ჟოზეპ მარია მინგელა: გრიზმანი "ბარსელონაში" გადავა და ორ წელიწადში გაშვებას მოითხოვს

ჟოზეპ მარია მინგელა: გრიზმანი "ბარსელონაში" გადავა და ორ წელიწადში გაშვებას მოითხოვს

ყოფილმა საფეხბურთო აგენტმა, ჟოზეპ მარია მინგელამ ანტუან გრიზმანის "ბარსელონაში" შესაძლო ტრანსფერი შეაფასა.

"დარწმუნებული ვარ, რომ გრიზმანი "ბარსელონაში" წავა. "ატლეტიკოდან" მითხრეს, რომ მან "ბლაუგრანასთან" 5-წლიანი კონტრაქტი შეათანხმა. თუ ხილმა ("ატლეტიკოს" აღმასრულებელი დირექტორი) ამის შესახებ იცის, ესე იგი, გრიზმანმა ეს თვითონ უთხრა."

"გრიზმანის პოზიცია მესის უკავია. დაგენიძლავები, რომ ის მოვა და შემდეგ, ორ წელიწადში გაშვებას მოითხოვს. "ბარსელონაში" ფრანგს მარცხენა შემტევის პოზიციაზე დააყენებენ, ანტუანი იქ თამაშს ვერ შეძლებს და საბოლოოდ, გაშვებას მოითხოვს."

"ბარსელონაში" მისი ხილვა არ მომეწონება. ფეხბურთელი თავის კლუბს პატივს უნდა სცემდეს, მას კი ამ კლუბისადმი ეს გრძნობა არ გააჩნია. თუ გრიზმანი "ბარსაში" გადმოვა, სტადიონზე არ წავალ." - ციტირებს ჟოზეპ მარია მინგელას სიტყვებს Marca.

შეგახსენებთ, რომ "ბარსელონაში" მუშაობის დროს, მინგელამ კლუბში ისეთი ფეხბურთელები მოიყვანა, როგორებიც არიან: ხრისტო სტოიჩკოვი, დიეგო მარადონა და ლიონელ მესი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფარჯოო
    სტუმარი [?]
    #23 14 ივნისი 2019 15:37
    3
    ჯერ ერთი ვალევერდე როგორ უნდა დატოვო ბარსაში ტიპმა კოუტინიო გაფუჭა ნახევარდაცვაში ამოხადა სული მთელი სეზონი.რაღაცნაირი ტიპი სანამ ბარსადან არ წავა არავის მოყვანას არაქვს აზრი ყველას გაფუჭებს მაგას მგონი კიდე ბილბაოში გონია თავიი
    გულშემატკივარი [?]
    #22 14 ივნისი 2019 13:54
    6
    მესი არის ერთადერთი ნათელი წერტილი ბარსაში მესი როწავა ბეტისი ვიქნებით პროსტა ბურთს ვაგორავებთ და შედეგი არაფერი გვეQნება ბურთის ფლობის გარდაა ძაან მწარე რეალობააა ძაან მწარეეე
    გულშემატკივარი [?]
    #21 14 ივნისი 2019 13:49
    2
    მეც ზუსტად მაგ აზრზე ვარ არ არის გრიზმანის გუნდი ბარსა. მაგრად მიტყდება ესე რო გააბანძეს გუნდი.
    გულშემატკივარი [?]
    #20 14 ივნისი 2019 13:49
    2
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ციტატა: dembelle
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ისე დელიხტის ფული ახლა მთავარია პარეხოებში და როდრიგოებში არ ხარჯონ

    დაამატონ ეგ ფული და ნეიმარი ან მბაპე დადონ.



    https://www.sports.ru/tribuna/blogs/reality/2480115.html

    აუ ტიპი რა გიჯია
    1 ივლისამდე დახარჯა წინა წლების მოპოვებული ფული და ახლა კიდე 300 მილიონის დახარჯვა შეუძლია,

    ფაქტიურად ულიმიტოდ შეუძლია ტრანსფერები

    და ეს 4 თვალააა

    როდრიგოებს და პარეხოებს აკვირდება,

    მაგაზე მეშლება ძმაო ნერვებიიი რადონის უმაქნისები და უთავბოლოებიარიანნ ტიპებიი ჯერკიდე ანდრე გომესებს და დენის სუარესებს დასდევენნ და ამას გუნდი ქვიააა??


    შეხედონ მაინც ამ პერეს,

    ჩააგდებს ტრენერი არ აქ მნისვნელობა ვიღაც გადამთიელია თუ ტოპ კლასის ტრენერიი

    ეგრევეეე **** ესენი კიდეეეეეე

    ტიპი იგივე შეცდომებს უშვებს და 14 მილიონის გამო კონტრაქტი რო არ დააარღვიონ ტოვებენ კიდე მინიმუმ 2020 მდე.

    მაგიტოა ახლაგაზრდების სასურველი კლუბიი რეალი და არა ბარსელონაა რომელიცც თავგანწირვიტ იცავსს ვალვერდეს ნაირ ჯ კლასის მწვრთნელებსს ლალიგას აუცილებლად დადებს რეალიი და ლიგაზე გაცილებით შორს წავააა და ძაან მაგრად დაეხმარება აზარიი იოვიჩი ვითომ ამ Yლეების დაბრაკული და უვარგისად წოდებულიიი ფული დაჟმოტეს და როდრიგოებს მიახტნენნ კაი რაა ბარსასგან არაფერს აგარ მოველიი სანამ ვალვერდე არწავა და ის 4 თვალა არ მიყვებააა ამაზრზენიააა ეს2 ადამაიანიიი ბარსას დამანგრევლები არიანნ
    წევრი [?]
    #19 14 ივნისი 2019 13:45
    3
    ლოგიკას მოკლებული კომენტარი არ არის ისე🙂
    Culé [?]
    #18 14 ივნისი 2019 13:34
    6
    ფუ რა საზიზღრად სიმართლედ მეჩვენება ამის სიტყვები ))) როგორ არ მინდა გრიზმანი სუარეზი მესის ტრიოს ვუყურო მთელი წელი და ალბას ვითომ გამწვავებებს და მდაბიო კომბინაციებს :|
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 14 ივნისი 2019 13:28
    2
    თქვა რა სიბრძნე დადგება სუა და გრიზმანი წინ ა მეს მაგათ უკან რათ უნდა ამას ამდენი ფიქრი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #16 14 ივნისი 2019 13:15
    1
    ციტატა: Frenkie de Jong_
    ისე დელიხტის ფული ახლა მთავარია პარეხოებში და როდრიგოებში არ ხარჯონ

    დაამატონ ეგ ფული და ნეიმარი ან მბაპე დადონ.



    https://www.sports.ru/tribuna/blogs/reality/2480115.html

    აუ ტიპი რა გიჯია
    1 ივლისამდე დახარჯა წინა წლების მოპოვებული ფული და ახლა კიდე 300 მილიონის დახარჯვა შეუძლია,

    ფაქტიურად ულიმიტოდ შეუძლია ტრანსფერები

    და ეს 4 თვალააა

    როდრიგოებს და პარეხოებს აკვირდება,

    მაგაზე მეშლება ძმაო ნერვებიიი რადონის უმაქნისები და უთავბოლოებიარიანნ ტიპებიი ჯერკიდე ანდრე გომესებს და დენის სუარესებს დასდევენნ და ამას გუნდი ქვიააა??
    გულშემატკივარი [?]
    #15 14 ივნისი 2019 12:56
    5
    საღოლ რეალს აი მარტლა მალადეც ამ გუნდს და მის პრეზიდენტს რომელსაც არენანება ფული და არც მწვრთნელი გამოცვლაა იცის რა უნდა გააკეთოსსს და არგავს ამ Yლეთავა ბართუმეუსს რეალი იხოდება და ძაან საინტერესო გუნდს აყენებსსს მიველმებიი მადრიდის ესეთ გაძლიერებასს Yოჩაღ რეალსს ამ გუნდ ზედიზედ 3 კიარექნებათ პრეტენზია ჩემპიონთა ლიგაზეე არამედდ ესეთმა ცოცხალმა გუნდმა ყოველწელს უნდა მოიგოსსს იქნებბ გამოახედოსს ვინმე ის დედამოტYნული ბართუმეუუ და დაანახოს რახდებააა მაგის ოჯახი მოვზღანნ მეე ამდენი ხანია და ოფიციალური ტრანსFEრი ჯერ არ განუხორციელებიანნ Yლეების Dინასტიასს ამათი პატრონი მოვტYანნ
    Culé [?]
    #14 14 ივნისი 2019 12:02
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Bakero
    ცენტრი ეს არ არის ! ვინგერი ეს არ არის ! სუფთა ათიანია მანდ მესი თამაშობს რა პოზიციაზე უნდა ითამაშოს ? ვარიანტი მესის უკან შეიძლება ბურთის ამოტანა და დაცვაში თამაში ამან იცის კოუტინიოსგან განსხვავებით პლიუს ლა ლიგაში თამაშის დიდი გამოცდილება და კლასი .......მაინც ნეიმარი მირჩევნია ბარსასთვის ყველა ვარიანტში ! ( ფელიში
    ეყიდათ ! თუნდაც სანე პოზიციურად ! ფელიში საერთოდ ორ პოზიციას
    ფარავდა!)..........ეხლა ნახეთ ბილბაომ ან ვინგერად ან მარცხენა ნახევარმცველად თუ არ ათამაშოს თუ მოვიდა გრიზმანი

    იასნა მარცხენა ვინგერად ათამაშებს. მაგისთვის ფეხბურთი არის როგორც პესი დაახლოებით. სხვა პოზიცია მაგან არ იცის და ფეხბურთელს რო ცოტა მრავალფეროვანი დავალება მისცეს ეგეც არ იცის. როგორც კოუტინიოს გარდაქმნა სცადა ტიპიურ ვინგერად იგივეს დაუპირებს ამას და გააფუჭებს. იტოგში ამის ტრანსფერიც თუ ჩავარდა და საშველი აღარ ყოფილა ბარსასი. აღარავინ გადმოვა. ერთი შანსი აქვს ამას სუარესი თუ დაიტრავმა, მესი შუაში შეიწევს და ეს და ლეო ითამაშებენ, მარა საჭირო დროს თავის სიტყვას იტყვის მაინც გრიზმანი. მწვრთნელი იცვლება და ერთადერთი შანსი რამიმს მოგების გვაქ ინდივიდუალისტი ფეხბურთელების ხარჯზე. სხვანაირად ვალვერდე ყველა მოგებულ თამაშს წააგებს. კიდე მესიზე იქნება ბევრი დამოკიდებული, თუ ბოღმა და დაიგნორება დაუწყეს გუნდს დააზიანებენ და სერიოზულად დავაყენებ მაგათ ბარსასადმი სიყვარულს ეჭვქვეშ. იმედია აათამაშებენ ეგ და სუარესი. თუ მოინდომეს მაგარ ტრიოს შექმნიან. თუ არადა დაიყოფა გუნდი ფრანგების ბანაკად და მესი სუარესის საძმაკაცოდ და ეგ არ მინდა

    ზუსტად ეგ დავწერე მესის უკან და მესი სუას ადგილზე ......აქ ბოლომდე კიდევ ყველაფერს არ ვწერ :)))))))) (ხასიათი)....ღმერთმა ქნას სამივემ ერთად ითამაშონ ! ჩვენც ეგ გვინდა დემბელსეგან განსხვავებით ეს მაინც უკვე შემდგარი ჩამოყალიბებული პროფესიონალია მაგის იმედი მაქვს....მაგრამ მაინც ნეიმარი მირჩევნია :)))))))))))))) ......მარტო გრიზმანის მოყვანა არ მგონია საკმარისი იყოს შეტევაში გვინდა კაცი ფელიში ან სანე
    ფანი [?]
    #13 14 ივნისი 2019 11:56
    5
    რატო ჰგონია ამ ხალხს შეუძლებელი გრიზმანის ბარსაში ადაპტაცია? რახან მესია მსგავს პოზიციაზე? მწვრთნელი სჭირდება ნორმალური ამ ყველაფერს და ზე იდეალურად შეათამაშებს მესის და გრიზმანს:)) გინდა მესი ცენტრში და გრიზი მარჯვენა ფლანგზე ან პირიქით:)
    Culé [?]
    #12 14 ივნისი 2019 11:37
    2
    აბა რას იტყვით ნბაზე ხალხო? იმსახურებდა ტორონტო? ჩემი აზრით მაინც დაუმსახურებელი არ იყო, კი იქ დურანტის და კლეის ტრავმები მარა ამათმაც ძაან მაღალ დონეზე ჩაატარეს მთელი სეზონიც და პლეი-ოფიც
    Culé [?]
    #11 14 ივნისი 2019 11:37
    0
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ეგ ის კუბოაა ბარსას რომ უკავშირებენ

    მგონი ეგაა რავიცი)))

    კიდეა კუბო ვინმე?))

    რავი რატო არა დდდ მცველიაო და მე მახსოვდა რო თქვენ კუბოს მესის ადარებდნენ დდდ
    [?]
    #10 14 ივნისი 2019 11:34
    1
    ციტატა: Bakero
    ცენტრი ეს არ არის ! ვინგერი ეს არ არის ! სუფთა ათიანია მანდ მესი თამაშობს რა პოზიციაზე უნდა ითამაშოს ? ვარიანტი მესის უკან შეიძლება ბურთის ამოტანა და დაცვაში თამაში ამან იცის კოუტინიოსგან განსხვავებით პლიუს ლა ლიგაში თამაშის დიდი გამოცდილება და კლასი .......მაინც ნეიმარი მირჩევნია ბარსასთვის ყველა ვარიანტში ! ( ფელიში
    ეყიდათ ! თუნდაც სანე პოზიციურად ! ფელიში საერთოდ ორ პოზიციას
    ფარავდა!)..........ეხლა ნახეთ ბილბაომ ან ვინგერად ან მარცხენა ნახევარმცველად თუ არ ათამაშოს თუ მოვიდა გრიზმანი

    იასნა მარცხენა ვინგერად ათამაშებს. მაგისთვის ფეხბურთი არის როგორც პესი დაახლოებით. სხვა პოზიცია მაგან არ იცის და ფეხბურთელს რო ცოტა მრავალფეროვანი დავალება მისცეს ეგეც არ იცის. როგორც კოუტინიოს გარდაქმნა სცადა ტიპიურ ვინგერად იგივეს დაუპირებს ამას და გააფუჭებს. იტოგში ამის ტრანსფერიც თუ ჩავარდა და საშველი აღარ ყოფილა ბარსასი. აღარავინ გადმოვა. ერთი შანსი აქვს ამას სუარესი თუ დაიტრავმა, მესი შუაში შეიწევს და ეს და ლეო ითამაშებენ, მარა საჭირო დროს თავის სიტყვას იტყვის მაინც გრიზმანი. მწვრთნელი იცვლება და ერთადერთი შანსი რამიმს მოგების გვაქ ინდივიდუალისტი ფეხბურთელების ხარჯზე. სხვანაირად ვალვერდე ყველა მოგებულ თამაშს წააგებს. კიდე მესიზე იქნება ბევრი დამოკიდებული, თუ ბოღმა და დაიგნორება დაუწყეს გუნდს დააზიანებენ და სერიოზულად დავაყენებ მაგათ ბარსასადმი სიყვარულს ეჭვქვეშ. იმედია აათამაშებენ ეგ და სუარესი. თუ მოინდომეს მაგარ ტრიოს შექმნიან. თუ არადა დაიყოფა გუნდი ფრანგების ბანაკად და მესი სუარესის საძმაკაცოდ და ეგ არ მინდა
    წევრი [?]
    #9 14 ივნისი 2019 11:30
    0
    Grizmani unda dadges suaresis poziciaze da marcxniv dembele
    Culé [?]
    #8 14 ივნისი 2019 11:28
    0
    ციტატა: ferreira10
    მილიტაო, იოვიჩი, მენდი, აზარი და უკვე კუბოც - მადრიდის რეალმა საფეხბურთო კლუბ ტოკიოდან ახალგაზრდა მცველი დაიმატა.

    ავტორიტეტული ესპანური გამოცემა Marca იუწყება, რომ რეალმა კუბოს ხუთწლიანი კონტრაქტი და წლიური ანაზღაურების სახით, €1 მილიონი შესთავაზა. მადრიდელები ტრანსფერისთვის €2 მილიონს გადაიხდიან.

    მშვიდობაში მოახმაროთ
    stuck_out_tongue_winking_eye

    ეგ ის კუბოაა ბარსას რომ უკავშირებენ ? თუ სხვაა? დდდ
    Way
    წევრი [?]
    #7 14 ივნისი 2019 11:26
    1
    კაით ბიჭო კაით კაიიიით გეყოთ რას ვერ ითამაშებს ყველა კოუტინიო კი არ არის მარტო ერთ პოზიციაზე რო შეუძლია თამაში. ნეიმარზეც მასე ამბობდნენ თვით კრუიფი ამბობდა ვერ შეეწყობიან ერთმანეთს ნეი მესი სუარესიო მარა კი ვნახეთ რა შედეგები დადეს. გრიზმანიც ანალოგიურად გაამართლებს ჩემი აზრით
    Culé [?]
    #6 14 ივნისი 2019 11:19
    0
    ცენტრი ეს არ არის ! ვინგერი ეს არ არის ! სუფთა ათიანია მანდ მესი თამაშობს რა პოზიციაზე უნდა ითამაშოს ? ვარიანტი მესის უკან შეიძლება ბურთის ამოტანა და დაცვაში თამაში ამან იცის კოუტინიოსგან განსხვავებით პლიუს ლა ლიგაში თამაშის დიდი გამოცდილება და კლასი .......მაინც ნეიმარი მირჩევნია ბარსასთვის ყველა ვარიანტში ! ( ფელიში
    ეყიდათ ! თუნდაც სანე პოზიციურად ! ფელიში საერთოდ ორ პოზიციას
    ფარავდა!)..........ეხლა ნახეთ ბილბაომ ან ვინგერად ან მარცხენა ნახევარმცველად თუ არ ათამაშოს თუ მოვიდა გრიზმანი
    Basi
    სტუმარი [?]
    #5 14 ივნისი 2019 11:07
    3
    yvelaferi rac am kacma ilaparaka ariss simartleee
    da realoba
    grizmanii dgevandel barselonashii satanadod ver gaixsnebaa
    maqsimum suaresis poziciazee unda daayenon rom itamashoss kargad
    da suaress ar amoagdeben esenii sastavidan
    mec shecdomaa mgoniaa amis moyvana
    ufroo realurii iqnebodaa
    umaglesii klasis marcxena vingeris moyvana
    amat transferebiiss araferiariciann
    ფანი [?]
    #4 14 ივნისი 2019 11:00
    1
    ამან რაშეიკიკინა 4წელიამოდისდა არდაადგა საშველი, ბოლოს ისემოხდება დემბელე სუა მესსის ტრიოს ზამენა არეყოლება, არხევენ ხელმძღვანელობაში ლალიგასაც ვერმოვიგებთ გაისად, რეალმა რა ტრანსფერები განახორციელა +ზიზუ უდიდესიმოტივატორი. წლევანდელი სეზონი გაისად სანატრელი გვექნება, ვერცვერავის ყიდიან ვერც ვერავის ყიდულობენ რაჭირიჭირთ ამქთ სიმონ, შეაკლეს ამ გრიზმანს და დელიგტს ტავი ბლ!ატ მარტო დეიონგი შეი€!ტენოს ბართუშამ, როდის გაა¥მეინებენ ამ სიკოს
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.