რიცხვები არ ტყუიან - ლეო მესი საუკეთესოა

  • 19-09-2019, 12:51
  • რიცხვები არ ტყუიან - ლეო მესი საუკეთესოა

    ლეო მესი რომ მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია, ამაში "ბარსელონას" და არა მარტო "ბარსელონას" გულშემატკივრებს ეჭვი არ გვეპარება. უმეტეს შემთხვევაში, როგორც ახლა, ამას სტატისტიკაც ამტკიცებს.

    საფეხბურთო სტატისტიკის მწარმოებელმა ცნობილმა კომპანიამ, SofaScore-მა 2018/19 წლების სეზონის მონაცემები შეაჯამა და გამოავლინა ფეხბურთელები, რომლებსაც არა მხოლოდ ყველაზე მეტი გოლი გააქვთ, არამედ ყველაზე მეტ საგოლე მომენტსაც ქმნიან. მონაცემები დათვლილია ევროპის წამყვან 5 ჩემპიონატში, ჩემპიონთა ლიგასა და ევროპის ლიგაზე.

    ქვემოთ მოცემულ სურათზე, ვერტიკალურ ზოლზე (მარცხნივ) შეგიძლიათ ნახოთ სეზონის განმავლობაში შექმნილი საგოლე მომენტების რაოდენობა, ხოლო ჰორიზონტალურ ზოლზე (ქვემოთ) შეგიძლიათ ნახოთ გატანილი გოლების რაოდენობა. ამ გრაფაზე ფეხბურთელები სწორედ შექმნილი მომენტებისა და გატანილი გოლების რაოდენობების მიხედვით არიან განლაგებულნი.

    მინიშნება: ლეო მესის სხვა ფეხბურთელებთან ძებნას ნუ დაიწყებთ. შეგიძლიათ პირდაპირ შეხედოთ მარჯვენა ზედა კუთხეს და სხვაობა მაშინვე თვალსაჩინო გახდება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    20 სექტემბერი 2019 01:35

    კიდევ კარგი მეტი რომ არ გაიტანა თორე გადავარდებოდა დაფიდან😊 ბეწვზეა გადარჩენილი😁

    6
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 20:39

    მართლაც რო მწვერვალზე იყო გასულ სეზონში და ლიბერპულჸან მთელი კლუბის ჩაკუკვის გამო ახლა ვანდეიკს ტებიან ყველაფერ ჯილდოს, ვანდეიკს არ უკარგავ სეზონს მაგრამ ინდივიდუალურად ორივე უმაღლეს დონეზე იყო თავიანთ პოზიციებზე უბრალოდ ლეომ მეტი დაიმსახურა იმედია ოქროს ბურთს სწორედ ლეო აიღებს დანარჩენი აღიარება ვანდეიკზე ალალი იყოს

    6
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 17:06

    ძაან დიდია <3 ახლოსაც არაა არავინ !

    6
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    NN
    NN გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2019 16:36

    მესი არა ფეხბურთელებზე არამედ ფეხბურთზე ორითავით მაღლა დგას ))

    11
    გასულია
    andria17 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 14:37

    ახალი ვარ ბიჭებო ამ საიტზე იმედია მიმიღებთ.

    23
    გასულია
    isakichi ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 14:24

    ეს და არამარტო სხვა მონაცემები უნდა გადაახიო თავზე კრისტინას მე ვარ საუკეთესოო რო გაიძახის ეგ ეგოისტი ამპარტავანი,განსაკუთრებით ამ დებილ ხელმძღვანელობას უუნდა ურტყა სახეში მესის ოქროს წლებს რო აკარგვინებენ და ვალვერდეებოთ რო გამოტენეს გუნდი,იმ ფეხბურთის დედა ვატირე მესის ნეიმარის და რონალდუს ეპოქაში ვან დაიკი რო იგებს ჯილდოებს,ხშირად მექმნება შთაბეჭდილება რო ეს ყველაფერი მიზანმიმაეთულად კეთდება,მსოფლიოს რო თავი დავანებოთ მესი ყოველ წელს უკონკურენტო უნდა იყოს ისეთი მწვრთნელი და კამანდა მოუყვანო კაცს

    16
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 14:20

    მეფემ წელს მეექვსე ოქროს ბურთი უნდა აიღოს

    14
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    gio basi წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 13:55

    გენიაა შეუდარებელია შეუფასებელიაა
    და როგორ უშლიან ხელს ბართომეუ და ბარსას შეფობა 4 წელია ლიგის ფინალში არგასულა გუნდი
    მესის ვალვერდე როგორუნდა წვრთნიდეს მარტო ესააა სამარცხვინოო

    19
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 სექტემბერი 2019 13:43

    ძაან მაღლა დგას მესი ძაან მაღლა

    21
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge