რონალდინიომ, შესაძლოა, კარიერა განაახლოს და მალტის ჩემპიონატში ითამაშოს

  • 19-07-2019, 20:31
  • რონალდინიომ, შესაძლოა, კარიერა განაახლოს და მალტის ჩემპიონატში ითამაშოს

    "ბარსელონასა" და მსოფლიო ფეხბურთის ლეგენდამ, რონალდინიომ, შესაძლოა, კარიერა განაახლოს და მალტის ჩემპიონატში ითმაშოს. ამ ინფორმაციას, მალტური "ბირკირკარას" ტექნიკური დირექტორის სიტყვებზე დაყრდნობით, Times of Malta ავრცელებს.

    რონალდინიოს ფეხბურთი 2015 წლის შემდეგ არ უთამაშია, კარიერის დასრულების შესახებ განცხადება კი მან 2018 წლის იანვარში გააკეთა. თუმცა, როგორც ჩანს, გაუჩოს მაგიის მომსწრენი, შესაძლოა, კიდევ გავხდეთ.

    "გიდასტურებთ, რომ არის შანსი, "ბირკირკარამ" რონალდინიო შეიძინოს. გადაწყვეტილი ჯერ არაფერია, მაგრამ მოლაპარაკებები მიმდინარეობს. მოთმინება უნდა გამოვიჩინოთ და ვნახოთ, რა მოხდება." - განაცხადა "ბირკირკარას" ტექნიკურმა დირექტორმა, მაიკლ ვალენსიამ Times of Malta-სთან საუბრისას.

    რონალდინიო "ბარსელონაში" 2003-2008 წლებში თამაშობდა. მის აქტივში 207 თამაში, 94 გოლი და 5 ტიტულია. 2005 წელს ის "ოქროს ბურთის" მფლობელი გახდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    20 ივლისი 2019 12:39

    დააბრუნონ ერთი წელი "ბარსაში" smiley შეიძლება, მაღალი დონის მატჩებში არა, მაგრამ შედარებით ნაკლები მასშტაბების შეხვედრებში გაგვართობს smile

    მალტის ჩემპიონატში კი არა, ნეტავ, ლა ლიგის რომელიმე მეორე ეშელონის კლუბში მივიდეს, ან ბრაზილიის ჩემპიონატში... უბედნიერესი ვიქნები, თუ მის ხილვას კიდევ შევძლებ.

    P.S. არც "ბარსაში" დაბრუნებაზე მიხუმრია, სიამოვნებით ვისურვებდი smile

    1
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    R10
    R10 წევრი [?]

    20 ივლისი 2019 04:36

    ამაზე მაგარი არავინ ჰყოლია ბარსას, ჩემი აზრით

    3
    გასულია
    რაღაცნაირი Culé [?]

    20 ივლისი 2019 00:27

    ციტატა: beqa 26
    კაროჩე ამ საიტზე ვარ 7-8 წელი იქნება შემოვდივარ სიახლეებს ვეცნობი კომებსაც ვკითხულობ ხოდა პირადად მე ძალიან მაღიზიანებს ბარსას და რეალის ფანების გაუთავებელი ქიშპობა ზოგი პროვოკატორიაო ზოგი ირიბად ილანძღებაო ზოგის ეტყობა კალიგრაფია არ მოსწონთ ზოგი იმით იპრავებს თავს ჩვენი საიტიაო, აი კაცურად საიდან არის შენი საიტი ამიხსენი და ბაზარი არაა. ადამიანს მინდა კომენტარებში ვიკითხო ჯანსაღი მსჯელობა დს ერმანეთის ლანძღვის მეტი არაფერი თან ამდენი დანაციტირები ვერ გამოლევ სხვა კომენტარიც რო წაიკითხო.. მოკლედ აზრი არ აქ ვისი ფანი ხარ წერე დასტოინად მერე რა რო იმას რეალი ევასება ხოდა ბარსას დამცირებას ცდილობს შენ ამით რა თუ ბარსა როგორ დაამცირა მაგის დედა ასე და ისე მერე რამე რო მოგთხოვოს ამოეფარები ხო კლავიტურას ან ჩემი საიტია და მორჩა მართალი ვარო. ხოდა ამდენი იმიტომ დავწერე რო სერიოზულად ნერვებს მიშლის უაზრო ციტირებები ერთმანეთზე ვინაა ბარსას ნაღდი ფანი და ვინ რეალის

    ნეტავ იცოდე მე როგორ დავიღალე...ბარსას ფანებთან არც არაფერი მაქვს საწინაღმდეგო... აქ იმიტო დავრეგისტრირდი რომ ნორმალურ ადამაინებთან ცივილიზებულად მესაუბრა,მაგრამ ერთ ხმაში სიმღერა უყვარს ბევრს და ჩემი ყველა კომენტარი აღიზიანებთ.

