არტურის სადებიუტო გოლი "ბარსელონაში" [ვიდეო]

  • 31-08-2019, 22:26
  • არტურის სადებიუტო გოლი "ბარსელონაში" [ვიდეო]

    "ბარსელონაში" 2018 წელს გადმოსვლის შემდეგ, არტურ მელომ "ბლაუგრანას" მაისურით პირველი გოლი დღეს გაიტანა. 

    ბრაზილიელმა ნახევარმცველმა თავი "ოსასუნასთან" მატჩის 64-ე წუთზე გამოიჩინა და ანგარიში სტუმართა სასარგებლოდ 2-1 გახადა. 

    არტურისთვის ეს მატჩი "ბარსაში" 44-ე იყო. 


    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური
    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    1 სექტემბერი 2019 12:22

    ციტატა: Rivaldo
    ჯერ ამის სკამზე დასმისთვის და რობერტოს ძირითადში თამაშისთვის არის გასაგდები ვალვერდე. მერე ფატი შემოიყვანა და სემედუ გაიყვანა და რობერტო დაწია უკან ეს რა .ირობა იყო და ბოლოს ხო ხედავ რო ძაან ბევრ შეცდომებს უშვებს ბუსკეცი და ვეღარაა ისეთი როგორიც უნდა იყოს ვეღარ ქაჩავს და დე იონგი გაგყავს და ბუსკეცს ტოვებ 😊 სასწაული მწვრთნელი გვყავს. მეტი გვეკუთვნის რო ნორმალური შემტევი არ დავიტოვეთ სკამზე და სულ ტრანვიანი დემბელეს და გამოუცდელი პერესის იმედზე დავრჩით ასე ძაან გაუჭირდება ამ გუნდს. იმედია გადამწყვეტ თამაშებში მესი არ მიიღებს ტრანვას თორე ლუვერპული და რომა მონაგონი იქნება ისეთს შეგვარცხვენს ეს ჩვენი სამი ასო ვალვერდე

    ბუსკეცს რაც შეეშალა, ათი იმდენი უკეთესი ქნა, გოლამდე ფეხებში ჩავარდნით ააცალა ბურთი და საგოლეც გააკეთა, აი დე იონგო კი მაგრად გადარჩა გაგდებას, ცოტაც და გაუშვებდა მსაჯი, მეტს აღარ აპატიებდა.

    1
    გასულია
    Rivaldo გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2019 10:59

    ჯერ ამის სკამზე დასმისთვის და რობერტოს ძირითადში თამაშისთვის არის გასაგდები ვალვერდე. მერე ფატი შემოიყვანა და სემედუ გაიყვანა და რობერტო დაწია უკან ეს რა .ირობა იყო და ბოლოს ხო ხედავ რო ძაან ბევრ შეცდომებს უშვებს ბუსკეცი და ვეღარაა ისეთი როგორიც უნდა იყოს ვეღარ ქაჩავს და დე იონგი გაგყავს და ბუსკეცს ტოვებ 😊 სასწაული მწვრთნელი გვყავს. მეტი გვეკუთვნის რო ნორმალური შემტევი არ დავიტოვეთ სკამზე და სულ ტრანვიანი დემბელეს და გამოუცდელი პერესის იმედზე დავრჩით ასე ძაან გაუჭირდება ამ გუნდს. იმედია გადამწყვეტ თამაშებში მესი არ მიიღებს ტრანვას თორე ლუვერპული და რომა მონაგონი იქნება ისეთს შეგვარცხვენს ეს ჩვენი სამი ასო ვალვერდე

    4
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    1 სექტემბერი 2019 09:30

    ახლაღა გავიაზრე რომ ხვალ იხურება სატრანსფერო ფანჯარა... კი ვამბობდი ნეი პსჟ ში დარჩება თქო სულ,მაგრამ ბოლოს ისეთები მოხდა რო ვიფიქრე გადმოსული იყო ... რაჯანდაბა ხდება

    ეს თუ მართლა პიარის ამბავი იყო რავი...

    0
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    1 სექტემბერი 2019 08:38

    საღოლ არტურს, ამ თამაშიდან მხოლოდ არტურის და ფატის გოლებმა გამახარა, ლეო აშკარად აკლია კლუბს საშინელი სტარტი გვაქ

    3
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    1 სექტემბერი 2019 02:13

    ძალიან მინდოდა ლოზანოს ბარსაში ხილვა :/ ვიღაც-ვიღაცებს ნამდვილად აჯობებდა თან ძირითადზე რომ აქვთ პრეტენზია ))

    2
    გასულია
    xTAL1BANx წევრი [?]

