მოლაპარაკებები ფინალურ ფაზაში შედის

  • 6-08-2019, 22:19
  • მოლაპარაკებები ფინალურ ფაზაში შედის

    "ბარსელონას" ბრაზილიელი ნახევარმცველი, ფილიპე კოუტინიო "ტოტენჰემში" იჯარით გადასვლასთან ახლოსაა, იტყობინება RAC1.

    წყაროს ინფორმაციით, გუნდებს შორის მოლაპარაკებები ფინალურ ფაზაში შედის, ისინი ახლა ეკონომიკურ პირობებზე თანხმდებიან.

    კატალონიური რადიოს მტკიცებით, "ბარსელონას" წარმომადგენლებმა მათ დაუდასტურეს, რომ მოლპარაკებები პოზიტიურად მიმდინარეობს.

    მიუხედავად იმისა, რომ კოუტინიოს იჯარით აყვანა პრემიერ ლიგის კიდევ 2 გრანდს სურს, ამ ბრძოლაში ლიდერი "ტოტენჰემია".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Geroge Jussie გულშემატკივარი [?]

    7 აგვისტო 2019 07:44

    შოკში ვარ კოუს უშვებენ მთელი ზაფხული 🤣 დემბელეზე არაფერი არ იწერება!!!??? დემბო გაუშვით რა ტოტეში ან არსეში მაგათ სტილის მოთამაშეა.გაიგდე გაიქეცის ტაკტიკა.

    3
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    7 აგვისტო 2019 00:25

    ანუ ნეიმარი მოდის რა 100 % ამას თუ უშვებენ

    ყანაზე ნეიმარი რეალის იგროკია უკვე პრეზენტაცია ამ დღეებშიაქ ;დ ლალიგის პირველ თამაშშიც იქნებაო ;დდდდდდდდდ ვტფ იქ იმენა თავიანთი სამყარო აქვთ ტიპებს თუ სად ბანაობენ რაუნდათ ;დდდდდდდდდდდ

    ტიპები პოგბას ნეიმარს დე ბიკს და ერიკსენს იმატებენ და ვითომვ არაფერი ;დდ ფაირ ფლეი არარსებობს მაგათთან მგონი ;დდდდდდ

    11
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    6 აგვისტო 2019 23:40

    ლივეში რომ წაიყვანოს კლოპმა არუნდა?🤔🤔🤔

    1
    გასულია
    dejong1 წევრი [?]

    6 აგვისტო 2019 23:21

    ნეიმარი თუ არმოვიდა ამას არავინ არსად არგაუშვებს

    7
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    6 აგვისტო 2019 23:12

    საბურთალოს საღოლ.ვულოცავ ყველა ქართველ გულშემატკივარს სომხეთში გამარჯვებას.ძალიან ახლოს ვართ ევროპა ლიგის ჯგუფში შევიდეთ.

    არც ესტონეთის კალიუ და არც ლუქსემბურგის დუდელანჟი არ არის შერიფზე ძლიერი გუნდი ჩემი აზრით.
    ნუ არარატი არაფერი გუნდი არ არის ამოვტენით თბილისში.
    მე უფრო ესტონეთის კალიუსის მეშინია.საერთოდ ესტონური გუნდები ფიზიკურად უმაღლეს დონეზე არიან ხოლმე მომზადებულები.ფიზიკური მონაცემების ხარჯზე აღწევენ წარმატებას

    9
    გასულია
    GIORGI.cule ფანი [?]

    6 აგვისტო 2019 23:07

    მე დემბელეს დიდი გულშემატკივარი ვარ, ფეხბურთს 11 წელია უკვე რაც ვუყურებ და ასე თუ ისე ჩემი პირადი აზრის გამოთქმის უფლებაც მაქვს ამ თემასთან დაკავშირებით... მრ უზომოდ მწყდება გული კოუტინიოს მსგავსი ფეხბურთელის გუნდიდან წასვლით... ეს კატასროფაა... მას თავის პოზიციაზე "ვერ" ათამაშებენ რადგან სქემა არ გვაქვს მსგავსი... ნახევარდაცვაში კი არტური, დე იონგი, ბუსი, რაკეტა, ვიდალი გყვავს რომლებიც თავის საქმეს ამ პოზიციაზე უკეთ ასრულებენ... მისი პოზიცია სუფთა ათიანია სადაც ის 3 ან ორი შემტევის უკნიდან თამაშობს... ამისათვის საჭიროა 4-3-1-2 ან 4-2--1-3 ტაქტტიკა ან 4-5-1 მოკლედ ეს ის სქემებია სადაც კოუ უკეთ გამოიყურება და დიდი როლი კლუბის იდეოლოგიამაც ითამაშა კოუს ვერათამაშების საქმეში... თუმცა ამ ყველაფრის ფონზე პასის გაკეთებაც გაუჭირდა ბოლოსკენ... დარტყმაც ვეღარ ქონდა, დრიბლინგზე კომენტარს არ გავაკეთებ... ის უბრალოდ ქრებოდა მოედნინად... არვიცი.. ძალიან ვწუხვარ მართლა... წარმატებები მას კარიერაში... რაც შეეხება დემბოს, მართალია მას ბევრი აკრიტიკებს მაგრამ ის გრიზმანთან ერთად უკეთესი იქნება და თავის სიტყვას იტყვის აუცილებლად... იმედია წარმატებული სეზონი გამოვა... ნეიმარი თუ დაბრუნდება ესეც წაადგება გუნდს მაგრამ ნეგატივიც შეიძლება მოჰყვეს ამას...

    11
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    6 აგვისტო 2019 23:04

    პოჩეტინომ პირადად დაურეკა კოუს

    ტოტე მაგარ სასტავში კრიბავს და არ არის გამორიცხული სიტის და ლივეს კონკურენცია გაუწიოს პრემიერ ლიგაში.

    წინა წელსაც ერთი პერიოდი მისდევდა და არასტაბილურობამ მაინც თავისი ქნა.

    ნდომბელე
    ლო ჩელსო
    კოუტინიო
    დიდი ძალა შეემატათ. მაგათ დაუმატეთ ვინკსი და დაიერი ძლიერ ცენტრს შეკრავენ.

    მაგრამ სიტი არანორმალურად ძლიერი გუნდია შიდა ასპარეზზე.ძალიან გაუჭირდებათ ლივერპულს და ტოტეს.
    ნუ მანჩე ჩელსი და არსენალი მეოთხე ადგილისთვის იბრძოლებენ.

    3
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    6 აგვისტო 2019 22:52

    რაღაცნაირად არ მემეტება გასაშვებად.

    8
    გასულია
    Donkilla გულშემატკივარი [?]

    6 აგვისტო 2019 22:22

    ეუჰ რაამბავია. ესე აქტიურად კაი ხანია სტატიები არ დაგიდიათ. 🤣🤣

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV