"ბარსელონამ" გერეირუს ტრანსფერზე მოლაპარაკებები დაიწყო

"ბარსელონამ" გერეირუს ტრანსფერზე მოლაპარაკებები დაიწყო

დორტმუნდის "ბორუსიას" მცველი, რაფაელ გერეირუ, შესაძლოა, "ბარსელონაში" გადავიდეს, იტყობინება Sport.

წყაროს ინფორმაციით, კატალონიელები უკვე დაუკავშირდნენ 25 წლის ფეხბურთელს და გერმანულ კლუბთან მოლაპარაკებებში ჩაერთვნენ. ადრე პორტუგალიელმა "ბორუსიასთან" კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე უარი თქვა, რომელსაც ვადა შემდეგი წლის ზაფხულს ეწურება. ამის გათვალისწინებით "ლურჯ-ბროწეულისფერები" აპირებენ, რომ 25 მილიონ ევროდ შეფასებულ ტრანსფერს თანხა დააკლონ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 34 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #34 16 ივნისი 2019 02:11
    1
    ციტატა: sandman
    ციტატა: basa7
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა

    ფელიშემ ვინ უნდა ამოაგდოს ბარსაში , მესი გრიზმანი სუარესი კოუტინიო თუ დაჟე დემბელე ?

    ფელიშე 19 წლისაა და გრძელვადიან პერსპექტივაში განიხილება. ისე არც გოლი და არც ასისტი არ ქონდა გრიზმანზე და სუარესსზე ნაკლები. კოუტინიო ამოგდებულივით არ არის ისედაც?

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა

    ვახ კაი კაცო სად წაიკითხე ამ დროს ზუსტად ჩვენ დაგვხატავდა შეტევაში

    ყველგან იწერება უკვე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #33 16 ივნისი 2019 01:43
    0
    მშვენიერია ან ეს ან გრიმალდო უნდა მოვიყვანოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #32 16 ივნისი 2019 00:15
    0
    ციტატა: King arturo
    ციტატა: Nou kamp
    Mundo Deportivo: «Барса» сделает ставку на Тодибо, если трансфер Де Лигта сорвется

    ესეც ასე.თუ დე ლიხტი ვერ ვიყიდეთ აქცენტს ტოდიბოზე გააკეთებენ.

    ძალიან ბევრ შეცდომებს უშვებს დე ლიხტი, მგონი რაღაც პონტში უკეთესი იქნება რო ტოდიბოს ენდონ.

    ეს ისეთი თემაა ვერ გაიგებ ბრატ. შეიძლება მართლა უკეთესიც კი იყოს ტოდიბოსთვის შანსი მიცემა
    Culé [?]
    #31 16 ივნისი 2019 00:11
    0
    ციტატა: basa7
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა

    ბაზარი არაა კაი ბიჭია მარა მაგრად მჯერა რო არაფერი ღირებულის გამკეთებელი არაა )) დაჟე ამ პიარის და გაბერილი ფასების პირობებშიც კი ზედმეტად ძვირია დ იასნა იმედია ვცდები :დდ
    წევრი [?]
    #30 15 ივნისი 2019 23:43
    1
    ციტატა: basa7
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა

    ფელიშემ ვინ უნდა ამოაგდოს ბარსაში , მესი გრიზმანი სუარესი კოუტინიო თუ დაჟე დემბელე ?
    Culé [?]
    #29 15 ივნისი 2019 23:29
    4
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: marco reus 11
    საუკეთესო არჩევანია ალბას კონკურენტად. მაგარი ჭკვიანური ტრანსფერი იქნება. მარა ისევ ვალვერდე თუ უნდა იყოს მწვრთნელად , კადრებს არ აქვს მნიშვნელობა კრუიფიც რო ადგეს და ითამაშოს

    არ გვქონდა ჩვენ კადრების პრობლემა არც რომასთან და არც ლივერთან დააკვირდით შემადგენლობებს. როცა ჩემპიონთა ლიგაზე პლეიოფში ჩასვრილი მენტალიტეტით და შრნარჩუნებაზე გაგყავს გუნდი ლეხიაც მოგიგებს არაქ სასტავს მნიშვნელობა. იგივეს ვიგემებთ მესამედაც თუ ეს არნახული *ლეობა გააკეთეს და ვალვერდე დატოვეს. სულ რო გრიზმანი დელიხტი ნეიმარი მბაპე იყიდონ , ორიჯით გამოგვაგდეს ხოარ ღადაობთ ტიპი წელიწადში ორჯერ თამაშობს

    შენ გჯერა რომ ორიჯიმ გამოგვაგდო?

    3-0 შემდეგ სნუ ენფილდზე თამაშამდე ტოტალიზატორში ბარსელონას გაჩემპიონობაზე ქონდა 1,25 კუში.ეს პატარა კოეფიციენტი არავის ეგონოს.მოდი ერთხმად შევთანხმდეთ დაჟე ლივერპულის თავგადაკლული ფანებსაც კი არ ქონდათ იმის ილუზია რომ ლივერპული ორიჯით გამოადგება ბარსელონას.ძალიან დიდი ფული დაიდო ბარსელონას ჩემპიონობაზე და მოსახდენი მოხდა.პრაქყიკულად ფინალი იყო ამ წყვილში გამარჯვებული ჩემპიონი ხდებოდა.

    აი ჩოგბურთში არის ასეთი ტერმინი მალული მატჩბოლი ესეც მალული ფინალი იყო.

    დარწმუნებული ვარ ახლო მომავალში ლიგას დავდებთ.უეფა ვალშია ჩვენთან.

    ისე ეს ლივერპულის ბოლო 2 გამარჯვება ლიგაზე ძალიან საეჭვო მგონია.
    ჯერ მილანთან და მერე ეხლა ბარსელონასთან.
    ძალიან ძნელი დასაჯერებელია ასეთ დიდ თამაშებში გამოცდილი გუნდების ვითომ და გამოშტერება.
    სხვათაშორის მილანს უეფამ დაუბრუნა ვალი და 2 წლის შ3მდეგ მაგ ფინალიდან რევანშის აღების შანსი მისცა მილანს და დაუბრუნა მოპარული თასი.
    ეხლაც ასე მგონია უეფა ვალშია ბარსელონასთან.ბარსელონას წაგება და გამოვარდა ლივერპულთან ბართომეუა ბრალია არ არის ბოლომდე.ბართომეუს უთხრეს რომ ბარსელონას ფინალში არ გავიდოდა.წინააღმდეგ შემთხვევაში ბართომეუა მოკუკავდა იმ ფულის რამდენსაც ტოტალიზატორი იზარალებდა ბარსელონას ფინალში გასვლით და მერე გაჩემპიონებით.
    შემდეგ 2 წელიწადში ლიგას დავდებთ მჯერა

    მასეთი მოგების დედაც წელს ამას მივყიდოთ და ისინი მერე დაგვიბრუნებენ გულშემატკივრებისთვის მიფურთხებაა. თმები გამითეთრდა ლივერპულთან ლამის მე პირადად. ასევე ბევრს კიდე , აქ დაწერილი პოსტებიც მახსოვს ცხოვრება აღარ უნდოდა კამანდას :დ და შენ ამბობ რო მაგის გჯერა და თან გულშემატკივრობ? მაგარ წინააღმდეგობაში მოდის ეგ ორი ჩემთვის. კლოუნების ყურება რო მევასებოდეს ცირკს ვუყურებდი
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #28 15 ივნისი 2019 23:21
    0
    დღეს მოჰამედ სალაჰის დაბადების დღეც ყოფილა,დაიბადა 1992 წელს ანუ 27 წლის გახდააა.
    Culé [?]
    #27 15 ივნისი 2019 23:04
    2
    ციტატა: basa7
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა

    ვახ კაი კაცო სად წაიკითხე ამ დროს ზუსტად ჩვენ დაგვხატავდა შეტევაში
    Culé [?]
    #26 15 ივნისი 2019 22:57
    2
    ვახ ფელიშეს ატლეტიკო ყიდულობს და ესენი კიდევ ბუებივით ზიან, გავგიჟდები რა
    Culé [?]
    #25 15 ივნისი 2019 22:57
    1
    ციტატა: B A R C A
    დე ლიხტი=გერეირუ? არა ხო? აი რატო უნდა წავიდეს ეს მმართველობა! ამის ხარჯზე უმტიტი თუ გაუშვეს ხო ვაფშე კატასტროფა

    გერეირუ თავდამსხმელია და აქ დე ლიხტი რა შუაშია? [b][i][/i]
    ფანი [?]
    #24 15 ივნისი 2019 22:45
    2
    დღევანდელი პერიოდის ეთადერთი მიზეზი არის გუნდის მიზანმიმართლი ნგრევა , ეს ჩემი აზრია და სხვას თავზე ვერ მოვახვევ . თუმცა სიტუაცია შეილება შეიცვალოს , რადგან , ინსტარგრამის ბარსას გვერძე , ძალიან ბევრი წერს VALVEრDე OUთ . თუ აუგორეს , იძულებული იქნება ბართუშა გაუშვას და მერე თვითონაც უკან მიყვეს .
    წევრი [?]
    #23 15 ივნისი 2019 22:40
    2
    დე ლიხტი=გერეირუ? არა ხო? აი რატო უნდა წავიდეს ეს მმართველობა! ამის ხარჯზე უმტიტი თუ გაუშვეს ხო ვაფშე კატასტროფა
    Culé [?]
    #22 15 ივნისი 2019 22:31
    1
    ციტატა: Barca1980
    ის რომ , არსებობს ფარული მსოფლიო დაყოფა , ამაზე უკვე ბავშვებიც კი საუბრობენ .😂😂 პერესე არ არის მარტო რეალის პრეზიდენტი . ის არის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი ბიზნესჯგუფის წევრი , რომელსაც მთელ მსოფლიოში აქვს თავისი ინტერესე , მათ შორის იწერებოდა რომ ანაკლიის პორტში ინვესტიციების ჩადებითაც დაინტერესდნენ . დღეს დღეობით ფეხბურთი აღარ არის ის , რაც სიამოვნებას ანიჭებდა მაყურებელს , იგი გადაიქცა გლადიატორებიც წარმოდგენა , მსოფლიოში მიმოფანტული ჩვენი მამამარჩენალივით შიჟოიდი ადამიანები ეთობიან და ერთმანეთს ეჯიბრებიან . თუმცა ამ ყველაფრის მიუხედავად ბარსელონა ახერხებდა თავისი ხასიათისა და ესთეტიკის ჩვენბას , მაგრამ მოვიდა მესაფლავე , მოიყვანა უნიჭო დამკვრელები და დაასამარეს ის რაც რამდენიმე წლის განმავლობაში გვაბედნიერებდა და სიხარულის ცრმლებს გვადენდა , განცდა რომ ვიყავით რაღაც განუმეორებელის ნაწილი . საკუთარ ისტორია მოვყვები : ბანკში სესხზე შევედი , ფოტოაპარატისთვის გნვადება მინდოდა , გამანაწილეს ოპერატორთან და ვხედავ მაგიდაზე ბარსას ყავის ფინჯანი უდევს . მასე სწრაფად სესხი არ დაუმტკიცებიათ , მერე ვმეგობრობდით დიდხანს , ეხლა საქართველში აღარ ცხოვრობს , თუმცა მიმოწერით სულ ვიხსენებთ ხოლმე მა ამბავს . ისეთი თვალებით ვუყურებდით ერთმანეთს , თითქოს დიდი ხნის დაკარგული ნათესავი მეპოვოს . ისიც მახსოვს პიჯაკის ქვეშ ბარსას მაისურით როგორ მივდიოდი სამსახურში , წინა დი მორიგი წარმოდგენის შემდეგ დ როგორ იზრდებოდ ბარსნას მხარდამჭერთა რაოდნობა თამაშიდა თამაშამდე . სხვას რა ვკითხო , როცა დღეს მეთვითონ აღარ მაქვს ის მუხტი , რასაც 16 ლის ასაკიდან , აგერ უკვე 23 წელია ვგრძნობდი . თუმცა ბარსას ჰყავს თავისი ფენიქსი , რომელიც სულ რალდენიმე წელიწადში ფერფლიდან აღადგენს გუნდს და წალეკავს ამ მახინჯ მილიარდერებს თავის სათამაშოებთან ერთად . თუ ვინმე დაეჭვდება , სერ ალექსის ხელის კანკალს შეუძლია უყუროს განმეორებით .

    იშვიათია ადამიანი ვისაც 2000 იანი წლების ფეხურთს დღევანდელი ფეხბურთი ურჩევნია. სანახაობის ან თუნდაც მუხტის მხრივ. თუ თქვენც ძველი ფეხბურთი გირჩევნიათ არაა გასაკვირი. რაც შეეხება ბარსელონას "ფენიქსს" ,რომელიც მილიარდელებს წალეკავს... ბარსელონას ან ახლა ან მერე მილიარდელი არ ეყოლება? მე ვხვდები ზოგად ნათქვამში ვინც ჩააქსოვეთ კონკრეტულად, მაგრამ როცა წაილეკება ეგ ადამიანი ყველა დავინახავთ რომ დიდად არაფერი არ შეიცვლება საფეხბურთო სამყაროში. შეუძლებელია მხოლოდ ერთ გუნდთან აღდგეს ან დაეცეს სამართალი. მთელი საფეხბურთო სამყარო ერთი ჯაჭვია ... ბარსელონა როგორ აღორძინდება თუ საფეხბურთო სამყარო (როგორც თქვენ ამბობთ ) ისევ ლაფში იქნება? და თუ აღორძინდა ესე იგი დღევანდელი სიტუაცის ერთადერთი მიზეზი გუნდისთვი ცუდი პერიოდი ყოფილა...
    ფანი [?]
    #21 15 ივნისი 2019 22:24
    0
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: barcelona87
    დღეს საიუბა მანდეს(93,კოტ დიუვარი),მარკუს ჰანემანის(სჰწედენ,72)და ოლივერ კანის(69).დაბ.დღეებია.

    კანი 69 წლის გახდა? თუ რას გულისხმობ?

    სავარაუდოდ დაბადების თარიღებია მაგ: 1969 ოლივერის

    Dabadebis wlebi mivawere,anu kani 50is gaxdaaaa
    ფანი [?]
    #20 15 ივნისი 2019 22:17
    2
    ის რომ , არსებობს ფარული მსოფლიო დაყოფა , ამაზე უკვე ბავშვებიც კი საუბრობენ .😂😂 პერესე არ არის მარტო რეალის პრეზიდენტი . ის არის მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი ბიზნესჯგუფის წევრი , რომელსაც მთელ მსოფლიოში აქვს თავისი ინტერესე , მათ შორის იწერებოდა რომ ანაკლიის პორტში ინვესტიციების ჩადებითაც დაინტერესდნენ . დღეს დღეობით ფეხბურთი აღარ არის ის , რაც სიამოვნებას ანიჭებდა მაყურებელს , იგი გადაიქცა გლადიატორებიც წარმოდგენა , მსოფლიოში მიმოფანტული ჩვენი მამამარჩენალივით შიჟოიდი ადამიანები ეთობიან და ერთმანეთს ეჯიბრებიან . თუმცა ამ ყველაფრის მიუხედავად ბარსელონა ახერხებდა თავისი ხასიათისა და ესთეტიკის ჩვენბას , მაგრამ მოვიდა მესაფლავე , მოიყვანა უნიჭო დამკვრელები და დაასამარეს ის რაც რამდენიმე წლის განმავლობაში გვაბედნიერებდა და სიხარულის ცრმლებს გვადენდა , განცდა რომ ვიყავით რაღაც განუმეორებელის ნაწილი . საკუთარ ისტორია მოვყვები : ბანკში სესხზე შევედი , ფოტოაპარატისთვის გნვადება მინდოდა , გამანაწილეს ოპერატორთან და ვხედავ მაგიდაზე ბარსას ყავის ფინჯანი უდევს . მასე სწრაფად სესხი არ დაუმტკიცებიათ , მერე ვმეგობრობდით დიდხანს , ეხლა საქართველში აღარ ცხოვრობს , თუმცა მიმოწერით სულ ვიხსენებთ ხოლმე მა ამბავს . ისეთი თვალებით ვუყურებდით ერთმანეთს , თითქოს დიდი ხნის დაკარგული ნათესავი მეპოვოს . ისიც მახსოვს პიჯაკის ქვეშ ბარსას მაისურით როგორ მივდიოდი სამსახურში , წინა დი მორიგი წარმოდგენის შემდეგ დ როგორ იზრდებოდ ბარსნას მხარდამჭერთა რაოდნობა თამაშიდა თამაშამდე . სხვას რა ვკითხო , როცა დღეს მეთვითონ აღარ მაქვს ის მუხტი , რასაც 16 ლის ასაკიდან , აგერ უკვე 23 წელია ვგრძნობდი . თუმცა ბარსას ჰყავს თავისი ფენიქსი , რომელიც სულ რალდენიმე წელიწადში ფერფლიდან აღადგენს გუნდს და წალეკავს ამ მახინჯ მილიარდერებს თავის სათამაშოებთან ერთად . თუ ვინმე დაეჭვდება , სერ ალექსის ხელის კანკალს შეუძლია უყუროს განმეორებით .
    Culé [?]
    #19 15 ივნისი 2019 22:11
    1
    ციტატა: azulgerana
    ციტატა: barcelona87
    დღეს საიუბა მანდეს(93,კოტ დიუვარი),მარკუს ჰანემანის(სჰწედენ,72)და ოლივერ კანის(69).დაბ.დღეებია.

    კანი 69 წლის გახდა? თუ რას გულისხმობ?

    სავარაუდოდ დაბადების თარიღებია მაგ: 1969 ოლივერის
    ფანი [?]
    #18 15 ივნისი 2019 21:59
    1
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: marco reus 11
    საუკეთესო არჩევანია ალბას კონკურენტად. მაგარი ჭკვიანური ტრანსფერი იქნება. მარა ისევ ვალვერდე თუ უნდა იყოს მწვრთნელად , კადრებს არ აქვს მნიშვნელობა კრუიფიც რო ადგეს და ითამაშოს

    არ გვქონდა ჩვენ კადრების პრობლემა არც რომასთან და არც ლივერთან დააკვირდით შემადგენლობებს. როცა ჩემპიონთა ლიგაზე პლეიოფში ჩასვრილი მენტალიტეტით და შრნარჩუნებაზე გაგყავს გუნდი ლეხიაც მოგიგებს არაქ სასტავს მნიშვნელობა. იგივეს ვიგემებთ მესამედაც თუ ეს არნახული *ლეობა გააკეთეს და ვალვერდე დატოვეს. სულ რო გრიზმანი დელიხტი ნეიმარი მბაპე იყიდონ , ორიჯით გამოგვაგდეს ხოარ ღადაობთ ტიპი წელიწადში ორჯერ თამაშობს

    შენ გჯერა რომ ორიჯიმ გამოგვაგდო?

    3-0 შემდეგ სნუ ენფილდზე თამაშამდე ტოტალიზატორში ბარსელონას გაჩემპიონობაზე ქონდა 1,25 კუში.ეს პატარა კოეფიციენტი არავის ეგონოს.მოდი ერთხმად შევთანხმდეთ დაჟე ლივერპულის თავგადაკლული ფანებსაც კი არ ქონდათ იმის ილუზია რომ ლივერპული ორიჯით გამოადგება ბარსელონას.ძალიან დიდი ფული დაიდო ბარსელონას ჩემპიონობაზე და მოსახდენი მოხდა.პრაქყიკულად ფინალი იყო ამ წყვილში გამარჯვებული ჩემპიონი ხდებოდა.

    აი ჩოგბურთში არის ასეთი ტერმინი მალული მატჩბოლი ესეც მალული ფინალი იყო.

    დარწმუნებული ვარ ახლო მომავალში ლიგას დავდებთ.უეფა ვალშია ჩვენთან.

    ისე ეს ლივერპულის ბოლო 2 გამარჯვება ლიგაზე ძალიან საეჭვო მგონია.
    ჯერ მილანთან და მერე ეხლა ბარსელონასთან.
    ძალიან ძნელი დასაჯერებელია ასეთ დიდ თამაშებში გამოცდილი გუნდების ვითომ და გამოშტერება.
    სხვათაშორის მილანს უეფამ დაუბრუნა ვალი და 2 წლის შ3მდეგ მაგ ფინალიდან რევანშის აღების შანსი მისცა მილანს და დაუბრუნა მოპარული თასი.
    ეხლაც ასე მგონია უეფა ვალშია ბარსელონასთან.ბარსელონას წაგება და გამოვარდა ლივერპულთან ბართომეუა ბრალია არ არის ბოლომდე.ბართომეუს უთხრეს რომ ბარსელონას ფინალში არ გავიდოდა.წინააღმდეგ შემთხვევაში ბართომეუა მოკუკავდა იმ ფულის რამდენსაც ტოტალიზატორი იზარალებდა ბარსელონას ფინალში გასვლით და მერე გაჩემპიონებით.
    შემდეგ 2 წელიწადში ლიგას დავდებთ მჯერა

    anu gayides tamashi da y..ze daikides tavianti gulshematkivari? da shemdeg wels barselonas zalit moagebineben?
    --------------------
    ⚽⚽🎲🎲
    Culé [?]
    #17 15 ივნისი 2019 21:56
    0
    ციტატა: 4ge
    Barca iset jimjimshia ukve rom ukve agar ician ra qnan realis shemxedvare grizmani saertod rashi chirdebat an de ligti grizi mesis poziciis igrokia flangze ki ar mgonia gaamartlos mokled erti neimari tu ushvelis am barsas, rac sheexeba reals mbapec tu iyides Vin gaacherebs mere magat ,albat isev dayrian ligebs zedized

    ბამპეს აწი ეგენი ვერ იყიდიან დამთავრდა ყიდვები ... სანამ არ გაყიდიან იჰროკებს და ბამპეს.300 მილიონი ინდა და ამდენს აღარ გაისვრის რეალი
    [?]
    #16 15 ივნისი 2019 21:47
    0
    ციტატა: barcelona87
    დღეს საიუბა მანდეს(93,კოტ დიუვარი),მარკუს ჰანემანის(სჰწედენ,72)და ოლივერ კანის(69).დაბ.დღეებია.

    მოიცქ ბართომ არ ნახოს სამივეს იყიდის :D ეს გერეირო მაგარია მარა ძაან შემტევი. მარცხენა შემტევი ვინგერი იყო ერთი 10 იგრა. როისს რო ტრავმა ქონდა. და გოლებიც ბლომად ყარა. 25 ად კარგია მარა ჯერ ლუისი მოეყვანათ 1-2 წელი გაქაჩავს. ისე ეს სკამს არ დათანხმდება
    Culé [?]
    #15 15 ივნისი 2019 21:02
    1
    მოკლედ ესენი სანამ ვიღაცებს არ გაყიდიან მანამდე სერიოზულ ტრაფსერი არ იქნნებაა...