    1 სექტემბერი 2019 02:00

    ნეიმარი რჩება საფრანგეთში!ესეც ჩვენი დასასრული.

    5
    გასულია
    Gaucho24 გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2019 01:27

    ვალვერდე ასეთი ანერვიულებული არ მინახავს , მგონი ხვდება რომ გააჯმევინებენ მალე და გვეღირსება ( იმედია ) .. ))

    0
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:53

    არ მიყურებია და რა ქნა ამისთანა დე ლიხტმა smile smile დარწმუნებული ვარ ცალკე ინსინიე და ცალკე კიდე მერტენსი გულს აურევდნენ ფინტებით

    1
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:48

    ნაპოლისთან შეხვედრაში კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ დე ლიხტი ცარიელი პიარია

    12
    გასულია
    xTAL1BANx წევრი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:46

    კულიბალიმ რა იჩალიჩA :დ

    8
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:39

    ნაპოლი იუვე რა თამაშიაა
    დე ლიხტი მოჭრილი ხესავით დააგდო ლოსანომ და 3-3 დაააქამბექაააააააააა ამას რომ ვწერდი დააქამბექა

    ნაპოლი სასწაულს დგამდა და კულიბალმა რაქნა 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    2
    საიტზეა
    t. K. - iniesta წევრი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:28

    Daikidet bijebo la liga bolos mainc chveni iqneba🙌

    4
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:13

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ისე პიკეზე არასტაბილური მცველი მე არ ვიცი 202ლ38 წლისაა და ტიპი ისევ იგივე შეცდომებს უშვებს.
    ძალიან შორსაა რამოსისგან და პუიოლისგან.

    ბევრი უკლია 1 კლასის მცველებამდე.

    პუიოლისგან კი კაცო მარა რამოსი რამ გახსენებინა. რამოსის მცველობა არ გაიშვას:)))

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    1 სექტემბერი 2019 00:04

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ისე პიკეზე არასტაბილური მცველი მე არ ვიცი 202ლ38 წლისაა და ტიპი ისევ იგივე შეცდომებს უშვებს.
    ძალიან შორსაა რამოსისგან და პუიოლისგან.

    ბევრი უკლია 1 კლასის მცველებამდე.

    პუიოლისგან კი კაცო მარა რამოსი რამ გახსენებინა. რამოსის მცველობა არ გაიშვას:)))

    6
    საიტზეა
    Andres_Iniesta Culé [?]

    31 აგვისტო 2019 23:53

    ისე პიკეზე არასტაბილური მცველი მე არ ვიცი 202ლ38 წლისაა და ტიპი ისევ იგივე შეცდომებს უშვებს.
    ძალიან შორსაა რამოსისგან და პუიოლისგან.

    ბევრი უკლია 1 კლასის მცველებამდე.

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 აგვისტო 2019 23:07

    ციტატა: გასანა
    მესის გარეშე გავნა ვოდები არიან ნეიმარიც არ დაიმატეს და ოსასუნა თუ რაღაც ყლოჯობა გიტანს ესეთ გოლებს ამ მეკარესაც ეძინა პირველ გოლზე

    შტეგენთან რა გინდა მაგ გოლს შტეგენი კი არა ბუფონიც ვერ აიღებდა

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    გასანა წევრი [?]

    31 აგვისტო 2019 23:00

    მესის გარეშე გავნა ვოდები არიან ნეიმარიც არ დაიმატეს და ოსასუნა თუ რაღაც ყლოჯობა გიტანს ესეთ გოლებს ამ მეკარესაც ეძინა პირველ გოლზე

    3
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    31 აგვისტო 2019 22:56

    გილოცავ არტურიტო❤

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 აგვისტო 2019 22:52

    გოლზე მეტად ის პასი დამევასა პერესმა რო გააფუჭა პროსტა ას პროცენტია საგოლე პასი გაუფუჭა როგორ გააძვრინა იქ ბურთი არტურმა გამოვშტერდი

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Baqari გულშემატკივარი [?]

    31 აგვისტო 2019 22:46

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Baqari
    საოცარი ბიჭია.საოცარი ნიჭის. ეს როგორ არ უნდა ათამაშო შე დედა მიფსმულო?! ტიპი უშეცდომოა, ან რა ბურთის ფლობა, ან რა ხედვა . ძალიან ,ძალიან მაგარიაა.

    და წარმოიდგინე დეიონგი ბუსკეცი არტური რგორ დაიჭერს ცენტრს. ბურთს არ დაანახებენ კონკურენტს და ეს მჟავააა უნიჭო რობერტოს აყენებს

    საოცრება იქნება , მარა გვაღირსებს ეს ავადმყოფი?!

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge