"ბარსელონამ" მალკომის ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა

  • 2-08-2019, 17:42
  • "ბარსელონამ" მალკომის ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა

    რამდენიმე წუთის წინ ოფიციალურად დადასტურდა, რომ 22 წლის ბრაზილიელი შემტევი მალკომი "ბარსელონადან" სანკტ პეტერბურგის "ზენიტში" გადადის.

    კატალონიური კლუბის ოფიციალური ვებგვერდის ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" ფეხბურთელში 40 მილიონ ევროს მიიღებს. შეთანხმება 5 მილიონის ბონუსებსაც ითვალისწინებს.

    მალკომი "ბარსელონაში" გასული წლის ზაფხულში გადავიდა. კატალონიური გუნდის მაისურით მან 24 თამაში ჩაატარა და 4 გოლი გაიტანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Ika barsa წევრი [?]

    3 აგვისტო 2019 00:07

    Gadayven amdembeles fafxuris meti araferi aricis

    Neimari tuardavitriet shetevashi dembeles imedze kide ravi ra

    1
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    2 აგვისტო 2019 22:07

    წარმატება მალკომს ახალ გუნდში

    3
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    2 აგვისტო 2019 22:00

    ციტატა: gio-rakitich
    ციტატა: Sdaead
    მე პირადად მერჩივნა დემბელე წასულიყო,ბევრად უფრო გაანალიზებული ქმედებები აქვს მალკომს მოედანზე,ასეც იქნებოდა ნეიმარზე ჩაპანიკებულებს დემბელეში 120 მილიონი რომ არ ქონდეთ გასროლილი.რაფინია უნდა მიყვეს აუცილებლად,ალბას შემცვლელი მოვიდეს და რაკეტას თუ გაუშვებენ ერთი სკამზე დასაგდები გამოცდილი ნახ.მცველი მოიყვანონ ყოველი შემთხვევისთვის და ეგაა.

    ალბას შემცვლელად კუკურელიას მოვიაზრებ პირადად მე,მგონია რომ საკმაოდ განვითარდება და დაიხვეწება და ღირსეულადაც ჩაანაცვლებს ალბას,აქვს ნიჭი და პოტენციალი რაც ეიბარშიც გამოჩნდა.

    კუკურელია არა შვანცკი დაცვაში თამაში რო არ იცის და მარგო შეტევა როა მაგიტო იყო გაგდებული კრაიზე წინ რა კუკურელია ეგ და მირანდა რო გადაადნო რეგილონის დონეს ვერ გამოიყვან

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 20:40

    ციტატა: gurgenidze
    Gamosasyidi.daitoves

    რამდენია ?

    0
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    2 აგვისტო 2019 20:13

    მე პირადად მერჩივნა დემბელე წასულიყო,ბევრად უფრო გაანალიზებული ქმედებები აქვს მალკომს მოედანზე,ასეც იქნებოდა ნეიმარზე ჩაპანიკებულებს დემბელეში 120 მილიონი რომ არ ქონდეთ გასროლილი.რაფინია უნდა მიყვეს აუცილებლად,ალბას შემცვლელი მოვიდეს და რაკეტას თუ გაუშვებენ ერთი სკამზე დასაგდები გამოცდილი ნახ.მცველი მოიყვანონ ყოველი შემთხვევისთვის და ეგაა.

    2
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:47

    ფირპო კვირის ბოლომდე გაოფიციალურდება.

    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: dejong1
    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    გვარდიოლას მაინც წაეყვანა სიტიში.როგორ არ მინდა რეალში გადავიდეს

    მაგას იყიდიან 30-35მილიონად ჩვენ ვგოიმდებით თორე. არადა კოუტინიოს თუ ყიდიან ვინ გინდა ვან დე ბეეკზე უკეთეს, თან დე იონგთან ერთად იფ იფ

    60 მილიონი ღირს.მართლა ღირს გადახდა დღევანდელი ფასების მიხედვით მასში 60 ლიმონის.
    კროოსი რომ რეალში გადავიდა კრუიფს მაგარი გაუტყდა.მაშინ მახსოვს თქვა კროოსისნაირი ინტელექტის მქონე ფეხბურთელები ბარსელონაში უნდა თამაშობდნენ. არადა კაპიკებში გაიყიდა.თავიდან კროოსის აგენტმა ბარსელონას შესთავაზა ტონი,მაგრამ სიქიმა ენრიკემ რაკიტიჩი ყავდა ახალი ნაყიდი და უარი თქვა კროოსზე.
    იგივე სიტუაციაა დე ბეკზეც ეხლა.იყიდე რა 60 მილიონის დედაც. სიკო ალენია გაუშვი და მოიყვანე რა. მაგრამ ვალვერდეს და ბართომეუს ოჯახებში შევასხი.

    3
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:39

    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: dejong1
    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    გვარდიოლას მაინც წაეყვანა სიტიში.როგორ არ მინდა რეალში გადავიდეს

    მაგას იყიდიან 30-35მილიონად ჩვენ ვგოიმდებით თორე. არადა კოუტინიოს თუ ყიდიან ვინ გინდა ვან დე ბეეკზე უკეთეს, თან დე იონგთან ერთად იფ იფ

    0
    გასულია
    Nou kamp ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:33

    ციტატა: dejong1
    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    გვარდიოლას მაინც წაეყვანა სიტიში.როგორ არ მინდა რეალში გადავიდეს

    0
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:31

    ყველაზე ცუდი მხარე რომასთან ტყუილად გავიფუჭეთ ურთიერთობა, მაგის შედეგად - სუ რო მუხლით იხოხიალოს ბართომეუმ არავინ მგოვყიდის კლიუვერტს. ასე რომ მალკომთან ერთად მიდი გადმოყვანის შანსიც დავკარგეთ

    0
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    2 აგვისტო 2019 19:26

    რამომ წავიდა ზენიტში და იმიტომ რომ 7 მილიონი ევრო დაუნიშნეს ანაზღაურება. მაგის ნახევარსაც არ აიღებდა ინგლისში ან თუნდაც ესპანეთში რომ გადასულიყო სხაგან.

    0
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:11

    რა არის იცით.ეს მარჯვენა ფლანგზე აქ მაინც ვერ გაიხარებდა მესის გადამკიდე და თუ რამეა მესის ჩანაცვლება რამდენიმე მატჩში დემბელეს და გრიზმანსაც შეუძლიათ.ისე 10 ასეთი ნიჭიერი რომ იყოს გუნდში ერთ პოზიციაზე ნებისმიერის გაშვება მეწყინებოდა მაინც.გული დამწყდა

    2
    Hazard7
    Hazard7 სტუმარი [?]

    2 აგვისტო 2019 19:10

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: dejong1
    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    არადა ვალვერდეს ნაირი მშიშარა მწვრთნელი რომელიც შემტევი სტილის ნახევარმცველს გუნდში ვერ აყენებს არცაა ვან დე ბეეკის ღირსი. ტიპმა კოუტინიოს რა გაუკეთა გააჩლუნგა და ბეეკს გამოიყენებდა? თავდასხმაში ვერ დააყენებ მაგ ბიჭს და ნახევარდაცვაში გვარდიოლას ან სხვა რომელიმე შემტევი სტილის მწვრთნელი უნდა რო გმაოიყენოს. ეს რეალიც მაგარია, ისკო ხამესი ყავთ ეგეთები და ვერ იყენებენ და ვან დე ბეეკი რომელს ჯობია მაქედან. ზიდანს სად აქვს იმის კვერცხები რო კაზემიროს გარეშე ითამაშოს და ეს ბიჭი გამოიყენოს. ეგ პერესის ტრანსფერი იქნება რო დე იონგის ტრანსფერს რამე დაუპირისპიროს თორე ზიდანს არ უნდა

    რაიცი რო ზიდანს არ უნდა და Pერესს უნდა მარტო ზიდანი ტყუილად კი არ Dაბრუნდა რეალში ვან Dებეეკი წინა სეზონიდან Gამომდინარე ამ Eტაპზე ისკოსაც ჯობია Dა ხამესსაც ქონდა შანსი Iსკოს მარა Vერ ამართლებს აშKარაა ხამესიც რო ძაან Mაგარი ყოფილიყო ბაიერნი GამოIსყიდიდა ბოლო-ბოლო და Kაზემიროს გარეშე თამაშI კატასტროფაა კროოსი საყრდენი Aრაა ვან დე Bეეკი მოდრიჩი ადგილას დადგება))))

    1
    გასულია
    bergkamp წევრი [?]

    2 აგვისტო 2019 18:59

    ზენიტი რატო არ მესმის როცა თავისუფლად შეეძლო ეთამაშა პრემიერ ლიგაში, სერია აში ან სხვა ტოპ ჩემპიონატში, მე პირადათ ძალიან გამიტყდა..... წარმატებები მალკომ

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    2 აგვისტო 2019 18:57

    ციტატა: dejong1
    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    არადა ვალვერდეს ნაირი მშიშარა მწვრთნელი რომელიც შემტევი სტილის ნახევარმცველს გუნდში ვერ აყენებს არცაა ვან დე ბეეკის ღირსი. ტიპმა კოუტინიოს რა გაუკეთა გააჩლუნგა და ბეეკს გამოიყენებდა? თავდასხმაში ვერ დააყენებ მაგ ბიჭს და ნახევარდაცვაში გვარდიოლას ან სხვა რომელიმე შემტევი სტილის მწვრთნელი უნდა რო გმაოიყენოს. ეს რეალიც მაგარია, ისკო ხამესი ყავთ ეგეთები და ვერ იყენებენ და ვან დე ბეეკი რომელს ჯობია მაქედან. ზიდანს სად აქვს იმის კვერცხები რო კაზემიროს გარეშე ითამაშოს და ეს ბიჭი გამოიყენოს. ეგ პერესის ტრანსფერი იქნება რო დე იონგის ტრანსფერს რამე დაუპირისპიროს თორე ზიდანს არ უნდა

    1
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    2 აგვისტო 2019 18:50

    Gamosasyidi.daitoves

    0
    გასულია
    alexander_fruidze წევრი [?]

    2 აგვისტო 2019 18:34

    ხო ეს რუსეთებში გავუშვათ და ავადმყოფმა დემბელემ იღოს ვარჯიშებზე ფოტოები :))))))

    9
    გასულია
    dejong1 წევრი [?]

    2 აგვისტო 2019 18:12

    ვანდებეეკი რეალში მიდისოოოო აი ჩვენი ხელმძღვანელობა უნდა ჩამოახჩო და კამპნოუზე უნდა ჩამოკიდო

    2
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    2 აგვისტო 2019 18:05

    ეს ნახე ბრაზილიის ნაკრებშიც მოხვდება ზენიტიდან

    10
    გასულია
    Soul გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2019 17:59

    რეალს რო გაუტანა მაგ მომენტიდან ძალიან ვაფასებ ამ ბიჭს 😍

    10
    გასულია
    InFiNiTe8 გულშემატკივარი [?]

    2 აგვისტო 2019 17:57

    წარმატებები და მალე დაბრუნდი ნამდვილ ევროპაში და დაუმტკიცე ამ ჯოგთა ხელმძღვანელობას შენი შესაძლებლობები

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV