შემაძრწუნებელი ინფორმაცია - ლუის ენრიკეს 9 წლის ქალიშვილი გარდაიცვალა

შემაძრწუნებელი ინფორმაცია - ლუის ენრიკეს 9 წლის ქალიშვილი გარდაიცვალა

რამდენიმე წუთის წინ შემაძრწუნებელი ინფორმაცია გავრცელდა - "ბარსელონას" ლეგენდარული ფეხბურთელისა და მწვრთნელის, ლუის ენრიკეს ქალიშვილი ქსანა 9 წლის ასაკში გარდაიცვალა.

ლუის ენრიკემ ესპანეთის ეროვნული ნაკრების მთავარი მწვრთნელის პოსტი მიმდინარე წლის ივნისში დატოვა. თავდაპირველი ინფორმაციით, ამის მიზეზი მისი ავადმყოფობა იყო. თუმცა, მოგვიანებით გაირკვა, რომ მიზეზი მისი ქალიშვილის ავადმყოფობა იყო. ენრიკეს სურდა დრო ავთვისებიანი სიმსივნით დაავადებულ ქალიშვილთან ერთად გაეტარებინა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #22 31 აგვისტო 2019 17:32
    1
    ციტატა: A.INIESTA
    Magra mecodeba gamdzleoba mogces gmertma luis da yvela patara daifaros gmertma

    Natelshi gaanatlos gmertma misi suli
    წევრი [?]
    #21 30 აგვისტო 2019 14:30
    3
    Magra mecodeba gamdzleoba mogces gmertma luis da yvela patara daifaros gmertma
    წევრი [?]
    #20 30 აგვისტო 2019 14:10
    5
    ღმერტო ნატელში ამყოფე ამ პატარა ანგელოზის სული.
    ფანი [?]
    #19 30 აგვისტო 2019 14:06
    4
    ლუჩო ვიზიარებ sob ღმერთმა გამძლეობა მოგცეთ! sob
    წევრი [?]
    #18 30 აგვისტო 2019 10:08
    7
    ვწუხვარ ლუჩო,გამძლეობას გისურვებ
    Culé [?]
    #17 30 აგვისტო 2019 09:53
    7
    ვახ, ეს რა გავიგე :/ ვიზიარებ ლუჩო, გამაგრდი!
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    წევრი [?]
    #16 30 აგვისტო 2019 07:02
    17
    ღმერთო შენ დაიფარე ყველა რა ლამაზი ბავშვი ეუუუ საცოდაობაა

    ვიზიარბ უფალმა ნათელში ამყოფოსს მისი ლამაზი სული
    ფანი [?]
    #15 30 აგვისტო 2019 02:03
    13
    ღმერთმა ნათელში ამყოფოს მისი სული და გამძლეობა მისცას ოჯახს sweat
    გულშემატკივარი [?]
    #14 30 აგვისტო 2019 01:52
    9
    Vaaax :((( natelshi amyopos gmertma es patara angelozi :((((
    წევრი [?]
    #13 30 აგვისტო 2019 01:29
    10
    ღმერთო ჩემო გამაცივა ტანში, ძალიან ვწუხვარ 😥😥😥
    წევრი [?]
    #12 30 აგვისტო 2019 01:15
    12
    საშინელებაა! ძალიან ვწუხვარ😥
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 30 აგვისტო 2019 01:01
    12
    საშინელებაა პირდაპირ საშინელება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #10 30 აგვისტო 2019 00:58
    19
    ეჰჰჰ არცერთი მშობელი არუნდა მოესწროს შვილის სიკვდილს ვწუხვარ 😢
    ფანი [?]
    #9 30 აგვისტო 2019 00:54
    12
    ღმერთო რა საშინელებაა.
    disappointed_relieved
    Culé [?]
    #8 30 აგვისტო 2019 00:52
    17
    ანგელოზი გაუფრინდა ლუჩოს. ღმერთმა ნათელში ამყოფოს.ამდენი მეცნიერები არიან და ავერ გამოიგონეს ეს კიბოს წამალი. არანაირი ბიზნესი ა წამლების მაფიაა არ ღირს ესეთ ანგელოზი ბავშვების სცოცხლეთ კიდე რამდენს უშველიდნენ
    ფანი [?]
    #7 30 აგვისტო 2019 00:46
    11
    საშინელებაა :(
    Culé [?]
    #6 30 აგვისტო 2019 00:36
    25
    ასეთი ამბები მაგრად მთრგუნავს, რა კაი ბავშვია საცოდავობაა რო აღარ არის
    წევრი [?]
    #5 30 აგვისტო 2019 00:30
    24
    აუ საშინელებაა:(((
    გულშემატკივარი [?]
    #4 30 აგვისტო 2019 00:30
    32
    ღმერთმა ნათელში ამყოფოს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 30 აგვისტო 2019 00:28
    30
    აუ რა ცუდია :( ღმერთმა ნათელში ამყოფოს :( წარმომიდგენია ეხლა ლუჩო რადღეში იქნება :( გამაგრდი ლუჩო sweat