"ბორუსია" VS "ბარსელონა" (ფოტომიმოხილვა)

  • 19-09-2019, 00:15
  • "ბორუსია" VS "ბარსელონა" (ფოტომიმოხილვა)

    ჩემპიონთა ლიგის 2019/20 წლების სეზონი ოფიციალურად გაიხსნა. ჯგუფური ეტაპის პირველ თამაშში "ბლაუგრანა" გერმანიაში "ბორუსიას" დაუპირისპირდა. შეხვედრა უგოლოდ დასრულდა, თუმცა მატჩს გმირი მაინც ჰყავდა და ეს კატალონიელთა მეკარე მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი იყო. მან მარკო როისის თერთმეტმეტრიანი დარტყმა მოიგერია და კლუბი იხსნა.

    წარმოგიდგენთ თამაშის ამსახველ ფოტომასალას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 36 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 14:26

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ისე რატო არავინ წერს გაყიდული იყოვო ეს თამაშიო დდ joy
    ადრეა ჯერ? სადაც ლივერის და რომას ქამბექი იყო გაყიდული იქაც ეს...
    აემან უფრო დამამშვიდა , უფ.

    smile smile smile
    რეალს კიდე თამაშის გაყიდვა უნდა? ისედაც მშვენივრად აგებენ! smiley

    2
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 13:50

    ციტატა: kingarturo23
    წარუშლელი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში და ზედიზედ სამი ლიგა დადო დდდ

    smile ეს წინადადება წინწკლებში უნდა ჩაგესვა, ან ასე უნდა დაგეწერა:
    == წარუშლელი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში მხოლოდ იმით თუ როგორ მოიგო ზედიზედ სამი ლიგა! smile smile smile

    2
    გასულია
    getsby Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 03:55

    ბეილს რო ყიდიდნენ ერთი ეგ თამაშობდა მარტო.დ

    4
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:22

    ანუ იცი რას ვერ ვხვდებიი... წელს პსჟზე სუსტ გუნდთანაც წავაგეთ და მაშინ არ ყოფილა ასეთი ამბები ჰაჰა ჰაჰა რა სუსტები ხართო ახლა რა მოხდა? დდ

    აწმყოთი კი უნდა ვიცხოვროთ ,მაგრამ მთლად მყისი დროებით მგონი არა დდ

    თუ 1 წაგებით შეგიძლიათ უწინასწარმეტყველოთ გუნდს სეზონი ყოჩაღთ,მაგრამ...

    იმდენად გადაშალეთ რეალის წარმატება ამ სეზონში რო კოპაც რო მოიგოს მაფიას დააბრალებთ.

    სამწუხაროდ 1 თვეცარაა რაც სეზონი დაიწყო და ახლა იწყება ყველაფერი... დამშვიდდით

    0
    გასულია
    kingarturo23 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:22

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: kingarturo23
    აიაქსის სტილში იხმარეს, მარა სასტავი აკლდათ პახოდუ დდ უეფას დდშვ ზიდანს რო მწვრთნელი ქვია ვაფშე, თავისი ტრაკით არაფრის მომგები არაა. ორი გოლი რო გაუუქმეს დდ ცოდვები უკან ბრუნდება, ძალიან სასიამოვნოა ასეთ დღეში რო ვხედავ უსინდისო სუკებს და გუნდს რომელმაც წარუშლელი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში და ზედიზედ სამი ლიგა დადო დდდ

    უდიდესი სირცხვილი იყო ეგ 3 წელი საფეხბურთო სამყაროსი.
    უდიდეს მწვრთნელებს არ ქონდათ მოგებული დაჟე 2 ლიგა ზედიზედ და უეფამ და პერესმა უკიდურესი მარაზმი ჩაატარეს და იმდენი ქნეს ზიდანი გენიალური მწვრთნელად მონათლეს.ჩეფერინ,პერესს და კიდე მათ ვინც მონაწილეობა მიიღეთ 3 წლიან მარაზმში თქვენი დედები და ოჯახის წევრები გავხიე

    ხალხი ხედავს და უფრო დაინახავს ამ ყველაფერს, თვითონ სექტანტებმაც კარგად იციან რასაც წარმოადგენს ზიდანი და როგორ მოიგო ის ლიგები ძმა.

    4
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:19

    ციტატა: kingarturo23
    აიაქსის სტილში იხმარეს, მარა სასტავი აკლდათ პახოდუ დდ უეფას დდშვ ზიდანს რო მწვრთნელი ქვია ვაფშე, თავისი ტრაკით არაფრის მომგები არაა. ორი გოლი რო გაუუქმეს დდ ცოდვები უკან ბრუნდება, ძალიან სასიამოვნოა ასეთ დღეში რო ვხედავ უსინდისო სუკებს და გუნდს რომელმაც წარუშლელი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში და ზედიზედ სამი ლიგა დადო დდდ

    უდიდესი სირცხვილი იყო ეგ 3 წელი საფეხბურთო სამყაროსი.
    უდიდეს მწვრთნელებს არ ქონდათ მოგებული დაჟე 2 ლიგა ზედიზედ და უეფამ და პერესმა უკიდურესი მარაზმი ჩაატარეს და იმდენი ქნეს ზიდანი გენიალური მწვრთნელად მონათლეს.ჩეფერინ,პერესს და კიდე მათ ვინც მონაწილეობა მიიღეთ 3 წლიან მარაზმში თქვენი დედები და ოჯახის წევრები გავხიე

    1
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:19

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ისე რატო არავინ წერს გაყიდული იყოვო ეს თამაშიო დდ joy
    ადრეა ჯერ? სადაც ლივერის და რომას ქამბექი იყო გაყიდული იქაც ეს...

    აემან უფრო დამამშვიდა , უფ.

    შენ ახლა, ამ საიტზე დაწერილს მხოლოდ სისულელეს თუ იმახსოვრებ შეცვალე მიდგომა, ჭკვიანურიც ბევრი იწერება 😁😁

    4
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    kingarturo23 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:19

    ლიგაზე გაატრაკებს ეს გუნდი, შარშანაც შემთხვევით გამოვარდნენ. ნეიმარი თუ ხოდზე იყო მითუმეტეს ექნებათ შანსები, მარა ყველაფერი მაინც ბარსაზეა დამოკიდებული. არავინ ჩანს წელსაც უძლეველი გუნდი, ვალვერდეს სლეობა რო არა ერთი ლიგა გვექნებოდა ორ წელში.

    1
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:13

    ისე რატო არავინ წერს გაყიდული იყოვო ეს თამაშიო დდ joy
    ადრეა ჯერ? სადაც ლივერის და რომას ქამბექი იყო გაყიდული იქაც ეს...

    აემან უფრო დამამშვიდა , უფ.

    1
    გასულია
    Sergio5 ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:13

    რა უჯიშო დღეები იყო რა იყო
    ერთი მხრივ ვინც არ მევასება ვერცერთმა მოიგო, რეალმა, ჩელსიმ, იუვემ, ლივერპულმა, მარა ვერც ჩემმა გუნდებმა მოიგეს, ნუ ლევერკუზენმა ხო საერთოდ ჭკუიდან გადამიყვანა

    2
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:13

    ვერატი აუხდენელ ოცნებად დამრჩა , უბრალოდ რა ზუსტი პასები აქვს .. ჭკვიანია ტუხელი, ცენტრი კარგად შეკრა და შეტევაშიც კარგად აქვს გუნდს საქმე ნეიმარმა თუ თავი გაიგიჟდა წელს ... ევერტონიდან რომ დაითრიეს კარგი საყრდენი გამოდგა პასებითაც და ართმევაზეც კარგი იყო ...უფრო შეკრული და მიზანდასახული გუნდია ტუხელის პესეჟე ვიდრე ბარსა, მაგრამ ჩვენ მესის მიერ მოგვარებული საქმეები გვაბრმავებს ... ტუხელის, სეტიენის, თუნდაც კუმანის ბარსა მალე უნდა ვნახოთ ...

    3
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    kingarturo23 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:12

    ეს ის გუნდია ისტორიაში საუკეთესო როა და ცოტა ხნის სხვა გუნდებზე მინიმუმუმ ორი თავით მაღლა იდგა? დდდ

    3
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:11

    უბანძესია რეალი წელსაც უტიტულოდ დარჩებიან :დდდ

    3
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:08

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: რაღაცნაირი
    მეუასება 1 მატჩის შედეგით მესამე დივიზიონის გუნდად რო აქცევენ რეალს...

    აგერ ლივერმაც ასე დაიწყოვო წინა სეზონში დდდ
    და ნუ რეალი რო ძირითადად მეორე ადგილით გადის ჯგუფიდან მგონი აშკარაა..
    ასე რომ დროებით joy

    წინა კომენტარებზე ვაი და რომ დააქამბექოს რეალმა ასეო ისეოო:დ:დ თამაშ ხომ უყურე ხოდა რაქნეს მერე ისეთი გარდატეხა შეიტანა ზიდანმა მეორე ტაიმის მეფემ:დ:დდ ბარსას რომ დასცინოდნენ გუშინ 1 მაინც დაურტყა და შეტევები ქონდა მომენტები რეალმა ჩემი ფეხები შექმნა კარშიც ვერ დაარტყეს 8 სულ 6 1 ტაიმი 2 მეორეში:დ"დ"დ:დდდ
    1 თამაშიც კიარა ეხლა კიდე გასვლაზე ხართ იქაც ამოტენის სევილია აგერ მე და აგერ შენ:დ:დ მერე გასვლა ატლეტიკო:დ:დ აღარც სახლის გუნდი აღარც გასვლის.. და კიდე მარსელო რამოსი მოდრიჩი რომ ყოფილიყო და პირიქით პსჟ ში კავანი მბაპე ნეიმარი აი მაგ ძირითადიც ჩემ ფეხებს მოიგებდა:დ"დ

    ჰო

    0
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:07

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: რაღაცნაირი
    მეუასება 1 მატჩის შედეგით მესამე დივიზიონის გუნდად რო აქცევენ რეალს...

    აგერ ლივერმაც ასე დაიწყოვო წინა სეზონში დდდ
    და ნუ რეალი რო ძირითადად მეორე ადგილით გადის ჯგუფიდან მგონი აშკარაა..
    ასე რომ დროებით joy

    ეს იყო თავის დამშვიდების უმაღლესი დონე

    თავის დამშვიდება რა შუაშია აგერ გადახედე კომენტარებს ყოველი მეორე ამ ერთი მატჩით ასკვნის რომ რეალი არაფერი გუნდი არაა... მთელ ისტორიას ჯობდა ეს ერთი წაგებული მატჩი , ასე გადაწყდა!

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:06

    ციტატა: barca`barca
    რა პენალტი არ დაუდეს პროსტა ატლეტიკოს მარა მაინც გაუყარა ბოლოს <3 აიეგრეე
    კაი თამაშები იყო..წარმომიდგენია მბაპე ნეიმარი რო ყოფილიყვნენ დღეს რამოხდებოდა ;დდდდდდდ

    ბერნალეოზეც მიართმევენ ძმა აგერ ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრე.
    ზიდან გამოიღე

    1
    გასულია
    kingarturo23 წევრი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:06

    აიაქსის სტილში იხმარეს, მარა სასტავი აკლდათ პახოდუ დდ უეფას დდშვ ზიდანს რო მწვრთნელი ქვია ვაფშე, თავისი ტრაკით არაფრის მომგები არაა. ორი გოლი რო გაუუქმეს დდ ცოდვები უკან ბრუნდება, ძალიან სასიამოვნოა ასეთ დღეში რო ვხედავ უსინდისო სუკებს და გუნდს რომელმაც წარუშლელი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში და ზედიზედ სამი ლიგა დადო დდდ

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:04

    ციტატა: Alien messi
    ციტატა: ana anukii
    რეალმა რა სამარცხვინოდ წააგო😂 თან ეგენი ღადაობდნენ ბარსაზე დორტმუნდმა გადაუარა და ასეთი ჩმორი ბარსა არ მახსოვსო😂 დასცინოდნენ ბარსას ფრეს და თვითონ აგებენ 3-0 ს 😅 ჰაჰაჰ😅 ისე კურტუა რა ბანძი მეკარეა მაგათ ადგილას ნავასს არ გავყიდდი და მაგას არ დავტოვებდი

    კურტუას რა დაეტაკა ისე არ ვიცი ის რომ სულ უშვებს ალბათ მაინც დაცვის ბრალია მაგრამ ჯერჯერობით თავადაც გრძელი შლანგის შთაბეჭდილებას ტოვებს

    რეალის დონე არ არის.. სირცხვილია უბრალოდ ნავასი რომ ასე მოისროლეს და ეგ დატოვეს...

    1
    გასულია
    IluSionIsTa გულშემატკივარი [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:04

    კიდე კაი ნემო და მბაპე არ ყავდათ ამოტენიდნენ უარესად ბალერინებს :D

    1
    გასულია
    ani-barca10 Culé [?]

    19 სექტემბერი 2019 01:03

    ამოტენეს რეალი და ზიდანი joy joy joy

    2
    --------------------
    38 წლის ფედერერმა ჯოკოვიჩი გაიფინა :დდდ https://m.youtube.com/watch?v=AlEShGJvIrg

    ბარსელონა რეალს იფენს მუდამ

    21 საუკუნე, პიკე 36 ტიტული > რეალი 22 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    პარტნიორები
    Flashscore.ge