ვალვერდე ადასტურებს: სერჟი რობერტო ნახევარდაცვაში დაბრუნდება

  • 23-07-2019, 20:57
  • ვალვერდე ადასტურებს: სერჟი რობერტო ნახევარდაცვაში დაბრუნდება

    "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ დაადასტურა გავრცელებული ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, სერჟი რობერტო ნახევარდაცვაში დაბრუნდება, დაცვის მარჯვენა ფლანგს კი ნელსონ სემედუ და მუსა ვაგე აითვისებენ.

    "ჩვენი მიზანია სერჟი რობერტომ ნახევარდაცვაში გადაინაცვლოს, მარჯვენა მცველები კი მუსა ვაგე და ნელსონ სემედუ იქნებიან." - ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს კატალონიის რადიო.

    ჯერჯერობით უცნობია, ვაგე პირველ გუნდში დაწინაურდება, თუ "ბარსა ბ"-ს განაცხადში დარჩება და პირველი გუნდის განაცხადში მოხვდება ხოლმე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    24 ივლისი 2019 13:36

    ძალიან ბევრი საშუალო დონის ნახევარმცველი შეიკრიბა გასაშვებია 2 მაინც რომ დე იონგს და არტურს არ შეუშალონ ხელი რაკიტიჩი აუცილებლად უნდა წავიდეს იმედია ან სკამზე გადაინაცვლოს

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    24 ივლისი 2019 11:47

    დე იონგი ბუსკეცი არტური ძირითადი ნახ.დაცვა
    რობერტო ვიდალი ალენია სათადარიგო ნახ.დაცვა.
    რიკი პუჩი სუსტ გუნდებთან მიემატება განაცხადს.

    0
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 ივლისი 2019 03:30

    უუჰ კიდე კაი ტორე უკვე ამის გინებას ვიწყებდი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    pako25 წევრი [?]

    24 ივლისი 2019 00:51

    მგონიარომ დანი დაბრუნდება ^_^

    3
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    23 ივლისი 2019 23:35

    კიდე კაი რო მისი ტვინის 1%-მა დაიწყო მუშაობა და მიხვდა სემედუს ძირითადში თამაშის აუცილებლობას!

    7
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    23 ივლისი 2019 21:26

    დავიდ დე ლა ვიბორას ინსტაგრამი:

    "ყველაფერს საუკეთესოს გისურვებ იქ, სადაც მიდიხარ ძმაო."

    რეალის ხუჭუჭა ტალანტი ბარსელონას(ყოფილ) ხუჭუჭა ტალანტს, ხავი სიმონსს წარმატებებს უსურვებს 🤗

    რა საყვარლები არიან დდ ... მაინც მგონია რომ დაბრუნდება და ეს ორი შეხვდებიან კლასიკოზე... heart_eyes

    4
    გასულია
    getsby Culé [?]

    23 ივლისი 2019 21:09

    სიმონსი პესეჟემ იყიდა.დ ისევ გვეღადავება ხელაიფი.დ შემდეგი ვინ იქნება ნეტა იმედია მესი არა.დ

    3
    გასულია
    Donkilla გულშემატკივარი [?]

    23 ივლისი 2019 21:06

    ოპააა. კანფეეტ

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge