ESPN: "ბარსელონა" ვალვერდესადმი ნდობას კარგავს

  • 22-09-2019, 14:26
  • ESPN: "ბარსელონა" ვალვერდესადმი ნდობას კარგავს

    ESPN-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" ფეხბურთელები მათი მწვრთნელის, ერნესტო ვალვერდესადმი ნდობას კარგავენ. მიზეზი სეზონის, რბილად რომ ითქვას, ცუდი დასაწყისია.

    ლა ლიგის მე-5 ტურში კატალონიელებმა მოულოდნელად წააგეს "გრანადასთან". შიდა ჩემპიონტაში ჩატარებული 5 შეხვედრიდან "ბლაუგრანამ" ორი წააგო და ჯამში 7 ქულა დააგროვა. ეს კი ბოლო 25! წლის განმავლობაში დაფიქსირებული ყველაზე ცუდია შედეგია. თამაშის შემდეგ გუნდი პირდაპირ ბარსელონაში გაფრინდა, რათა კვირას სავარჯიშო სესია გამართოს და "ვილიარეალის" წინააღმდეგ მოემზადოს.

    გასული წლის მერსესაიდული ფიასკოდან მოყოლებული, "გრანადასთან" მატჩამდე, ვალვერდეს ფეხბურთელებისა და კლუბის ხელმძღვანელობის მხარდაჭერა ჰქონდა. "რომასთან" წაგება ნორმალურად ჩაითვალა. იმ წელს კატალონიელები ესპანეთისა და კოპა დელ რეის ჩემპიონები გახდნენ, ამან კი უფრო შეამსუბუქა ვითარება. "ლივერპულთან" 0:4-მა სერიოზული ეჭვები გააჩინა, თუმცა ბორდმა ვალვერდე მაინც დატოვა.

    "რაღაც უცნაური ხდება. გუნდი ინტენსიურად არ თამაშობს. არ ცდილობენ მომენტების შექმნას." - განუცხადა ESPN-ს წყარომ.

    კლუბის პრეზიდენტთან დაახლოებულმა წყარომ გამოცემას უთხრა, რომ ბართომეუ ადამიანთა იმ კატეგორიას არ განეკუთვნება, რომლებიც იმპულსურად მოქმედებენ და სწრაფ გადაწყვეტილებებს იღებენ. ვალვერდეს კონტრაქტი "ბარსელონასთან" 2021 წლამდე აკავშირებს. საინტერესოა, როგორ გაგრძელდება სეზონი და დატოვებს თუ არა ვალვერდე კლუბს დროზე ადრე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    emzari გულშემატკივარი [?]

    24 სექტემბერი 2019 16:09

    დიდი რაზგონით ამოარტყით პანჩური და გააგდეთ გუნდიდან, დაბრმავდით თქვე სირებო?

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 სექტემბერი 2019 22:05

    სანამ დროა გაასხმევინონ ამ ცხვირგასიებულს თორე ამ სეზონში ვერაფერს ვერ მოვიგებთ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 21:45

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ა, ტრენერი...ა, სტრატეგი....ვალვერდეს ხელი არ დაედოს ...ბართლომეუ აბა შენ და ვალიკომ იცით, ბოლომდე დაანგრიეთ "ბარსა. თქვენი დედა მოიკითხა მიხოს ვირმა თელავიდან...

    4
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    22 სექტემბერი 2019 19:20

    მარსელინოა თავისუფალი და შეიძლება რომ დაუძახონ
    შემტევი სტილი მაინც იცის და ჩმორი მაინც არაა

    პეპის სტილში არა, მაგრამ ენრიკეს სტილში აათამაშებს გუნდს

    3
    გასულია
    IluSionIsTa გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 16:51

    ციტატა: Lasharela
    Cxviri romgaqvs benzinis pistaletivit gaajvi aqedan ra araaa sheni adgili barsashi araaaabliad .....

    აუუ ეგ ვიდეო შენც იცი :D

    3
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 16:41

    ეჰ ვილანოვა რომარდაღუპულიყო და დაცლიდა საქმიანობა არვიქნებოდით ამდღეში, გვარდიოლა რომწავიდა დატოვა მუსისაქმის გამგრძელებელი, კარგადაც გადაიბარაგუნდი აყომარა ლალიგაც მოიგო და რეალს სასწაული წულათასხვაობიტ გაასწრო. მისმერეწავიდა უკიდურეს ნაწ¥£ისკენ საქმე

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 16:00

    zan magari foto Ari's romelic yvelafers ambobs

    6
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    u n e x a m p l e d Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 15:35

    ფოტო მომეწონა ზუსტად ასახავს ბარსას ფეხბურთის ხარისხის და ფილოსოფიის დეგრადაციას

    2
    გასულია
    bua12 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 14:47

    ციტატა: 4ge
    Valverdes gashveba damgupveli iqneba barsastvis kide eg atamashebs rasac tamashoben, mesia pirvel rigshi mosacilebeli male joxit ivlis moedanze, inter maiami ki idealuria mistvis, sibereshi karg fuls gaaketebs

    რამდენი წლის ხარ?

    2
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 14:45

    გაასხმევინეთ და მოიყვანეთ ვან ბრონკხორშტი

    2
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 14:41

    ა, ტრენერი...ა, სრატეგი....ვალვერდეს ხელი არ დაედოს ...ბართლომეუ აბა შენ და ვალიკომ იცით, ბოლომდე დაანგრიეთ "ბარსა. თქვენი დედა მოიკითხა მიხოს ვირმა თელავიდან...

    6
    გასულია
    Ika-cule წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 14:35

    Wadi adamiani ar xar she shobel dzaglo davigalet sheni ginebi rodemde es Ra chiri shegveyara 13welia barsas fanivar da aseti uniato mwvtneli ar maxsovs amas tatac jobia shemadzula yureba tamashis tipma

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge