"ბილბაოსთან" მატჩის განაცხადი ცნობილია - ვალვერდემ მესიზე გადაწყვეტილება მიიღო

  • 15-08-2019, 23:24
  • WinGs
  • 13
"ბილბაოსთან" მატჩის განაცხადი ცნობილია - ვალვერდემ მესიზე გადაწყვეტილება მიიღო

ახლახანს, ერნესტო ვალვერდემ ლა ლიგის პირველი ტურის მატჩის განაცხადი დაასახელა. ცნობილი გახდა, რომ შეხვედრაში მონაწილეობას ლიონელ მესი არ მიიღებს, რომელიც ტრავმირებულია და გუნდთან ერთად მზადება არ გაუვლია, ისევე როგორც მეკარე ნეტუს. 

სრული განაცხადი ასეთია: ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, რაკიტიჩი, ბუსკეტსი, კოუტინიო, სუარესი, დემბელე, რაფინია, ლანგლე, გრიზმანი, ალბა, ალენია, რობერტო, დე იონგი, უმტიტი, ფირპო, ინიაკი პენია და კარლეს პერესი.

 

ბილბაოს "ატლეტიკთან" შეხვედრა "სან მამესზე" ხვალ, საქართველოს დროით 23 საათზე დაიწყება. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #13 16 აგვისტო 2019 09:46
    2
    წარმატებები ჩვენს გუნდს.შტეგო სემედუ პიკე უმტო ალბა ბუსი იონგი რობერტო სუა დემბო გრიზი.შეცვლა პიკე ლანგლე მაინტერესებს ლანგლე უმტო წყვილში ნუ თუ საჩვენოდ წავიდა.ალენია რობერტო ან ბუსი კოუ და იონგი გადაიწევს ცენტრზე
    წევრი [?]
    #12 16 აგვისტო 2019 08:14
    3
    ter stegen
    semedo pique umtiti alba
    de jong busquets coutinho

    dembele suarez griezmannnnnnn
    წევრი [?]
    #11 16 აგვისტო 2019 06:30
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    არაუშავს მთავარია მერე აღარ მიიღოს ტრამვა ლომმა ყვალ კი ეს კამანდა უნდა დააყენოს
    სტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი დე იონგი
    დემბელე სუარესი გრიზმანი


    პ.ს. რაკიტიჩს უეჭველი დააყენებს ასე რომ ტყუილად არ დავიიმედებ თავს და არტურს არ დავწერ

    სტატია წაიკითხე ჯერ დაზეპირებულ ფრაზებს რომ ისვრი 😉😉😉
    წევრი [?]
    #10 16 აგვისტო 2019 03:40
    2
    ციტატა: alexander_fruidze
    უნივერსალზე გაუშვებენ?

    კიბატონო
    წევრი [?]
    #9 16 აგვისტო 2019 02:38
    3
    ტერ შტეგენი
    სემედუ პიკე ლენგლე ალბა
    ბუსკეცი
    რობერტო დე იონგი
    დემბელე სუარესი გრიზმანი
    Culé [?]
    #8 16 აგვისტო 2019 01:47
    2
    Au riki puchi ratoaraa to . Daeyenebina ganacxadshi da misagebi angarishis mere ecada radoneze itamashebdaa ra.
    Ese gaasworebs xval
    Ter stegen
    Semedo pike umtiti alba
    Rakitici busi dejongi
    Dembo sua grizi

    Da shecvlaze albat mainc esenia yvelaze logikuri
    -cou
    -rafinia
    -roberto
    Tu tavdamsxmeli iqna shesacvleli karlesiic aqaaaa 😍😍😍
    ფანი [?]
    #7 16 აგვისტო 2019 00:36
    2
    არტური და არტურო სად არიან 😳😳
    წევრი [?]
    #6 16 აგვისტო 2019 00:27
    2
    არტური რატო არარიი? წინა ვარჯიშზე გუნდისგან განცალკევებით ივარჯიშა ტრავმა აქ ვითოო?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 აგვისტო 2019 00:25
    0
    არაუშავს მთავარია მერე აღარ მიიღოს ტრამვა ლომმა ყვალ კი ეს კამანდა უნდა დააყენოს
    სტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაკიტიჩი ბუსკეცი დე იონგი
    დემბელე სუარესი გრიზმანი


    პ.ს. რაკიტიჩს უეჭველი დააყენებს ასე რომ ტყუილად არ დავიიმედებ თავს და არტურს არ დავწერ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #4 16 აგვისტო 2019 00:17
    1
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ციტატა: philipe coutinho
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    შტეგო
    -სემედუ-უმტო-პიკე-ალბა
    არტური-ბუსი-დეიონგი
    -გრიზი- დემბელე
    —-სუა—


    ესე უნდა დააყენოს. თუ 1 ივე ტაიმში ჰანდიკაპით დავწინაურდით. ფირპო შემოიყვანოს ალბას მაგივრად.

    დეიონგი-არტური ერთად არ გამოუყენებია პრე სეზონზე ასერომ სავარაუდოდ არ აპირებს ერთად დაყენებას პირველ ტურში მაინც :/

    რაკიტიჩს ან ვიდალს დააყენებს სავარაუდოდ :((

    ხალხო არ კითხულობთ არტური და ვიდალი განაცხადში არ არიან და როგორ იქნები ან ძირითადში ან ერთი ან მეორე
    წევრი [?]
    #3 16 აგვისტო 2019 00:13
    0
    უნივერსალზე გაუშვებენ?
    ფანი [?]
    #2 16 აგვისტო 2019 00:02
    0
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    შტეგო
    -სემედუ-უმტო-პიკე-ალბა
    არტური-ბუსი-დეიონგი
    -გრიზი- დემბელე
    —-სუა—


    ესე უნდა დააყენოს. თუ 1 ივე ტაიმში ჰანდიკაპით დავწინაურდით. ფირპო შემოიყვანოს ალბას მაგივრად.

    დეიონგი-არტური ერთად არ გამოუყენებია პრე სეზონზე ასერომ სავარაუდოდ არ აპირებს ერთად დაყენებას პირველ ტურში მაინც :/
    --------------------
    Forca Barca!!!
    ფანი [?]
    #1 15 აგვისტო 2019 23:52
    0
    შტეგო
    პიკე
    უმტო
    ალბა
    სემედუ
    ბუსი
    დე იონგი
    გრიზმანი
    რაკიტიჩი^რობერტო
    სუა
    დემბელე