რიო ფერდინანდი: როცა ვინმეს 50 გოლი გააქვს, ეს ნაბიჯი არ უნდა გადადგა

რიო ფერდინანდი: როცა ვინმეს 50 გოლი გააქვს, ეს ნაბიჯი არ უნდა გადადგა

"მანჩესტერ იუნაიტედის" ლეგენდა, რიო ფერდინანდი მიიჩნევს, რომ კრიშტიანუ რონალდუსა და ლიონელ მესის წარმატება UEFA-ს უყურადღებოდ არ უნდა დაეტოვებინა. როგორც იცით, წლის საუკეთესო ფეხბურთელის ჯილდო "ლივერპულის" ჰოლანდიელ მცველს, ვირჯილ ვან დაიკს გადაეცა.

"ვირჯილ ვან დაიკი პლანეტის საუკეთესო მცველია, მაგრამ გასულ სეზონში მესიმ 50 გოლი გაიტანა, ხოლო კრიშტიანუმ 3 ტიტული მოიგო, ამ ფაქტების უყურადღებოდ დატოვების უფლება კი არავის აქვს.

ხალხი თვლის, რომ ლეოს და რონალდუს წარმატება გასაკვირი არაა, რადგან ისინი 12-15 წლის განმავლობაში ფენომენალურ შედეგებს აფიქსირებენ. ნამდვილად მიხარია, რომ ვირჯილმა საუკეთესო ფეხბურთელისთვის განკუთვნილი პრიზი მოიგო, მაგრამ როცა შენს ირგვლივ 50 გოლის ავტორი დგას, ეს ნაბიჯი არ უნდა გადადგა.

მცველის საყურებლად ფულს არ გადავიხდიდი. გამართეთ! მინდა, რომ სკამიდან წამოვხტე და ვიყვირო "ღმერთო ჩემო, რა ლამაზი გოლი გავიდა". ამ თამაშში სწორედ გოლის გატანაა ყველაზე რთული ამოცანა."-ამბობს რიო ფერდინანდი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 18:53
    4
    უბრალოდ დღეს რომ უყურებ ბოლო რამოდენიმე წელი ამ დაჯილდოვებებს... გული მწყდება ინიესტა ჩავის მაშინ რა ეკუთვნოდათ...
    Culé [?]
    31 აგვისტო 2019 18:15
    1
    საუკეთესო მცველის შეიძლება ეკუთვნოდა კიდეც,მაგრამ გუნდისთვის წვლილი მესის მეტი ჰქონდა აშკარად და ეს სიტყვები უფრო ფიფას მისამართით არის ნათქვამი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    31 აგვისტო 2019 18:13
    6
    აი ამაზე დიდი სიმართლე არსად არ წამიკითხავს გენაცვალე რიო
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    Culé [?]
    31 აგვისტო 2019 17:21
    11
    ჩემი აზრით რთულია იმის თქმა რომ არ ეკუთნოდა მარა ეს კაცი საკმაოდ ლოგიკურად მსჯელობს. მესიმ უამრავი გოლი გაიტანა და საგოლე გადაცემები არიგა. მსოფლიოში ორ ყველაზე პრესტიჟულ საკლუბო ტურნირზე გახდა ბომბარდირი გაიტანა არაამავეყნოური სილამაზის გოლები და ჯარიმებს ყველა წერტილიდან პენალტებივით ასულებდა. ძაან უნამუსობაა ამის არ დანახვა. კიდებ ერთხელ ვამბობ ვან დეიკს არ ეკუთნოდაო ვერ ვიტყვით მაგრამ ის რაც ლივერპულმა შეძლო ლიგაზე ნამდვილად არაა ვან დეიკის კისერზე და მაგ ლოგიკით ვეინლდუმს მოეგო მაშინ თუ ლიგაზეა საუბარი. ვისზე ნაკლები გოლი გაიტანა და თან რა მომენტში. და მეორეს მხრივ აქეთ არის მესი რომელმაც მარტომ ათრია მთელი სეზონი გუნდი და სულაც არაა მისი ბრალი ის ფიასკო. მაგრამ საქმეე ორ რამეშია. პირველი ის რომ მესის ის უშლის ხელს რომ მესია და მერე რაა. 50 გოლი უნდა გაიტანოსხოლმე სტავკაა ეგ სეზონის წინ და აღარავის უკვირს. და მეორე ისაა რომ არიან ბოღმა ადამიანები რომლებსაც ყელში ყავთ უკვე გაჩრილი მესი და რონალდო. მთლიანობაში სადაც მოდრიჩს აქვს ოქროს ბურთი და ინიესტას არა ამ თემაზე კამათს აზრიც აღარ აქვს. ფეხბურთი ხან მგონია რო ძაან ერთ ადგილშია
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    Culé [?]
    31 აგვისტო 2019 17:20
    3
    ლეო მართლა კარგი იყო მარა ბოდიში და ლივერთან რამე უნდა ექნა..3:0 განიავება მხოლოდ ვალვერდეს ბრალი არარის და ლოგიკურაფ ვერც იქნება.. ვან დაიკი კიდე ყველა ტურნირზე მოწოდებუს სიმაღლეზე იყო.. ეპლ ც რომ მოეგო ოქროს ბურთსაც თავისუფლად მისცემდნენ.. ეხლა კიდე საკიტხავია კიდე ვინ აიღებს .. უფრო ლეო ალბათ.. მაინც ინდივიდუალური ჯილდოა და სტატისტიკით ყველას აჯობა

    ხოო და დღეს კიდე ფატის 20 წთ მინიმუმ მაინც უდნა მისცეს.. მჯერა დღესაც გაგვაოცებს
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    წევრი [?]
    31 აგვისტო 2019 17:16
    3
    100%კრისტალია
    ფანი [?]
    31 აგვისტო 2019 17:12
    5
    ფერდინანდმა რაც ისაუბრა აი უბრალოდ ხომ მართალია და რათუნდა ლაპარაკი მარა აქრომ სხვას დასკვნები ვერ გამოაქ აი ესაა ცუდი რა ილაპარაკა და ვიღაცამ ფერდინანდს შეშურდაო ...)))) შეიძლება ხუმრობით თქვა მარა აი ზოგი მართლა წერს ასეთ რაღაცეებს და ძაან ცუდია
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 17:05
    3
    ციტატა: alexx
    ციტატა: t. K. - iniesta
    ციტატა: alexx
    მცველს მცველის შეშურდა

    Ferdinands vandaikis rato unda sheshurdes 😂 rac vandaikma gaaketa magas Ferdinandi 15 weli akrtebda😂

    15 წლის განმავლობაში წლის საუკეთესო ფეხბურთელის ჯილდოს იღებდა?

    Ara eg ar migulisxmia... Im doneze tamashibda rac vandaikma sharshan itamasha👌
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:58
    1
    ციტატა: t. K. - iniesta
    ციტატა: alexx
    მცველს მცველის შეშურდა

    Ferdinands vandaikis rato unda sheshurdes 😂 rac vandaikma gaaketa magas Ferdinandi 15 weli akrtebda😂

    15 წლის განმავლობაში წლის საუკეთესო ფეხბურთელის ჯილდოს იღებდა?
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:46
    11
    ზუსტად ასე წარმომიდგენია ადამიანი რომელსაც ფეხბურთი ესმის და გრძნობს... იმიტომ არ ვიძახი რომ ბარსას ფანი ვარ ან მესის ფანი ვარ..ჩემი კუმირი თუ შეილება ასე ითქვას რონალდინიოა...ვისკა ბარსა ❤️❤️❤️
    წევრი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:42
    2
    ai kaci.jigari.fexburtelobashidac mevaseboda.kai mcveliiyo namdvilad. faizaxs bazrobs. mcveliiyo tvitonac da icis ro lamaz fexburts vinc tamashobs da amas golit agvirgvinebs. namdvilad imas ekutnis da es fexburteli wels mesia. golebisgamo ateniden oqros burtebs ronaldostore mesis naxevariargauketebia magas arasodes..aserom bichebo mesi ert oqros burts kide moigebs da mere vnaxot viniqneba mefe😉
    Culé [?]
    31 აგვისტო 2019 16:37
    0
    რაკიტიჩი პესეჟეში გადადის უკვე ბევრგან დაიწერა ოღონდ ნეიმარის ტრანსფერში არაფერ შუაშია , და ისევ ჩვენ აგვახიეს ფეხბურთელი ამ ჩმორებმა.დ ბოლოს ვინ გამოდგება ხოლმე ჩმორი კი ვხედავთ, სამწუხაროა სხვას ვერაფერს ვიტყვი, ზოგი იტყვის რაკიტიჩიაო მაგრამ ასე არაა ))
    ფანი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:35
    0
    კაროჩე ოსასუნა თამაშობს როგორც ხეტაფე რა. პირველივე წუთებში თუგოლი გავუტანეთ ეგ თამაში უკვე მთლიანად ჩვენია და მერე წავა გოლების წვიმა. laughing მაინც მგონია ბარსა ჯერ ბურთს აახევს 15-20 წუთი და მერე შეუტევს . 1 ტაიმში მაინც არამგონია გავიდეს გოლი
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:34
    4
    ციტატა: alexx
    მცველს მცველის შეშურდა

    Ferdinands vandaikis rato unda sheshurdes 😂 rac vandaikma gaaketa magas Ferdinandi 15 weli akrtebda😂
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 16:29
    0
    მცველს მცველის შეშურდა
    ფანი [?]