გაშვებული გოლის შემდეგ პიკე დემბელეს გაუბრაზდა

  • 17-08-2019, 18:15
  • გაშვებული გოლის შემდეგ პიკე დემბელეს გაუბრაზდა

    გუშინ, "ბარსელონა" "ბილბაოსთან" 0:1 დამარცხდა. ერთადერთი გოლი არიც ადურისმა 89 წუთზე გაიტანა, რაშიც "ბლაუგრანას" ახალგაზრდა ფეხბურთელს, უსმან დემბელეს დიდი წვლილი მიუძღვის.

    1. "ბილბაოს" ფეხბურთელები აუტიდან ბურთს აწვდიან. ალბა ცდილობს მეტოქეს ხელი შეუშალოს და თავის პოზიციას უსმანის იმედზე ტოვებს...

    2. "ბილბაოს" ფეხბურთელმა, ანდერ კაპამ აუტი მოაწოდა და მეტოქის საჯარიმოსკენ დაიძრა. დემბელე მას ყურადღებას არ აქცევს...

    3. დემბელე გამოფხიზლდა და მოძრაობა დაიწყო. წესით, მას სისწრაფეში უპირატესობა უნდა ჰქონდეს...

    4. დემბელეს კაპამ გაასწრო...

    5. დემბელე უყურებს, თუ როგორ აძლევს კაპა ადურისს საგოლე გადაცემას...

    [media=https://www.youtube.com/watch?v=kV9x8x7-N7s]

    Mundo Deportivo-ს ცნობით, ჟერარ პიკე გაშვებული გოლის შემდეგ, დემბელეს მოედანზევე ძალიან გაუბრაზდა, რადგან ჟორდი ალბა სწორედ უსმანს უნდა დაეზღვია, თუმცა...

    მატჩის შემდეგ, ესპანელმა ცენტრალურმა მცველმა ასეთი კომენტარიც გააკეთა: "ბურთს აუტიდან აწოდებენ, კაცს არ მიჰყვები... ეს მცირე დეტალებია. და სწორედ ამ დეტალებს შეუძლია "მოგკლას". - ციტირებს პიკეს სიტყვებს Mundo Deportivo.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    neo222 Culé [?]

    18 აგვისტო 2019 09:28

    ეს პიკე მაგარი გამო.სსს...ულია, ანდორა იყიდა კიდა რაგაცა გუნდი მეოტხე დივიზოიონსჰი. დევისის თასიც უნდა, ფეხბურთის მატჩისას გამოტენილი ექნება იქაური ამბებით თავი, რის კონცენტრირებას მოახდენს , ბოლო პერიოდის ჩავარდნებში, პიკეს დიდი წვლილი მიუძღვის

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2019 01:16

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vitorborbafereira
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია


    მარცხენა ფლანგი 2 კაცის არს ალბა - დემბელე და მაგიტ უნდა დაეზღვიან მინიმუმ

    და ზოგადად როცა ვიღაც შენს გვერდზე მდგომი გარბის და ბურთი უნდა ჩაგიწოდოს რომ უნდა გაეკიდო მაგას თვალების გახელის მეტი არაფერი არ უნდა,

    ყველაზე დიდი პრობლემა ადრეც დავწერე აქ და ეხლაც ვიტყვი, დემბელეს თავშია მას არ აქვს საფეხბურთო ინტელექტი, რაც გამორიცხულია რომ ისწავლო

    როგორც მუსიკაში თუ სმენა ან გაქვს მორჩა იქ მთელი ცხოვრება იყროყინებ გაურკვეველი მიმართულებებით

    ზუსტად მაგიტო ვიძახი რო დემბელეზე ვინც აკრთებს აქცენტს და იმის იქით არ იყურებიან გარტყმაში არ არიან თქო. კაი დემბელეს გაექცე მარა დანარჩენი მცველები, იგივე ის პიკე და ნახევარმცველები სად ტრა ში იყვნენ რო ადურისს მაკრატელას დარტყმის საშუალება მისცეს. პიკეც ტრა ია და ტავისი დანაშაული სხვაზე გადატეხა. ბოლობოლო ბოლო სურატს შეხედეთ ადურისი სად დგას და ალბა პიკე და სემედუ სად დგანან.

    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    შენ ეტყობა ბარსელონას (უფრო გვარდიოლას) ფილოსოფია არ იცი თორე ამას არ დაწერდი

    დემბელეზე აქცენტს შეეშვი, ბოლო სურატშ შეხედე და მიხვდები რასაც ვამბობ, დემბელემ რო ჭამოს ფლანგზე, თითქმის კუთხურის ხაზზე შენ რაა აკეთებ და პლიუს სეხედეთ კარგად სურათს გვარდიოლას ფილოსოფიის ცოდნაზე რო გაქვს პრეტენზია ზონური დაცვაც გეცოდინება რა არის და ტუ მაგ სურატზე სენ ზონურ დაცვას ხედავ მაგრა გესმის გვარდიოლას ფილოსოფია

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია

    შენ კიდე რას გეტვი ბიძიკო იცი? წერა კითხვას სენ მე ნუ მასწავლი და ამის დამწერი რა წყაროც არ უნდა იყოს მაგარი ქლიავია. ერთ კონკრეტულ მონაკვეთზე რო აკეთებს აქცენტს. ბარსელონა ყოველთვის გამართული მექანიზმი იყო და ეს გოლი უფრო დაცვის და ნახევარდაცვის ბრალია ვდრე დემბელესი

    ვიდეოსმაინც უყურეთ ბიძიკო განმეორებაზე 6 სი.იკო რო დგას ჩამწკრივებული ერთ ხაზში

    basa7 შეტყობინება მივიღე შენგან გპასუხობ მაგრამ აი ამას მიწერს საიტი : ადრესატს შეტყობინებების ლიმიტი ამოწურული აქვს, რის გამოც ის ახალ შეტყობინებას ვერ მიიღებს. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    წავსალე. გადავსებული ყოფილა

    ციტატა: Messiah
    კაი დემბელე ჩერჩეტია მარა ეს გოლიც მაგას რა ნამუსით შწტენეთ პროსტა ;დდდდდდდ

    მეც მაგაზე ვკაიფობ, აგერ აგერ გუგუტიანთკარის ამბებიც ლამის დემბელეს დააბრალონ:)))))))))))

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 აგვისტო 2019 01:11

    ჰაჰაჰაჰა დემბელეს აკიდეს ეს გოლი სად იყო ცენტრალური დაცვა მარტო რატო დატოვეს ადურისი პიკეს უნდა აეყვანა ეგ წესით და რიგით

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2019 01:11

    ციტატა: rivaldo80
    აჰაჰა გაგიჟდება კაცი მაინც დემბელს რომ იცავს კამანდა სასაცილოაა პირველად ნახეთ დემბელეს მსგავსიი უინტელექტობა თუ როგორა საქმეე...)))))))))))

    დემბელეს დაცვა რა შუაშია, დემბელე შეცდა და ვერ დაეწია ტიპს მაგრამ ეგ გოლი დემბელეს კისერზეა? მოდი რა დაუკვირდი თამაშს, უყურე ტავიდან მაგ სიტუაციას და მიხვდები ვის კისეეც არის. ყველაფერი დემბელეზე გადატეხოთ ეგ შველის გუუნდს? ორმაგი სტანდარტი ტეხავს ძმაო

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    18 აგვისტო 2019 00:53

    ციტატა: basa7
    ციტატა: vitorborbafereira
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია


    მარცხენა ფლანგი 2 კაცის არს ალბა - დემბელე და მაგიტ უნდა დაეზღვიან მინიმუმ

    და ზოგადად როცა ვიღაც შენს გვერდზე მდგომი გარბის და ბურთი უნდა ჩაგიწოდოს რომ უნდა გაეკიდო მაგას თვალების გახელის მეტი არაფერი არ უნდა,

    ყველაზე დიდი პრობლემა ადრეც დავწერე აქ და ეხლაც ვიტყვი, დემბელეს თავშია მას არ აქვს საფეხბურთო ინტელექტი, რაც გამორიცხულია რომ ისწავლო

    როგორც მუსიკაში თუ სმენა ან გაქვს მორჩა იქ მთელი ცხოვრება იყროყინებ გაურკვეველი მიმართულებებით

    ზუსტად მაგიტო ვიძახი რო დემბელეზე ვინც აკრთებს აქცენტს და იმის იქით არ იყურებიან გარტყმაში არ არიან თქო. კაი დემბელეს გაექცე მარა დანარჩენი მცველები, იგივე ის პიკე და ნახევარმცველები სად ტრა ში იყვნენ რო ადურისს მაკრატელას დარტყმის საშუალება მისცეს. პიკეც ტრა ია და ტავისი დანაშაული სხვაზე გადატეხა. ბოლობოლო ბოლო სურატს შეხედეთ ადურისი სად დგას და ალბა პიკე და სემედუ სად დგანან.

    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    შენ ეტყობა ბარსელონას (უფრო გვარდიოლას) ფილოსოფია არ იცი თორე ამას არ დაწერდი

    დემბელეზე აქცენტს შეეშვი, ბოლო სურატშ შეხედე და მიხვდები რასაც ვამბობ, დემბელემ რო ჭამოს ფლანგზე, თითქმის კუთხურის ხაზზე შენ რაა აკეთებ და პლიუს სეხედეთ კარგად სურათს გვარდიოლას ფილოსოფიის ცოდნაზე რო გაქვს პრეტენზია ზონური დაცვაც გეცოდინება რა არის და ტუ მაგ სურატზე სენ ზონურ დაცვას ხედავ მაგრა გესმის გვარდიოლას ფილოსოფია

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია

    შენ კიდე რას გეტვი ბიძიკო იცი? წერა კითხვას სენ მე ნუ მასწავლი და ამის დამწერი რა წყაროც არ უნდა იყოს მაგარი ქლიავია. ერთ კონკრეტულ მონაკვეთზე რო აკეთებს აქცენტს. ბარსელონა ყოველთვის გამართული მექანიზმი იყო და ეს გოლი უფრო დაცვის და ნახევარდაცვის ბრალია ვდრე დემბელესი

    ვიდეოსმაინც უყურეთ ბიძიკო განმეორებაზე 6 სი.იკო რო დგას ჩამწკრივებული ერთ ხაზში

    basa7 შეტყობინება მივიღე შენგან გპასუხობ მაგრამ აი ამას მიწერს საიტი : ადრესატს შეტყობინებების ლიმიტი ამოწურული აქვს, რის გამოც ის ახალ შეტყობინებას ვერ მიიღებს. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    0
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    18 აგვისტო 2019 00:02

    აჰაჰა გაგიჟდება კაცი მაინც დემბელს რომ იცავს კამანდა სასაცილოაა პირველად ნახეთ დემბელეს მსგავსიი უინტელექტობა თუ როგორა საქმეე...)))))))))))

    2
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 21:53

    ციტატა: vitorborbafereira
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია


    მარცხენა ფლანგი 2 კაცის არს ალბა - დემბელე და მაგიტ უნდა დაეზღვიან მინიმუმ

    და ზოგადად როცა ვიღაც შენს გვერდზე მდგომი გარბის და ბურთი უნდა ჩაგიწოდოს რომ უნდა გაეკიდო მაგას თვალების გახელის მეტი არაფერი არ უნდა,

    ყველაზე დიდი პრობლემა ადრეც დავწერე აქ და ეხლაც ვიტყვი, დემბელეს თავშია მას არ აქვს საფეხბურთო ინტელექტი, რაც გამორიცხულია რომ ისწავლო

    როგორც მუსიკაში თუ სმენა ან გაქვს მორჩა იქ მთელი ცხოვრება იყროყინებ გაურკვეველი მიმართულებებით

    ზუსტად მაგიტო ვიძახი რო დემბელეზე ვინც აკრთებს აქცენტს და იმის იქით არ იყურებიან გარტყმაში არ არიან თქო. კაი დემბელეს გაექცე მარა დანარჩენი მცველები, იგივე ის პიკე და ნახევარმცველები სად ტრა ში იყვნენ რო ადურისს მაკრატელას დარტყმის საშუალება მისცეს. პიკეც ტრა ია და ტავისი დანაშაული სხვაზე გადატეხა. ბოლობოლო ბოლო სურატს შეხედეთ ადურისი სად დგას და ალბა პიკე და სემედუ სად დგანან.

    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    შენ ეტყობა ბარსელონას (უფრო გვარდიოლას) ფილოსოფია არ იცი თორე ამას არ დაწერდი

    დემბელეზე აქცენტს შეეშვი, ბოლო სურატშ შეხედე და მიხვდები რასაც ვამბობ, დემბელემ რო ჭამოს ფლანგზე, თითქმის კუთხურის ხაზზე შენ რაა აკეთებ და პლიუს სეხედეთ კარგად სურათს გვარდიოლას ფილოსოფიის ცოდნაზე რო გაქვს პრეტენზია ზონური დაცვაც გეცოდინება რა არის და ტუ მაგ სურატზე სენ ზონურ დაცვას ხედავ მაგრა გესმის გვარდიოლას ფილოსოფია

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია

    შენ კიდე რას გეტვი ბიძიკო იცი? წერა კითხვას სენ მე ნუ მასწავლი და ამის დამწერი რა წყაროც არ უნდა იყოს მაგარი ქლიავია. ერთ კონკრეტულ მონაკვეთზე რო აკეთებს აქცენტს. ბარსელონა ყოველთვის გამართული მექანიზმი იყო და ეს გოლი უფრო დაცვის და ნახევარდაცვის ბრალია ვდრე დემბელესი

    ვიდეოსმაინც უყურეთ ბიძიკო განმეორებაზე 6 სი.იკო რო დგას ჩამწკრივებული ერთ ხაზში

    0
    გასულია
    dima359 წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 21:31

    ციტატა: BOMBORA
    სად ხართ დემბელეს საძმო ნეი როარ გინდათ

    ნეი ხო წაართმევდა რააა, შენც მოიყვანე მაგალითი :-)

    1
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 21:30

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია


    მარცხენა ფლანგი 2 კაცის არს ალბა - დემბელე და მაგიტ უნდა დაეზღვიან მინიმუმ

    და ზოგადად როცა ვიღაც შენს გვერდზე მდგომი გარბის და ბურთი უნდა ჩაგიწოდოს რომ უნდა გაეკიდო მაგას თვალების გახელის მეტი არაფერი არ უნდა,

    ყველაზე დიდი პრობლემა ადრეც დავწერე აქ და ეხლაც ვიტყვი, დემბელეს თავშია მას არ აქვს საფეხბურთო ინტელექტი, რაც გამორიცხულია რომ ისწავლო

    როგორც მუსიკაში თუ სმენა ან გაქვს მორჩა იქ მთელი ცხოვრება იყროყინებ გაურკვეველი მიმართულებებით

    1
    გასულია
    M S N G წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 20:56

    სად ხართ დემბელეს საძმო ნეი როარ გინდათ

    2
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 20:47

    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    აა ანუ პიკემ და ამხელა წყაროეა არ იციან ფეხბურთი და შენ იცი ?? კარგად დააკვრიდი და წაიკითხე რაც წერია

    2
    საიტზეა
    vereli Culé [?]

    17 აგვისტო 2019 20:31

    ციტატა: basa7
    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    შენ ეტყობა ბარსელონას (უფრო გვარდიოლას) ფილოსოფია არ იცი თორე ამას არ დაწერდი

    0
    გასულია
    basa7 ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 20:21

    კაიფია რა . დემბელემდე სამი ნახევარმცველი დგას და თურმე დემბელეს უნდა დაეზღვია. იმენნა გულით ვამბობ ვინც ამ გოლში დემბელეს ადანაშაულებთ ძაღლიშვილი ვიო ტუ რომელიმე ფეხბურთის აზრზე იყოთ:)))))))))

    2
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 19:23

    კაი საინტერესოა და ადურიზი უმეთვალყურეოთ ვინ დატოვა? დამნაშავეა მაგრამ მარტო დემბრლეს რატომ ბრალდება ადურიზი თავისუფლათ იდგა საჯარიმოში სხვათაშორის პიკეს გაეპარა ზუსტათ

    3
    გასულია
    nou kampi გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 19:19

    აუ რა დემბელეს უნდა დაეზღვია)) ღადაობთ? სად დგას თვითონ პიკე ბოლო პასის დროს ნახეთ ჯერ))) ან დემბელე ვისი დამზღვევია, ან როდის დაუზღვევია ეგ პოზიცია))) ალბამ მანჩესტერთან რომ ჩაიდჟ... მაგის მერე დადის ეგრე, ვეღარც დარბის))) დაცვა სასწაული თამაშით, ნახევარდაცვა ანგელოზი პირველ ტაიმში))) როგორც კოუ დაასამარა ეხლა დეიონგს და გრიზმანსაც იგივეს უზავს ეს სირ--თავა ვალიკო თუ არ მოაშორეს სასწრაფოდ

    5
    გასულია
    Muriko^FCB წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 19:03

    კაი დემბელეს უნდა დაეზღვია და გამო... მარა 3-0 როა ენფილდზე და კუთხურიდან აწვდიან ბურთს ვითომ ტრენინგზე და დაცვა რო ჩუკენობს ბლიააააა😠

    3
    გასულია
    De jong21 წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 19:02

    ციტატა: nikabarca
    ციტატა: De jong21
    ისე თუ იცით სელტას შემადგენლობაში დენისი არი?

    იმედია რაღაცას იზამს

    ნახე რა ქნა ? 13 მილიონი😀😀

    0
    გასულია
    nikabarca გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 18:49

    ციტატა: De jong21
    ისე თუ იცით სელტას შემადგენლობაში დენისი არი?

    იმედია რაღაცას იზამს

    0
    გასულია
    გვარდიოლა წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 18:45

    ინტელექტი და აზროვნება რომარ გააჩნია მაგას ვიძახი ამდენიხანი მეც, დაუნია ტიპი გონებაჩლუნგი, რა უნდა ბარსაში მაგის ვითომ ნიჭიერი დშ

    10
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 18:43

    ციტატა: De jong21
    ისე თუ იცით სელტას შემადგენლობაში დენისი არი?

    Ki aris

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge