„ოსასუნა“ - „ბარსელონა“ (სავარაუდო შემადგენლობები)

„ოსასუნა“ - „ბარსელონა“ (სავარაუდო შემადგენლობები)

ესპანეთის ჩემპიონატის მე-3 ტურში ერნესტო ვალვერდეს კოლექტივი "ოსასუნას" დაუპირისპირდება. წარმოგიდგენთ "ბარსელონას" რამდენიმე სავარაუდო შემადგენლობას Tribuna-ს მიხედვით.

"ბეტისის" წინააღმდეგ გასული თერთმეტეული:

ფორმაცია 4-4-2

ანსუ ფატი ძირითად შემადგენლობაში

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    31 აგვისტო 2019 12:33
    0
    არტური საბოლოოდ ამოაგდო ვალვერდემ? რა ერთ რა მეორე.
    წევრი [?]
    31 აგვისტო 2019 11:29
    1
    1 არის ყველაზე კარგი
    წევრი [?]
    31 აგვისტო 2019 10:58
    0
    მე-3 შემადგენლობა არის ყველაზე კარგი ჩემი აზრით
    წევრი [?]
    31 აგვისტო 2019 02:51
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ფატის მეც ვნახავდი ძირითადში სიამოვნებით, პატარაა ჯერ მარა მონდომებულია. არტური არც კი განიხილება. არც უმტიტი. ამოყრის ფორმიდან ყველას ეს დედაძაღლი კაცი და მერე რო დაგვემტვრევა ხალხი დაცვაში არც უმტიტი იქნება ხოდზე და არც არტური

    ფორმაში ვარჯიშებზე უნდა შევიდნენ და ისე დააყენებს შემადგენლობაში, კი არტური ზოგადად კარგია და უმტიტიც ზალიან ძლიერი იყო მაგრამ არ უყურე პრესეზონზე რეებს შვრებოდა? მარტო ნიჭიერება მთავარი არ არის, მოცემულ მომენტში ვინც უკეთესია იმას ათამაშებს. შეიძლება ფატის დაყენებაც მაგრამ საერთო ჯამში უფრო სუსტი შემადგენლობა იქნება ვიდრე რაფინიასთან ერთად, თან როგორი მონდომებულია. რობერტოზე მეტს არავინ დარბის და ერთერთი ყველაზე მრავალმხრივი ფეხბურთელია, დაცვასაც ეხმარება და შეტევასაც. არტური თუ ძირითადში იქნება ან ბუსკეცი უნდა დაჯდეს და ან ფრენკი, სამი ნაკლებად მოძრავი პლეიმეიკერი რად უნდათ ერთდროულად მოედანზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    31 აგვისტო 2019 01:23
    1
    რობერტოს მაგივრად არტური და ლენგლეს მაგივრად უმტიტი დალშე სწორი შემაფგენლობაა
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    31 აგვისტო 2019 00:04
    8
    ტერ შტეგენი-პიკე, უმტიტი, სემედუ, ალბა-ბუსკეტსი, დე იონგი, არტური-კარლეს პერესი, გრიზმანი, ფატი.
    წევრი [?]
    30 აგვისტო 2019 23:59
    2
    რატო რატო რატო ??? რატო თამაშობს რობერტო ბარსელონას ძირითადში ყოვლად უინტელექტო უტექნიკო უფრომო ფეხბურთელი.... პსჯსთან გატანილ.გოლს.უნდა გადააყოლოს.უამრავი ახალგაზრდაა?? არტური რომელიც ბრაზილისს ნაკრებში ლიდერი იყო ნახევარდაცვაში აქ 5 წუთიც ვერ თამაშობს.. როდის მოხდება რომ ეს.უინტელეწტო მწვრთნელი დატოვებს ბარაელონასს.
    Culé [?]
    30 აგვისტო 2019 23:58
    1
    არტურ მელოს რას ერჩის ეს პიტალო? მოტყნა ტვინი მისი ჩამოუყალიბებელი 11-ტეულით!!!
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    [?]
    30 აგვისტო 2019 23:52
    2
    ფატის მეც ვნახავდი ძირითადში სიამოვნებით, პატარაა ჯერ მარა მონდომებულია. არტური არც კი განიხილება. არც უმტიტი. ამოყრის ფორმიდან ყველას ეს დედაძაღლი კაცი და მერე რო დაგვემტვრევა ხალხი დაცვაში არც უმტიტი იქნება ხოდზე და არც არტური
    წევრი [?]
    30 აგვისტო 2019 23:33
    0
    გაასხი რაა რობერტო ბიჯოო დააგდე სკამდე და არტური ათამაშე სანამ გაიქცა ეგ ბიჭით ნეიმარივით თორე ბრაზილიელებს ეშლებათ ეხლა ეეგ
    ფანი [?]
    30 აგვისტო 2019 23:32
    0
    1 ტაიმი ესე ითამაშოს
    -----------------ტერ შტეგენი----------------
    -----სემედო--პიკე--ლენგლე--ალბა---
    -------------ბუსკეცი---დე იონგი0--------
    ---------------------რაფინია----------------
    ---------პერეზი----------------გრიზმანი-

    და 60 წუთზე არტური-რობერტოს ნაცვლად. ვიდალი-რაფინიას ნაცვლად.
    70 წუთზე ფატი პერეზის ნაცვლად
    Culé [?]
    30 აგვისტო 2019 23:26
    0
    რობერტოს რატო გაუტრაკა? ვერ ხედავს რო უნიჭოა?
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    30 აგვისტო 2019 23:20
    6
    ბოლო ვარიანტი დამევასა ყველაზე მეტად, რაფინიას ფაფხურს მირჩევნია ამ ბავშვმა იფაფხუროს თუნდაც, მაგრამ ვიცი მაგარ იგრას ჩაატარებს და გოლი მინდა რო შეაგდოს