    წადი შენ საიტზე რეალის ფანებთან და იქ წერეო... შეხმატკბილებული საუბარი რომ მინდოდეს რეალის უაზრო ფანების მეტი რაარი...

    ზოგი მეუბნება გაატარეო, მაგრამ როცა ადამიანი რაღაცას მიმტკიცებს არ შემიძლია გაჩუმება... მაშინ უნდა მიწეროს ჩემი აზრით ან მსგავსი შემასუსტებელი ფრაზა... წინააღმდეგ შემთხვევაში ის რაღაცას მიმტკიცებს და მე მიწევს ჩემი პოზიცია დავიცვა

    0
    გასულია
    Soul გულშემატკივარი [?]

    19 ივლისი 2019 21:58

    მალე ბათუმის.დინამოში ვიყიდით 😂

    6
    გასულია
    beqa 26 წევრი [?]

    19 ივლისი 2019 21:22

    კაროჩე ამ საიტზე ვარ 7-8 წელი იქნება შემოვდივარ სიახლეებს ვეცნობი კომებსაც ვკითხულობ ხოდა პირადად მე ძალიან მაღიზიანებს ბარსას და რეალის ფანების გაუთავებელი ქიშპობა ზოგი პროვოკატორიაო ზოგი ირიბად ილანძღებაო ზოგის ეტყობა კალიგრაფია არ მოსწონთ ზოგი იმით იპრავებს თავს ჩვენი საიტიაო, აი კაცურად საიდან არის შენი საიტი ამიხსენი და ბაზარი არაა. ადამიანს მინდა კომენტარებში ვიკითხო ჯანსაღი მსჯელობა დს ერმანეთის ლანძღვის მეტი არაფერი თან ამდენი დანაციტირები ვერ გამოლევ სხვა კომენტარიც რო წაიკითხო.. მოკლედ აზრი არ აქ ვისი ფანი ხარ წერე დასტოინად მერე რა რო იმას რეალი ევასება ხოდა ბარსას დამცირებას ცდილობს შენ ამით რა თუ ბარსა როგორ დაამცირა მაგის დედა ასე და ისე მერე რამე რო მოგთხოვოს ამოეფარები ხო კლავიტურას ან ჩემი საიტია და მორჩა მართალი ვარო. ხოდა ამდენი იმიტომ დავწერე რო სერიოზულად ნერვებს მიშლის უაზრო ციტირებები ერთმანეთზე ვინაა ბარსას ნაღდი ფანი და ვინ რეალის

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    19 ივლისი 2019 21:20

    ამას ხო კვირასი ცხრა პარასკევი აქვს ცხრაჯერ დაამტავდა და დაიწყო კარიერა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    19 ივლისი 2019 21:04

    რა მალტა ჩამო საქართველოში ჩემდათავად ვინც რომელიმე თამაში გამაზოს იმას ....... კარგის .... laughing

    5
    King arturo
    King arturo სტუმარი [?]

    19 ივლისი 2019 21:04

    ერთი წელი რო დაბრუნებულიყო ბარსა გაასწორებდა ისე, ბოლო წუთებში გამოვიდოდა და ჩაკლასავდა თავის სტილში. უძლიერესი იყო რა, უდისციპლინობით და დროს ტარებით დაიღუპა. ვერანაირი ნეიმარი ვერ გახდება მისი დონე, მიუხედავად მისი სიძლიერისა. ბერნაბეუს ტრიბუნა უკრავდა ტაშსს და საერთოდ ყველა აფასებდა. წლების განმავლობაში რო გაეგრძელებინა ასეთი თამაში, არაა გამორიცხული მესიზე წინ ყოფილიყო ახლა. ყველა ფეხბურთელს თავისი ხელწერა გააჩნია. ლიჩნად რონალდინიოს და ინიესტას ხელწერა მიყვარს მე, მარა რეალობაში მესი რასაკვირველია ორივეს აღემატება. მე რა თვალსაზრისითაც ვამბობ მიხვდებით, თორე ლეოზე სრულყოფილი ფეხბურთელი ჯერ არ დაბადებულა.

    8
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    19 ივლისი 2019 20:48

    მოდი ბარსაში :D რამდენი მაისური გაიყიდება იფფ :D

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV