ფრენკი დე იონგი: ნახევარდაცვაში თავს კომფორტულად ვგრძნობ

ფრენკი დე იონგი: ნახევარდაცვაში თავს კომფორტულად ვგრძნობ

"ბარსელონას" ახალწვეული ფრენკი დე იონგი, რომელსაც თამაში ნახევარდაცვასა და დაცვაში შეუძლია, აცხადებს, რომ მას მოედნის ცენტრში ყოფნა ურჩევნია.

"ნახევარდაცვაში თამაშის დროს თავს უფრო კომფორტულად ვგრძნობ. მიყვარს, როდესაც ბურთი ხშირად მაქვს. არ აქვს მნიშვნელობა, ნახევარდაცვის რომელ პოზიციაზე ვითამაშებ." - ციტირებს დე იონგის სიტყვებს Sport.

ცოტა ხნის წინ 22 წლის ფეხბურთელმა განაცხდა, რომ "ბარსელონას" წარმომადგენლების თქმით, ის ნახევარდაცვაში სათამაშოდ შეიძინეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 8 ივნისი 2019 20:25
    1
    იმედია ვალვერდე სკამზე არ დაალპობს
    წევრი [?]
    #7 8 ივნისი 2019 18:28
    3
    Saintereso ikneba De Jong i Arturis da Rikis sameuli...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 8 ივნისი 2019 16:53
    2
    ან ეს ან არტური რაკიტიჩის გამ სკამზე თუ დასვა ვევერდემ იმ თამაშის ერე ეგრევე უნდა გაუშვა გუნდიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #5 8 ივნისი 2019 16:48
    0
    უნივერსალური ნახევარმცველია მაგრამ ვალვერდეს არაპროგნოზირებადი ის ამბავი როვიცი არაღირსებს ამ ბიჭს ნორმალურად შეეწყოს გუნდს
    ფანი [?]
    #4 8 ივნისი 2019 16:37
    1
    ძაან მეცოდება ეს ბიჭი რო მინიმუმ ერთი წელი ვალვერდეს შნირი უნდა იყოს ის ისეთი იდეინია არაა გამორიცხული მცველად გამოიყენოს და ის კლასი მოედნის ხედვა და ბურთის კონტროლი რაც აქვს სულ დააკარგინოს:)))
    Culé [?]
    #3 8 ივნისი 2019 16:31
    2
    ციტატა: beqa
    დაცვაში ისედაც ბევრი გვყავს პიკე, უმტიტი, ლენგლე, დე ლიხტი (დიდი ალბათობით) ამიტომ დეიონგმა ნახევარდაცვაში უნდა ითამაშოს და ბუსკეცს კონკურეცია უნდა გაუწიოს ან რაკიტიჩს

    აბა დაცვაში რა უნდა დე იონგს? :დ აი კონკურენციაზე ვაბშე არ ვნერვიულობ, დაეხიოს რაკიტიჩი თავისი ტოპ ფორმით დაჟე ))
    geofcb
    სტუმარი [?]
    #2 8 ივნისი 2019 16:22
    3
    ციტატა: beqa
    დაცვაში ისედაც ბევრი გვყავს პიკე, უმტიტი, ლენგლე, დე ლიხტი (დიდი ალბათობით) ამიტომ დეიონგმა ნახევარდაცვაში უნდა ითამაშოს და ბუსკეცს კონკურეცია უნდა გაუწიოს ან რაკიტიჩს

    ორივე ძირითადში იქნება რა კონკურენცია...
    ბუსკეტსი, არტური, დე იონგი.
    beqa
    სტუმარი [?]
    #1 8 ივნისი 2019 16:16
    0
    დაცვაში ისედაც ბევრი გვყავს პიკე, უმტიტი, ლენგლე, დე ლიხტი (დიდი ალბათობით) ამიტომ დეიონგმა ნახევარდაცვაში უნდა ითამაშოს და ბუსკეცს კონკურეცია უნდა გაუწიოს ან რაკიტიჩს