ერნესტო ვალვერდე: არ ვიცი, იქნება თუ არა რაკიტიჩი გუნდისთვის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი

ერნესტო ვალვერდე: არ ვიცი, იქნება თუ არა რაკიტიჩი გუნდისთვის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ, "ჩელსისთან" დღეს გამართული მატჩის (1:2) შემდეგ, კატალონიელთა მხირდან ერთადერთი გოლის ავტორზე, ივან რაკიტიჩზე ისაუბრა.

"რაკიტიჩი გუნდისთვის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი იყო. არ ვიცი, ასე იქნება თუ არა ამ სეზონშიც. ახალი ფეხბურთელები მოვიდნენ და მას თავისი ადგილისთვის ბრძოლა მოუწევს." - ციტირებს ვალვერდეს სიტყვებს Cope.

ბოლო 2 წლის განმავლობაში ივან რაკიტიჩი ერნესტო ვალვერდეს ერთ-ერთი საყვარელი ფეხბურთელი იყო და ის სასტარტო შემადგენლობაში რეგულარულად თამაშონდა. თუმცა, გუნდში ფრენკი დე იონგის მოსვლამ, შესაძლოა, ხორვატის პოზიციები შეარყიოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    25 ივლისი 2019 17:33
    0
    წადი შენი
    წევრი [?]
    25 ივლისი 2019 07:08
    0
    ბარსას ფანები 2წელია ამ მარაზმია ვითმენთ რაც ბარსაში ხდება კიდევ ერთი წელი მოგვიწევს მოთმენა და დარწმუნებული ვარ გაისად ბართლომეს გაისად არავინ აირჩევს და ეს ყ..ე ვალვერდე გაყვება მაგას. ღმერთმა ქნას რომ გრიზმანი ბარსას მოერგოს მაგრამ რაღაც მეეჭვება.რაღაც მგონია რომ წელს მესიც მაგრად მოუკლებს ნეტა ვცდებოდე. მაგრამ დარწმუნებული ვარ წელს ბარსას დედა არ ეყოლება. ყველას გისურვებთ კიდევ ერთი წლის ტანჯვის გადატანას
    საიტის ლეგენდა  [?]
    24 ივლისი 2019 03:28
    0
    იასნა არ უნდა იყოს დაახვიოს უნდა ბარსადან სასწრაფოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    23 ივლისი 2019 20:43
    4
    მოკლედ ბუსკეტსი ძალიან მანერვიულებს მოტივაცია აღარ აქვს კაცს და ისე არ მოუვიდეს როგორც გვარდიოლას დროს ტურეს :/ დე იონგი იდეალურად შეცვლის მაგრამ მაინც საჭიროა კიდე ვინმე მაგარი ნახევარმცველი ინიესტაც ადგილას რადგან კოუტინიო ნაგავია იმედია მოიყვანენ მარცხენა მცველს და ძლიერ ნახევარმცველს
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    givi pavlovichi
    სტუმარი [?]
    23 ივლისი 2019 19:57
    0
    ასეთი მკვდარ-ცოცხალი ბარსა იქნება ამ სეზონში...ამას 5 მესი და 10 ნეიმარი ვერ უშველის...ვალიკო შენი და შენი მომყვანის დედა მოიკითხა მიხოს ვირმა... მააშ!

    ციტატა: უეფადრიდი
    ამ ამხანაგური თამაშით ნამდვილად არაფერი განისაზღვრება, მაგრამ ამ ფუჩური არაკაცის იმედი ოდნავადაც არ მაქვს. ისეთი სირცხვილი გვაჭამა ბოლო ორ წელში, რომ ამ ყველაფრის მერე რა მაძლევს სხვისი თქმის საფუძველს? მარა ღმერთმა ქნას რო შევძლოთ და დავდოთ ლიგა, აი ლა ლიგის და კოპას დაკარგვის ხარჯზეც რო მოხდეს. სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია უკვე ჩვენთვის ლიგა, წლებია ლიგას ვერ ვდებთ და თან სანარცხვინოდ ვვარდებით.

    cold_sweat stuck_out_tongue_winking_eye scream
    უეფადრიდი
    სტუმარი [?]
    23 ივლისი 2019 19:43
    3
    ამ ამხანაგური თამაშით ნამდვილად არაფერი განისაზღვრება, მაგრამ ამ ფუჩური არაკაცის იმედი ოდნავადაც არ მაქვს. ისეთი სირცხვილი გვაჭამა ბოლო ორ წელში, რომ ამ ყველაფრის მერე რა მაძლევს სხვისი თქმის საფუძველს? მარა ღმერთმა ქნას რო შევძლოთ და დავდოთ ლიგა, აი ლა ლიგის და კოპას დაკარგვის ხარჯზეც რო მოხდეს. სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია უკვე ჩვენთვის ლიგა, წლებია ლიგას ვერ ვდებთ და თან სანარცხვინოდ ვვარდებით.
    გულშემატკივარი [?]
    23 ივლისი 2019 19:24
    2
    რაკეტამ უეჭველი შეუსწრო კიტრს და აჩკარიკას 💔 ასე დასრულდა ლავ სთორი
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 19:19
    1
    ციტატა: AFRO
    აგერ ნახავთ ბიჭები როგორც ნეიმარი გვემუდარება ისე შეგვერხვერწება სიმონსი მომავალში

    სიმონს 2 წელი კიდე აქ შეცდონები გააცნობიეროს და ნეიმარს ეგეც არ აქ
    რაც დაწერა იქედან გამომდინარე რაიოლამ გადუტრილა თავში რაღაც და წასვლა არ უნდა

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: De jong21
    არ ვიცი რატო მარა კიდე იმაზე ვფიქრობ სიმონსი როგორ დაკარგეს

    დაკარგული იყო ეგ ბავშვი თავიდანვე, ეგ დიდი ფულის საშოვნად დაგეშეს მამამისმა და რაიოლამ
    უსიამოვნოა, მაგრამ ასე, ფეხბურტტან და საფეხბუღთო ბიზნესთან გაშინაურებულო ბურჟუა ოჯახებიდან გამ,ოსული ბავშვები ასე იქცევიან, ნეი ნაკლებად ნიჭIერი იყო? დიდი ფეხბურთიც ითამაშა!, მაგრამ გუნდისათვის რა ხეირი? გაიქცა ფულზე და ეხლა აღვარღვარებს ნიანგის ცრემლებს

    არანაკლები ხალხი მაგაზე ლა მასიაში იმედი ისენც არ დაგვტივებენ

    მორიბას ან მუნიოსის აგენტიც ის ღორი ხო არ არი
    ფანი [?]
    23 ივლისი 2019 19:12
    1
    ციტატა: De jong21
    არ ვიცი რატო მარა კიდე იმაზე ვფიქრობ სიმონსი როგორ დაკარგეს

    დაკარგული იყო ეგ ბავშვი თავიდანვე, ეგ დიდი ფულის საშოვნად დაგეშეს მამამისმა და რაიოლამ
    უსიამოვნოა, მაგრამ ასე, ფეხბურტტან და საფეხბუღთო ბიზნესთან გაშინაურებულო ბურჟუა ოჯახებიდან გამ,ოსული ბავშვები ასე იქცევიან, ნეი ნაკლებად ნიჭIერი იყო? დიდი ფეხბურთიც ითამაშა!, მაგრამ გუნდისათვის რა ხეირი? გაიქცა ფულზე და ეხლა აღვარღვარებს ნიანგის ცრემლებს
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 19:06
    3
    არ ვიცი რატო მარა კიდე იმაზე ვფიქრობ სიმონსი როგორ დაკარგეს
    გულშემატკივარი [?]
    23 ივლისი 2019 18:58
    3
    ციტატა: De jong21
    ეეეე რაღაცა გადაუტრიალდა ამას თავში?

    რააზრიაქვს მაგის გადატრიალებას?ადინ ხ@ი უტრიალებს მუდამ თავში...ერთ @ლეობას თუ შეეშვა უარესს აკეთებს
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 18:46
    2
    ეეეე რაღაცა გადაუტრიალდა ამას თავში?