"ინტერი" ლაუტარო მარტინესის გაშვებას არ აპირებს

  • 18-07-2019, 12:33
  • "ინტერი" ლაუტარო მარტინესის გაშვებას არ აპირებს

    მილანის "ინტერი" გუნდის არგენტინელი თავდამსხმელის, "ბარსელონას" ერთ-ერთი სამიზნის, ლაუტარო მარტინესის შენარჩუნებას აპირებს. ამ ინფორმაციას Calciomercato ავრცელებს.

    იტალიური წყაროს ცნობით, "ნერაძური" უახლოეს მომავალში მარტინესთან კონტრაქტის გახანრძლივებას გეგმავს. 21 წლის შემტევს მიმდინარე ხელშეკრულების ვადა 2023 წელს ეწურება.

    აქამდე გავრცელებული ცნობებით, მარტინესის დამატება კატალონიურ კლუბს სურს. მისი სატრანსფერო ღირებულება 30 მილიონ ევროს შეადგენს.

    ლაუტარო მარტინესმა გასულ სეზონში 35 მატჩი ჩაატარა, 9 გოლი გაიტანა და 2 შედეგიანი გადაცემა გააკეთა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    18 ივლისი 2019 17:23

    ჯერ არცაა ამის მოყვანა საჭირო 2-3 სეზონის მერე კიბატონო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    18 ივლისი 2019 14:53

    გრიზმანი გვყავს უკვე და ვერ ვხედავ ამის მოყვანის საჭიროებას.

    1
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    M S N G წევრი [?]

    18 ივლისი 2019 13:49

    პსჟ შეეგუა რომ ისიინი ნეიმარს კარგავენ ბრაზილიელს მხოლოდ ბარსაში სურს კარიერის გაგრძელება კლუბები შეთანხმებასთან ახლოს არიან
    ინფო რომელიც სპორტმა ამ წამს დადო


    https://www.sport.es/es/noticias/barca/una-solucion-para-neymar-7558575?fbclid=IwAR1pKk9YyfoAGmxveYnHqQb9EwE3jbEuhsPhoRS_BwHmV_t4gTUJZ2WxtiM

    welkome msn

    ესეც მეორე ინფო ისევ სპორტი

    პსჟში დარწმუნებული არიან რო ნეიმარს ვერ შეინარჩუნებენ

    https://www.sport.es/es/noticias/barca/psg-casi-inviable-continuidad-neymar-7558568?fbclid=IwAR22QSabtb0BEum680pBI_f3JXUNppebbhWTnEL-yHquBPJx4UEoulf8G5w

    0
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    18 ივლისი 2019 13:17

    ციტატა: Madona
    რა 30 მილიონი,120 მილიონი ღირსო და ეს თანხა საიდან მოიტანეთ🤭🤣

    120 გამოსასყიდია, ტრანსფერმარკეტსაც 30 🍋 ჰყავს შეფასებული.

    1
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    levanineparidze222 წევრი [?]

    18 ივლისი 2019 13:16

    30 მილიონო და მესის გამონაცვალი ბუცები. 30 მილიონს რო ხედავ და საქმე ბარსას უკავშირდება უკვე არარიალურია, მითუმეტეს იმის ფონზე რო კოპაზე რაღაც წაიფაფხურა ამის ფასი 80-100 ზე ნაკლები არიქნება,

    0
    გასულია
    Madona გულშემატკივარი [?]

    18 ივლისი 2019 12:46

    რა 30 მილიონი,120 მილიონი ღირსო და ეს თანხა საიდან მოიტანეთ🤭🤣

    0
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    18 ივლისი 2019 12:37

    30 მილიონი sweat_smile joy joy

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge