სერჟი რობერტო ნაკრებს მიღმა დარჩა

სერჟი რობერტო ნაკრებს მიღმა დარჩა

ესპანეთის ნაკრების მთავარმა მწვრთნელმა, რობერტ მორენომ ის ფეხბურთელები დაასახელა, რომლებიც სექტემბერში გასამართი მატჩების განაცხადში მოხვნდნენ.

მორენომ "ბარსელონადან" ჟორდი ალბასა და სერჟიო ბუსკეტსს უხმო, ხოლო სერჟი რობერტო განაცხადს მიღმა დარჩა.

ესპანეთი, ევროპის ჩემპიონატის საკვალიფიკაციო ეტაპის ეგიდით, 5 სექტემბერს რუმინეთს ეწვევა, ხოლო 8 სექტემბერს ფარერებს უმასპინძლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 31 აგვისტო 2019 01:07
    0
    ნეტა სუსომ რა გააკეთა რობერტოზე მეტი რო ნაკრებში გამოიძახეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 30 აგვისტო 2019 16:58
    4
    მოდი სიმართლე ვთქვათ რა, კი ყველას გვინდა ნეიმარის დაბრუნება, მაგრამ გულის სიღრმეში მაინც ვიცით, რომ არასწორი იქნება, მე ბარსელონა იმის გამო მიყვარს რომ ტრადიციების და ისტორიის დამცველი კლუბია და რეალის მსგავსად კლუბის ლეგენდებს არ უსტვენენ, თუ გადმოვიდა ძაან გამიხარდება sweat_smile მაგრამ მაინც ყოველთვის მემახსოვრება თუ როგორ ამაზრზენად მოიქცა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 30 აგვისტო 2019 16:26
    2
    ციტატა: nikusha
    არ ცოდნია ამ კაცსაც კაი გადაწყვეტილებების მიღება

    ეს კაცი შემთხვევით არის მანდ, სწორედ ენრიკეს შვილის ავადმყოფობის გამო. ენრიკემ დატოვა ნაკრები, გეხსომებათ ოჯახური პირობების გამო და მთელი ეს დრო ავადმყოფ შვილთან ერთად იყო, თქვენი არ ვიცი და მე ყელში ბურთი მეჩხირება.
    Culé [?]
    #5 30 აგვისტო 2019 16:20
    3
    რა იყო და რა გახდა ესპანეთის ნაკრები..იმენა მეოთხედიც აღარაა.. აღარც ვბალეშიკობ ამათ.. ;დ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    წევრი [?]
    #4 30 აგვისტო 2019 16:18
    1
    ამ სასტავით მონტენეგროს შეილება მოუგონ
    წევრი [?]
    #3 30 აგვისტო 2019 16:18
    1
    რა თქმა უნდა იმდენად საჭირო ფეხბურთელი არა რობერტო ესპანეთსი როგ9რც ბარსაში უნივერსალები ზოგადად ნაკრებში საჭიროები არ არიან(სერხის დონის)კლუბში შეილება შემცვლე არ გყავდეს ორი ფეხბურთელის ტრამვის შემთხვევაში მაგრქმ ნაკრებში ერთს ტრამვა აქ მეორეს წაიყვანენ და უნი ერსალები იჩაგრებიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 30 აგვისტო 2019 16:17
    1
    რობერტოს იმ 6:1-ის გარდა ორ სამ თამაშს თუ გავიხსენებ რომ რამე ისეთი ჩაედინოს სასარგებლო. დალშე ზამენის მოთამაშეა და იმედია სელს არ შეს.ცემს ძირითადში სულ დაყენებით. გაფუჭებითაც არ აფუჭებს არაფერს უბრალოდ თავისი მაქსიმუმი ესაა რაც გვანახა აქამდე.
    --------------------
    Fuck The World
    ფანი [?]
    #1 30 აგვისტო 2019 16:16
    0
    არადა ახლა საუკეთესო ფორმაშია რობერტო მაგრამ რუმინეთთან და ფარერებთAN თუ არ ითამაშა არაფერია და თან დაისვენებს