L'Equipe: პსჟ ნეიმარის სანაცვლოდ 2 ფეხბურთელსა და 100 მილიონ ევროს ითხოვს

L'Equipe: პსჟ ნეიმარის სანაცვლოდ 2 ფეხბურთელსა და 100 მილიონ ევროს ითხოვს

"პარი სენ-ჟერმენი" ნეიმარის სანაცვლოდ "ბარსელონას" ორ ფეხბურთელსა და მინიმუმ 100 მილიონ ევროს ითხოვს, იტყობინება L'Equipe.

წყაროს ცნობით, პარიზელები დაინტერესებულნი არიან "ბარსელონას" სამი ფეხბურთელით - ფილიპე კოუტინიო, ნელსონ სემედუ და უსმან დემბელე. პსჟ-ს ივან რაკიტიჩის დამატება არ სურს, რადგან მიმდინარე სატრანსფერო ფანჯრის დროს, მათ უკვე ორი ნახევარმცველი იყიდეს.

თავის მხრივ, "ბარსელონას" ნეიმარის ტრანსფერში ორის ნაცვლად, მხოლოდ ერთი ფეხბურთელის ჩართვა სურს. დიდი ალბათობით, ეს მოთამაშე ფილიპე კოუტინიოა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 15 აგვისტო 2019 21:33
    2
    მიაფურთხეთ ნეიმარსაც და პსჟ საც, როგორც ნეიმრმა მოაფურთხა ბრსელონას... მერე უჩივლა და იტოგში რა... ყველანირად დაიკიდა კლუბი...დაიკიდეთ თქვნც დალპეს იმ პსჟ ში და გახდეს ორჯელ კიდე საფრანგეთის ჩემპიონი... ნაგავი კაცი ეს... ყელში ამოვიდა ამ მატრაკვეცას ყურება, არც მინდორზე სცემს პატივს ხალხი და რც მინდვრის მიღმა, იმიტო რო ნაგვია...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #15 15 აგვისტო 2019 19:52
    4
    რაკიტიჩი მისცენ და კოუ ესე დძაან თუ უნდათ ნეი.დემბოც შეიდზლება მაგრამ მაინც იმედი მაქვს ათამასჰდება და გამოავლენს თავის ნიჭს მაგრამ აქ ძალიან ბევრი ვერ ხვდება რომ ბარსა არაა დემბოს სტილის გუნდი და დემბოს ლანდზგავენ.ბარსა არის ინტელეკტუალური ტოტალირი გეხბურთის მოთამაშე გუნდი და და არა მგონია დებუზა აქ გაიხსნას და აჩვენოს თავის მაქსიმუმი. ეს ჩემი სუბიეკტური აზრია. მე არ ვიყიდიდი ნეიმარს და ცოუს მივცემდი ნახ დაცვაში შანს მაგრამ მაინც გამიხარდება ნემოს ტრანსფერი იმიტომ რომ სიამუვნებს ვიგებდი მის თამაშEბიდან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 15 აგვისტო 2019 19:25
    6
    სემედუს და დემბელეს ხელი არ დაედოს ამ კლოუნის გამო რატო უნდა გავწიროთ ბარსას მომავლის იგროკები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 15 აგვისტო 2019 19:11
    2
    რაკიტიჩის პოზიციაზე ანდერ ერერა და ლეანდრო პარედესი ყავთ ამ ორს კიდე რაკიტიჩი ფეხმომტვრეული ჯობია.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #12 15 აგვისტო 2019 19:11
    0
    ციტატა: Bulo
    Artmev ara shen ixdi exla am puls miscen 500 milioni tqven ra amit tqveni jibidan ixdian ise laparakobt barsas prezidenti iyot

    რა თქმა უნდა ჩემი ჯიბიდა ნ არ იხდიან მაგრამ 500 მილიონი რო მისცენ გუნდს დაეწყება ფინანსური კრიზისი შემდეგ 3 წელი უტარნსფეროდ ვერანაირად ვერგაძლ3ბს ეს ბარსა იმიტომ რომ დაახლოებით 3 წელში მიდის პიკე ბუსი მესი სუა და 31 წლის ნეიმარის 31 წლის გრიზმანის და დემველეს იმედი გაქ ?ამ დრისთვის ყველაზე საჭირო იქნ3ბა ფინანსები.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 15 აგვისტო 2019 19:00
    2
    ციტატა: De jong21

    თუ იცით ფელიშის აგ3ნტი ღორიოლაა?

    არაა
    წევრი [?]
    #10 15 აგვისტო 2019 18:59
    1
    Artmev ara shen ixdi exla am puls miscen 500 milioni tqven ra amit tqveni jibidan ixdian ise laparakobt barsas prezidenti iyot
    წევრი [?]
    #9 15 აგვისტო 2019 18:34
    10
    ციტატა: FCB
    ხოდა მიეცით 100 მლნ + დემბელე და კოუტინიო, მაგ დემბელეს იმედზე მაინც ვერ ვიქნებით. confused confused

    ფორმის პიკში მყოფი ნეიმარი გაუშვით222 ლიმონქთ და ახლა ესეთი ნეიმარში გინდა 400 მილიონის გადახდა?
    FCB
    წევრი [?]
    #8 15 აგვისტო 2019 18:27
    4
    ხოდა მიეცით 100 მლნ + დემბელე და კოუტინიო, მაგ დემბელეს იმედზე მაინც ვერ ვიქნებით. confused confused
    ფანი [?]
    #7 15 აგვისტო 2019 18:17
    6
    რეალურად პსჟს უფრო უნდა ამის მოშორება ვიდრე ბარსას ყიდვა მაგრამ მარკეტინგულად წაგებულები მაინც ჩვენ ვრჩებით რადგანაც მათი ხელმძღვანელობა 10 თავით ჯობია ჩვენსას აი ესაა რეალობა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 აგვისტო 2019 18:16
    1
    რაკიტიჩი, კოუტინიო და 100 მილიონი სავარაუდოდ ასე შეთანხმდებიან. დემბელეს არსად არ გაუშვებენ. არც სამედოს.
    ფანი [?]
    #5 15 აგვისტო 2019 18:07
    0
    ეს არ ვიცოდით
    წევრი [?]
    #4 15 აგვისტო 2019 18:06
    1
    სლემბელე და 120 მლ
    წევრი [?]
    #3 15 აგვისტო 2019 17:56
    2
    ციტატა: gurgenidze
    Sheeshvan kou da 100 .. meti ar gadaixadon

    ამ ცანცარაში კოუტინიოც ზედმეტია
    წევრი [?]
    #2 15 აგვისტო 2019 17:56
    2
    პსჭმ ასე თუ გაგრძელა შეტჩებათ ესდა ყავდეთ მე ყველაზე მეტად ეგ მომეწონება ჩვენ არ გვჭირდება რეალიც ვერ გაძლიერდება

    თუ იცით ფელიშის აგ3ნტი ღორიოლაა?
    Culé [?]
    #1 15 აგვისტო 2019 17:51
    2
    Sheeshvan kou da 100 .. meti ar gadaixadon