ანსუ ფატის საუკეთესო თავური გოლები [ვიდეო]

  • 3-09-2019, 21:44
  • ანსუ ფატის საუკეთესო თავური გოლები [ვიდეო]

    "ბარსელონას" ისტორიაში მეორე ყველაზე ახალგაზრდა ფეხბურთელის, ანსუ ფატის დებიუტი ძირითად გუნდში ახლახანს შედგა და მან გულშემატკივრებისთვის თავის დამახსოვრება გოლითაც მოახერხა. 

    ფატის ერთ-ერთი საუკეთესო თვისება გოლების თავით გატანაა. "ბარსას" ოფიციალური არხი "ლა მასიის" სხვადასხვა ასაკობრივ გუნდებში მისი გოლების კოლაჟს გვთავაზობს. 


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ანსუ ფატი
    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    4 სექტემბერი 2019 15:26

    Imedia ansu fati gaamartlebs im imedebs romelsac wlebia lamasiadan velit

    2
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    CHEPE24 წევრი [?]

    4 სექტემბერი 2019 10:48

    ციტატა: Geo-fcb
    ციტატა: CHEPE24
    ციტატა: Ikks
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    ეს მითი კიდე არსებობს რო 25 წლამდე იზრდება სიმაღლეში ადამიანი ? 😂 2-3 წელი კარგად მოიმატებს სიმაღლეში და ეყოფა ))

    კი კი არსებობს 24 წლის იყო ჩემი ძმაკაცი 170 იყო და 3 თვეში ანუ ზაფხულში აიყარა ტანი ერთიანად და ეხლა 26 ისაა და 186 სიმაღლე:დ

    24 წლისამ მოიმატა 16 სმ სიმაღლეში? საღოლ ძმაო ძმაკაცი კიარა ტრანსფორმერი ყოფულა

    რას ვიზამთ უარესებიც ხდება ამ ცხოვრებაში არაფერი გასაკვირი არარის:დ:დ:დ

    0
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    4 სექტემბერი 2019 01:03

    ციტატა: CHEPE24
    ციტატა: Ikks
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    ეს მითი კიდე არსებობს რო 25 წლამდე იზრდება სიმაღლეში ადამიანი ? 😂 2-3 წელი კარგად მოიმატებს სიმაღლეში და ეყოფა ))

    კი კი არსებობს 24 წლის იყო ჩემი ძმაკაცი 170 იყო და 3 თვეში ანუ ზაფხულში აიყარა ტანი ერთიანად და ეხლა 26 ისაა და 186 სიმაღლე:დ

    24 წლისამ მოიმატა 16 სმ სიმაღლეში? საღოლ ძმაო ძმაკაცი კიარა ტრანსფორმერი ყოფულა

    8
    გასულია
    CHEPE24 წევრი [?]

    4 სექტემბერი 2019 00:55

    ციტატა: Ikks
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    ეს მითი კიდე არსებობს რო 25 წლამდე იზრდება სიმაღლეში ადამიანი ? 😂 2-3 წელი კარგად მოიმატებს სიმაღლეში და ეყოფა ))

    კი კი არსებობს 24 წლის იყო ჩემი ძმაკაცი 170 იყო და 3 თვეში ანუ ზაფხულში აიყარა ტანი ერთიანად და ეხლა 26 ისაა და 186 სიმაღლე:დ

    0
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    4 სექტემბერი 2019 00:53

    ციტატა: Maradona
    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    ეს მითი კიდე არსებობს რო 25 წლამდე იზრდება სიმაღლეში ადამიანი ? 😂 2-3 წელი კარგად მოიმატებს სიმაღლეში და ეყოფა ))

    1
    გასულია
    Magician Culé [?]

    3 სექტემბერი 2019 23:08

    ციტატა: Maradona
    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    ალბათ კი არა, 1.85-მდე ჩვეულებრივად გაიზრდება.

    2
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    Maradona გულშემატკივარი [?]

    3 სექტემბერი 2019 22:37

    ციტატა: rivaldo 10
    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    :დ ჯერ 16 წლისაა და 1.78 სმ სიმაღლეში და 25 წლამდე გაიზრდება კიდე ალბათ.

    2
    გასულია
    rivaldo 10 წევრი [?]

    3 სექტემბერი 2019 22:12

    ცოტა მეტი სიმაღლე რომ მისცა კრგი იქნებოდა

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV