ აუცილებელია ვინმე კარგი შემტევი ნახევარმცველი.

    ვან დე ბეიკი იდეალურია.

    პატარაა ასაკით, იაფია, დეიონგთან კარგ ადაპტრაციას გაივლის.
    გუნდშიც ერთად იყვნენ.
    ნაკრებშიც ერთად არიან.
    Culé [?]
    #10 22 სექტემბერი 2019 20:22
    2
    ვისაც ბენფიკაში სემედუს თამაში გინახავთ დამემოწმებიტ რომ სემედუს რეგრესი მთლიანად ვალვერდეს კისერზეა. რაც შეეხება ფირპოს ძალიან კარგი ბიჭია და ერთი თამაშით ტან პირველით ნუ განსჯით. დარწმუნებული ვარ გაქაჩავს. ლენგლეზე სულ ვამბობდი რო არაა ბარსას ძირითადის კაცი თქო. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა. დაცვის ეს რღვევა უმტიტის ტრამვასთან არის პირდაპირ კავშირში. რაც შეეხება ნახევარდაცვას რაკიტიჩიც და ვიდალიც ორივე გასაშვებია სერხი რობერტო კი მაქსიმუმ ზამენაზე უნდა დასვან. ბუსკეტსი, არტური, დე იონგი . ზამენაზე ალენია, რობერტო და პუჩი ძალიან მოკლე სკამია. ამიტომ აუცილებელია ვინმე კარგი შემტევი ნახევარმცველი.

    ამ ვალვერდეს კიდევ საერტოდ კრეატივის მნიშვნელობა არ ესმის თორემ ერთხელ მაინც როგორ არ უნდა მოგივიდეს თავში რომ გრიზმანი და მესი ერთ მხარეს ათამაშო. მითუმეტს გრიზმანს კარგად გამოსდის ნახევარდაცვაში თამაში და ტან დაცვის დახმარებაც. ამას დამატებული ერთმანეთს შეცვლიდნენ პოზიციურადაც საჭიროების შემთხვევაში.
    ini888
    სტუმარი [?]
    #9 22 სექტემბერი 2019 19:57
    2
    რასაც გინდა აბრალეთ ვალვერდე სანამ არ წავა გასვლაზე ამაზე უკეთეს თამაშს ვერ ითამაშებს გუნდი. გრიზმანი თუ მოითხოვა და მოუყვანეს ტიპს დაცვაში არბენინებს დააყენე ცხრიანზე სუარესის ქდგილზე თუარადა გრიზმანისგან მეტს ნუელოდებით თუ 433 არ გამოგდის კიდე 442 დააყენე მწვრთნელია და თამაშის გამოსწორების გაგებაში არარის
    [?]
    #8 22 სექტემბერი 2019 19:46
    4
    მთლიანად გუნდის სისუსტეა დაცვის პრობლემაც. შეტევა საერთოდ ვერ ქაჩავს სტუმრად, ნახევარდაცვა ბურთს ვერ აგორებს, იმიტო რო ბურთის ფლობის მცოდნეებს ვალვერდე გუდავს. რაკიტჩმა რობერტომ და ვიდალმა რა ბურთი უნდა დაიჭირონ. ამიტომაც დაცვა იტისკება. თორე ძლიერი დაცვა ჩანდა მთლიანად გუნდის ხარჯზე, პრესინგი მაღალ დონეზე იყო, ეხლა კიდე დადიან შემტევები. სემედო არასტაბილურია, ეს ფირპოც ჯერ ჯერობით მაგარი დაავადება ჩანს, 2 თამაში და ორივეში გოლი გაუკეთა. არსენალთან იყო პირველი მგონი, დებიუტის დროს რო წაიქცა. და ერთიც გუშინ. ჯერ ადრეა მაგაზე იმედების დამყარება. პიკეს სეზონის სტარტი როგორი აქვს ხოლმე ვიცით. ასაკშია უკვე და ზუსტი დრო იყო თუნდაც დე ლიხტის ყიდვის მარა ეგრე ხო გუნდის ნგრევის პროცესი შენელდებოდა. ფრენკიც იმიტო იყიდეს რო არ დაიწვან ვალვერდე-ბართომეუ. ტოდიბოს გამოუცხადეს ნდობა ვითომ და ტიპს არც გააკარებენ ძირითადს. ეგ კი არა უმტიტიც ვერმაელენად აქცია ვალვერდემ უთამაშებლობით. უმტიტი უნდა დასჯილიყო რაც გააკეთა ნაკრების გამო. ანუ ცუდი არ იყო რაც ქნა, პატრიოტიზმია და ვერ გაამტყუნნებ მარა უნდა დასჯილიყო გაყიდვით. და დე ლიხტი უნდა ეყიდათ. რაზნიცა იქნებოდა ჰა ჰაა 20 მილიონი. ამდენი ნახევარმცელი როა გუნდში მაგიტოა დომხალი. გაეყიდათ რაკიტიჩი და არჩევანიც ნაკლები იქნებოდა, შესაბამისად სტაბილურად ითამაშებდა ერთი ნახევარდაცვა. ეხლა არავინ არავისთან შეთამაშებული არაა, მოკლედ გუნდს არაპროფესიონალები მართავენ. მწვრთნელია თუ პრეზიდენტი. გუნდიც გადაბერდა, ხმას არავინ იღებს. მალკომის ნაირ ფეხბურთელებს კაპიკებში ყიდიან. შესაბამისად გუნდი ყელამდე მძ...შია. და ჯერ სად ვართ, გამილანების პროცესი დაიწყება მალე. მესის თამაშის მუღამი აღარ ეტყობა. ჯერ ადრეა ალბათ შევა ფორმაში მარა 33 წლლის ხდება. ის შავი დღე ახლოვდება როცა წავა და მერე ოთხეული სანატრელი იქნება.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 22 სექტემბერი 2019 19:43
    0
    Ra chirs kiara deda aqvs moxnuli arc ki maxsovs gundma rodis itamasha ose rom dacvashi raime shecdoma ar daeshav da goli ar migvego esaa bidzia valverde amoas mouxan me kargis traki eseti chavardna rogoric barsas aqvs arceti patara gundi ara apatiebda mwvrtnels da egreve gaantavisuflebdza da es valverde ra priortetebit sargeblobs ver vxvdebi vinaa eseti dgemde ver gavigee welsac davemshvidobit yvelanair titulebs chempionta ligao 😂😂😂 chempinta liga kiara momdevno wels tu gavedit kargi iqneba evropa liga ar gvqondes sanatreli eg vipiqrot arvici raa me ese mgonia rom welsac chavardeba barselina la ligas atletioo moigebs age naxavt
    ფანი [?]
    #6 22 სექტემბერი 2019 19:37
    0
    ციტატა: rivaldo80
    სემედუ ლანგლეე უსუსტესიი ორი მცველია ალბაა სისწრაფის ხარჯზე მაიცნ ასცრებს ხოლმეე...სემედუუ საერთოდ ზარალია შეტევაში 0 დაცვაში ისედაც 0 იყოო და დარჩებაა... პიკე რომ არ იყოს ამოვიტენებოდით ბევრჯეერ თაან

    ბოდიში მაგრამ... ზუსტად პიკეა დირკა .ლანგლეზე გეთანხმები. სემედუს პრაქტიკა-ნდობა სჭირდება მაგრამ ვალიკოს გეგმაა გუნდის დანგრევა და ჰე...
    ფანი [?]
    #5 22 სექტემბერი 2019 19:33
    0
    რა სჭირს დაცვას?
    1. ვალვერდე-პიკე. პიკე არასოდეს იყო სუპერ დამცველი.მისი თამაშის ხარისხი დაახლოებით: 1.25% -მაგარი.2. 25%-კარგი.3.25%-დამაკმაყოფილებელი.4.25%-ცუდი. ....პიკეს "გავლენის" და ვალიკო-ბართოს შტერობის გამო არ იყიდეს:1. ვირჯილ ვან დეიკი...უნდოდა ბარსაში თამაში.2. გაყიდეს იერი მინა ,რომელიც ლენგლეს სჯობს. 3. ფლანგებზე ...ალბა-ფირპო უნდა მაქსიმალურად შეენაცვლონ ერთმანეთს,ასევე სემედუ უნდა დამკვიდრდეს მარჯვნივ. რობერტო საერტოდ სკამზე ან გაყიდვა. ზოგადად უმნიშვნელო ტაქტიკურ ცვლილებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს და
    ვალიკო ამად გუნდის დასანგრევად "5" აკეთებს.... cold_sweat
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #4 22 სექტემბერი 2019 19:30
    2
    უუუმტიტობა ჭირს.

    პიკეს ჩაჯ***** ასწორებდა მასკერანო, მერე უმტიტიც და ახლა უარესი დოყპალიაა პიკესთან.

    მეცოდება შტეგენი.