რიკი პუჩი: ახლა უფრო მეტად მომწიფებული ფეხბურთელი ვარ

  • 23-07-2019, 23:48
  • რიკი პუჩი: ახლა უფრო მეტად მომწიფებული ფეხბურთელი ვარ

    "ბლაუგრანას" ამომავალმა ვარსკვლავმა, რიკი პუჩმა საკუთარი განვითარება შეაფასა და კატალონიელთა ახალწვეულებზეც ისაუბრა.

    "ახლა უფრო მეტად მომწიფებული ფეხბურთელი ვარ. ჯერ კიდევ "ბარსა ბ"-ში ვირიცხები და პირველ გუნდში იმისთვის ვარ, რომ უფრო გავიზარდო. გამოცდილი ფეხბურთელები ამაში მეხმარებიან.

    დე იონგი ადაპტაციას კარგად გადის და ამაში დასახმარებლად მას ესპანურად ვესაუბრები ხოლმე.

    ანტუან გრიზმანი დიდებული ფეხბურთელია. მას თამაშში განსხვავების შექმნა შეუძლია." - ციტირებს 19 წლის ნახევარმცველის სიტყვებს Sport.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: რიკი პუჩი
    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    torniket წევრი [?]

    24 ივლისი 2019 15:30

    ისეთი ფიზიკა აქვს თუ არ მოიმატა წონაში არამგონია მაგრა ითამაშოს ახლა ისეთი ხისტია ფეხბურთი გამხდარი რო რავი..

    0
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    24 ივლისი 2019 11:57

    გუნდები რომლებთანაც შეიძლება პუჩი გამოიძახოს ვალვერდემ ლა ლიგაში:გრანადა,მალიორკა,ოსასუნა,ვალიადოლიდი.ამათთან მეორე გუნდით რო ვითამაშოთ ალბათ თავისუფლად მოვუგებთ

    1
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    24 ივლისი 2019 11:56

    ციტატა: pako25
    მივცეთ ეს ბიჭი გვარდიოლას ტენ ჰააგს ან კლოპსდა ნახავთ თუ რაშეუძლია რეალურად და რამდენად დიდი ფეხბურთელი გამოვამისგან

    კლოპზე მეტად პიჩეტინიო...კლოპის გაზრდილი ნახევარმცველი არ გაიშვას 😂ილქაი გუნდოგანი ყავდა მგონი საუკეთესო

    0
    გასულია
    nikabarca გულშემატკივარი [?]

    24 ივლისი 2019 09:31

    ნეტა წელსვე დაგაწინაურონ,ამ სეზონში 15 თამაში რომ ითამაშო კარგი იქნება.უნიჭო ალენიას და რობერტოს წუთები ამას რომ მისცენ იდეალური იქნება

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ივლისი 2019 03:36

    ეს რა კლასნი გვეზრდებააა აუ უკვე წარმომიდგენია რას დაატრიალებენ ეს არტური და დე იონგი ნახევარ დაცვასი

    10
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    24 ივლისი 2019 01:18

    პუგი ხო მაგარია და გვეიმედება მაგრამ ეს კოლადოც არ არის ურიგო ახალგაზრდა

    5
    გასულია
    pako25 წევრი [?]

    24 ივლისი 2019 00:54

    მივცეთ ეს ბიჭი გვარდიოლას ტენ ჰააგს ან კლოპსდა ნახავთ თუ რაშეუძლია რეალურად და რამდენად დიდი ფეხბურთელი გამოვამისგან

    11
    გასულია
    Xavi წევრი [?]

    24 ივლისი 2019 00:24

    Cota xanshi wava busi da mere naxevardacvashi axali era daiwyeba de jong, arthur da rici puig😍😍😍dzalian magari trio iqneba

    14
    givi pavlovichi
    givi pavlovichi სტუმარი [?]

    24 ივლისი 2019 00:03

    სამწუხაროდ,ბარსას აღზრდილები ყველა სუსტია...არანაირი პერსპექტივა დიდი ფეხბურთელობის არ აქვთ.

    4
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    23 ივლისი 2019 23:58

    დღეს საუკეთესო იყო ჩემიაზრით ეს აკონტროლებდა ნახევარდაცვას აუღელვებლად და დრიბლინგებიც კარგი ქონდა

    12
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    De jong21 წევრი [?]

    23 ივლისი 2019 23:52

    დასწინაურეთ ეს ბიჭი მე3ლიგაში თამაშს ვარჯიშზე თამაში ჯობია ბუსისთან დამესისთან ერთად

    16
    პარტნიორები
    Flashscore.ge