ფატის მამა: ახლა შემიძლია მოვკვდე

  • 26-08-2019, 15:11
  • ფატის მამა: ახლა შემიძლია მოვკვდე

    გუშინ, "ბეტისთან" მატჩში "ბარსელონას" პირველ გუნდში 16 წლის ანსუ ფატის დებიუტი შედგა. ამაზე მცირე კომენტარი ფეხბურთელის მამამ, ბორი ფატიმ გააკეთა.

    "დღეს შემიძლია მოვკვდე. თუ მოვკვდები, არაფერი მოხდება, რადგან ანსუს უკვე ჰქონდა დებიუტი "ბარსელონაში". - ციტირებს ბორი ფატის სიტყვებს Tribuna.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Blaugranas1899 წევრი [?]

    26 აგვისტო 2019 23:48

    ციტატა: Ikks
    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენიამ გააფუჭა აზრი )) მაგის ფეხბურთელობა მოვ***ნ

    სასტარტოში არ იჩითება და რა უნდა გააკეთოს?

    1
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    26 აგვისტო 2019 22:08

    კარგი ბავშვია დრო რომ მისცენ გადაწყვეტილ მატჩებში ათამაშდება.

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 აგვისტო 2019 19:01

    ციტატა: dima359
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენია ისევეა გუნდის მომავალი როგორც რობერტო იყო ოდესღაც smile smile

    და გახდა კიდეც რობერტო მნიშვნელოვანი მოთამაშე გუნდისთვის, კი მეტს მოელოდნენ მაგრამ არ მისცეს საკმარისი დრო სანამ არ ჩამოყალიბდა. თან მეოთხე კაპიტანიც გახდა.

    რა მნიშვნელოვანი. გუნდის ყველაზე სუსტი რგოლია.

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    dima359 წევრი [?]

    26 აგვისტო 2019 17:38

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენია ისევეა გუნდის მომავალი როგორც რობერტო იყო ოდესღაც smile smile

    და გახდა კიდეც რობერტო მნიშვნელოვანი მოთამაშე გუნდისთვის, კი მეტს მოელოდნენ მაგრამ არ მისცეს საკმარისი დრო სანამ არ ჩამოყალიბდა. თან მეოთხე კაპიტანიც გახდა.

    2
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    26 აგვისტო 2019 17:11

    ციტატა: Messiah
    ნეიმარის მოთრევას და დემბელეზე მეასე შანსის მიცემას ამ ბიჭებს მივცეთ ეს დრო.. ძირითადში გრიზი მესი სუა იქნება ..პერესი შეეცვლება და ფატიც კოპას მატჩევზე შეილება რო ვათამასოთ.. სადაც მბაპე 17-18 წლის იყო მონაკო რო ათრია რატომ ფატი ვერ შეძლებს :)

    მთავარია დემბელე მოვიშოროთ ასეთი ლამასიელებით ზამენაზეც არ გვჭირდება))

    5
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 აგვისტო 2019 17:08

    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენია ისევეა გუნდის მომავალი როგორც რობერტო იყო ოდესღაც smile smile

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    26 აგვისტო 2019 17:00

    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენიამ გააფუჭა აზრი )) მაგის ფეხბურთელობა მოვ***ნ

    1
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 აგვისტო 2019 16:55

    ციტატა: Blaugranas1899
    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    ალენია არაა

    2
    --------------------
    აზრი?
    გასულია
    king artthur გულშემატკივარი [?]

    26 აგვისტო 2019 16:17

    მემარჯვენე იგროკი მარჯვნივ რატომ ათამაშეს იდკ

    3
    გასულია
    Blaugranas1899 წევრი [?]

    26 აგვისტო 2019 16:12

    ნიჭიერი ბიჭია. კარგად ითამაშა. იმედია ხშირად ათამაშებენ. ნეიმარზე რო იწერება ბევრი - ჯობია ეს ბავშვები ათამაშონ ხშირად, ბარსელონას მომავალი ესენი არიან დაა არა ნეიმარი. პერესი, ფატი, პუჩი, ალენია - მომავალში გახევენ ევროპას.

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    26 აგვისტო 2019 15:46

    იმედია რამოდენიმე სეზონში ძირითადის კაციც გახდება

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    26 აგვისტო 2019 15:36

    იმედია პროგრესს გააგრძელებს და მაღალ დონეზე ავე ეს ბიჭი

    10
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    visca neymar წევრი [?]

    26 აგვისტო 2019 15:35

    ნეიზე პოსტები რაააა

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV