"ბარსამ" 2011 წლის შემდეგ ყველაზე სწრაფი გოლი გაუშვა

  • 22-09-2019, 01:14
  • "ბარსამ" 2011 წლის შემდეგ ყველაზე სწრაფი გოლი გაუშვა

    "გრანადას" "ბარსელონას" კარის ასაღებად მატჩის დაწყებიდან მხოლოდ 65 წამი დასჭირდა - 2011 წლის შემდეგ, ეს საუკეთესო შედეგია. 

    ამაზე ადრე "ბარსამ" გოლი 2011 წლის "ელ კლასიკოში" გაუშვა, როცა კატალონიელების კარი კარიმ ბენზემამ შეხვედრის 23-ე წამზე აიღო. თუმცა, შემდეგ ალექსის სანჩესის, ჩავის და სესკ ფაბრეგასის გოლებით "ბარსელონამ" სასურველი შედეგის დაფიქსირება მაინც მოახერხა. 

    რაც შეეხება დღევანდელ მატჩს, ერნესტო ვალვერდეს გუნდმა "გრანადას" ვერაფრით უპასუხა და თამაში 0-2 წააგო. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 12:36

    ეჰჰჰჰჰჰ

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 12:23

    ცენზურა ვალვერდე უნდა წავიდეს, არავითარი წმენდა, ეს ფეხბურთელები უმაღლესი დონის ფეხბურთელები არიან მთავარი მწვრთნელია,მან უნდა დაახარჯინოს ამ ფეხბურთელებს შესაძლებლობის 100%

    2
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 11:20

    ჯერ. ტიპი რა დებილია. ისე გადის მთელი თამაში რეალური საგოლე მომენტი არ შეგიქმნია და ამ დროს შემოგყავს ვიდალი.

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    22 სექტემბერი 2019 11:13

    ციტატა: 4ge
    Valverde araa dasakargi kaci pirvel rigshi unda wavidnen mesi sua da pike, mesi inter maianishi

    Busic unda miyves amat, bebrebis dro wavida ukve eseni ligis momgebebi agar arian

    მართალი ხარ და ვალვერდეს კერპიც დავდგათ და ვილოცოთ რო არ წავიდეს ბოლოსდაბოლოს ორი ყველაზე მაგარი ქამბექი გვაჩუქა მართალია დაგვიქბექეს მარა ხო მოვესწარით

    2
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 11:13

    ამ სირს ისევ ტატა მარტინო მირჩევნია, იმას ხალხი არ ყავდა და ფეხბურთს მაინც ათამაშებდა გუნდს და ამ ქლიავმა ფეხბურთელები ისეთ დღეში ჩააგდო კარი საით არის ის არ იციან...
    ვენგერი მგონია რომ გაამართლებს ბარსაში ან ლუის ენრიკე დააბრუნონ, შვილი გარდაეცვალა მაგრამ ცხოვრების გაგრძელება ჭირდება, გაახლებული სასტავით კარგ ფეხბურთს აათამაშებს ისევ.
    ფეხბურთელებს არაფერს ვერჩი პროფესიონალი ფეხბურთელი მწვრთნელის გარეშე ვერაფერს გააკეთბს, თუ ვარჯიშებზე სერიოზული მონახაზები არ ასწავლა მოწინააღმდეგეს ვერაფერს უზამს, თან ნებისმიერი გუნდი მინიმუმ ერთი თვით ადრე იწყებს ბარსასთან სათამაშოდ მზადებას და ბარსას მწვრთნელი იმისთვის ხარ რომ შენ მინიმალური მაინც გააკეთო და ის უთხრა რომელი ფლანგიან შეუტიო, ეს კი ვერაფერს აკეთებს და ეგ ფაქტია

    3
    გასულია
    Johan Cruyff14 წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 10:10

    არ გეგონოთ რომ ხელმძღვანელობა გაუშვებს ბილბაოს, ეგენი რო რაციონალურად აზროვნებდნენ დიდი ხნის წინ გაუშვებდნენ ვალვერდეს და უფრო ზუსტად თუ ვიტყვით საერთოდ არ მოიყვანდნენ ამ უინტელექტო ერთუჯრედიანს. ფეხბურთელების და იქაური ფანების იმედად უნდა ვიყოთ, რომ მოგვშორდეს ერთხელ და სამუდამოდ. იმედია გაპრავებები არ წავა ისევ, ფეხბურთელებმა ჩავისვარეთო :))

    3
    გასულია
    Puchi წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 09:37

    Am calverdem rac barsashi movida anti rekordi ar datova yvela moxsna vegar xvdeba es deda afetqebuli xelmzgvaneloba ro gasagdebia

    2
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 08:43

    კაი რა ფულს აკეთებენ, რა 50 მ ედო, ბმელაა??? იმეორებთ ტოტალიზატორშიკების ბაზარს.
    არაფრად არ ვარგა ბარსას ფანობა და ეგაა! ხოო ყველანი შეთანხმდნენ ფულს ვაკეთებთო და ეგაა, ფანებმაც აა თუ ფულს აკეთებთ მაშინ ხოოვო....

    0
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 08:36

    ახლა ბართომეუს გამოსვლა გვინდა- ვალვერდეს სრულ ნდობას ვუცხადებთო და ეგაა!!!
    ეს კატალონიელი ფანები კიდე პირში წყალჩაგუბებულები იქნებიან კიდევ 😡
    ტფუი, სრული სა***თი!!!
    აბსუს რეალი ამ მხრივ რაა, იქაური ფანები ამოუტრუალებდნენ მკვდარს და ცოცხალს მწვრთნელიან პრეზიდენტიანად, ტიპმა 3 ლიგა მოიგო ზედიზედ და იმას არ პატიობენ ორიოდე წაგებას ეს მუდო კიდე მესამე სეზონია ამ სვარკას გვაყურებინებს
    ახლა რომ ვიწყებდე ფეხბურთის ყურებას, ბარსას ფანი ნაღდად არ გავხდებოდი !!!

    0
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 07:59

    მაქსი ალეგრიზე რას იტყვით ?

    1
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 06:57

    Fu ra doneze mivida gundi. Mzorebis xrovaaa

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    ღამურა გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 06:11

    ხო რა ერთი 3/4 თამაში რო წააგონ კიდე გააგდებენ ვალოდიას ან ხუთი თამაშიც😁

    3
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    გასულია
    t. K. - iniesta წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 03:08

    გუნდმა თავის თამაში ვერ იპოვა...

    1
    გასულია
    Dr. Anesth წევრი [?]

    22 სექტემბერი 2019 02:37

    არ გამოხტეთ ვოღაცეები და არ დაიწყოთ ეს მეტია ვიდრე კლუბიოო... ბარსელონა არასოდეს იწნება ლივერპული დორტმუნტი რადგან სულ ჩასვრილი კატალონიელი ფანები ყავდათ.. რაღაც ერთი დაჯგუფრბა ფანების 300 კცამდე და ვსო... ამას რომელ გუნდი აპატიებდნენ ასეთ შედეგებს ?? რეალში ? რივერპულში თი სად ?? გაასხმევინებდენ ყველას... შეიგნეთ ეს აღარაა მეტი ვიდრე კლუბი ესაა ჩვეულებრივი მარკეტინგული.მანქანა... ლივერპულმა მარტო ფანებით და მწვრთნელით მოგვიგო თორე ყველა პოზიციაზე უკეთესი ფეხბურთელი გვყავს და ამის მერე კვლავ დსტოვეს ვალოდია. ეგა შენი ბარსა

    18
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    22 სექტემბერი 2019 02:07

    დე იონგი თამაშობდა მხოლოდ ..1 ფეხბურთელი 1
    ფუუ სირცხვილია ეს ყველაფერი მეტი არაფერი..
    სირცხვილი!

    1
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 02:04

    ტიპი კლავს ფეხბურთელებს არასწორი პოზიციის შერჩევით, კოუტინიოს რა უქნა დაფრინავდა ლივერპულში გრიზმანსაც იგივეს უშვება ვერცხლისწყალივით იყო ატლეტიკოში აქ პასს ვერ აკეთებს დემბელე სუ დაადებილა...

    0
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 02:00

    მე რონალდ კუმანი მესახება ეხლა უფრო იდეალურ ვარიანტად ვიდრე სხვები,უფრო გამოცდილი და ცოტა ზველი ბარსელონელი ჯობია,ავტორიტეტიც ექნება გუნდში,დაალგებს უფრო ეგ მგონია.ტენ ჰააგი რისკია მინც,ასე ამხელა მისიის ტენ ჰააგზე დაკისრება არ მგონია სწორი,უფრო კუმანი რა.

    1
    გასულია
    BarcaFan1999 გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 01:59

    ციტატა: Nou kamp
    კარგით დაწყნარდით მეგობრებო.ყველაფერი კარგად იქნება არ ინერვიულოთ.ვალოდიას ჭირდება სულ რაღაც 2 სვლა შემადგენლობის შერჩევისას როგორც შახმატში და დალაგდება სიტუაცია.
    სხვათაშორის გრანადაში ატლეტიკოსაც და რეალსაც გაუჭირდება მოგება.ჯერ არაფერი გადაწყვეტილა
    მე ლიჩნად გრიზმანს დავსვავდი სკამზე.აშკარად ვერანაირი სარგებელი ვერ მოაქვს გუნდისთვის.
    გრიზმანი მაგივრად რაკიტიჩს დავამატებდი ცენტრში
    ანუ
    ბუსი დე იონგი არტური რაკიტიჩი
    მესი სუა
    4.3.3 არ არის ვალვერდეს სტილი და საკუთარ იდეოლოგიას არ უნდა გადაუხვიოს

    რაც შეეხება ვალვერდეს გაშვებას მესიზეა ბევრი რამ დამოკიდებული. დარწმუნებული ვარ მესის შეუძლია ვალვერდე გაუშვეს მაგრამ რაღაც ხდება აშკარად.გუნდის ლიდერები გაჩუმებულები არიან

    ხოარ ღადაობ :დდ ჯერ ერთი გრიზმანის ცუდი თამაში ვალვერდეს ბრალია, სუა უნდა დასვას სკამზე პირველ რიგში. რაკიტიჩს კიდევ რაუნდა ძირითადში, მაგის მაქსიმუმი ზამენიდან შემოსვლაა.

    2
    გასულია
    Coutinho 7 გულშემატკივარი [?]

    22 სექტემბერი 2019 01:57

    იმედია დღეს კარგ სიახლე შევიტყოფთ ვალიკოს გათავისუფლებაზე 😒😒

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    22 სექტემბერი 2019 01:55

    კარგით დაწყნარდით მეგობრებო.ყველაფერი კარგად იქნება არ ინერვიულოთ.ვალოდიას ჭირდება სულ რაღაც 2 სვლა შემადგენლობის შერჩევისას როგორც შახმატში და დალაგდება სიტუაცია.
    სხვათაშორის გრანადაში ატლეტიკოსაც და რეალსაც გაუჭირდება მოგება.ჯერ არაფერი გადაწყვეტილა
    მე ლიჩნად გრიზმანს დავსვავდი სკამზე.აშკარად ვერანაირი სარგებელი ვერ მოაქვს გუნდისთვის.
    გრიზმანი მაგივრად რაკიტიჩს დავამატებდი ცენტრში
    ანუ
    ბუსი დე იონგი არტური რაკიტიჩი
    მესი სუა
    4.3.3 არ არის ვალვერდეს სტილი და საკუთარ იდეოლოგიას არ უნდა გადაუხვიოს

    რაც შეეხება ვალვერდეს გაშვებას მესიზეა ბევრი რამ დამოკიდებული. დარწმუნებული ვარ მესის შეუძლია ვალვერდე გაუშვეს მაგრამ რაღაც ხდება აშკარად.გუნდის ლიდერები გაჩუმებულები არიან

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge