ფრენკი დე იონგის დებიუტი "ბარსელონაში" [ვიდეო]

  • 23-07-2019, 17:01
  • WinGs
  • 11
ფრენკი დე იონგის დებიუტი "ბარსელონაში" [ვიდეო]

22 წლის ნახევარმცველმა, ფრენკი დე იონგმა, დღეს საიტამაში "ბარსელონასთან" ერთად პირველ მატჩში მიიღო მონაწილეობა. ჰოლანდიელი ფეხბურთელი შეხვედრაში მეორე ტაიმის სტარტზე ჩაერთო. 

[media=https://www.youtube.com/watch?v=Uru7JpUUVtc]


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 23:39
    0
    მოძრაობდა და პირადად ჩემთვის ცუდი შთაბეჭდილება არ დაუტოვებია! 👌
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 20:40
    3
    რა კარგი მიხრა მოხრა აქვს სხეულის, აშკარად ძალიან დიდი მომავალიაქ ფრენკის, იმედია ჩვენთან დაწერს ისტორიას და კარიერასაც აქ დაგვისრულებს ♥️
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 19:40
    0
    zalian magaria naxevarmcvelma rac unda gaaketos yvelaferi xutianze gaaketa burtis kontroli da swored gadanawileba pasebis da warmatebebi da wrevandeli sezoni barsasia ❤
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 18:29
    1
    ციტატა: გიორგი ჩანგელია
    ციტატა: De jong21
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: De jong21
    რა მაინტერსებს აღალგაზრდებს კონტრაქტი არ აქთ?
    და როცა უნდათ სადაც უნდა იქ იწოწიალებენ?

    არა 17 წლამდე არ შეიძლება (ქვეყანასაც გააჩნია)

    ანუ სიმონსი შეილება ადგეს და ზეგ უკან მოვიდეს თუ პსჟ არ მოეწონა (ან ნეიმარ გადაეყარა სადმე და დდდდ)

    ეჰ, რა დიდი იმედი მქონდა. ვითვლიდი დღეებს, თვეებს, წლებს, თუ როდის უნდა ეთამაშა პირველ გუნდში. ვფირობდი, ახლა უკვე 16 წლისაა და სადღაც 2-3 წელში აუცილებლად შედგება მისი დებიუტი პირველ გუნდში-მეთქი expressionless disappointed

    მეც ძქლიან მეიმედებოდა ჯერ კიდევ აქვს 2 წელი გააცნობიეროს თავის შეცდომა და ნეიმარივით არ მოუწიოს ხვერწნა
    Culé [?]
    23 ივლისი 2019 17:54
    3
    ციტატა: De jong21
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: De jong21
    რა მაინტერსებს აღალგაზრდებს კონტრაქტი არ აქთ?
    და როცა უნდათ სადაც უნდა იქ იწოწიალებენ?

    არა 17 წლამდე არ შეიძლება (ქვეყანასაც გააჩნია)

    ანუ სიმონსი შეილება ადგეს და ზეგ უკან მოვიდეს თუ პსჟ არ მოეწონა (ან ნეიმარ გადაეყარა სადმე და დდდდ)

    ეჰ, რა დიდი იმედი მქონდა. ვითვლიდი დღეებს, თვეებს, წლებს, თუ როდის უნდა ეთამაშა პირველ გუნდში. ვფირობდი, ახლა უკვე 16 წლისაა და სადღაც 2-3 წელში აუცილებლად შედგება მისი დებიუტი პირველ გუნდში-მეთქი expressionless disappointed
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    საიტის ლეგენდა  [?]
    23 ივლისი 2019 17:49
    4
    წარმატებული სეზონი ფრენკი <3
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    23 ივლისი 2019 17:45
    11
    ტიპი ყველაზე დასტოინია ბურთთან:))
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 17:27
    0
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: De jong21
    რა მაინტერსებს აღალგაზრდებს კონტრაქტი არ აქთ?
    და როცა უნდათ სადაც უნდა იქ იწოწიალებენ?

    არა 17 წლამდე არ შეიძლება (ქვეყანასაც გააჩნია)

    ანუ სიმონსი შეილება ადგეს და ზეგ უკან მოვიდეს თუ პსჟ არ მოეწონა (ან ნეიმარ გადაეყარა სადმე და დდდდ)
    Culé [?]
    23 ივლისი 2019 17:20
    2
    ნორმალურად ითამაშეს დებიუტანტებმა, მხოლოდ ნეტუ ვერ იყო მთლად დამაჯერებელი, ბარკლის დარტყმის აღება შეიძლებოდა. გრიზმანმა და დემბელემ ერთი კარგი კომბინაცია გაითამაშეს. ბევრი მომენტი გავაფუჭეთ. მეორე ტაიმში კარლეს პერესი ძალიან ანელებდა შეტევებს. კარგი იყო პუჩი, მალე მოვა მისი დაწინაურების დრო. ორიოლ ბუსკეტსს მარჯვნენა მცველად ტესტავს ვალვერდე? smiley იმედია, "ვისელ კობესთან" უკეთესად ვითამაშებთ.

    P.S. კეპას ვერავინ უბედავს შეცვლას უკვე joy
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    Culé [?]
    23 ივლისი 2019 17:12
    1
    ციტატა: De jong21
    რა მაინტერსებს აღალგაზრდებს კონტრაქტი არ აქთ?
    და როცა უნდათ სადაც უნდა იქ იწოწიალებენ?

    არა 17 წლამდე არ შეიძლება (ქვეყანასაც გააჩნია)
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    წევრი [?]
    23 ივლისი 2019 17:04
    2
    რა მაინტერსებს აღალგაზრდებს კონტრაქტი არ აქთ?
    და როცა უნდათ სადაც უნდა იქ იწოწიალებენ?