"ბარსელონამ" "ვესტ ბრომვიჩის" 16 წლის მოთამაშე გაიფორმა

"ბარსელონამ" "ვესტ ბრომვიჩის" 16 წლის მოთამაშე გაიფორმა

"ვესტ ბრომვიჩ ალბიონის" აღზრდილი მოთამაშე, ლუი ბარი კარიერას "ბარსელონაში" გააგრძელებს, ადასტურებს კატალონიური კლუბის აკადემიის Instagram-ის ოფიციალური გვერდი.

16 წლის ინგლისელმა თავდამსხმელმა "ლურჯ-ბროწეულისფერებთან" სამწლიანი კონტრაქტი გააფორმა. ტრანსფერის ღირებულება უცნობია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    საიტის ლეგენდა  [?]
    12 ივლისი 2019 19:35
    0
    აზრზე არ ვარ რას ყომარობს ეს ბიჭი იმედია გამოგვადგება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    12 ივლისი 2019 02:05
    0
    ციტატა: Alien messi
    წარმატებები და ბევრი გოლი ბარის

    ციტატა: De jong21
    ბარსა კანსელოს ყიდულობსო და სემედო წავა ალბათ

    მე კანსელოს სემედო მირჩევნია

    კანსელოს სემედო ჯობია რაღაც მხრივ, პროსტა კანსელო თუ მოვიდა მარცხენა მცველს აღარ იყიდიან. იმიტო რო კანსელო ორივე კრაიეზე კარგად თამაშობს როგორც ასპილიკუეტა. ალბათ სემედო წავა და კანსელო ხან ერთის ზამენა იქნება ხან მეორის, მარა მაინც არ მგოია იყიდონ ძვირია და ნეის ტრანსფერზე უარის თქმას ნიშსნავს
    Culé [?]
    11 ივლისი 2019 22:32
    3
    გრიზი იბიცაზე ისვენებს, რა გადაიხადა რასამბობთ.დ ტყუილია ყველაფერი არ დაიჯეროთ, ჯერ არაფერი არაა ოფიციალურად დადასტურებული .
    გულშემატკივარი [?]
    11 ივლისი 2019 22:21
    1
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    აუვნახე ეხლაა და დავიგრუზე იმენა :D სასტავი როუწერსს მოდი ბაიერნშიოო :დ ზოგმა ბარსაოო ... მაგას ცოტა შ...?????????

    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდია მერე? დდ joy ვნახოთ ... თუ ეს არ მოვა ნეი მაინც მოვა ... ან ერთერთი ან ორივე ასეა საქმე

    არცერთი რო არ მოვიდეს აი მერე ხო არ აცდება ბართომეუს დედის თავის გინება :დდ

    კანსელო მაგარი ბიჭია გამოგვადგება მარჯვენა ფლანგზე აი მარცხნივ გვინდა ალბას შემცვლელი სასტავ და ეგაა
    ფანი [?]
    11 ივლისი 2019 22:10
    3
    წარმატებები და ბევრი გოლი ბარის

    ციტატა: De jong21
    ბარსა კანსელოს ყიდულობსო და სემედო წავა ალბათ

    მე კანსელოს სემედო მირჩევნია
    წევრი [?]
    11 ივლისი 2019 21:55
    4
    ბარსა კანსელოს ყიდულობსო და სემედო წავა ალბათ
    Culé [?]
    11 ივლისი 2019 21:52
    3
    ისე ალბათ გამორჩათ ეს ფაქტი...იმდღეს ვიღაც ანგარიშობდა თუ რამდენი გუნდი მისცემს ამ სეზონში თამაშს რეალს ... ვალიადოლიდი და ა.შ astonished

    აგერ სოსიედადი ალონსომ ჩაიბარა... +6 ქულა დდ

    ეჰ

    უბრალოდ კარგ ხასიათზე ვარ... არანაირი აგრესია არ მესროლოთ დდდ
    ფანი [?]
    11 ივლისი 2019 21:50
    1
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    აუვნახე ეხლაა და დავიგრუზე იმენა :D სასტავი როუწერსს მოდი ბაიერნშიოო :დ ზოგმა ბარსაოო ... მაგას ცოტა შ...?????????

    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდია მერე? დდ joy ვნახოთ ... თუ ეს არ მოვა ნეი მაინც მოვა ... ან ერთერთი ან ორივე ასეა საქმე

    არარი ცენტფორვარდი მაგრამ არცვინგერიაა. :D
    Culé [?]
    11 ივლისი 2019 21:25
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    აუვნახე ეხლაა და დავიგრუზე იმენა :D სასტავი როუწერსს მოდი ბაიერნშიოო :დ ზოგმა ბარსაოო ... მაგას ცოტა შ...?????????

    გრიზმანი ცენტრ ფორვარდია მერე? დდ joy ვნახოთ ... თუ ეს არ მოვა ნეი მაინც მოვა ... ან ერთერთი ან ორივე ასეა საქმე
    ფანი [?]
    11 ივლისი 2019 21:24
    0
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ

    აურავი ეხლა ბაიერნში როგაიჩითოს :D ვაფშე არცერთ გამოცემას არდაუწერიაა ბაიერნზე თან ეგენი ვინგერებზე ჩალიჩობენ და რავირა :დ

    აუვნახე ეხლაა და დავიგრუზე იმენა :D სასტავი როუწერსს მოდი ბაიერნშიოო :დ ზოგმა ბარსაოო ... მაგას ცოტა შ...?????????
    Culé [?]
    11 ივლისი 2019 21:14
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა

    რავი ერნანდეს ინსტაგრამი არაქვს? დდ ანუ სუ ვათვალიერებ ამ ლაიქებს და რაღაცებს ... ბევრ რამეს ვიგებ და არმინახავს არც ამისგან არც ნეიმარისგან მსგავსი რამ ბოლო დროს... პესის ინსტაგრამ გვერდია და ბაიერნის 5-6 ფეხბურთელის საერთო ფოტოზეე გულები .... არმგონია მაგრამ უცნაურია დდ
    ფანი [?]
    11 ივლისი 2019 21:12
    0
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ფიფლ... დაახლოებით 15 წუთის წინ გრიზმანმა ინსტაგრზამე დაალაიქა ბაიერნის ფეხბურთელების ფოტო, საერთო და heart_eyes heart_eyes ესენი დაუკომენტარა... არის მაგის შანსი? თუ რაიყო ახლა ეს დდ

    ერნანდესიის პონტში ალბათ . იმედიაა არწავა მანდ რააა
    წევრი [?]
    11 ივლისი 2019 21:11
    0
    თავი უეჭველი სათლელში ჩაყო
    ფანი [?]
    11 ივლისი 2019 21:07
    0
    vuyure amas da kaiteqnika aqvs <3 prosta nelimoqmedeba aqvs. tu me mechvenba egre arvici )
    ise pasic kaiaqvs
    გულშემატკივარი [?]
    11 ივლისი 2019 21:07
    0
    გოლლლ დინამო რა ჯარიმა შეაგდო
    Culé [?]