Sport: "ბარსელონამ" არტურო ვიდალს ფასი დაადო

  • 16-08-2019, 18:25
  • Sport: "ბარსელონამ" არტურო ვიდალს ფასი დაადო

    "ბარსელონამ" თავის ნახევარმცველს, არტურო ვიდალს ფასი დაადო, იტყობინება Sport.

    წყაროს ცნობით, კატალონიური კლუბი მზად არის ვიდალი გაყიდოს, თუ რომელიმე გუნდი მასში 20 მილიონ ევროს გადაიხდის. პრესაში ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, ჩილელი ფეხბურთელის შეძენით "ინტერი" ინტერესდება.

    დღეს, ასევე გავრცელდა ინფორმაცია, თითქოს "ბარსელონამ" პსჟ-ს ნეიმარის სანაცვლოდ (თანხის დამატებით) ვიდალი შესთავაზა.

    არ არის გამორიცხული, კატალონიელებმა არტურო მართლაც გაყიდონ და მიღებული თანხა ნეიმარის შეძენას მოახმარონ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: არტური, ინტერი
    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bcngeo წევრი [?]

    17 აგვისტო 2019 13:23

    ციტატა: nikabarca
    მადრიდის "რეალის" ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა დაადასტურა, რომ გუნდის ბელგიელმა ახალწვეულმა ბარძაყის კუნთი დაიზიანა.

    მადრიდელები აზარის დაბრუნების სავარაუდო ვადებს არ წერენ, მაგრამ როგორც წესი, ასეთი ტრავმის მოშუშებას 3-4 კვირა სჭირდება ხოლმე და ესპანელმა ჟურნალისტებმაც ბელგიელის დაბრუნება სწორედ ამ ვადებში ივარაუდეს.

    ის კი გადაწყვეტილია, რომ ხვალ, ლა ლიგის პირველ ტურში, რომელშიც "რეალი" სტუმრად "სელტას" დაუპირისპირდება, აზარი მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

    საინტერესოა, რომ ამ ზაფხულს "რეალის" უკლებლივ ყველა ახალწვეულმა მიიღო დაზიანება - მენდიმ, როდრიგომ, მილიტაომ, იოვიჩმა და ახლა უკვე ედენ აზარმ


    რეალის ბედს შევ...

    ვინც არტური გაუშვა ის იყოს ყ..
    .

    დღეს სელტაც გაუდებს რეალს😂

    0
    გასულია
    GranedGeo გულშემატკივარი [?]

    16 აგვისტო 2019 21:07

    არაა ეს კაცი გასაშვები))) ჩვენ უფრო გვესმის მემგონი ვიდრე იმ აჩკარიკას :დდ როგორც რეალთან შემოვიდა ცვლილებაზე და დედა უტირა მაგათ შეტევებს ისე რო გამოვიყენოოთ ძაან დაგვეხმარება :დდ თან არამგონია ვალოდიამ ისე დააწყოს გუნდი რომ მხოლოდ შეტევაზე ვითამაშოთ ამიტომ ეს უნდა დავიტოვოთ 100% იანი))) მებრძოლი და ყვერებიანი))) მაგრად მიყვარდა ბაიერნშიც და ახლაც ძაან მევასება heart_eyes

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 აგვისტო 2019 19:29

    თავი დაანებეთ ვიდალს თან რა 20 მილიონი მძორიკიტიჩი გაყიდეთ მაგის სულში რო ჩავაფურთხე ვიდალთან რა გინდათ

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Griezmann(17) გულშემატკივარი [?]

    16 აგვისტო 2019 18:45

    რა 20 მილიონად ყიდით თქვენ ბიძია პატარა შიგ ხომ არაგაქვთ?! კაცის დაფასებაც კი არიციან ამ სირებმა რა

    12
    გასულია
    nikabarca გულშემატკივარი [?]

    16 აგვისტო 2019 18:39

    მადრიდის "რეალის" ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა დაადასტურა, რომ გუნდის ბელგიელმა ახალწვეულმა ბარძაყის კუნთი დაიზიანა.

    მადრიდელები აზარის დაბრუნების სავარაუდო ვადებს არ წერენ, მაგრამ როგორც წესი, ასეთი ტრავმის მოშუშებას 3-4 კვირა სჭირდება ხოლმე და ესპანელმა ჟურნალისტებმაც ბელგიელის დაბრუნება სწორედ ამ ვადებში ივარაუდეს.

    ის კი გადაწყვეტილია, რომ ხვალ, ლა ლიგის პირველ ტურში, რომელშიც "რეალი" სტუმრად "სელტას" დაუპირისპირდება, აზარი მონაწილეობას ვერ მიიღებს.

    საინტერესოა, რომ ამ ზაფხულს "რეალის" უკლებლივ ყველა ახალწვეულმა მიიღო დაზიანება - მენდიმ, როდრიგომ, მილიტაომ, იოვიჩმა და ახლა უკვე ედენ აზარმ


    რეალის ბედს შევ...

    ვინც არტური გაუშვა ის იყოს ყ..
    .

    5
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    16 აგვისტო 2019 18:35

    ციტატა: besobeso2477
    ერთადერთი მებრძოლი ნამდვილი ყვერებიანი კაცი გყვავდა და ამასაც უშვებენ, რა სლეები ხართ! თან 20 მილიონად.

    კიდე გვეყოლება ერთი წელი ეს რო გაუშვა მართლა თუ სლე არ იყო როჟა ცხოველია

    5
    გასულია
    besobeso2477 Culé [?]

    16 აგვისტო 2019 18:32

    ერთადერთი მებრძოლი ნამდვილი ყვერებიანი კაცი გყვავდა და ამასაც უშვებენ, რა სლეები ხართ! თან 20 მილიონად.

    12
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    16 აგვისტო 2019 18:31

    რა დაუფასებლობა რა ჩემი ფეხებია 20 მილიონი, მაგ თანხისა წინა სეზონში ირბინა და იბრძოლა, მძორკიტიჩისგან განსხვავებით, სადაც ის იბრიქება და წუნიაობს გუნდებს ამანაც უარი თქვას სხვაგან გადასვლაზე

    7
    გასულია
    არტურო ვიდალ წევრი [?]

    16 აგვისტო 2019 18:28

    ოღონდ ეგ არ ქნათ რა ოღონდ ეს არაა

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV