რიკი პუჩის უარი ჩავი ერნანდესს

რიკი პუჩის უარი ჩავი ერნანდესს

"ბარსელონას" ამომავალ ვარსკვლავს, რიკი პუჩს შანსი ჰქონდა მის კუმირთან, ჩავი ერნანდესთან ემუშავა, მაგრამ 19 წლის ფეხბურთელმა ამაზე უარი განაცხადა.

Mundo Deportivo-ს ცნობით, "ალ სადის" მთავარი მწვრთნელი ჩავი ერნანდესი დაინტერესდა, სურდა თუ არა რიკი პუჩს ყატარულ გუნდში იჯარით თამაში. პასუხი ნეგატიური იყო - ფეხბურთელს "ბარსელონაში" დარჩენა და განვითარება ურჩევნია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    LeoMessi10
    სტუმარი [?]
    #8 25 ივლისი 2019 19:56
    1
    ბარსელონა რომ ტალანტებს არ კარგავდეს ბევრად კარგი იქნება მაგრამ...ეს ბიჭი ნამდვილად არ არის გასაშვები იგი ნამდვილად ტალანტია და ბევრ წარმატებას მიაღწევს თავის კარიერაში!
    Culé [?]
    #7 25 ივლისი 2019 17:12
    4
    რა მაგარია ხავი უკვე რო ფიქრობს ახალგარდებზე <3 მაქსიმუმ 3 წელიწადში უნდა მოიყვანონ.ბარსელონაში ისედაც არის ყოფილი ფეხბურთელების დანიშვნის ტრადიცია და ეხლა ზოგადადაც წამოსულია. ზიდანი,სოლსკიაერი,ლამპარდი..ხავიზე ტვინი არცერთი არაა.
    გვარდიოლა
    სტუმარი [?]
    #6 25 ივლისი 2019 16:57
    2
    შეჩემა წასულიყავი და მართლა განვითარდებოდი, სირველდემ რა უნდა გასწავლოს
    წევრი [?]
    #5 25 ივლისი 2019 16:34
    5
    რა სისულელეა, რატომ უნდე ეთამაშა ყატარში როცა ესპანეთის სეგუნდა დივიზიონში უფრო მაღალი დონეა, 19 წლისაა 39-ის კი არა.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 25 ივლისი 2019 16:33
    0
    სწორია აბა რა. სადაცაა დააწინაურებენ და ყატარში მაგ გუნდის დონის თამაშებს ბარსელონა ბ-ც თამაშობს.მთავარია დაიკუნთოს, აზროვნება კარგი აქვს და სისხარტე.
    [?]
    #3 25 ივლისი 2019 15:02
    2
    ციტატა: ROUCH
    აქ ბ გუნდში ხარ თან ვალვერდეა მწვრთნელი, იქ კიდე ხავია და მოგხოდავდა საკაიფოდ, სუ ძირითადში ეყოლებოდი

    მაინც ყატარია რა, სხვა კონტინენტი ვაფშესხვა გარემო, ჩავი ჩავია მარა მოვიდეს და აქ გაწვრთნას, ის ცოდოა. თან აქ უფრო მიხედავენ, პირველ გუნდში დაწინაურებამდე ფიზიკურად უნდა ავარჯიშონ, სად იქ ჩავი როა მარტო, სად ეყოლება ისეთი სტაფი, სად ეხლა ბარას ექიმები და სასტავი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 25 ივლისი 2019 14:51
    2
    აქ ბ გუნდში ხარ თან ვალვერდეა მწვრთნელი, იქ კიდე ხავია და მოგხოდავდა საკაიფოდ, სუ ძირითადში ეყოლებოდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 25 ივლისი 2019 14:44
    1
    რაის ყატარი ;დდდ
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★