ლევანდოვსკი: ვფიქრობ, რომ კოუტინიო ადაპტაციას მალე გაივლის

  • 18-08-2019, 11:47
  • ლევანდოვსკი: ვფიქრობ, რომ კოუტინიო ადაპტაციას მალე გაივლის

    "ბაიერნის" პოლონელი ცენტრფორვარდი, რობერტ ლევანდოვსკი ფილიპე კოუტინიოს მიუნხენურ კლუბში იჯარით ტრანსფერს გამოეხმაურა.

    "არ ვფიქრობ, რომ კოუტინიოს ძალიან დიდი დრო დასჭირდება იმისათვის, რომ ჩვენი თამაშის სქემასა და სტილს შეეჩვიოს.

    ჩემი აზრით, ის იმ მოთამაშეთაგანია, რომლებსაც ახალ გუნდში თავის დამკვიდრება უპრობლემოდ შეუძლიათ." - განაცხადა ლევანდოვსკიმ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    keine lust გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2019 16:03

    ძალიან ვუგულშემატკივრებ ამას ბავარიაში.თურმე კოუს ბრალი ყოფილა ყველაფერი და რაკიტიჩი და ვალვერდე დარჩნენ და როგორც კლუბის ლეგენდები ისე გავაცილოთ

    2
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    18 აგვისტო 2019 14:29

    ციტატა: ALLEXCULE11
    ციტატა: Geo-fcb
    კი ბაიერნში უეჭველი მაგრად ითამაშებს, მარა ბაიერნი არ გამოისყიდის, დაბრუნდება ბარსაში და ბარსა გაყიდის სხვაგან 100+ მილიონად, 20 მილიონი უკვე აიღეს. ხოდა შენთან არ გამართლებულ ფეხბურთელში რომ მინიმუმ 120 მილიონად გაუშვებ, ცუდი ვარიანტი არაა, ძალიან მომეწონა ეს იჯარა მე.

    ბაიერნიდან დაბრუნებულ 28 წლის კოუში არამგონია 100 მილიონი გადაიხადონ..

    გრიზმანში არ გადაიხადეს? ნეიმარში არ იხდიან? ჯერ ერთი 28 წელი არაფერი არაა თანამედროვე ფეხბურთში და + არც 100 მილიონია დიდი რამე დღეის ფეხბურთში. თავის თამაში აჩვენოს და თუარ გადაიხდიან ნახავ.

    4
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    18 აგვისტო 2019 14:22

    კი ბაიერნში უეჭველი მაგრად ითამაშებს, მარა ბაიერნი არ გამოისყიდის, დაბრუნდება ბარსაში და ბარსა გაყიდის სხვაგან 100+ მილიონად, 20 მილიონი უკვე აიღეს. ხოდა შენთან არ გამართლებულ ფეხბურთელში რომ მინიმუმ 120 მილიონად გაუშვებ, ცუდი ვარიანტი არაა, ძალიან მომეწონა ეს იჯარა მე.
    წარმატებები კოუტინიოს, ძალიან ვაფასებ ამ ბიჭს, ბარსაში გადასასვლელად ყველაფერი ქნა თავის დროზე, უბრალოდ რას იზამ, ასეთი სპორტია, ბარსაში არ წაუვიდა საქმე, დიდი ალბათობით შეიძლება ვალვერდეს ბრალიც იყოს ეს.
    ხოდა თუ ბარსას არ გადაეყრება ყველაფრის მოგებას ვუსურვებ ბაიერნში.

    1
    გასულია
    Davit.. გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2019 13:41

    რაც არ უნდა გულდასაწყვეტი იყოს ფაქტი ფაქტად რჩება კოუტინიო ვერ განვითარდა ბარსელონასთვის.. ძალიან მინდოდა მისი მოსვლა მაგრამ რო წავიდა არ მწყდება გული ნეიმარი რომც ვერ მოიყვანონ.. ბუსკეცი დე იონგი არტური ალენია რიკი პუჩი და რობერტო ჩემი აზრით საკმარისია.. არ ედგა ბარსელონა ლა მასიას გზას და მე ვფიქრობ ამ ყველაფრის შედეგია რაც იყო შარშან იმის წინ და თუნდაც ენრიკეს ბოლო სეზონი..ასე რომ თავდასხმის გაძლიერება დარჩა მთავარ ამოცანად დაზიანდა სუარესი ტრავმა აქვს მესის უცებ პრობლემა გამოჩნდა თავდასხმის

    4
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2019 13:32

    Arsebobs varaudi rom vunaidan kous behr miyidian PSG's axlaa naxvaze gadaertvebian svas chartaven da ise moagvareben neimartan saqmes aserom savaraudot dembele wava da kou momaval wels ukan dabrundeba .. aset ganbitarebaze rasityvit ???

    5
    გასულია
    pd10 გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2019 13:30

    ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ფიგურად ჩამოყალიბდება კოუტინიო ბაიერნში:)) თან 10 ნომრიან მაისურსაც მოირგებს კოუ:)

    2
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    18 აგვისტო 2019 13:13

    ბაიერნის ტაქტიკას აქვს კოუტინიოს ადგილი, მიულერი თამაშობს ხანდახან გამთამაშებელზე ))) დარწმუნებული ვარ გაახსენებს კოუტინიო თავს საფეხბურთო სამყაროს

    7
    გასულია
    antoine griezmann წევრი [?]

    18 აგვისტო 2019 12:14

    ციტატა: kendricklamar
    ალკანტარა-კოუტინიო ))

    სულ მინდოდა დაბრუნებულიყო ტიაგო, იქაც ვერ ავლენს პოტენციალს. არადა დონე იგროკია ძალიან, კაროჩე ბევრი შეცდომა დაუშვა ამ ხემძღვანელობას.

    4
    გასულია
    kendricklamar გულშემატკივარი [?]

    18 აგვისტო 2019 11:57

    ალკანტარა-კოუტინიო ))

    7
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    18 აგვისტო 2019 11:51

    დააყენებენ თავის პოზიციაზე და იფრენს

    10
    პარტნიორები
    Flashscore.ge