მესი დაბრუნდა, "ბარსელონამ" დორტმუნდში ქულა აიღო

  • 18-09-2019, 00:56
  • მესი დაბრუნდა, "ბარსელონამ" დორტმუნდში ქულა აიღო

    UEFA-ს ჩემპიონთა ლიგის პირველ ტურში, "ბარსელონა" სტუმრად დორტმუნდის "ბორუსიას" დაუპირისპირდა. 

    F ჯგუფის მეორე შეხვედრა "ინტერსა" და პრაღის "სლავიას" შორის ასევე ფრედ, 1-1 დასრულდა, ასე რომ ოთხივე გუნდს ერთი ქულა აქვს.

    თამაშმა გოლის გარეშე ჩაიარა. ყველაზე რეალური შანსი მარკო როისს ჰქონდა, რომელმაც მეორე ტაიმის დასაწყისში თერთმეტმეტრიანი ვერ გამოიყენა. ლუის სუარესი უკვე ბოლომდე გამოჯანმრთელებულია და შეხვედრა სრულად ჩაატარა, ანსუ ფატიმ თამაში ძირითად შემადგენლობაში დაიწყო, ლიონელ მესი კი შეხვედრაში სათადარიგოთა სკამიდან ხანგრძლივი უქმობის შემდეგ ჩაერთო. 

    მეორე ტური 2 ოქტომბერს გაიმართება. "ბარსელონა" "ინტერს" უმასპინძლებს, ხოლო "სლავია" "დორტმუნდს" მიიღებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    •FCB-G.R• Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 13:54

    სათაური რა მაგარი აქვს "ბარესელონამ დორტმუნდში ქულა აიღოო", არადა იყო დრო როდესაც ასეთი სათაურით ქვეყნდებოდა ბარსას ფრე "ბარსელონამ დორტმუნდში 2 ქულა დაკარგაო"

    1
    --------------------
    Barca
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 11:23

    ციტატა: dima359
    მარტო ვალვერდეს ნუ დააბრალებთ, ფეხბურთელები არ არიან ფორმაში. სუარესი და მესი ეხლა დაბრუნდნენ, ბუსკეცი სულ დაკარგული იყო, ალბამ ტრავმა მიიღო, სემედუ მარცხნივ თამაშობდა, ფატი 16 წლისაა და დაჩაგრეს ფიზიკურად. არტური იყო საუკეთესო, ულიდერა გუნდს, დეიონგს მეტი შეუძლია, ჯერ კიდევ მორცხვობს და საკუთარ თავზე არ იღებს ბევრს. ჩემი აზრით ფატი ძირითადში არ უნდა ყოფილიყო, ბევრი შეცდომა დაუშვა და დაცვასაც ვერ ეხმარებოდა საერთოდ. გრიზმანს ყოჩაღ, შავი სამუშაო კარგად შეასრულა.

    მწვრთნელი როხარ მაქსიმუმი უნდა დაადებინო ფეხბურთელს ს კიარაა როო გუნდი როცა ვერ თამაშობს იხვნისკარტასავით იყირებოდე. სად მოაფიქრდა რბერტოს და სემედოს ფლანგების შეცვლა და ააკიდებინა პენალტი სემედუს როცა მარცხენა მცველი იტრამვება თუარ გყავს სათადარიგოს მარცხენა მცველი უნდა შემოიყვანო ან გადაწიო მარჯვენა ნახევარმცველი ეს არის 2×2 =4 ბოლოს როდის მოგეწონა ვალვერდეს თამაში გასვლაზე თუ გაიხსენებ აერთოთ

    1
    საიტზეა
    KING_BARCA Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 10:01

    რა თამაშიც იყო, იმის მიხედვით ქულა. მართლა მშვენიერია... ეძახე ეხლა ბარსა ასე იყო ისე იყო ანგრევდა ლეწავდა და ესე შემდეგ... ეხლა ესაა რეალობა და ამ რეალობაში ეს ერთი ქულაც კარგია...

    1
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    dima359 წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2019 05:22

    მარტო ვალვერდეს ნუ დააბრალებთ, ფეხბურთელები არ არიან ფორმაში. სუარესი და მესი ეხლა დაბრუნდნენ, ბუსკეცი სულ დაკარგული იყო, ალბამ ტრავმა მიიღო, სემედუ მარცხნივ თამაშობდა, ფატი 16 წლისაა და დაჩაგრეს ფიზიკურად. არტური იყო საუკეთესო, ულიდერა გუნდს, დეიონგს მეტი შეუძლია, ჯერ კიდევ მორცხვობს და საკუთარ თავზე არ იღებს ბევრს. ჩემი აზრით ფატი ძირითადში არ უნდა ყოფილიყო, ბევრი შეცდომა დაუშვა და დაცვასაც ვერ ეხმარებოდა საერთოდ. გრიზმანს ყოჩაღ, შავი სამუშაო კარგად შეასრულა.

    6
    გასულია
    პენდრაგონი წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2019 02:30

    სანამ ვალვერდე არ წავა ეს შედეგები ნუ გიკვირთ და მადლობა თქვით 4-0 რომ არ წავაგეთ და საქვეყნო სირცხვილი არ ვჭამეთ

    1
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:52

    დორტმუნდში ქულა აიღო.....
    დორტმუნდში ქულა აიღო.....
    დორტმუნდში ქულა აიღო.....
    დორტმუნდში ქულა აიღო.....
    დორტმუნდში ქულა აიღო.....

    2 ქულა დაკარგა გუნდმა და გამარჯვება ვერ შეძლო.... ესაა სიმართლე, არა ის, რომ ფრეს "მიაღწიეს"
    ბარსაა თუ პრაღის სლავია?!?!?!?!?!
    scream

    2
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:22

    რა გვეშველება

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:16

    ციტატა: Johan Cruyff14
    ციტატა: ini888
    გამოდიი კიდეე მესსი და დაუჭირე მხარი ვალვერდეს ტიპს პიაჩენცა უნდა ჩააბარო და სხვა გუნდს არც უნდა გააკარო. გასასიზღრდა გუნდი გასვლაზე ბარსას ყურება შემზიზღდა

    ცვეტში :)) როგორ გააპრავეს ფეხბურთელებმა წინა სეზონის მერე არ მესმის.
    წელს სადამდეც გავალთ ისევ ფეხბურთელების კლასის დახმარებით, მერე გამოვა ერთი მეტნაკლებად დალაგებული გუნდი და დაგვიქამბექებს :))
    როგორ ახერხებს ტიპი რო ამ შემადგენლობას ჯოგივით ათამაშებს :დ მოუშორებელი ჭირია.

    მწვრთნელია ნოლი გუნდს რო არაფერი გამოსდის არანაირი ტაკტიკა აანაირი გათვლა არააქვს თამაშის გამოსწორების იყურება იხვნისკარტასავით გრიზმანს როვერ გამოიყენებ დეიონგს არტურს კოუტინიო საერთოთ გააგიჟა მასე დამართებს გრიზმანსაც. მესსიც რო შევიდეს ფორმაში აზრი არააქვს გუნდი გასვლაზე სვარკაზე უარესია თუ აგებს ხო საერთოთ იმ თამაშის მოტრიალება არის წარმოუდგენელი

    4
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:10

    არდავინახო ვინმეემ ეს ბოჩოლა მწვრთნელი დაიცვას ესეთი გასაზიზღრებული ბარსელონა რავიცი ბოლოს 20 წლის წინაც არიყო სუარესი კიდე უმძორესი რობერტოს კიდე შეუყო ბოლომდე ამ მარჯვენა მცველობაზე არარის ეგ მარჯვენამცველიი ეს დედააფეთქებული გრიზმანი ძაან მშრომელია მაგრამ დააბნიაა ამ ბოჩოლა მწვრთნელმა. ყველა გრანდს ტოპ მწვრთნელი ყავს თითქმის და ჩვენ ვერ მოვიშორეთ ეს პიქჩენცა მწვრთნელი

    2
    გასულია
    Johan Cruyff14 წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:08

    ციტატა: ini888
    გამოდიი კიდეე მესსი და დაუჭირე მხარი ვალვერდეს ტიპს პიაჩენცა უნდა ჩააბარო და სხვა გუნდს არც უნდა გააკარო. გასასიზღრდა გუნდი გასვლაზე ბარსას ყურება შემზიზღდა

    ცვეტში :)) როგორ გააპრავეს ფეხბურთელებმა წინა სეზონის მერე არ მესმის.
    წელს სადამდეც გავალთ ისევ ფეხბურთელების კლასის დახმარებით, მერე გამოვა ერთი მეტნაკლებად დალაგებული გუნდი და დაგვიქამბექებს :))
    როგორ ახერხებს ტიპი რო ამ შემადგენლობას ჯოგივით ათამაშებს :დ მოუშორებელი ჭირია.

    2
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:08

    ფორმაშია შესასვლელი მესი ეტყობოდა დღეს რო დიდი ხნის უთამაშებელია

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Sergio5 ფანი [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:07

    რაო სუარესმა წონაში დაიკლოო და მაგარ ხოდზეაო? მე სხვა თამაშს ვუყურე ალბათ, იქ ისევ ისეთი იყო სუარესი

    კარგია, ვალენსიას მერე ცოტა დაბლა დაეშვება ის ხალხი უკვე ლიგა რო ჯიბეში გვედო

    0
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:05

    ვალვერდე ხარ თუ ვიღაც ჭირი წაეთრიე ბარსადან შენი დდშვცი. ვინღა უნდა გიყიდონ შე მართლა ყანა, მსოფლიო ნაკრებს ხო არ გიყიდიან ბარსაში. ყველა პოზიციაზე სუპერვარსვლავები გყავს შე პიტალო.

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    Vachi9 წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:05

    ამას თუ თამაში ქვია, ბარსელონას გასვლით თამაშებს ეროვნული ლიგის თამაშების ყურება ჯობია ბევრად, მესი კიდე საერთოდ ამოვარდნილია და გაუჭირდება ფორმის აღდგენა, უბრალოდ ერთს ვერ ვხვდები, ბარსელონას რატო უნდა ყავდეს ვალვერდესნაირი მწვრთნელი, მირჩევნია წავაგოთ შეხვედრები ლა ლიგაში და ვითამაშოთ უკეთესი თამაში ლიგაზე მარა უკვე ეტყობა ბარსელონა რა დონესაც თამაშობს ვალვერდეს ხელში, ეს არის ფანების უპატივცემულობა და თავზე და*** რასაც ესენი აკეთებენ, სულ რო არ ჭირდებოდეს გუნდს ქულა შენი გულშემატკივრის ხათრით უნდა გაანძრიო ერთი ადგილი და ითამაშო, შტეგენს კიდე+Respect❣ იმედი მაქვს დადგება ისეთი დრო რო ბარსსას თამაშებს ისეთივე სიამოვნებით ჩავუჯდები როგორც რამოდენიმე წლის წინ და სიამოვმებას მივიღებ, დღეს დავკარგე ჩემი ცხოვრების 2 საათი : /

    2
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:05

    მოგება იასნა უკეთესი იქნებოდა ნაგრამ ჩემი აზრით მისაღებუ შედეგი იყო მითუმეტეს ინტერის ფრეს თუ გავითვალისწინებთ

    1
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:04

    ერთი და იგივე მეორდება უკვე მრამდენე წელია ატყობთ?? გასვლითი თამაშები სულ ესეთია..ან წავაგებთ ან გაგვიმართლებს მაგრად და ქულას ავიღებთ.. იგივე სცენარია ზუსტად აი ზუსტად..მივალთ სადღაც მეოთხედ ფინალამდე ან ნახ ფინალამდე და ვიღაცა ისევ მაგრად გაგვიყრის )) და ესე იქნება სულ სანამ არ შეიცვლება დედაზეადრემო&&ნული ხელმძღვანელობა პრეზიდნტიან მწვრთნელიან ასისტენტიანად!

    2
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:03

    მესი დავრუნდა კი არა ეგ 1 ქულა შტეგებმა მოიპოვა სიმწრით..

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:03

    გამოდიი კიდეე მესსი და დაუჭირე მხარი ვალვერდეს ტიპს პიაჩენცა უნდა ჩააბარო და სხვა გუნდს არც უნდა გააკარო. გასასიზღრდა გუნდი გასვლაზე ბარსას ყურება შემზიზღდა

    4
    გასულია
    PIQUE 3 წევრი [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:01

    აი მაგრად დაგვასხა დორტმუნდმააა😥😥შტეგენის იმედად სულ ხოარ იქნება გუნდი🙄🙄გამიკვირდა როარ წავაგეთ მაგრად🤣🖤მესი უნდა მოიხოდოს როგორმეე თორე ამ სეზონში მე პირადად არაფრის იმედი მაქ🙏არტური და ფრენკიი ძაან მაგრები არიაან😎ხავი ინიესტა არამარა უნდა ეცადონ რო ცოტათი მაინც დაემსგავსონ😁ლენგლეზე არვიცი რავთქვა🤨ამ თამაშის მერე კიდე ვინმე ფიქრობს რო ეგ ბარსელონაში ძირითადში უნდა იდგეს?!😥😥😑🙏

    3
    გასულია
    Johan Cruyff 14 Culé [?]

    18 სექტემბერი 2019 01:00

    ტერ შტეგენი მიყვარს <3

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge