"ბარსელონა" ლა ლიგის გახსნით მატჩში ბოლო 10 წლის განმავლობაში პირველად დამარცხდა

  • 17-08-2019, 01:09
  • "ბარსელონა" ლა ლიგის გახსნით მატჩში ბოლო 10 წლის განმავლობაში პირველად დამარცხდა

    "ბარსელონამ" 2019/20 წლების სეზონი წაგებით დაიწყო. ერნესტო ვალვერდეს გუნდი "სან მამესზე" 0-1 დამარცხდა. ეს ბოლო 10 წლის განმავლობაში პირველი შემთხვევა იყო, როცა კატალონიელებმა ლა ლიგის პირველი ტურის მატჩი წააგეს. 

    ასეთი შემთხვევა 2008 წელს დაფიქსირდა. სორიაში "ბარსელონამ" "ნუმანსიასთან" 0-1 წააგო (მარიო მარტინესის ერთადერთი გოლით). აღსანიშნავია, რომ ეს სეზონი "ბარსამ" ლა ლიგის, ესპანეთის თასის და ჩემპიონთა ლიგის მოგებით დაასრულა. 

    მაშინ კატალონიელებს სათავეში პეპ გვარდიოლა ედგათ...

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 09:06

    ახალ და ახალ ისტორიას წერს ვალვერდე საღოლ როგორ სძინავს ღამე ამ კაცს მიკვირს

    2
    გასულია
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 08:40

    ციტატა: De jong21
    ვალვედე კიარა უტვინოები კატალონიელები არიან გამოდი გააპროტესტე გახარია ხო არაა რო ვერ გადააყენო ვალვერდეა

    🤣🤣🤣 გახარია რო ბარსას მწვრთნელად დანიშნო უფრო თუარ მოიგოს ბარსამ ვიდრრე ამ ჩობანის ხელშიი

    3
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    17 აგვისტო 2019 03:06

    აპა რა ველვარდეს ხელში უნდა შევწყვიტოთ ყველა ისეთი სერია რომლებიც წლებია გვაქვს ერთადერთი ველვარდემ რაც შეგვაწუვეტინა იყო სოსიეშადთან გასვალაზე წარუმატებელი თამაში

    1
    გასულია
    kluivert გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 02:16

    არ გრცხვენიათ დემბელეს რო აწმინდავთ ხეელს?? თამაშს უყურეთ?? დემბელე ნოლი იყო, მაგრამ რობერტომ ითამაშა, ალენამ, დე იონგმა, ალბამ თუ გრიზმანმა. ეს არის სი რი მწვრთნელის ბრალი ყველაფერი. წესიერი მწვრთნელი ყველას გამოიყენებდა, მათშორის დემბელესაც და კოუსაც. არარის ამ გუნდის საშველი. ნეიმარი კი არა, რონალდო, მბაპე და ვინც გინდა რო მოვიდნენ სანამ ამ ტრიპერს არ მოვიშორებთ არაფერი ეშველება გუნდს.

    2
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 01:42

    ცუდია მაგრამ გამოსწორდევა თუ ვალოდია გაასხამს აქედან იქნებ კიდე წააგოს და რამე ეშველოს გუნდს მოაშორონ ეს ჩამოსხმა აქედან ნუ დღეს კარგათ განოჩნდა როგორ ჭირდება ბარსელონას ნეიმარი

    2
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    Blueredheart წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 01:30

    ერთო დემბელეს პერსონალური დაცვები რო ხართ ზოგი დამენახეთ, ეს მძორიიი გგონიათ მომავალი? ორანგუტანგი სუფთაა

    7
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 აგვისტო 2019 01:23

    მთლიანად ვალვერდეს კისესრზეა ეს იგრა

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    De jong21 წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 01:21

    ვალვედე კიარა უტვინოები კატალონიელები არიან გამოდი გააპროტესტე გახარია ხო არაა რო ვერ გადააყენო ვალვერდეა

    8
    გასულია
    Griezzy7 გულშემატკივარი [?]

    17 აგვისტო 2019 01:16

    ესერთი და სხვა მრავალი ( ვალვერდეს პონტში) stuck_out_tongue

    7
    გასულია
    დათო წევრი [?]