ლუის ენრიკეს წერილი ქალიშვილის გარადაცვალებასთან დაკავშირებით

ლუის ენრიკეს წერილი ქალიშვილის გარადაცვალებასთან დაკავშირებით

როგორც უკვე იცით, "ბარსელონას" ლეგენდის, ლუის ენრიკეს ქალიშვილი ცოტა ხნის წინ გარდაიცვალა. საზოგადოებამ ეს ესპანელი სპეციალისტის Twitter-ის საშუალებით გაიგო.

გთავაზობთ ლუის ენრიკეს პოსტის თარგმანს:

"ჩვენი ქალიშვილი ქსანა, დღეს საღამოს, 9 წლის ასაკში, ოსტეროსარკომასთან (ძვლის კიბო), 5-თვიანი ბრძოლის შემდეგ გარდაიცვალა.

ყველას მადლობას გიხდით ამ თვეების განმავლობაში გამოჩენილი სამაგალითო სიყვარულისთვის.

მადლობას ვუხდით San Joan de Deu-სა და Sant Pau-ს კლინიკებს თავდადებული მკურნალობისთვის, ამ კლინიკების ექიმებს, ექთნებსა და მოხალისეებს. ასევე განსაკუთრებული მადლობა San Joan de Deu-ს მღვდლებს.

ძალიან დაგვაკლდები და ჩვენი ცხოვრების ყოველ დღეს გვემახსოვრები. იმედი გვექნება, რომ კიდევ შევხვდებით. შენ იქნები ვარსკვლავი, რომელიც ჩვენს ოჯახს წაუძღვება.

მშვიდად განისვენე ქსანიტა."

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 30 აგვისტო 2019 14:11
    0
    გული მომიკვდა! ჟრუანტელმა დამიარა!😭😭
    ფანი [?]
    #16 30 აგვისტო 2019 12:39
    1
    აუ საწყალი ბავშვი,რა უნდა თქვა ამ დროს კაცმა,მშვიდად განისვენოს
    Culé [?]
    #15 30 აგვისტო 2019 11:14
    1
    ,უთანაგრძნობ ლუის ენრიკეს ამ დიდ ტრაგედიას
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გულშემატკივარი [?]
    #14 30 აგვისტო 2019 10:21
    0
    💖💖💖💖💖💖💖
    გულშემატკივარი [?]
    #13 30 აგვისტო 2019 09:36
    1
    დამეწვა გულიი🥺
    Culé [?]
    #12 30 აგვისტო 2019 08:05
    10
    რა საშინელებაა პატარას რატომ ან საერთოდ ვინმეს რატომ ნათელში იყოს და გამძლეობა ოჯახს
    Culé [?]
    #11 30 აგვისტო 2019 07:49
    1
    აუ ჩემი 😢😢😢 ნათელი დაადგეს მის სულს....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    წევრი [?]
    #10 30 აგვისტო 2019 07:22
    1
    ამეტირა მართლა
    ნათელში ამყოფოს მისი ლამაზი სული უფალმა ..რა ლამაზი ბავშვი აუუ
    გულშემატკივარი [?]
    #9 30 აგვისტო 2019 02:02
    4
    😰😰😰 ganadgurebulia kaci da mainc sheswevs dzala rom sxvebs madlobebi uxados((( amas didi vashkacoba schirdeba am mistvis yvelaze umdzimes momentshi... Gmertma natelshi amyopos es patara angelozi
    ფანი [?]
    #8 30 აგვისტო 2019 01:36
    16
    ციტატა: ini888
    ეს იმის ბრალია რო დიდი მაფიაა წამლების ბიზნესი და ყველა მეცნიერი ფულზეა გაყიდული. ვინც არ გაიყიდება კიდე და გაბედავს კიბოს წამლის დადასტურებას უბრალოდ გააქრობენ. მეიმის არ მჯერავს რო ამდენი ნიჭიერი მეცნიერი შეიკრიბოს და ფორმულა გამოიმუშაონ გამოიყვანონ კიბოს წამლის. ხალხი მალე მარსზე გადასვლას გეგმავს და კიბოს წამალი ვერ დაადგინეს? ეგ არის ზღაპარი...აქ თუ გადარჩით ეს მილიარდელები წამლის მაგნატები იქ მოგეკითხებათ

    იარაღის ბიზნესის შემდეგ მეორე ადგილზე წამლების ბიზნესი და ვინ დართავს ნებას გამოაშკარაოს ეგ წამალი რომელიც დარწმუნებული ვარ იციან მეცნიერებმა.
    იგივე მეცნიერებმა დაადგინეს რომ 2080 წლისთვის დედამიწაზე იმდენი ადამიანი იქნება რომ საკვები აღარ ეყოფა ყველას.ჰოდა ამ მეთოდით გამოხშირვა მიდის ადამიანების ამ დაავადებებით.
    ერთი რამ უნდა შეიგნოს ყველამ. კიბო და სისხლის გათეთრება წამოვიდა რაც ეს კოკა კოლები და პეპსი კოლები შემოვიდა მსოფლიო ბაზარზე.ყველა ლიმონათი ნაგავია.უნდა დალიოთ წყალი.არავითარი წვენი და არავითარი ლიმონათი მარტო წყალი უნდა სვათ თუ გინდათ ჯამრთელები იყოთ.
    ასევე გარეთ მომზადებული საჭმელები შაურმით დაწყებული გაფხეკილი ხაჭაპურით დამთავრებული ყველაფერი ნაგავია.არ იცავენ ელემენტარულ ჰიგიენას.
    უნდა ვიკვებოთ ჯანმრთელი პროდუქტით.თავებს უნდა გავუფრთხილდეთ თორე მიწაში არავინ არავის ჩაყოლია
    წევრი [?]
    #7 30 აგვისტო 2019 01:19
    4
    სიტყვები ზედმეტია....😥😥😥
    გულშემატკივარი [?]
    #6 30 აგვისტო 2019 01:15
    5
    :(:( :(
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 30 აგვისტო 2019 01:15
    6
    დამეწვა გული გამაგრდი ლუჩო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 30 აგვისტო 2019 01:03
    20
    ეს იმის ბრალია რო დიდი მაფიაა წამლების ბიზნესი და ყველა მეცნიერი ფულზეა გაყიდული. ვინც არ გაიყიდება კიდე და გაბედავს კიბოს წამლის დადასტურებას უბრალოდ გააქრობენ. მეიმის არ მჯერავს რო ამდენი ნიჭიერი მეცნიერი შეიკრიბოს და ფორმულა გამოიმუშაონ გამოიყვანონ კიბოს წამლის. ხალხი მალე მარსზე გადასვლას გეგმავს და კიბოს წამალი ვერ დაადგინეს? ეგ არის ზღაპარი...აქ თუ გადარჩით ეს მილიარდელები წამლის მაგნატები იქ მოგეკითხებათ
    გულშემატკივარი [?]
    #3 30 აგვისტო 2019 01:01
    6
    😓😓😓😓😓😓
    ფანი [?]